The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 25, 2012, 00:18:47 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: EX-CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN  (Lest 7804 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
LEO

PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #90 på: Februar 08, 2012, 21:34:10 »

Dere som vil ha Redfearn, hvorfor byttet han ikke inn noen  Hæ

1. Glemte det ?
2. Gutta spilte sÄ godt i fÞrste omgang.
3. Gutta spilte ihvertfall godt i annen omgang.
4. BehĂžvde ikke bytte med 2 mann mer  Hæ

For meg sÄ virker det ikke som ha duger.

VĂ„r nye amerikanske spiller burde absolutt fĂ„tt prĂžvd seg pĂ„ slutten.   AMATØR MANAGER
Men jeg liker at han innvolverer Paddy og O`Brien. 
Men Bates koser seg for dette er jo billigste alternativet.  koooooooooooos kooooooooos
Loggført

Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #91 på: Februar 08, 2012, 21:54:38 »

Dere som vil ha Redfearn, hvorfor byttet han ikke inn noen  Hæ

1. Glemte det ?
4. BehĂžvde ikke bytte med 2 mann mer  Hæ

VĂ„r nye amerikanske spiller burde absolutt fĂ„tt prĂžvd seg pĂ„ slutten.   AMATØR MANAGER
Men Bates koser seg for dette er jo billigste alternativet.  koooooooooooos kooooooooos

Kontraster...Glad

Mange gode innlegg over. Tror alle forstÄr at det er en svÊrt kompleks avgjÞrelse rundt Redfearn, kandidater, osv.

Jeg er langt pÄ vei glad for at klubben tar seg tid til Ä finne riktig mann. Jeg er litt overrasket over at de allerede nÄ definerer tre kamper til for Redfearn, men det virker Ä tydeliggjÞre at han har en reell sjanse til Ä overbevise om at han er rett mann.

Lett Ä snakke om at Redfearn er en billig mann, men fokuset burde jo ligge pÄ om han er rett mann eller ikke. Og eventuelt for hvor lenge. Jeg tror ikke lÞnnsforskjellen pÄ Ä fÄ inn en ok annen manager vs Ä oppgradere NR samt skaffe ny mann i hans gamle posisjon vil vÊre utslagsgivende.

Bates vil vÊre like opptatt som fansen av en ting - fÄ inn en manager som kan vinne flest mulig kamper for Leeds. Bates vet like godt som oss at det ikke er gunstig Ä fÄ inn en som viser seg Ä ikke duge om ett Är.

I mitt hode per i dag er det er real greie Ä gi Redfearn fire kamper til Ä vise om bÄde han tar oppgaven bra, og om spillerne virkelig vil blÞ for ham. Det er mer gambling Ä gÄ for en ny kar pÄ langtidskontrakt. Bates har neppe tÄlmodighet med NR heller dersom de neste kampene bare blir sÄ-der. Det avhenger naturligvis av hvilke kanidater man har Ä velge mellom ogsÄ.

Vil Redfearn kunne lykkes frem mot sommeren?
Jeg tror det er viktig Ä se hva Grayson forlot for Ä svare pÄ dette. For: Det er ikke noen dÄrlig stall han tar over. Jo, han er lÄst til de som er der, men det ligger mange gode spillere der. Selv uten tillit i gruppa og med svÊrt vaklende forsvar greide Grayson Ä holde laget tett opp til playoff. Det vil fortsette Ä vÊre slik at alle slÄr alle, det skal ikke mye formbedring til fÞr man klatrer godt pÄ tabellen.

Redfearn mÄ ta tak i to hovedproblem Grayson hadde:
1) Tillitt i gruppa. Han mÄ ha spillere som vil vinne for ham. Det kan han fÄ pÄ flere mÄter, men det er Äpenbart at trygghet - ved at de kjenner ham fra fÞr og liker ham - kan vÊre viktig her. Ut over det vinner han tillit ved Ä vinne kamper, som kommer mer av hans taktiske og motiverende grep.

2) Fikse forsvarsproblemet. Skape trygghet i bakre firer. Registrerer at han bruker Paddy og AOB aktivt pÄ dette, og sistnevnte kan bli en nÞkkel i laget til Ä aktivere dette i kamp.

Fikser Redfearn disse to tingene, bÞr vi ha meget gode sjanser for minst Ä klatre inn i playoff de gjenstÄende kampene. Det er ingen garanti for at en ny mann, uansett hvilken CV han har, makter Ä ta tak i de samme tingene like raskt som NR.

Deretter synes jeg, uansett utfall av vÄrsesongen, man bÞr ta en ny evaluering ved sesongslutt. Med andre ord; mye er opp til Redfearn og de neste to ukene.

SA
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
ooh aah
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #92 på: Februar 08, 2012, 22:10:17 »

Surprice, surprice. Det viste seg at vi har en supertrener innomhus til en billig penge.
Bates mĂ„ ut NÅ. Blir kvalm av Ă„ lese bakvaskelsene av SG, blĂžffene om hvor attraktive vi er, hvor mye penger han har brukt osv.

Troppen vÄr er ikke god. Vi har en god 1.ellever, men hva skjer med sentral midtbane nÄr Delph forsvinner eller Clayton blir skadet? Hvem skal score hvis McCormack fÄr en ny formdupp? Hvordan tror vi at en midtstopper som har vÊrt ute i flere uker med depresjon skal vÊre frelseren som skal redde forsvaret? Han var jo knapt god nok fÞr han ikke klarte Ä spille kamper pga psyken.

Nei, det er nok ikke mer penger igjen til manager. Husk at vi allerede er 2 millioner over budsjett, SG skal ha uante penger i kompensasjon i flere Är fremover. Nei, det er samme leksa om igjen. Og han som skal overta tÞr ikke Ä gjÞre bytter i slutten av en kamp vi spilte mot 9 mann.
Loggført

lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #93 på: Februar 08, 2012, 22:13:21 »

Dere som vil ha Redfearn, hvorfor byttet han ikke inn noen  Hæ

1. Glemte det ?
4. BehĂžvde ikke bytte med 2 mann mer  Hæ

VĂ„r nye amerikanske spiller burde absolutt fĂ„tt prĂžvd seg pĂ„ slutten.   AMATØR MANAGER
Men Bates koser seg for dette er jo billigste alternativet.  koooooooooooos kooooooooos

Ikke hoppet han opp og ned som en apekatt pÄ sidelinja eller sparket vannflasker ut pÄ banen heller. AmatÞr! Korsfest!

-LeifO

Moderatortroll.
Loggført

- Leif Olav
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #94 på: Februar 08, 2012, 22:14:13 »

Surprice, surprice. Det viste seg at vi har en supertrener innomhus til en billig penge.
Bates mĂ„ ut NÅ. Blir kvalm av Ă„ lese bakvaskelsene av SG, blĂžffene om hvor attraktive vi er, hvor mye penger han har brukt osv.

Troppen vÄr er ikke god. Vi har en god 1.ellever, men hva skjer med sentral midtbane nÄr Delph forsvinner eller Clayton blir skadet? Hvem skal score hvis McCormack fÄr en ny formdupp? Hvordan tror vi at en midtstopper som har vÊrt ute i flere uker med depresjon skal vÊre frelseren som skal redde forsvaret? Han var jo knapt god nok fÞr han ikke klarte Ä spille kamper pga psyken.

Nei, det er nok ikke mer penger igjen til manager. Husk at vi allerede er 2 millioner over budsjett, SG skal ha uante penger i kompensasjon i flere Är fremover. Nei, det er samme leksa om igjen. Og han som skal overta tÞr ikke Ä gjÞre bytter i slutten av en kamp vi spilte mot 9 mann.

NÄr jeg leser sÄnne innlegg sÄ har jeg lyst til Ä melde meg inn i "positivitetsjuntaen" igen, fÄr jeg bli med Ød?
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Svend Anders

Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #95 på: Februar 09, 2012, 00:17:31 »

Ah, where to begin?

Tenk Ä teste ut en trener som fikk laget til Ä vinne 3-0 i sin fÞrste kamp og fÄr full stÞtte fra spillerne? Nei, nÄ fÄr det vÊra nok!

Bakvaskelser av Grayson? Klarte han ikke pent Ä henge ut en av troppens mest respekterte profiler pÄ egenhÄnd?

Hvilke lag vil fortsette Ă„ vĂŠre overlegne i spillet om man tar ut deres to beste sentrale midtbanespillere og toppscoreren ved skader?

Hvorfor skal vi fortsette Ä betale kompensasjon til Grayson (uante mengder faktisk, siden Bates jo pleier Ä vÊre over-raus med lÞnna) i flere Är, nÄr han hadde et drÞyt Är igjen pÄ kontrakten sin?

Nei, aldri i verden om et lag som lukter pÄ playoff etter mÄneder med spill under en manager de ikke har tillit til har potensiale til et formlÞft med en ny manager som setter fokus pÄ det defensive og som spillerne vil vinne for.

God natt, sier jeg!
Loggført

Milou
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #96 på: Februar 09, 2012, 09:28:22 »

Dette med at Redfearn skal fÄ vere manager i 3 kampar til har eg vanskeleg for Ä forstÄ. Viss mÄlet for i Är er opprykk er dette eit dÄrleg tidspunkt Ä eksperimente pÄ. Enten bÞr Redfearn fÄ jobben minst til sesongslutt eller sÄ bÞr vi snarast fÄ inn ein erstattar slik at han fÄr tid til Ä fÄ sette sitt preg fÞr sesongen er over.

Det er forsÄvidt greitt nok at det fort kan ta 3 kampar Ä skaffe rett mann, men Ä annonsere med spesifikt 3 kampar skjÞnnar eg ikkje poenget med. Om Leeds skulle tape alle 3 kampane sÄ er det tvilsomt at ein ny manager kan redde opprykk samme kven det er.
Loggført
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #97 på: Februar 09, 2012, 09:38:06 »

Det er forsÄvidt greitt nok at det fort kan ta 3 kampar Ä skaffe rett mann, men Ä annonsere med spesifikt 3 kampar skjÞnnar eg ikkje poenget med.

..."at least the next three games" er da ikke sÄÄ spesifikt???

Fra rdiointervjuet med Ken (hentet fra Sqareball):

Sitat
I’m happy to say that we have decided that Neil will be in charge of the team for at least the next three games. That’s Brighton, Coventry and Doncaster. Those three games are all very winnable. We’re only two points, after all the maelstrom, we’re only two points off the play-offs. Win those games and we’re back in the play-offs. Then who knows. So we’ve decided that after his impressive start that Neil has made, not just with his win, but his presence and his attitude around Thorp Arch that he will be given his chance to his demonstrate with a bigger opportunity, a longer opportunity, to demonstrate his abilities. We’ve considered the matter carefully and in no hurry for the future.

« Siste redigering: Februar 09, 2012, 09:49:09 av AsbjĂžrn » Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #98 på: Februar 09, 2012, 11:01:14 »

Ah, where to begin?

Tenk Ä teste ut en trener som fikk laget til Ä vinne 3-0 i sin fÞrste kamp og fÄr full stÞtte fra spillerne? Nei, nÄ fÄr det vÊra nok!

Bakvaskelser av Grayson? Klarte han ikke pent Ä henge ut en av troppens mest respekterte profiler pÄ egenhÄnd?

Hvilke lag vil fortsette Ă„ vĂŠre overlegne i spillet om man tar ut deres to beste sentrale midtbanespillere og toppscoreren ved skader?

Hvorfor skal vi fortsette Ä betale kompensasjon til Grayson (uante mengder faktisk, siden Bates jo pleier Ä vÊre over-raus med lÞnna) i flere Är, nÄr han hadde et drÞyt Är igjen pÄ kontrakten sin?

Nei, aldri i verden om et lag som lukter pÄ playoff etter mÄneder med spill under en manager de ikke har tillit til har potensiale til et formlÞft med en ny manager som setter fokus pÄ det defensive og som spillerne vil vinne for.

God natt, sier jeg!

Dette mÄ jeg bare si var et meget godt svar SA!!!! Gir meg et hÄp om at du kan ha rett i din vurdering av laget. Tilliten til SG var tynnslitt, ingen tvil om det. I dagens nettside i YEP gÄr John Hendrie ut og vil ha Neil R. blant annet fordi gutta ogsÄ vil ha ham. Det mÄ en nesten ta hensyn til, da det stikk motsatte har vÊrt situasjonen en lang stund. Det spiller ingen rolle hvem som koster hva og hvordan Bates tenker om ditt eller datt hvis mannen bringer oss seiere og spillerne har respekt for ham.

PS!! Litt fortvilende at han ike sparker i vannflasker og hopper opp og ned som en apekatt som Lojosang sÄ riktig pÄpeker litt over her.... Blunker
Loggført

Yeboahs vitne
Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #99 på: Februar 09, 2012, 11:08:55 »

NÄr jeg leser sÄnne innlegg sÄ har jeg lyst til Ä melde meg inn i "positivitetsjuntaen" igen, fÄr jeg bli med Ød?
Denne typen innlegg holder meg der  Osteaktig...Du er alltid hjertelig velkommen tilbake til solsiden Leedsfan...her er det alltid hjerterom og gryende optimisme  Blunker
Loggført

Go Huddersfield!!
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #100 på: Februar 09, 2012, 12:13:22 »

Men hvorfor binde seg til 3 kamper? Finner Bates en han vil ha i dag, kan han vel bli ansatt i morgen? Lukter ut sesongen dette her.

Graysons tillit var angivelig tynnslitt, og prestasjonene ble deretter. I sÄ fall starter jo hvem som helst med tillit i spillergruppen, og vi kan forvente forbedrete prestasjoner fra nÄ av, under nesten hvem det skal vÊre. Bates' billig = bra politikk angÄende spillerkjÞp har jo blitt enormt kritisert her inne pÄ forumet. NÄr den samme politikken gjÞr seg gjeldende ved ansettelse av ny manager, gjÞr det visst ikke noe? Redfearn er topp. Viser vel mest hvor leie vi var av Grayson. Et ordtak til ettertanke: Blant blinde blir den enÞyde konge.
Loggført

Change is the constant that cannot be changed.
Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #101 på: Februar 09, 2012, 12:33:19 »

Bates' billig = bra politikk angÄende spillerkjÞp har jo blitt enormt kritisert her inne pÄ forumet. NÄr den samme politikken gjÞr seg gjeldende ved ansettelse av ny manager, gjÞr det visst ikke noe? Redfearn er topp. Viser vel mest hvor leie vi var av Grayson. Et ordtak til ettertanke: Blant blinde blir den enÞyde konge.
Billig kan vÊre bra det, og viser det seg at NR fÄr dreisen pÄ gutta, vi jeg applaudere en Bates-avgjÞelse om Ä benytte ham sesongen ut. Blir heller ikke overrasket om Ken gÄr for NR pÄ tross av litt skranglete resultater, men at det prismessig passer bedre inn i dennes tynnslitte Þkonomi.

PS
Hvem er de blinde og hvem er kĂŒngen her??
Loggført

Go Huddersfield!!
ooh aah
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #102 på: Februar 09, 2012, 13:48:05 »

Ah, where to begin?

God natt, sier jeg!
God morgen! Noen ord om troppen.

Keeperplassen er vi godt forspent pÄ.
Forsvaret er ungt og lovende, men blir avslĂžrt mot erfarne spisser, sist Zigic. Andy O'Brien hadde vel en god kamp fĂžr han bukket under psykisk og er neppe noen lĂžsning.
Midtbanen er sÄrbar. Vi ligger an til Ä miste Delph om en mÄned. Brown og andre har ikke vist seg Ä vÊre gode nok. Da hviler mye pÄ Clayton, en ung spiller som nok vil variere, spesielt pÄ slutten av sesongen nÄr belastningen tar pÄ. Snodgrass er jo PL klasse, men venstresiden er ikke imponerende. Vi kan hÄpe pÄ Rodgers, men han ble vel signert av SG, sÄ han blir nok en flopp..
I Är har kun Ross McCormack levert varene. Becchio har skuffet. Jeg drÞmmer om McCormack/Somma, men det er nok en stund til.

Hvilke kvalifikasjoner har sÄ Redfearn? Ingen. Det blir Ä hÄpe pÄ at en treffer gullfuglen, slik som vi har mÄttet med alle de siste spillerkjÞpene vÄre. At han vinner 3-0 med samme lag som SG hadde tatt ut, ikke har guts til Ä bytte underveis, imponerer ikke meg.

Hadde jeg vÊrt spiller hadde nok ogsÄ jeg stÞttet en som sannsynligvis blir sjefen min fremover. Dumt Ä be om Warnock hvis en Þnsker plass pÄ laget fremover.

NÄr det gjelder kompensasjon, husker vi jo hvor lenge Bates klaget over betalinger til Mills etc. Jeg tror ikke et ord av hva den mannen sier lenger.

Jeg har vÊrt positiv lenge, og har likt den offensive fotballen vi har spilt under SG. Jeg tror han har fÄtt mye ut av lite, i motsetning til hva andre synes. Dessverre er begeret fullt nÄr han sÄ blir sparket og ikke blir erstattet av en topp trener.
Loggført

Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #103 på: Februar 09, 2012, 22:05:37 »

Pressekonferanse fra TA i dag!

http://www.sport247.tv/lufc/
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #104 på: Februar 09, 2012, 22:25:12 »

Jeg er usikker pÄ om NR er rette mannen, men vinner vi de tre neste kampene fÄr han jobben, i hverfall ut sesongen. Konklusjoene er derfor at jeg hÄper han fÄr jobben!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Bredinho
PĂ„ juniorlaget

Brainwashed for 20 years and counting..

Vis profil E-post
« Svar #105 på: Februar 09, 2012, 23:58:31 »

Jeg er usikker pÄ om NR er rette mannen, men vinner vi de tre neste kampene fÄr han jobben, i hverfall ut sesongen. Konklusjoene er derfor at jeg hÄper han fÄr jobben!
.. av den enkle grunn at du hÄpe me vinne dei 3 neste kampane, rekna eg med? Glad
Loggført

The Future Is Bright,
The Future Is White!
Milou
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #106 på: Februar 10, 2012, 00:24:36 »

Det er forsÄvidt greitt nok at det fort kan ta 3 kampar Ä skaffe rett mann, men Ä annonsere med spesifikt 3 kampar skjÞnnar eg ikkje poenget med.

..."at least the next three games" er da ikke sÄÄ spesifikt???

Fra rdiointervjuet med Ken (hentet fra Sqareball):

Sitat
I’m happy to say that we have decided that Neil will be in charge of the team for at least the next three games. That’s Brighton, Coventry and Doncaster. Those three games are all very winnable. We’re only two points, after all the maelstrom, we’re only two points off the play-offs. Win those games and we’re back in the play-offs. Then who knows. So we’ve decided that after his impressive start that Neil has made, not just with his win, but his presence and his attitude around Thorp Arch that he will be given his chance to his demonstrate with a bigger opportunity, a longer opportunity, to demonstrate his abilities. We’ve considered the matter carefully and in no hurry for the future.

RoarG svarte forsÄvidt pÄ dette, men for Ä gjenta det sÄ har er det spesifikt (minst) 3 kampar. Viss mÄlet er Ä fÄ ein anna manager inn sÄ gjentar eg poenget mitt med at det hastar Ä fÄ denne manageren inn sÄ snart som muleg, og at vi ikkje har rÄd til ein prÞve Ä sjÄ korleis det gÄr approach.

Kanskje har Bates alt bestemt seg for at Redfearn skal sitte ut sesongen som RoarG antydar, men kva som i sÄ fall er problemet med Ä annonsere det no forstÄr eg ikkje.
Loggført
Tjalla
PĂ„ prĂžvespill
*

erlend_sveva@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #107 på: Februar 10, 2012, 09:52:46 »

Ah, where to begin?

God natt, sier jeg!

Dette mÄ jeg bare si var et meget godt svar SA!!!! Gir meg et hÄp om at du kan ha rett i din vurdering av laget. Tilliten til SG var tynnslitt, ingen tvil om det. I dagens nettside i YEP gÄr John Hendrie ut og vil ha Neil R. blant annet fordi gutta ogsÄ vil ha ham. Det mÄ en nesten ta hensyn til, da det stikk motsatte har vÊrt situasjonen en lang stund. Det spiller ingen rolle hvem som koster hva og hvordan Bates tenker om ditt eller datt hvis mannen bringer oss seiere og spillerne har respekt for ham.

PS!! Litt fortvilende at han ike sparker i vannflasker og hopper opp og ned som en apekatt som Lojosang sÄ riktig pÄpeker litt over her.... Blunker

"Gutta vil ha ham.." tror jeg handler mye om resultater. Hadde vi vĂŠrt i PL i dag tror jeg ikke sĂ„ mange av spillerne hadde kritisert SG heller. Men sĂ„ fort en ikke klarer Ă„ fĂ„ de resultatene en "forventer" er det klart mye vanskeligere Ă„ beholde garderoben. Jeg er dessuten lite fan av Ă„ ha en trener som er kompis med spillerne dersom det er det NR er. Er ikke sikker pĂ„ sir AF var treneren som alle i troppen til Man U ville ha i utgangspunktet, og det er vel et par som ikke har villet ha ham i ettertid heller, men tror det er svĂŠrt fĂ„ Man U supportere som ikke vil ha ham  Kult
Loggført

Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?
Neo
I stallen
**

The finest badge ever...

Vis profil
« Svar #108 på: Februar 10, 2012, 11:12:02 »

Tror jeg velger Ă„ stĂžtte meg til BatesÂŽ strategi her.

3 kamper til for NR er ikke mer enn tiden det bĂžr ta Ă„ gjĂžre nĂždvendig saumfaring av markedet og finne riktig kandidat.
Forutsatt at det jobbes mÄlbevisst med det mÄl for Þyet; - skaffe ny manager inn i lÞpet av en mÄneds tid, samtidig som NR i mellomtiden fÄr vist hva han kan fÄ til.

Downsiden med tanke pÄ Ä gi NR disse kampene er - i det store bildet - liten.
Taper laget for mange poeng i disse kampene, har NR vist at han ikke har det som skal til. Han fikk sin sjanse og lyktes ikke. Til tross for sin kjennskap til spillerne etc etc etc. Konklusjonen derfra kommer logisk. Ny manager inn.
Som jeg forutsetter er sÄ dyktig at han redder "stumpene" av sesongen og gir oss det vi Þnsker og forventer.

Upsiden kan imidlertid vĂŠre stor.
Som sagt er disse kampene "very winnable". Blir det 10-12 poeng her, er vi godt innenfor playoff. NR fÄr sannsynligvis muligheten for Ä fÞre laget videre pÄ bakgrunn av de gode resultater og den gode stemning som dette har gitt troppen, og vi alle er for Þyeblikket meget tilfredse.

Derfra og ut er det likevel store spÞrsmÄlstegn ved begge utfall.
Har Bates & Co ny mann klar etter de neste 3 kampene, om NR mislykkes?
Det kan da vise seg Ä vÊre stor gambling med tapte poeng Ä ikke ha fÄtt ny mann pÄ plass umiddelbart etter at SG gikk. Noe som kan koste oss playoff og opprykk.

Skulle NR lykkes med Ä snu skuta og skaffe oss seire de neste 3, sÄ er det fortsatt ingen garanti for at vi rykker opp. OgsÄ det en viss gambling.

Det blir sÊrdeles spennende Ä fÞlge NRs ilddÄp pÄ hjemmebane lÞrdag.
Han mÄ sÄ definitivt vinne.
Poengtap er ikke godt nok, og gir mer misnĂžye.
Men, gjÞr han Elland Road til den festningen den var kjent som, fÄr spillerne til Ä senke skuldrene og blÞ for drakten og for fansen med seier, sÄ er vi der vi skal vÊre.
ForelĂžpig.

Loggført
Joe Jordan
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #109 på: Februar 10, 2012, 11:46:04 »

Vet ikke om Redfearn er riktig mann, men velger Ă„ ha en positiv innstilling fremfor Ă„ Ăžkse ned alt og alle etter Ă©n kamp.  Glad

I tillegg til at jeg hÄper mannen har gode taktiske evner tror jeg nÞkkelen ligger i at han har myndighet blant spillergruppa. Har ikke noe tro pÄ noe kompis-greier....
Loggført

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
Masinga
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW
« Svar #110 på: Februar 10, 2012, 11:47:17 »

Hvilke kvalifikasjoner har sÄ Redfearn? Ingen. Det blir Ä hÄpe pÄ at en treffer gullfuglen, slik som vi har mÄttet med alle de siste spillerkjÞpene vÄre. At han vinner 3-0 med samme lag som SG hadde tatt ut, ikke har guts til Ä bytte underveis, imponerer ikke meg.
Laget var vel ikke helt det samme? Adam Smith debuterte pÄ hÞyreback. Dessuten hadde Pugh og White byttet plasser. Pugh passer bedre som back og White kommer mer til sin rett pÄ midtbanen/ flanken. Dette gjorde ogsÄ SG i noen kamper, men underlig nok ikke permanent.

Hvis ting fungerer, mÄ man nÞdvendigvis ikke gjÞre bytter. Det er i hvert fall ikke et bevis pÄ at man har "guts".

Redfearn gÄr fra ilddÄp til ilddÄp. Neste kamp er hjemme pÄ Elland Road. HÄper Redfearn og resten av Leeds fÄr all den stÞtte de kan fÄ!
Loggført

Masinga, medl.nr. 1250
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #111 på: Februar 10, 2012, 12:12:57 »

Det er mange som ikke vet om NR er rette mann, selvsagt er det slik. Ingen vet hvem som er rett mann, kun fremtidens resultater viser det. Å pĂ„stĂ„ at NR er kamerat med gutta fordi de gĂ„r ut og vil ha ham er lettvint. Kan godt vĂŠre de har en grei tone, men dette er profesjonelle spillere, ikke et smĂ„guttelag fra Flisa...!!!

De gutta tjener enda mer penger dersom de leverer seiere og god fotball. Det er jeg sikker pÄ at de ikke har noe i mot, ei heller Ä rykke opp i PL!!! Det jo Äpenbart at spilerne i laget Þnsker Ä ligge i toppen og kjempe om opprykk! Imidlertid er det vanskelig Ä motivere seg og sloss hvis du har en sjef du ikke har respekt for. SÄnn er det i alle slags organisasjoner og pÄ alle arbeidsplasser.
Loggført

Yeboahs vitne
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #112 på: Februar 10, 2012, 13:43:55 »

Synes dette med 3 kamper var en grei lĂžsning av Bates & co, forutsatt at jakten pĂ„ mer "proven" kandidater faktisk fortsetter. At spillerne vil ha han er ihvertfall ingen ulempe slik jeg ser det. 

Som jeg skrev fĂžr BC kampen: Jeg fĂ„r gode vibber av Neil Redfearn og mĂ„ten han fremstĂ„r pĂ„.  Glad
Loggført

Jon R.
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #113 på: Februar 10, 2012, 14:05:04 »

At han vinner 3-0 med et lag som for en drĂžy uke siden ble slaktet som ikke godt nok, imponerer deg ikke?

NĂ„ har han kun fĂ„tt Ăšn kamp, sĂ„ jeg skal ikke friskmelde laget enda, men om han kan fĂ„ langt mer ut av samme stallen som Simon Grayson rĂ„det over, fortjener Neil Redfearn jobben. At han ikke gjĂžr store forandringer og vinner likevel, kan da umulig vĂŠre negativt? Hæ
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Askertiger
I stallen
**

Vis profil
« Svar #114 på: Februar 10, 2012, 14:35:44 »

Jeg liker Ä kalle dette for "Nordli"-effekten. Tom Nordli fÄr gjennomsnittelige spillere til Ä yte over evne over en kort periode, men man ser at de ganske raskt faller tilbake til "normal-nivÄ". Dette skjer ofte ved skifte av trener/manager. Hvis det var Redfearns ferdigheter som manager som var skyld i at vi vant 3 poeng i siste kamp, sÄ tror jeg man har glemt de harde fakta. Vi spilte jevnt, og greide Ä tilrive oss et overtak fÞrst etter at de ble redusert til 9 mann.

Hadde Becchio vÊrt mer "heldig" i kampen mot Birmingham og satt sjansene i begynnelsen av kampen, sÄ tror jeg fortsatt Grayson hadde vÊrt manager i Leeds. SÄ brutal er verden......

Selv tror jeg ikke mannskapet vi rÄr over i dag er gode nok for Premier League, uavhengig av hvem som sitter ved roret. Men mÄten Grayson har hÄndtert spillerkjÞp (eller mangel pÄ sÄdanne) har pÄ langt nÊr vÊrt av god nok kvalitet, og det er pÄ dette omrÄdet en ny manager mÄ ha bedre kvaliteter. Og akkurat det tror jeg dessverre heller ikke Redfearn besitter. I might be wrong.....
Loggført

Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.
Bredinho
PĂ„ juniorlaget

Brainwashed for 20 years and counting..

Vis profil E-post
« Svar #115 på: Februar 10, 2012, 15:50:07 »

Jeg liker Ä kalle dette for "Nordli"-effekten. Tom Nordli fÄr gjennomsnittelige spillere til Ä yte over evne over en kort periode, men man ser at de ganske raskt faller tilbake til "normal-nivÄ". Dette skjer ofte ved skifte av trener/manager. Hvis det var Redfearns ferdigheter som manager som var skyld i at vi vant 3 poeng i siste kamp, sÄ tror jeg man har glemt de harde fakta. Vi spilte jevnt, og greide Ä tilrive oss et overtak fÞrst etter at de ble redusert til 9 mann.

Hadde Becchio vÊrt mer "heldig" i kampen mot Birmingham og satt sjansene i begynnelsen av kampen, sÄ tror jeg fortsatt Grayson hadde vÊrt manager i Leeds. SÄ brutal er verden......

Selv tror jeg ikke mannskapet vi rÄr over i dag er gode nok for Premier League, uavhengig av hvem som sitter ved roret. Men mÄten Grayson har hÄndtert spillerkjÞp (eller mangel pÄ sÄdanne) har pÄ langt nÊr vÊrt av god nok kvalitet, og det er pÄ dette omrÄdet en ny manager mÄ ha bedre kvaliteter. Og akkurat det tror jeg dessverre heller ikke Redfearn besitter. I might be wrong.....

+1
Loggført

The Future Is Bright,
The Future Is White!
ooh aah
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #116 på: Februar 10, 2012, 16:02:06 »

Downsiden med tanke pÄ Ä gi NR disse kampene er - i det store bildet - liten.
Taper laget for mange poeng i disse kampene, har NR vist at han ikke har det som skal til. Han fikk sin sjanse og lyktes ikke. Til tross for sin kjennskap til spillerne etc etc etc. Konklusjonen derfra kommer logisk. Ny manager inn.
Som jeg forutsetter er sÄ dyktig at han redder "stumpene" av sesongen og gir oss det vi Þnsker og forventer.
Nedsiden er vel om vi taper 3 kamper og plutselig blir liggende langt unna play-off. Da hadde det nok vÊrt lurt Ä fÄ inn den dyktige manageren allerede nÄ.
Loggført

Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #117 på: Februar 10, 2012, 16:45:47 »

Synes dette med 3 kamper var en grei lĂžsning av Bates & co, forutsatt at jakten pĂ„ mer "proven" kandidater faktisk fortsetter. At spillerne vil ha han er ihvertfall ingen ulempe slik jeg ser det. 

Som jeg skrev fĂžr BC kampen: Jeg fĂ„r gode vibber av Neil Redfearn og mĂ„ten han fremstĂ„r pĂ„.  Glad

Jeg og, i utgangspunktet, men... PÄ gÄrsdagens pressekonferanse sa han bl.a, slik jeg oppfattet det, at nÄr kampen er i gang er alt opp til spillerene, manageren kan ikke tilfÞre noe da, det han kan tilfÞre blir gjort opp mot kampen, ikke nÄr den er i gang, dette sÄdde en sterk tvil hos meg Tvilende
Loggført

Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #118 på: Februar 10, 2012, 16:48:56 »

Spennende tider fremover blir det lell!
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #119 på: Februar 10, 2012, 17:38:37 »

Jeg og, i utgangspunktet, men... PÄ gÄrsdagens pressekonferanse sa han bl.a, slik jeg oppfattet det, at nÄr kampen er i gang er alt opp til spillerene, manageren kan ikke tilfÞre noe da, det han kan tilfÞre blir gjort opp mot kampen, ikke nÄr den er i gang, dette sÄdde en sterk tvil hos meg Tvilende

Det er kanskje litt "avslÞrende" Ä uttale pÄ en pressekonferanse, men det kan ogsÄ vÊre et forsÞk pÄ Ä tilegne spillere (mer) ansvar for prestasjonene.

Uansett, det er noe jeg har sett bli uttalt mange ganger fÞr, bÄde av spillere og trenere, norske og utenlandske. Det ble blant annet ettertrykkelig diskutert (iht Benitez' fekting pÄ sidelinjen) i V4-studioet en gang, av mange fotballprofiler... og Erik Solér.
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |