|
Leedsfan
|
 |
« Svar #570 på: Februar 11, 2012, 23:13:17 » |
|
FÄr vondt i hele kroppen hver gang Strachan kommer opp
Et litt ambivalent jeg ogsÄ, men vi har ikke mange alternativer. Jeg tror Warnock og Strachan er voksne nok til Ä tÄle trykket, spÞrs om Hudders og Dons managerene gjÞr det...
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Hallgeir *
|
 |
« Svar #571 på: Februar 11, 2012, 23:23:58 » |
|
FÄr vondt i hele kroppen hver gang Strachan kommer opp
Et litt ambivalent jeg ogsÄ, men vi har ikke mange alternativer. Jeg tror Warnock og Strachan er voksne nok til Ä tÄle trykket, spÞrs om Hudders og Dons managerene gjÞr det... De to nevnte tÄler trÞkket, men jeg sitter med en "tja-fÞlelse" mht til begge. PÄ den annen side - utvalget er ikke allverden heller.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #572 på: Februar 11, 2012, 23:26:37 » |
|
Med Strachan blir det Paul Telfer pÄ hÞyrebacken. Tror han har kjÞpt han over 20 ganger
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #573 på: Februar 11, 2012, 23:35:31 » |
|
Med Strachan blir det Paul Telfer pÄ hÞyrebacken. Tror han har kjÞpt han over 20 ganger
Heller han enn Connolly...;()
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #574 på: Februar 11, 2012, 23:46:58 » |
|
Heller han enn Connolly...;() Ja faktisk FÄ nÄ bare pÄ plass en manager .. Warnock in !!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Frode
|
 |
« Svar #575 på: Februar 12, 2012, 00:00:10 » |
|

|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
rogak
I stallen

White Riot!
|
 |
« Svar #576 på: Februar 12, 2012, 00:32:42 » |
|
Mine tre favoritter: 1. Warnock - opprykksmanager og "skremmer" 2. Davies - opprykksmanager og "skremmer" 3. Strachan - bra resultater, men har han mistet grepet?
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #577 på: Februar 12, 2012, 01:02:37 » |
|
Mine tre favoritter: 1. Warnock - opprykksmanager og "skremmer" 2. Davies - opprykksmanager og "skremmer"3. Strachan - bra resultater, men har han mistet grepet?
Hadde faktisk likt Ä fÄ den psykopaten inn i Leeds... Billy Job Done Davies.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #578 på: Februar 12, 2012, 08:25:53 » |
|
Mine tre favoritter: 1. Warnock - opprykksmanager og "skremmer" 2. Davies - opprykksmanager og "skremmer" 3. Strachan - bra resultater, men har han mistet grepet?
Billy Davies er flink til nesten Ä rykke opp. Ikke hva vi trenger. Dessuten er det et tankekors at den ene gangen han klarte det, presterte laget hans (Derby) den dÄrligste PL-sesongen noensinne i sesongen etter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #579 på: Februar 12, 2012, 13:31:51 » |
|
Har ikke han lagt opp?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Change is the constant that cannot be changed.
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #580 på: Februar 12, 2012, 14:04:41 » |
|
Har ikke han lagt opp? Sikkert lagt opp. Men Strachan klarer vel Ă„ riste liv i han.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #581 på: Februar 12, 2012, 14:09:49 » |
|
Vil ikke ha Strachan eller noen av de gamle spillerne som manager. Inn med enm som vi vet er god nok for Premier League. Liten vits i Ä ansette en ny manager for sÄ Ä sparke ham den dagen vi rykker ned fra Premier League hvis vi overhode rykker opp da. Nei ansett en som er mer enn god nok for nivÄet i Premier League. En som vi vet ikke vil kjempe mot veggen nÄr det kommer til Premier League nivÄ. Hva er det strachan har vist. Bortsett fra noen ligatitler i en liga som bestÄr av 2 lag
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #582 på: Februar 12, 2012, 14:10:51 » |
|
Vil ikke ha Strachan eller noen av de gamle spillerne som manager. Inn med enm som vi vet er god nok for Premier League. Liten vits i Ä ansette en ny manager for sÄ Ä sparke ham den dagen vi rykker ned fra Premier League hvis vi overhode rykker opp da. Nei ansett en som er mer enn god nok for nivÄet i Premier League. En som vi vet ikke vil kjempe mot veggen nÄr det kommer til Premier League nivÄ. Hva er det strachan har vist. Bortsett fra noen ligatitler i en liga som bestÄr av 2 lag
Kan du vĂŠre mer spesifik, hvem kunne vĂŠrt aktuell?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #583 på: Februar 12, 2012, 14:35:59 » |
|
Kven er ledig/aktuell? Held fortsatt ein knapp pÄ Curbs. Vanskelig Ä seie kven det vert, men ein ting er sikkert det HASTER med Ä fÄ pÄ plass ein SJEF!
Det er kun 4-5p opp til topp 6, sesongen trenger ikkje vere kÞyrt endÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #584 på: Februar 12, 2012, 14:40:13 » |
|
Da kan det se ut som at vi har fĂ„tt avklart listen med realistiske kandidater. Blir mest drĂžvtygging rundt de samme kandidatene i denne trĂ„den nĂ„. For ordens skyld har jeg ordnet kandidatene i to hovedgrupper: Gruppe 1: "Pest"Neil Warnock Billy Davies Keith Hill Dougie Freedman Gruppe 2:" Kolera"Gordon Strachan Alan Curbishley Neil Redfearn Steve Evans Ivar Hoff SĂ„ hva velger vi? Pest eller kolera? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Frode
|
 |
« Svar #585 på: Februar 12, 2012, 14:40:56 » |
|
Kven er ledig/aktuell? Held fortsatt ein knapp pÄ Curbs. Vanskelig Ä seie kven det vert, men ein ting er sikkert det HASTER med Ä fÄ pÄ plass ein SJEF!
Har ikke Bates lovet Readfern 3-4 kamper? Kan fort blir mer enn 4-5 poeng opp fÞr ny mann er pÄ plass ...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #586 på: Februar 12, 2012, 14:45:55 » |
|
Har ikke Bates lovet Readfern 3-4 kamper? Kan fort blir mer enn 4-5 poeng opp fÞr ny mann er pÄ plass ... Ja, difor meiner eg det haster. Bates har vel servert lÞgner jamnt til oss i 7 Är...
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
Neo
I stallen

The finest badge ever...
|
 |
« Svar #587 på: Februar 12, 2012, 14:46:42 » |
|
Dagens manager og trenerstab er definitivt ikke "the right stuff".
NR har ikke fÄtt noen boost i laget, og vi tapte 3 ekstremt viktige poeng i gÄr. En drÞy uke har fortalt meg at han ikke er Manager-materiale pÄ dette nivÄ, og ikke bÞr Leeds vÊre klubben han skal modnes og utvikles som sÄdan. Jeg var i utgangspunktet positiv til Ä la han fÄ 3 kamper. Spesielt med tanke pÄ at alle 3 var definert som "very winnable", som en viss eier av klubben uttrykte det. Det mislyktes altsÄ pÄ fÞrste forsÞk pÄ hjemmebane. Da er det ingen grunn til Ä fortsette eksperimentet.
La ny Manager komme inn og rydde opp i korridorene - bokstavelig talt. En ny "Sergeant Wilko". Det er ikke uten grunn han fikk det kallenavnet. En autoritet som raskt tok grep, satte seg i respekt, hadde systemet klart for hvordan han ville vi skulle spille og kunne bygge LAG. Det mest nÊrliggende svar pÄ denne personen er hans alter ego, ogsÄ det en Sheffield-mann; - Neil Warnock. En kompetent mann som kan (opprykks)gamet, og ikke minst en autoritet av en motivator som vet Ä fÄ det beste ut av tilgjengelig materiale.
Jeg vil ha en mann som tar sitt mandat som MANAGER for alt hva det innebÊrer, som nÄ leder denne klubben gjennom sesongen og redder det som reddes kan. Samtidig mÄ sommeren brukes til nÞdvendig rengjÞring i garderoben, og sender rett ut av portene de som ikke inngÄr i fremtidsplanene og ikke innehar de rette holdningene for Ä vÊre pÄ lÞnningslisten i en klubb som Leeds.
Jeg er "fed up" av ex-players og manglende "proven managers" som skal lede denne klubben. Vi fortjener sÄ mye mer nÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #588 på: Februar 12, 2012, 14:54:36 » |
|
NR har ikke fÄtt noen boost i laget, og vi tapte 3 ekstremt viktige poeng i gÄr. En drÞy uke har fortalt meg at han ikke er Manager-materiale pÄ dette nivÄ, og ikke bÞr Leeds vÊre klubben han skal modnes og utvikles som sÄdan. Jeg var i utgangspunktet positiv til Ä la han fÄ 3 kamper. Spesielt med tanke pÄ at alle 3 var definert som "very winnable", som en viss eier av klubben uttrykte det. Det mislyktes altsÄ pÄ fÞrste forsÞk pÄ hjemmebane. Da er det ingen grunn til Ä fortsette eksperimentet.
La ny Manager komme inn og rydde opp i korridorene - bokstavelig talt. En ny "Sergeant Wilko". Det er ikke uten grunn han fikk det kallenavnet. En autoritet som raskt tok grep, satte seg i respekt, hadde systemet klart for hvordan han ville vi skulle spille og kunne bygge LAG. Det mest nÊrliggende svar pÄ denne personen er hans alter ego, ogsÄ det en Sheffield-mann; - Neil Warnock. En kompetent mann som kan (opprykks)gamet, og ikke minst en autoritet av en motivator som vet Ä fÄ det beste ut av tilgjengelig materiale.
Jeg vil ha en mann som tar sitt mandat som MANAGER for alt hva det innebÊrer, som nÄ leder denne klubben gjennom sesongen og redder det som reddes kan. Samtidig mÄ sommeren brukes til nÞdvendig rengjÞring i garderoben, og sender rett ut av portene de som ikke inngÄr i fremtidsplanene og ikke innehar de rette holdningene for Ä vÊre pÄ lÞnningslisten i en klubb som Leeds.
Jeg er "fed up" av ex-players og manglende "proven managers" som skal lede denne klubben. Vi fortjener sÄ mye mer nÄ.
Ă
vi klapper alle mann !! Klapp klapp klapp !! WARNOCK IN !!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Neo
I stallen

The finest badge ever...
|
 |
« Svar #589 på: Februar 12, 2012, 15:06:25 » |
|
Ă
vi klapper alle mann !! Klapp klapp klapp !! WARNOCK IN !!!! Du sier mye klokt jeg stort sett er veldig enig i, Alta-White! Dette er noe av det. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hallgeir *
|
 |
« Svar #590 på: Februar 12, 2012, 15:26:32 » |
|
Jeg er enig med de som har uttalt at "gamle" eks Leeds-spillere ikke er Þnsket. Det har jeg skrevet tidligere selv ogsÄ.
NÄ er jeg villig til Ä svelge en kamel ogsÄ, med det Ä Þnske Warnock inn i managerstolen. La oss bare slippe Billy Davies.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #591 på: Februar 12, 2012, 15:41:01 » |
|
Da kan det se ut som at vi har fĂ„tt avklart listen med realistiske kandidater. Blir mest drĂžvtygging rundt de samme kandidatene i denne trĂ„den nĂ„. For ordens skyld har jeg ordnet kandidatene i to hovedgrupper: Gruppe 1: "Pest"Neil Warnock Billy Davies Keith Hill Dougie Freedman Gruppe 2:" Kolera"Gordon Strachan Alan Curbishley Neil Redfearn Steve Evans Ivar Hoff SĂ„ hva velger vi? Pest eller kolera?  Jeg fĂžler det som en personlig ĂŠre at Ivar Hoff er havnet pĂ„ lista di. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Frode
|
 |
« Svar #592 på: Februar 12, 2012, 15:53:27 » |
|
Jeg er enig med de som har uttalt at "gamle" eks Leeds-spillere ikke er Þnsket. Det har jeg skrevet tidligere selv ogsÄ.
NÄ er jeg villig til Ä svelge en kamel ogsÄ, med det Ä Þnske Warnock inn i managerstolen. La oss bare slippe Billy Davies.
Ikke villig til Ă„ svelge en dromedar?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #593 på: Februar 12, 2012, 16:06:22 » |
|
Da kan det se ut som at vi har fĂ„tt avklart listen med realistiske kandidater. Blir mest drĂžvtygging rundt de samme kandidatene i denne trĂ„den nĂ„. For ordens skyld har jeg ordnet kandidatene i to hovedgrupper: Gruppe 1: "Pest"Neil Warnock Billy Davies Keith Hill Dougie Freedman Gruppe 2:" Kolera"Gordon Strachan Alan Curbishley Neil Redfearn Steve Evans Ivar Hoff SĂ„ hva velger vi? Pest eller kolera?  Jeg fĂžler det som en personlig ĂŠre at Ivar Hoff er havnet pĂ„ lista di.  Ja slik jeg har skjĂžnt det er han din personlige favoritt i kategorien "kolera". 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Hallgeir *
|
 |
« Svar #594 på: Februar 12, 2012, 16:09:15 » |
|
Ikke villig til Ä svelge en dromedar? Nei, det mÄ vÊre en kamel. Skal jeg fÞrst gape sÄ hÞyt, mÄ det vÊre to pukler der.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
Frode
|
 |
« Svar #595 på: Februar 12, 2012, 16:22:50 » |
|
Vil bare ha inn en ny mann NĂ
!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #596 på: Februar 12, 2012, 17:28:29 » |
|
Vil ikke ha Strachan eller noen av de gamle spillerne som manager. Inn med enm som vi vet er god nok for Premier League. Liten vits i Ä ansette en ny manager for sÄ Ä sparke ham den dagen vi rykker ned fra Premier League hvis vi overhode rykker opp da. Nei ansett en som er mer enn god nok for nivÄet i Premier League. En som vi vet ikke vil kjempe mot veggen nÄr det kommer til Premier League nivÄ. Hva er det strachan har vist. Bortsett fra noen ligatitler i en liga som bestÄr av 2 lag Southampton, men det begynner Ä bli fryktelig lenge siden. Helt enig, har ikke lyst pÄ Strachan til Leeds, selv om han er en morsom karakter. Warnock in!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
lowfields
|
 |
« Svar #597 på: Februar 12, 2012, 17:28:59 » |
|
Etter dagens resultat kan vi kanskje tippe pÄ Mick McCarthy...
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #598 på: Februar 12, 2012, 17:52:52 » |
|
Etter dagens resultat kan vi kanskje tippe pÄ Mick McCarthy...
Please please NO...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #599 på: Februar 12, 2012, 18:01:02 » |
|
Kjenn din historie! Han gjorde det bra med Coventry, og fantastisk med Soton!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|