The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 00:43:17 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Mail adresse til Match programmet??  (Lest 423 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
7cato7
I stallen
**

SUPERLEEDS!!!!

Vis profil E-post
« på: Februar 08, 2012, 14:19:35 »

Heisann. Jeg skal sende inn et bilde av mitt Gutter 16 lag som nylig vant Norges stÞrste InnendÞrsturnering. Jeg og min trener som ogsÄ er Leeds supporter tok med oss Leeds drakter til alle guttene og tok et bilde Glad Jeg tenkte at det hadde vÊrt morsomt Ä fÄ inn i kampprogrammet til Doncaster kampen som jeg skal pÄ.

Tar gjerne imot tips eller tilbakemeldinger fra andre som har hatt kontakt med de som driver med kampprogrammet.

Gleder meg sinnsykt til kampene jeg skal pÄ fremover. FÞrst er det Doncaster, sÄ Southampton, Nottingham, West Ham, Millwall, Watford, Reading, Dderby og Leicester Glad + evt play off Glad

MARCHING ON TOGETHER!!!!!
Loggført

Cato Visdal Mikalsen
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #1 på: Februar 08, 2012, 14:48:29 »

Heisann. Jeg skal sende inn et bilde av mitt Gutter 16 lag som nylig vant Norges stÞrste InnendÞrsturnering. Jeg og min trener som ogsÄ er Leeds supporter tok med oss Leeds drakter til alle guttene og tok et bilde Glad Jeg tenkte at det hadde vÊrt morsomt Ä fÄ inn i kampprogrammet til Doncaster kampen som jeg skal pÄ.

Tar gjerne imot tips eller tilbakemeldinger fra andre som har hatt kontakt med de som driver med kampprogrammet.

Gleder meg sinnsykt til kampene jeg skal pÄ fremover. FÞrst er det Doncaster, sÄ Southampton, Nottingham, West Ham, Millwall, Watford, Reading, Dderby og Leicester Glad + evt play off Glad

[/color]

Sjokkert  Heldiggris!!!!
Loggført

Yeboahs vitne
Ihag
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #2 på: Februar 08, 2012, 19:53:47 »

Hei Cato,

Du kan prÞve denne adressen. Du er nok for seint ute til Ä fÄ bildet ditt inn i programmet til Doncaster kampen, men kanskje neste hjemmekamp (?).

programme@leedsunited.co

Skal pĂ„ Leeds -  Soton 3.mars. Hyggelig hvis vi mĂžtes ! ( bor i Trheim , men kan lagoppstiilingen til VĂ„gĂ„ pĂ„ 70 tallet).
Loggført
7cato7
I stallen
**

SUPERLEEDS!!!!

Vis profil E-post
« Svar #3 på: Februar 08, 2012, 22:38:44 »

Takk for det:) heisann og takk for sist:) da sees vi pÄ Southampton kampen Glad mot
Loggført

Cato Visdal Mikalsen
flynn
Fast pÄ A-laget

esten@basefarm.no
Vis profil E-post
« Svar #4 på: Februar 09, 2012, 15:16:01 »

Jeg prÞvde en gang Ä sende en sangtekst i hÄp om Ä fÄ den inn i programmet, men uen Ä fÄ sÄ mye som svar pÄ mailen. Tror jeg sendte den til klubben, sÄ det er kanskje en del av forklaringen.

En annen sak; nÄr du snakker om Norges stÞrste innendÞrsturnering for G16,- det skulle vel aldri vÊrt pÄ Lillehammer vel? Der var nemlig mitt lag ogsÄ i finalen...

flynn
Loggført
7cato7
I stallen
**

SUPERLEEDS!!!!

Vis profil E-post
« Svar #5 på: Februar 13, 2012, 22:28:29 »

Hei:) vi vant finalen iÄr ja:) var det dere vi vant over?Glad MOT
Loggført

Cato Visdal Mikalsen
flynn
Fast pÄ A-laget

esten@basefarm.no
Vis profil E-post
« Svar #6 på: Februar 14, 2012, 15:49:46 »

Hei:) vi vant finalen iÄr ja:) var det dere vi vant over?Glad MOT

Det var det gitt. Vi hadde jo full kontroll til det gjensto 3,5 minutter. Men med trÞkk pÄ tribunen og dine gutter med fornyet tro pÄ saken sÄ ble det vanskelig Ä komme seg tilbake i kampen etter at dere snudde det hele.
Tror det er den 7-ende finalen vi taper med dette laget. Bra ikke jeg er i betraktning som ny manager i Leeds...

TrÞsten fÄr vÊre at pokalen ble i Leeds-familien!

flynn
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |