The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 00:44:05 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Millwall - Leeds  (Lest 209 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
7cato7
I stallen
**

SUPERLEEDS!!!!

Vis profil E-post
« på: Februar 08, 2012, 14:24:25 »

Heisann. Er det mange som har tenkt seg pÄ denne kampen? Vanskelig med billett? evt erfaringer fra og vÊrt pÄ denne kampen fÞr?
Loggført

Cato Visdal Mikalsen
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #1 på: Februar 08, 2012, 14:52:10 »

Heisann. Er det mange som har tenkt seg pÄ denne kampen? Vanskelig med billett? evt erfaringer fra og vÊrt pÄ denne kampen fÞr?

Det finnes trĂ„d for denne kampen!! Se pĂ„ det som stĂ„r der sĂ„ langt. Skal vĂŠre i London selv denne helgen og lurer pĂ„ hvordan jeg skal fĂ„ det til. Dette betraktes som en hĂžyrisikokamp for brĂ„k. For tre Ă„r siden kjĂžrte politiet rundt og pĂ„grep Leedsfans som kom til byen dagen fĂžr kampen. Jeg ble opplevde det selv pĂ„ utsiden av hotellet der jeg bodde. Jeg var imidlertid en fan de ikke fant det umaken verd Ă„ arrestere.... Øyerulling
Loggført

Yeboahs vitne
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #2 på: Februar 08, 2012, 17:10:42 »

Har en kamerat , han er ihuga Tottenham fan, men sympatiserer med Milwall supporterene , reiser stadig over og fĂ„r med seg Milwall kampene og brĂ„ket som noen gang skjer  Flau Sier han elsker brĂ„ket , slagsmĂ„lene  . Tannlege regningene kommer hyppig i postkassa der i gĂ„rden . Tror selv jeg hadde styrt unna bortekampene til Milwall med tanke pĂ„ mulig brĂ„k etter kamp.
Loggført
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #3 på: Februar 10, 2012, 12:20:33 »

Har en kamerat , han er ihuga Tottenham fan, men sympatiserer med Milwall supporterene , reiser stadig over og fĂ„r med seg Milwall kampene og brĂ„ket som noen gang skjer  Flau Sier han elsker brĂ„ket , slagsmĂ„lene  . Tannlege regningene kommer hyppig i postkassa der i gĂ„rden . Tror selv jeg hadde styrt unna bortekampene til Milwall med tanke pĂ„ mulig brĂ„k etter kamp.

Tannlege i England er billig, det er det ikke her hjemme, styrer unna kampen!!
Loggført

Yeboahs vitne
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |