|
kongsmo
|
 |
« Svar #120 på: Februar 10, 2012, 18:26:09 » |
|
er litt spent pÄ hvordan leeds vil gÄ fram videre i denne saken. hvis man finner den rette proven manageren, vil han da fÄ beskjed om Ä vÊre stand by til de vet om NR skal fÄ jobben eller ikke?? vil en proven manager godta dette? for sÄ vidt jeg har skjÞnt sÄ har NR tre kamper pÄ seg for Ä vise seg frem?hvis vi vinner tre kamper sÄ fÄr han vel fortsette ut sesongen? tror nok KB krysser fingra og hÄper at NR gjÞr det sÄnn nÄgenlunde greit sÄ han slipper Ä punge ut sÄ mye mere, kompensasjonen til SG svir vel mer enn nok for godeste KB.... men for all del, har troa pÄ NR jeg, dette gÄr veien 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"SNIFFER"
|
|
|
|
Woody
|
 |
« Svar #121 på: Februar 10, 2012, 18:27:19 » |
|
Veit det er tidlig pÄ fredagskvelden,men veddar ei flaske Whiskey pÄ at Neil Redfearn vert sittande ut sesongen.Har og ein fÞlelse av at NOKON ikkje klarar Ä la vera Ä vedda i mot 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #122 på: Februar 10, 2012, 18:43:38 » |
|
Synes dette med 3 kamper var en grei lÞsning av Bates & co, forutsatt at jakten pÄ mer "proven" kandidater faktisk fortsetter. At spillerne vil ha han er ihvertfall ingen ulempe slik jeg ser det. Som jeg skrev fÞr BC kampen: Jeg fÄr gode vibber av Neil Redfearn og mÄten han fremstÄr pÄ.  Jeg og, i utgangspunktet, men... PÄ gÄrsdagens pressekonferanse sa han bl.a, slik jeg oppfattet det, at nÄr kampen er i gang er alt opp til spillerene, manageren kan ikke tilfÞre noe da, det han kan tilfÞre blir gjort opp mot kampen, ikke nÄr den er i gang, dette sÄdde en sterk tvil hos meg  Utsagnet "coaching i verdensklasse" er dermed avslÞrt som ren svada! For Ä ta en tilfeldig valgt fotballprofil: Hva mener for eksempel Kjetil Rekdal om dette? Jeg blir litt bekymret jeg ogsÄ hvis det virkelig var dette han sa og mente... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #123 på: Februar 10, 2012, 19:50:06 » |
|
Synes dette med 3 kamper var en grei lÞsning av Bates & co, forutsatt at jakten pÄ mer "proven" kandidater faktisk fortsetter. At spillerne vil ha han er ihvertfall ingen ulempe slik jeg ser det. Som jeg skrev fÞr BC kampen: Jeg fÄr gode vibber av Neil Redfearn og mÄten han fremstÄr pÄ.  Jeg og, i utgangspunktet, men... PÄ gÄrsdagens pressekonferanse sa han bl.a, slik jeg oppfattet det, at nÄr kampen er i gang er alt opp til spillerene, manageren kan ikke tilfÞre noe da, det han kan tilfÞre blir gjort opp mot kampen, ikke nÄr den er i gang, dette sÄdde en sterk tvil hos meg  Utsagnet "coaching i verdensklasse" er dermed avslÞrt som ren svada! For Ä ta en tilfeldig valgt fotballprofil: Hva mener for eksempel Kjetil Rekdal om dette? Jeg blir litt bekymret jeg ogsÄ hvis det virkelig var dette han sa og mente...  Fra ca 15 minutter ut i intervjuet! http://www.sport247.tv/lufc/
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #124 på: Februar 10, 2012, 20:13:26 » |
|
Ikke sĂ„ veldig valgte ord der nei, :nĂ„ har jeg trent gutta ei uke fram til neste kamp alt opp til dem nĂ„ Ă„ vinne , jeg kan ikke gjĂžre mere . SĂ„nn ville det hĂžrtes ut i mine Ăžrer. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #125 på: Februar 10, 2012, 20:56:29 » |
|
Veit det er tidlig pÄ fredagskvelden,men veddar ei flaske Whiskey pÄ at Neil Redfearn vert sittande ut sesongen.Har og ein fÞlelse av at NOKON ikkje klarar Ä la vera Ä vedda i mot  Jeg klarer. Tror faktisk KB lar NR sitte ut sesongen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Change is the constant that cannot be changed.
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #126 på: Februar 10, 2012, 21:02:13 » |
|
Jeg tror faktisk det er Bates som har fÄtt en ny nikkedukke, han har sikkert instruert NR til Ä si dette for da Ä legge alt ansvaret pÄ spilleren slik at det blir enda mer splidd i spillegruppa. Da kan Bates selge alle de som han kan fÄ en salgssum for og kun spille med Nunez pÄ banen sammen med 18-Äringer + billige lÄnespillere.
Fra spÞk til revolver, hvis spillerne ikke har den rette innstillinga pÄ vei inn i kampen sÄ er det lite man kan gjÞre. Det er klart at en "hÄrfÞner" kan vekke noen i ny og ne, men er man nÞdt til Ä ta i bruk "hÄrfÞnere" hver uke sÄ har man tapt. Jeg husker at Hallvar Thoresen sa engang nÄr han trente LillestrÞm at det var ikke hans oppgave Ä motivere spillerne i det hele tatt, da har man kanskje misforstÄtt litt..
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #127 på: Februar 10, 2012, 21:05:54 » |
|
Mulig HT mente at det Ă„ spille fotball for selveste LSK var motivasjon nok i seg selv? Kanskje det, i en ideell verden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #128 på: Februar 10, 2012, 21:08:32 » |
|
Mulig HT mente at det Ă„ spille fotball for selveste LSK var motivasjon nok i seg selv? Kanskje det, i en ideell verden.
I en ideell verden ja, men den lever vi ikke i. HT var ikke der lenge og var ingen populĂŠr mann. I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #129 på: Februar 10, 2012, 21:22:31 » |
|
HT var jo et fenomen, ikke en vanlig fotballspiller. Han dro pÄ egenhÄnd som 16-Äring fra Larvik Turn til Nederland (Twente) for Ä fÄ proffkontrakt der. Det var i en tid da norske utenlandsproffer var like vanlige som barter pÄ egg. Han blir selvsagt svÊrt overrasket Ä se at andre fotballspillere ikke deler den samme ensporete innstillingen som han. Det er noe unorsk over HT. Virker mer som en innstilling er amerikaner kan ha.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Nikolaos
I stallen

"I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
|
 |
« Svar #130 på: Februar 10, 2012, 22:01:23 » |
|
Jeg tror faktisk det er Bates som har fÄtt en ny nikkedukke, han har sikkert instruert NR til Ä si dette for da Ä legge alt ansvaret pÄ spilleren slik at det blir enda mer splidd i spillegruppa. Da kan Bates selge alle de som han kan fÄ en salgssum for og kun spille med Nunez pÄ banen sammen med 18-Äringer + billige lÄnespillere.
Fra spÞk til revolver, hvis spillerne ikke har den rette innstillinga pÄ vei inn i kampen sÄ er det lite man kan gjÞre. Det er klart at en "hÄrfÞner" kan vekke noen i ny og ne, men er man nÞdt til Ä ta i bruk "hÄrfÞnere" hver uke sÄ har man tapt. Jeg husker at Hallvar Thoresen sa engang nÄr han trente LillestrÞm at det var ikke hans oppgave Ä motivere spillerne i det hele tatt, da har man kanskje misforstÄtt litt..
SelvfÞlgelig er det viktig at spillerne mÄ ha riktig innstilling og fokus inn mot kampen, men en god manageregenskap er jo Ä kunne gjÞre endringer underveis. Taktiske grep, bytter og beskjeder kan endre kampbildet..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Woody
|
 |
« Svar #131 på: Februar 10, 2012, 22:28:14 » |
|
Veit det er tidlig pÄ fredagskvelden,men veddar ei flaske Whiskey pÄ at Neil Redfearn vert sittande ut sesongen.Har og ein fÞlelse av at NOKON ikkje klarar Ä la vera Ä vedda i mot  Jeg klarer. Tror faktisk KB lar NR sitte ut sesongen. Les innlegget mitt ein gang til 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #132 på: Februar 10, 2012, 22:32:40 » |
|
SelvfÞlgelig er det viktig at spillerne mÄ ha riktig innstilling og fokus inn mot kampen, men en god manageregenskap er jo Ä kunne gjÞre endringer underveis. Taktiske grep, bytter og beskjeder kan endre kampbildet.. Grayson var helt rÄ pÄ grep, skiftet jo taktikk flere ganger i lÞpet av en kamp og satte innpÄ nye spillere som endre kampbildet totalt. SpÞrs om det sprer trygghet i det lange lÞp...?!?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
radar
|
 |
« Svar #133 på: Februar 10, 2012, 23:44:20 » |
|
I en ideell verden ja, men den lever vi ikke i. HT var ikke der lenge og var ingen populĂŠr mann. OT. Feil, HT var populĂŠr i LillestrĂžm. Hjelpetrener med egen sang.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #134 på: Februar 11, 2012, 02:29:19 » |
|
I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..  Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke sÄ mange Ära siden "noen" av oss Þnsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og vÄre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #135 på: Februar 11, 2012, 05:30:26 » |
|
I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..  Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke sÄ mange Ära siden "noen" av oss Þnsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og vÄre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  SÄ nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft pÄ transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham. -LeifO Moderatortroll.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Rasmussen7
|
 |
« Svar #136 på: Februar 11, 2012, 05:37:44 » |
|
Tipper Redknap sikkert var den fÞrste som leverte inn jobbsÞknad til KB nÄr SG fikk fyken... Not!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #137 på: Februar 11, 2012, 10:03:19 » |
|
I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..  Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke sÄ mange Ära siden "noen" av oss Þnsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og vÄre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  SÄ nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft pÄ transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham. -LeifO Moderatortroll. En kan begynne Ä lure hvilke evner man mÄ ha for Ä lykkes som manager, begynner mer og mer Ä lure pÄ om det er kun tilfeldigheter som gjÞr en person til en god manager... FÄr hÄpe at tilfeldighetene spiller pÄ vÄrt lag under NR sitt styre...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Woody
|
 |
« Svar #138 på: Februar 11, 2012, 14:40:52 » |
|
I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..  Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke sÄ mange Ära siden "noen" av oss Þnsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og vÄre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  SÄ nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft pÄ transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham. -LeifO Moderatortroll. En kan begynne Ä lure hvilke evner man mÄ ha for Ä lykkes som manager, begynner mer og mer Ä lure pÄ om det er kun tilfeldigheter som gjÞr en person til en god manager... FÄr hÄpe at tilfeldighetene spiller pÄ vÄrt lag under NR sitt styre... Personlighet trur eg er ein vesentleg faktor for Ä lykkast som manager,ligg mykje der for Ä fÄ eit lag til Ä fungere som nettopp det,eit LAG
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #139 på: Februar 11, 2012, 14:50:40 » |
|
I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..  Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke sÄ mange Ära siden "noen" av oss Þnsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og vÄre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  SÄ nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft pÄ transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham. -LeifO Moderatortroll. Harry Redknapp hadde nok ikke vÊrt der han er idag hvis han var fullstendig blottet for taktiske egenskaper. Jeg sÄ forresten Liverpool- Tottenham pÄ mandag. Lenge siden jeg har sett et sÄ velorganisert og taktisk gjennomfÞrt Spurs lag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
SĂžlvreven
|
 |
« Svar #140 på: Februar 11, 2012, 15:07:46 » |
|
I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..  Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke sÄ mange Ära siden "noen" av oss Þnsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og vÄre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  SÄ nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft pÄ transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham. -LeifO Moderatortroll. En kan begynne Ä lure hvilke evner man mÄ ha for Ä lykkes som manager, begynner mer og mer Ä lure pÄ om det er kun tilfeldigheter som gjÞr en person til en god manager... FÄr hÄpe at tilfeldighetene spiller pÄ vÄrt lag under NR sitt styre... Du mÄ ha en god plan, og sÄ mÄ du ha de rette spillerne som passer til denne planen. Noe ala Egon 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
|
|
|
|
kilgallon
|
 |
« Svar #141 på: Februar 11, 2012, 15:40:10 » |
|
I en ideell verden har alle klubber en dyktig manager som "alle" liker, som Redknapp i Tottenham..  Harry Redknapp ja. Sukk. Ikke sÄ mange Ära siden "noen" av oss Þnsket seg mannen til Leeds, i en tid der han fortsatt var et realistisk target for oss. Hans "grep" i pausen i en kamp mellom Southampton og vÄre gutter en novemberdag i 2005 var dog ikke av hans mest geniale.  SÄ nettopp han bli karakterisert som "en trivelig fyr" med god teft pÄ transfermarkedet fullstendig blottet for taktiske egenskaper av en svenske som har spilt under ham. -LeifO Moderatortroll. Harry Redknapp hadde nok ikke vÊrt der han er idag hvis han var fullstendig blottet for taktiske egenskaper. Jeg sÄ forresten Liverpool- Tottenham pÄ mandag. Lenge siden jeg har sett et sÄ velorganisert og taktisk gjennomfÞrt Spurs lag. I den kampen (Pool -Spurs) var Redknapp ikke pÄ benken. Det var Joe Jordan og Clive Allen som hadde ansvaret i den kampen. Og ja, Spurs gjennomfÞrte en bemÊrkelsesvÊrdig taktisk god kamp...!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #142 på: Februar 11, 2012, 16:40:23 » |
|
Redknapp, var i London i retten og ble frikjent for skatteundragelse. Sier han ikke kan lese, skrive, bruke PC , overlater alt til revisor , advokat . Han har gjort det tÄlig bra som manager da  HÄper vÄr midlertidige manager stÄr litt sterkere der! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #143 på: Februar 11, 2012, 18:56:01 » |
|
Sorry gitt, Neil Redfearn sviktet nettopp i jobbintervjuet.
Det bĂžr i det minste speede opp prosessen med de Ăžvrige kandidatene. Klokka tikker for Bates.
SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LEO
|
 |
« Svar #144 på: Februar 11, 2012, 18:59:21 » |
|
bye bye
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #145 på: Februar 11, 2012, 19:03:53 » |
|
Sorry gitt, Neil Redfearn sviktet nettopp i jobbintervjuet.
Det bĂžr i det minste speede opp prosessen med de Ăžvrige kandidatene. Klokka tikker for Bates.
SA
Enig! Grayson maktet Ä forandre kampbildet med byttene (i alle fall ofte), mens Redfearn stÄr apatisk i samme situasjon (og fortalte jo at han ikke kan gjÞre sÊrlig mye under en kamp). Bytter bÞr i det minste vÊre mulig nÄr laget presses. Warnock inn! Ja, jeg er klar over at jeg trodde Redfearn (til sommeren) kunne vÊre en god deal. NÄ er jeg overbevist om at det var feil. Vi LAR Brighton styre hjemme.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #146 på: Februar 11, 2012, 19:05:07 » |
|
Som jeg fryktet etter torsdagens pressekonferanse, NR er ikke mannen, det virker ogsÄ som om han er tillhenger av steinalder systemet 4-4-2, som i tillegg umulig kan fungere med den troppen vi har!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #147 på: Februar 11, 2012, 19:07:30 » |
|
Hvis manageren ikke kan pÄvirke under kampen, hva i all verden gjÞr han pÄ benken da. Kan jo heller sitte Ä spise kanapeer i direktÞrlosjen.
Nei denne Redfearn har fÄtt pÄ seg altfor store sko
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #148 på: Februar 11, 2012, 19:21:29 » |
|
PĂ„ juniorlaget driver man helst med spillerutvikling. Det er han visst veldig god til. La han fortsette med. En manager skal beherske mer. Vi kan ikke ha lĂŠregutter i managerstolen, kun folk med dokumenterte meritter pĂ„ et akseptabelt nivĂ„. Kanskje Joe Jordan kan vĂŠre et lurt valg? Bates: FĂ
UT FINGER'N!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #149 på: Februar 11, 2012, 19:28:33 » |
|
Er jaggu ikke sikker pÄ seier i de 2 neste kampene , men hÄper det skal snu igjen. Nye tap, bÞr KB TA NOEN GREP FORT!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|