The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 00:53:15 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hjelp!  (Lest 427 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Tobbe9210
På prøvespill
*

Vis profil E-post
« på: Februar 10, 2012, 15:19:58 »

Jeg har veldig lyst til Ã¥ reise til England for Ã¥ se Leeds United pÃ¥ Elland Road! Derfor spør jeg om det er noen som har erfaring med dette, og kan hjelpe meg? Øyerulling  Eventuelt link til sider hvor jeg finner informasjon? Har sett pÃ¥ noen, men de tilbyr mest til Manchester og London.

Send gjerne mail ogsÃ¥  Glad
Loggført

Marching on together!
martind
PÃ¥ juniorlaget

a_sosial@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #1 på: Februar 10, 2012, 16:44:32 »

Det enkleste og rimligste er å fly til manchester eller liverpool. Og ta tog eller taxi derfra til leeds. Begge ligger under halvannen time fra leeds.

Hotell i Leeds finner du lett og til en billig penge på f.eks hotels.com
Loggført

MOT!! We are Leeds!
fjellhaugen
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #2 på: Februar 10, 2012, 16:45:49 »

Hvor bor du?
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
Tobbe9210
På prøvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #3 på: Februar 10, 2012, 17:06:15 »

Hvor bor du?

Jeg bor like utenfor Trondheim  Glad
Loggført

Marching on together!
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #4 på: Februar 10, 2012, 17:12:38 »

Hvor bor du?

Fortell oss hvilken kamp du vil se og vi gir deg den hjelpen du trenger Glad
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Tobbe9210
På prøvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #5 på: Februar 10, 2012, 17:17:15 »

Hvor bor du?

West ham og Nottingham i Mars høres jo herlig ut Glad
Loggført

Marching on together!
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #6 på: Februar 10, 2012, 17:30:57 »

Hvor bor du?

Jeg bor like utenfor Trondheim  Glad

Da blir det fredag-onsdags tur på deg. SAS har ikke ledig retur og det må da bli Norwegian. Det billigste da blir og fly til London via Oslo, ca 2800 t/r + tog som koster ca 700 t/r hvis du bestiller via nettet!

Jeg reiser til Leeds via London flere ganger i året, og dette er en enkel måte og reise på Glad
« Siste redigering: Februar 10, 2012, 17:33:11 av Rudi G. » Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Tobbe9210
På prøvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #7 på: Februar 10, 2012, 17:33:33 »

Hvor bor du?

Da blir det fredag-onsdags tur på deg. SAS har ikke ledig retur og det må da bli Norwegian. Det billigste da blir og fly til London via Oslo, ca 2800 t/r + tog som koster ca 700 t/r hvis du bestiller via nettet!

Jeg reiser til Leeds via London flere ganger i året, og dette er en enkel måte og reise på Glad

Billetter da? Glad
Loggført

Marching on together!
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #8 på: Februar 10, 2012, 17:40:16 »

Hvor bor du?

Billetter da? Glad

Ikke noe problem, enten avtaler du med noen i den aktuelle reisetråden om de kan fikse deg en billett (f.eks meg) slik at du er sikret å sitte ved siden av noen andre nordmenn hvis du ønsker det, eller du kan kjøpe på ER på kampdagene.
Loggført

Tobbe9210
På prøvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Februar 10, 2012, 18:09:47 »

Hvor bor du?

Billetter da? Glad

Ikke noe problem, enten avtaler du med noen i den aktuelle reisetråden om de kan fikse deg en billett (f.eks meg) slik at du er sikret å sitte ved siden av noen andre nordmenn hvis du ønsker det, eller du kan kjøpe på ER på kampdagene.

Kult, takk skal du ha Glad

Kan du sende meg linker til bestilling av tog-billetter og hotell?
Kan du gjøre et ca-overslag over hva det vil koste meg?
Loggført

Marching on together!
haak-d
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #10 på: Februar 10, 2012, 18:32:48 »

Jeg bor pÃ¥ Averøya, like utenfor Kr.sund. Jeg reiser med norwegian molde-oslo-manchester mandag  og hjem igjen pÃ¥ onsdag. Jeg skal se Leeds gruse Forest pÃ¥ tirsdag. Koster meg 2300 kr for fly t/r molde og to netter pÃ¥ hotell.
Loggført

Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #11 på: Februar 10, 2012, 18:46:58 »

Hvor bor du?

Billetter da? Glad

Fly;

http://www.norwegian.no/fly/velg-flyvning/?D_City=TRD&A_City=LGW&D_Day=16&D_Month=201203&D_SelectedDay=16&R_Day=21&R_Month=201203&R_SelectedDay=21&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=NOK&rnd=27088&processid=54069

Tog, her må du registrere deg, kjøp billett Gatwick-St Pancras-Kings Cross-Leeds;

http://www.thetrainline.com/buytickets/?href=ppcg_international_e&WT.srch=1&WT.mc_ev=click&adpos=1t1&gclid=CNPAqM7sk64CFTAumAodo2eVIg

Hotell, her er det mye og velge mellom, men legger ved link til Marriott, litt dyrt kanskje, men her bor det alltid mange nordmenn;

https://www.marriott.com/default.mi

Kampbillett, her må du også registrere deg hvis du skal kjøpe via siden;

http://www.leedsunited.com/page/LatestTicketNews/0,,10273,00.html

Fly, tog og kampbilletter kommer på ca 4000,- hotell er som sakt mye og velge mellom, men du kan sikkert få noe fra kr 300,- og oppover!

http://no.hotels.com/search.do?destination=Leeds%2C+Storbritannia&searchParams.arrivalDate=16.03.2012&searchParams.departureDate=21.03.2012&rooms=1&searchParams.rooms%5B0%5D.numberOfAdults=1&children%5B0%5D=0&asaReport=HomePage%3A%3ACity&destinationId=547021&searchParams.landmark=&hotelId=

MOT!
« Siste redigering: Februar 10, 2012, 18:50:45 av Rudi G. » Loggført

Tobbe9210
På prøvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #12 på: Februar 10, 2012, 19:16:12 »

Hvor bor du?

Billetter da? Glad

Fly;

http://www.norwegian.no/fly/velg-flyvning/?D_City=TRD&A_City=LGW&D_Day=16&D_Month=201203&D_SelectedDay=16&R_Day=21&R_Month=201203&R_SelectedDay=21&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=NOK&rnd=27088&processid=54069

Tog, her må du registrere deg, kjøp billett Gatwick-St Pancras-Kings Cross-Leeds;

http://www.thetrainline.com/buytickets/?href=ppcg_international_e&WT.srch=1&WT.mc_ev=click&adpos=1t1&gclid=CNPAqM7sk64CFTAumAodo2eVIg

Hotell, her er det mye og velge mellom, men legger ved link til Marriott, litt dyrt kanskje, men her bor det alltid mange nordmenn;

https://www.marriott.com/default.mi

Kampbillett, her må du også registrere deg hvis du skal kjøpe via siden;

http://www.leedsunited.com/page/LatestTicketNews/0,,10273,00.html

Fly, tog og kampbilletter kommer på ca 4000,- hotell er som sakt mye og velge mellom, men du kan sikkert få noe fra kr 300,- og oppover!

http://no.hotels.com/search.do?destination=Leeds%2C+Storbritannia&searchParams.arrivalDate=16.03.2012&searchParams.departureDate=21.03.2012&rooms=1&searchParams.rooms%5B0%5D.numberOfAdults=1&children%5B0%5D=0&asaReport=HomePage%3A%3ACity&destinationId=547021&searchParams.landmark=&hotelId=

MOT!

Takktakk!
Avanserte greier for en 18-Ã¥ring men  Flau
Reise alene til England..
Loggført

Marching on together!
Svend Anders

Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #13 på: Februar 10, 2012, 22:43:29 »

Du kommer til å ha mange sommerfugler i magen, det kan vi nok love deg. Men du skal se du blir tatt godt vare på i Leeds. Det blir nordmenn over alt. Sees hos Lorimer før kampene!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Loggført

asLeeds

Fast på A-laget

Gary Speed

Vis profil E-post
« Svar #14 på: Februar 12, 2012, 14:26:29 »

Dette ordner seg!!
Heilt sikkert fleire som skal reise fra Trondheim!!
Du får en opplevelse du aldri vil glemme Glad
MOT
Loggført

DALHEIM WHITES
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |