The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 00:25:31 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: EX-CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN  (Lest 7804 ganger)
0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.
kongsmo
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #120 på: Februar 10, 2012, 18:26:09 »

er litt spent pÄ hvordan leeds vil gÄ fram videre i denne saken. hvis man finner den rette proven manageren, vil han da fÄ beskjed om Ä vÊre stand by til de vet om NR skal fÄ jobben eller ikke??

vil en proven manager godta dette? for sÄ vidt jeg har skjÞnt sÄ har NR tre kamper pÄ seg for Ä vise seg frem?hvis vi vinner tre kamper sÄ fÄr han vel fortsette ut sesongen? tror nok KB krysser fingra og hÄper at NR gjÞr det sÄnn nÄgenlunde greit sÄ han slipper Ä punge ut sÄ mye mere, kompensasjonen til SG svir vel mer enn nok for godeste KB....

men for all del, har troa pĂ„ NR jeg, dette gĂ„r veien  Glad
Loggført

"SNIFFER"
Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #121 på: Februar 10, 2012, 18:27:19 »

Veit det er tidlig pÄ fredagskvelden,men veddar ei flaske Whiskey pÄ at Neil Redfearn vert sittande ut sesongen.Har og ein fÞlelse av at NOKON ikkje klarar Ä la vera Ä vedda i mot Gliser Gliser
Loggført

LIFE IS LEEDS
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #122 på: Februar 10, 2012, 18:43:38 »

Synes dette med 3 kamper var en grei lĂžsning av Bates & co, forutsatt at jakten pĂ„ mer "proven" kandidater faktisk fortsetter. At spillerne vil ha han er ihvertfall ingen ulempe slik jeg ser det. 

Som jeg skrev fĂžr BC kampen: Jeg fĂ„r gode vibber av Neil Redfearn og mĂ„ten han fremstĂ„r pĂ„.  Glad

Jeg og, i utgangspunktet, men... PÄ gÄrsdagens pressekonferanse sa han bl.a, slik jeg oppfattet det, at nÄr kampen er i gang er alt opp til spillerene, manageren kan ikke tilfÞre noe da, det han kan tilfÞre blir gjort opp mot kampen, ikke nÄr den er i gang, dette sÄdde en sterk tvil hos meg Tvilende

Utsagnet "coaching i  verdensklasse" er dermed avslĂžrt som ren svada! For Ă„ ta en tilfeldig valgt fotballprofil: Hva mener for eksempel Kjetil Rekdal om dette?

Jeg blir litt bekymret jeg ogsÄ hvis det virkelig var dette han sa og mente... Tvilende
Loggført

Jon R.
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #123 på: Februar 10, 2012, 19:50:06 »

Synes dette med 3 kamper var en grei lĂžsning av Bates & co, forutsatt at jakten pĂ„ mer "proven" kandidater faktisk fortsetter. At spillerne vil ha han er ihvertfall ingen ulempe slik jeg ser det. 

Som jeg skrev fĂžr BC kampen: Jeg fĂ„r gode vibber av Neil Redfearn og mĂ„ten han fremstĂ„r pĂ„.  Glad

Jeg og, i utgangspunktet, men... PÄ gÄrsdagens pressekonferanse sa han bl.a, slik jeg oppfattet det, at nÄr kampen er i gang er alt opp til spillerene, manageren kan ikke tilfÞre noe da, det han kan tilfÞre blir gjort opp mot kampen, ikke nÄr den er i gang, dette sÄdde en sterk tvil hos meg Tvilende

Utsagnet "coaching i  verdensklasse" er dermed avslĂžrt som ren svada! For Ă„ ta en tilfeldig valgt fotballprofil: Hva mener for eksempel Kjetil Rekdal om dette?

Jeg blir litt bekymret jeg ogsÄ hvis det virkelig var dette han sa og mente... Tvilende

Fra ca 15 minutter ut i intervjuet!

http://www.sport247.tv/lufc/
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #124 på: Februar 10, 2012, 20:13:26 »

Ikke sĂ„ veldig valgte ord der nei, :nĂ„ har jeg trent gutta ei uke fram til neste kamp alt opp til dem nĂ„ Ă„ vinne , jeg kan ikke gjĂžre mere . SĂ„nn ville det hĂžrtes ut i mine Ăžrer.  Hæ
Loggført
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #125 på: Februar 10, 2012, 20:56:29 »

Veit det er tidlig pÄ fredagskvelden,men veddar ei flaske Whiskey pÄ at Neil Redfearn vert sittande ut sesongen.Har og ein fÞlelse av at NOKON ikkje klarar Ä la vera Ä vedda i mot Gliser Gliser
Jeg klarer. Tror faktisk KB lar NR sitte ut sesongen.
Loggført

Change is the constant that cannot be changed.
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #126 på: Februar 10, 2012, 21:02:13 »

Jeg tror faktisk det er Bates som har fÄtt en ny nikkedukke, han har sikkert instruert NR til Ä si dette for da Ä legge alt ansvaret pÄ spilleren slik at det blir enda mer splidd i spillegruppa. Da kan Bates selge alle de som han kan fÄ en salgssum for og kun spille med Nunez pÄ banen sammen med 18-Äringer + billige lÄnespillere.

Fra spÞk til revolver, hvis spillerne ikke har den rette innstillinga pÄ vei inn i kampen sÄ er det lite man kan gjÞre. Det er klart at en "hÄrfÞner" kan vekke noen i ny og ne, men er man nÞdt til Ä ta i bruk "hÄrfÞnere" hver uke sÄ har man tapt. Jeg husker at Hallvar Thoresen sa engang nÄr han trente LillestrÞm at det var ikke hans oppgave Ä motivere spillerne i det hele tatt, da har man kanskje misforstÄtt litt..
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #127 på: Februar 10, 2012, 21:05:54 »

Mulig HT mente at det Ă„ spille fotball for selveste LSK var motivasjon nok i seg selv? Kanskje det, i en ideell verden.
Loggført

Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #128 på: Februar 10, 2012, 21:08:32 »

Mulig HT mente at det Ă„ spille fotball for selveste LSK var motivasjon nok i seg selv? Kanskje det, i en ideell verden.

I en ideell verden ja, men den lever vi ikke i. HT var ikke der lenge og var ingen populĂŠr mann.

I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..Glad
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #129 på: Februar 10, 2012, 21:22:31 »

HT var jo et fenomen, ikke en vanlig fotballspiller. Han dro pÄ egenhÄnd som 16-Äring fra Larvik Turn til Nederland (Twente) for Ä fÄ proffkontrakt der. Det var i en tid da norske utenlandsproffer var like vanlige som barter pÄ egg. Han blir selvsagt svÊrt overrasket Ä se at andre fotballspillere ikke deler den samme ensporete innstillingen som han. Det er noe unorsk over HT. Virker mer som en innstilling er amerikaner kan ha.
Loggført

Nikolaos
I stallen
**

"I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd

Vis profil
« Svar #130 på: Februar 10, 2012, 22:01:23 »

Jeg tror faktisk det er Bates som har fÄtt en ny nikkedukke, han har sikkert instruert NR til Ä si dette for da Ä legge alt ansvaret pÄ spilleren slik at det blir enda mer splidd i spillegruppa. Da kan Bates selge alle de som han kan fÄ en salgssum for og kun spille med Nunez pÄ banen sammen med 18-Äringer + billige lÄnespillere.

Fra spÞk til revolver, hvis spillerne ikke har den rette innstillinga pÄ vei inn i kampen sÄ er det lite man kan gjÞre. Det er klart at en "hÄrfÞner" kan vekke noen i ny og ne, men er man nÞdt til Ä ta i bruk "hÄrfÞnere" hver uke sÄ har man tapt. Jeg husker at Hallvar Thoresen sa engang nÄr han trente LillestrÞm at det var ikke hans oppgave Ä motivere spillerne i det hele tatt, da har man kanskje misforstÄtt litt..

SelvfÞlgelig er det viktig at spillerne mÄ ha riktig innstilling og fokus inn mot kampen, men en god manageregenskap er jo Ä kunne gjÞre endringer underveis. Taktiske grep, bytter og beskjeder kan endre kampbildet..
Loggført
Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #131 på: Februar 10, 2012, 22:28:14 »

Jeg klarer. Tror faktisk KB lar NR sitte ut sesongen.

Les innlegget mitt ein gang til Gliser
Loggført

LIFE IS LEEDS
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #132 på: Februar 10, 2012, 22:32:40 »

SelvfÞlgelig er det viktig at spillerne mÄ ha riktig innstilling og fokus inn mot kampen, men en god manageregenskap er jo Ä kunne gjÞre endringer underveis. Taktiske grep, bytter og beskjeder kan endre kampbildet..

Grayson var helt rÄ pÄ grep, skiftet jo taktikk flere ganger i lÞpet av en kamp og satte innpÄ nye spillere som endre kampbildet totalt. SpÞrs om det sprer trygghet i det lange lÞp...?!?
Loggført

radar
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW
« Svar #133 på: Februar 10, 2012, 23:44:20 »

I en ideell verden ja, men den lever vi ikke i. HT var ikke der lenge og var ingen populĂŠr mann.
OT. Feil, HT var populĂŠr i LillestrĂžm. Hjelpetrener med egen sang.
Loggført

Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #134 på: Februar 11, 2012, 02:29:19 »

I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..Glad

Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke sĂ„ mange Ă„ra siden "noen" av oss Ăžnsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og vĂ„re gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  Gliser
Loggført

Jon R.
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #135 på: Februar 11, 2012, 05:30:26 »

Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke sĂ„ mange Ă„ra siden "noen" av oss Ăžnsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og vĂ„re gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  Gliser

SÄ nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft pÄ transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham.

-LeifO

Moderatortroll.
Loggført

- Leif Olav
Rasmussen7
I stallen
**

Vis profil
« Svar #136 på: Februar 11, 2012, 05:37:44 »

Tipper Redknap sikkert var den fÞrste som leverte inn jobbsÞknad til KB nÄr SG fikk fyken... Not!!!
Loggført
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #137 på: Februar 11, 2012, 10:03:19 »

SÄ nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft pÄ transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham.

-LeifO

Moderatortroll.

En kan begynne Ä lure hvilke evner man mÄ ha for Ä lykkes som manager, begynner mer og mer Ä lure pÄ om det er kun tilfeldigheter som gjÞr en person til en god manager... FÄr hÄpe at tilfeldighetene spiller pÄ vÄrt lag under NR sitt styre...
Loggført

Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #138 på: Februar 11, 2012, 14:40:52 »

-LeifO

Moderatortroll.

En kan begynne Ä lure hvilke evner man mÄ ha for Ä lykkes som manager, begynner mer og mer Ä lure pÄ om det er kun tilfeldigheter som gjÞr en person til en god manager... FÄr hÄpe at tilfeldighetene spiller pÄ vÄrt lag under NR sitt styre...

Personlighet trur eg er ein vesentleg faktor for Ä lykkast som manager,ligg mykje der for Ä fÄ eit lag til Ä fungere som nettopp det,eit LAG
Loggført

LIFE IS LEEDS
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #139 på: Februar 11, 2012, 14:50:40 »

-LeifO

Moderatortroll.

Harry Redknapp hadde nok ikke vĂŠrt der han er idag hvis han var fullstendig blottet for taktiske egenskaper. Jeg sĂ„ forresten Liverpool- Tottenham pĂ„ mandag. Lenge siden jeg har sett et sĂ„ velorganisert og taktisk gjennomfĂžrt Spurs lag.  Glad
Loggført

Jon R.
SĂžlvreven
Fast pÄ A-laget

finn.midtun@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #140 på: Februar 11, 2012, 15:07:46 »

-LeifO

Moderatortroll.

Du mĂ„ ha en god plan, og sĂ„ mĂ„ du ha de rette spillerne som passer til denne planen. Noe ala Egon  Gliser
Loggført

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
kilgallon
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #141 på: Februar 11, 2012, 15:40:10 »

-LeifO

Moderatortroll.

Harry Redknapp hadde nok ikke vĂŠrt der han er idag hvis han var fullstendig blottet for taktiske egenskaper. Jeg sĂ„ forresten Liverpool- Tottenham pĂ„ mandag. Lenge siden jeg har sett et sĂ„ velorganisert og taktisk gjennomfĂžrt Spurs lag.  Glad

I den kampen (Pool -Spurs) var Redknapp ikke pÄ benken. Det var Joe Jordan og Clive Allen som hadde ansvaret i den kampen. Og ja, Spurs gjennomfÞrte en bemÊrkelsesvÊrdig taktisk god kamp...!
Loggført
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #142 på: Februar 11, 2012, 16:40:23 »

Redknapp, var i London i retten og ble frikjent for skatteundragelse. Sier han ikke kan lese, skrive, bruke PC , overlater alt til revisor , advokat . Han har gjort det tĂ„lig bra som manager da  Blunker HĂ„per vĂ„r midlertidige manager stĂ„r litt sterkere der!  Gliser
Loggført
Svend Anders

Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #143 på: Februar 11, 2012, 18:56:01 »

Sorry gitt, Neil Redfearn sviktet nettopp i jobbintervjuet.

Det bĂžr i det minste speede opp prosessen med de Ăžvrige kandidatene. Klokka tikker for Bates.

SA
Loggført

LEO

PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #144 på: Februar 11, 2012, 18:59:21 »

bye bye
Loggført

Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #145 på: Februar 11, 2012, 19:03:53 »

Sorry gitt, Neil Redfearn sviktet nettopp i jobbintervjuet.

Det bĂžr i det minste speede opp prosessen med de Ăžvrige kandidatene. Klokka tikker for Bates.

SA

Enig! Grayson maktet Ä forandre kampbildet med byttene (i alle fall ofte), mens Redfearn stÄr apatisk i samme situasjon (og fortalte jo at han ikke kan gjÞre sÊrlig mye under en kamp). Bytter bÞr i det minste vÊre mulig nÄr laget presses.

Warnock inn! Ja, jeg er klar over at jeg trodde Redfearn (til sommeren) kunne vĂŠre en god deal. NĂ„ er jeg overbevist om at det var feil. Vi LAR Brighton styre hjemme.
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #146 på: Februar 11, 2012, 19:05:07 »

Som jeg fryktet etter torsdagens pressekonferanse, NR er ikke mannen, det virker ogsÄ som om han er tillhenger av steinalder systemet 4-4-2, som i tillegg umulig kan fungere med den troppen vi har!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Kato
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #147 på: Februar 11, 2012, 19:07:30 »

Hvis manageren ikke kan pÄvirke under kampen, hva i all verden gjÞr han pÄ benken da. Kan jo heller sitte Ä spise kanapeer i direktÞrlosjen.

Nei denne Redfearn har fÄtt pÄ seg altfor store sko
Loggført

RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #148 på: Februar 11, 2012, 19:21:29 »

PĂ„ juniorlaget driver man helst med spillerutvikling. Det er han visst veldig god til. La han fortsette med. En manager skal beherske mer. Vi kan ikke ha lĂŠregutter i managerstolen, kun folk med dokumenterte meritter pĂ„ et akseptabelt nivĂ„. Kanskje Joe Jordan kan vĂŠre et lurt valg? Bates: FÅ UT FINGER'N!
Loggført

Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #149 på: Februar 11, 2012, 19:28:33 »

Er jaggu ikke sikker pÄ seier i de 2 neste kampene , men hÄper det skal snu igjen. Nye tap, bÞr KB TA NOEN GREP FORT!
Loggført
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |