The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 23:57:12 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 1329 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« på: Januar 24, 2012, 18:37:13 »

OK, dette var vel tidlig ute? Synes ikke jeg kunne forsette i "Tippeligaen 2011"-trÄden, da den sesongen er slutt. Synes at dette oppslaget fortjente en tidlig oppstart av denne trÄden. Nyheten mÄ vel sies Ä vÊre av det oppsiktsvekkende slaget, selv om RBKs vaklende Þkonomi har vÊrt kjent lenge.
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3320358.ece
Loggført

Change is the constant that cannot be changed.
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #1 på: Januar 24, 2012, 19:50:46 »

Ja pengene pĂ„ bok er vel brukt opp ! Velkommen etter Rosenborg som enda et lag i Tippeligaen med rĂžde minustall i regnskapet . IKKE AT JEG GRINER AV DEN GRUNN!  Gliser
Loggført
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #2 på: Januar 24, 2012, 20:32:23 »

SkjÞnner at anti-RBK gnir seg i hendene, ja. Det betyr vel at RBK ikke blir noen seriÞs gullkandidat i Är? SkjÞnt man kan aldri vite. Brann ble jo dÞmt nord og ned fÞr fjorÄrs-sesongen, men de leverte vel den beste sesongen siden de vant TL i 2007.
Uansett, jeg tror nÄ dette betyr at Molde forsvarer gullet fra i fjor. Med SolskjÊrs kompetanse og RÞkkes pengebinge, vil de kunne kjÞpe hvem de vil, t.o.m. spillere fra RBK. Et ankepunkt mot Moldes suksess vil vÊre at stÞrre klubber kjÞper opp spillerne deres. Men de solgte jo Diouf-gutta uten at det hindret dem Ä vinne.
Loggført

Hallgeir *
Fast pÄ A-laget

ALWAYS LEEDS

Vis profil E-post
« Svar #3 på: Januar 24, 2012, 20:36:32 »

Ja pengene pĂ„ bok er vel brukt opp ! Velkommen etter Rosenborg som enda et lag i Tippeligaen med rĂžde minustall i regnskapet . IKKE AT JEG GRINER AV DEN GRUNN!  Gliser

RĂžde minustall? Da stĂ„r det dĂ„rlig til. Administrasjon venter.  Blunker
Loggført

Super-Leeds since 1968
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #4 på: Januar 25, 2012, 00:28:26 »

Nei, nei, nei. Det bare hvis laget heter Oslo Øst, Skeid eller Follo man kommer i administrasjon. Og Lyn var jo i praksis nede i Addecco, da de ble satt under administrasjon.
Loggført

Hallgeir *
Fast pÄ A-laget

ALWAYS LEEDS

Vis profil E-post
« Svar #5 på: Januar 25, 2012, 09:50:53 »

Nei, nei, nei. Det bare hvis laget heter Oslo Øst, Skeid eller Follo man kommer i administrasjon. Og Lyn var jo i praksis nede i Addecco, da de ble satt under administrasjon.

Jeg siktet mest til frasen RØDE minustall. RÞde tall betyr vel minus i regnskapet okke som.

Rosenborg klarer seg sikkert utmerket, men at lokomotivet i norsk fotball mÄ skjÊre ned, svir nok sikkert ekstra for det tidligere storlaget.
Loggført

Super-Leeds since 1968
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #6 på: Januar 25, 2012, 13:25:37 »

Jeg er IKKE tilhenger av noe tippeligalag, men synes dette er trist, StabÊk historien er trist og Fredrikstad historien er ille. Hva i all verden er det med fotballen nÄr alle tilsynelatende mister hodet og bruker penger vÊrre enn fulle sjÞfolk?? Juks og bedrag, sparking av spillere for sÄ Ä ansette yngre/mindre attraktive pÄ luselÞnn etc. Mye snusk Ä rydde opp i og det er i disse dager en sak i hÞyseterett der NISO mÞter Notodden i en oppsigelsessak. Den vil fÄ betydning for alle senere.

Leit er dette uansett for fotballen som idrett og omdĂžmme etc.
Loggført

Yeboahs vitne
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #7 på: Januar 25, 2012, 14:24:19 »

Tidligere RBK-profiler slakter styret:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3320386.ece

De ansvarlige, styret, mÄ selvsagt gÄ etter sÄnn slendrian.

Ikke bare RBK lever over evne i norsk fotball. Denne saken bÞr bli et varsku for alle klubbene i landet. Man hevder at norsk fotball er profesjonell. Mulig at spillerne og trenerne er det, men amatÞrÄnden lever tydeligvis i beste velgÄende i styrerommene. Saken er trist for fotballen, uansett klubbtilhÞrighet. Vi har Lyns skjebne friskt i mente. Kongsvinger gikk nesten konk. Det samme med Moss. Start sliter. StabÊk var opp som en lÞve og ned som en skinnfell. Kan tyde pÄ at norske klubber ikke takler suksess, at de overinvesterer i en for dyr spillerstall.
Loggført

Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #8 på: Januar 25, 2012, 16:32:54 »

Leser vg i dag. Rosenborg med nesten 30. mill i underskudd i fjor, de regnet med Ă„ gĂ„ i null.SĂ„ dumpet en regning ned i postkassa op 8. mill og dermed en skikkelig smell! Leser sĂ„ at de vil lĂ„ne 350. mill til bygging av konferanse/hotell + noe annet smĂ„tteri, hadde jeg vĂŠrt styreleder i den klubben hadde jeg lagt de planene pĂ„ is! 10 pers. blir arbeidsledig . Ikke noen sikker arbeidsplass Ă„ jobbe i en fotball klubb nĂ„ til dags!  Flau
Loggført
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Januar 25, 2012, 19:57:57 »

Noen RBKere her inne? Ny bortedrakt offentliggjort i dag. Synspunkter?
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3321244.ece
Loggført

Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #10 på: Januar 26, 2012, 12:47:15 »

Er ikke noen RBK fan , jeg er Viking supporter , men den 3 drakta til trĂžnderene var stygg! Oransje var visst Adidas fargevalg i Ă„r , neste Ă„r skulle trĂžnderene bytte farge pĂ„ draktene igjen , hvor mye koster et draktsett av god kvalitet nĂ„ til dags? Regner med at det ikke holder med bare et sett av disse draktene. Bytte neste Ă„r, dĂ„rlig rĂ„d ?  Øyerulling
Loggført
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #11 på: Januar 26, 2012, 13:08:13 »

Salget av Bakenga til Hannover kunne altsÄ reddet 10 arbeidsplasser i RBK , i stedet fÄr de sluttpakker , med 5 mnd lÞnn hvis de gÄr frivillig . Gready Bastards !
Loggført
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #12 på: Januar 26, 2012, 13:20:16 »

Salget av Bakenga til Hannover kunne altsÄ reddet 10 arbeidsplasser i RBK , i stedet fÄr de sluttpakker , med 5 mnd lÞnn hvis de gÄr frivillig . Gready Bastards !
Gready bastards, ja. Men ogsÄ klÞnete salgspolitikk av RBK.
Loggført

fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #13 på: Januar 26, 2012, 15:46:00 »

Å sitte rolig Ă„ bivĂ„ne Ă„r etter Ă„r med underskudd er uansvarlig. RBK er i sumpa nĂ„ og dette er de ikke vant til, blir veldig spennende Ă„ se hvordan bortskjemte trĂžndere takler dette!!
Loggført

Yeboahs vitne
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #14 på: Januar 26, 2012, 15:54:32 »

De fĂ„r ikke stĂžvsugd talenter / spillere like lett som fĂžr , enda en storklubb pĂ„ sparebluss, noe mere likt styrkeforhold mellom lagene nĂ„ , pĂ„ en mĂ„te trist, men de kan takke seg selv for dette ogsĂ„! 
Loggført
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #15 på: Januar 27, 2012, 10:44:16 »

Ja. Ingen har vel noen gang hatt et bedre utgangspunkt i Norge enn RBK til Ä bli et skandinavisk storlag. De hadde et markant overtak pÄ alle andre norske klubber i nesten 20 Är, og har nÄ mistet det. De siste sesongene har RBK ikke vÊrt noe annet et alminnelig godt TL-lag, og ikke det utilnÊrmelige "monsteret" de var under Eggen.
Loggført

fjellhaugen
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #16 på: Januar 28, 2012, 08:25:38 »

FK HAUGESUND
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
Gufrias
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #17 på: Januar 28, 2012, 16:34:03 »

Rosenborg selger framtida for Ă„ gjĂžre opp gammel moro.
http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10076979

SÄ kan man spÞrre seg om det er feil Ä selge Henriksen og Bakenga, eller om feilen var Ä kjÞpe Dockal, Issah og Chibuike. Jeg vet nÄ hvem jeg ville hatt...
Loggført

"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city".
- Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #18 på: Januar 28, 2012, 17:49:51 »

Virkligheten har truffet RBK hardt og brutalt som mange andre klubber i TL.
Loggført
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #19 på: Januar 28, 2012, 20:06:37 »

Og med "Lille Roman" i Molde, kan man bare sende TL-gullet sesongen 2012 til RĂžkke-lĂžkka...eller?
Loggført

Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #20 på: Januar 28, 2012, 22:18:10 »

1. Molde
2.Brann
3.Rosenborg
4.Odd
5.Viking
6.LillestrĂžm                     

Topp 6 i Är?
Loggført
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #21 på: Januar 28, 2012, 22:30:25 »

Henriksen takket nei til opphold i Belgia. En del banning og tĂ„rer pĂ„ brakka i Rosenborg nĂ„ ! Øyerulling
Loggført
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #22 på: Januar 28, 2012, 22:35:16 »

1. Molde
2.Brann
3.Rosenborg
4.Odd
5.Viking
6.LillestrĂžm                     

Topp 6 i Är?

Tror nok TromsĂž splitter den gjengen der.
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
euphor9
PĂ„ juniorlaget

gand70@hotmail.com
Vis profil
« Svar #23 på: Januar 28, 2012, 23:06:13 »

1. Molde
2.Brann
3.Rosenborg
4.Odd
5.Viking
6.LillestrĂžm                     

Topp 6 i Är?

Tror nok TromsĂž splitter den gjengen der.

HĂ„per oxo TIL splitter den gjengen der, var faktisk pĂ„ siste hjemmekampen til(Kong) Sigurd Rushfeldt(TIL - Rosenborg   3-1), en verdig avslutning pĂ„ en lang karriere. Var i lag med datteren min og kjĂŠresten hennes pĂ„ den kampen, Hun er Leeds United og TIL fan etter Ă„ ha hĂžrt litt for mye pĂ„ faren sin i oppveksten...   Typen hennes er Rosenborg og har jobbet for dem oxo.  Han hadde med 2 Rosenborg skjerf og var ganske kjepphĂžy i begynnelsen, men han sank mere og mere sammen i setet sitt, Vi satt tross alt ilag med TIL supporteran, gidda ikke mobbe han etter kampen, vet hvor surt det er Ă„ tape.
Morsomt at en Finnmarking er toppscorer i Tippeligaen, og tror rekorden stĂ„r i minst 10 Ă„r om ikke veldig lengere.   Mange "so-called" experter som sa at TIL spille kynisk drittfottball, men de kampene jeg har sett pĂ„ Alfheim har vĂŠrt goe fotballkamper med fint spill fra TIL, skal ikke uttale meg om bortekampene da jeg ikke ser TV eller vet hvordan de har spillt.   Kan oxo nevne at Kara har jeg sett 3ganger live, fantastisk spiller!  Tro hvor han havner?   HĂ„per self pĂ„ Leeds, men det er urealistisk sĂ„ da hĂ„per jeg han gĂ„r til Arsenal.

HÄper pÄ at TIL blir blant de 5 beste i kommende tippeliga sesong, EYA TIL!
Loggført
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #24 på: Januar 30, 2012, 09:32:56 »

Å tippe utfallet av Tippeligaen er ren tipping. Vi hadde en konkurranse om Ă„ tippe TL 2011 pĂ„ jobben. Det viste seg at den som vant, var en av de som ikke hadde peiling pĂ„ fotball. Mange "eksperter" kom langt ned pĂ„ lista. Selv hadde jeg tippet Brann pĂ„ 15. plass. VĂ„lerenga skuffet jo. De gjĂžr nesten alltid. Mange lag som fĂžr sesongen blir hauset opp i skyene. SĂŠrlig Brann, VĂ„lerenga, LillestrĂžm og spesielt Viking. TromsĂž blir nesten alltid undervurdert. Jeg tror nok Molde forsvarer gullet. Med RĂžkkes millioner i ryggen vil de klare Ă„ hente de spillerne de vil. Utfordringen blir Ă„ holde pĂ„ de beste spillerne. Norsk Tippeliga er tross alt bare en junior i global sammenheng. Salget av Mos til FCK viser dette med all tydelighet. Snart forsvinner nok Borges og Tarik ogsĂ„. Tror nok Fredrikstad kommer til Ă„ slite igjen.
Loggført

lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #25 på: Januar 30, 2012, 15:10:05 »

Å tippe utfallet av Tippeligaen er ren tipping.

Ikke bare det. KÞpp er kÞpp, stafett er stafett og rykter skal ha det til at hopp visstnok ogsÄ er blitt hopp! Osteaktig

-LeifO

Moderatortroll.
Loggført

- Leif Olav
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #26 på: Januar 30, 2012, 15:41:53 »

Å tippe utfallet av Tippeligaen er ren tipping.

Ikke bare det. KÞpp er kÞpp, stafett er stafett og rykter skal ha det til at hopp visstnok ogsÄ er blitt hopp! Osteaktig

-LeifO

Moderatortroll.
Bare Ä se pÄ tippekupongen det. Jeg har tippet siden jeg var 14 Är, og antall tolvere jeg har fÄtt, kan jeg telle pÄ en hÄnd.
Profil-lekkasjen fra TL fortsetter. Singh denne gangen.
http://www.dagbladet.no/2012/01/30/sport/fotball/tippeligaen/valerenga/harmeet_singh/20006400/
Nok et talent som signerer til en tilvÊrelse pÄ reservebenken?

I RBK gÄr fortjenesten fra Bakenga-salget til Ä kjÞpe Farnerud. At StsbÊk mÄ selge visste vi, men trodde at RBK skulle slanke lÞnnsutgiftene? De har visstnok en stall pÄ bare 19(!) spillere, men allikevel 30 mill i minus sier vel sitt. De kan vel rane farmerklubben Ranheim for noen talenter i stedet Blunker?
Loggført

RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #27 på: Februar 16, 2012, 17:10:12 »

Enda mer Ăžkonomisk rot fra norsk fotball. Denne gangen fra Fredrikstad. Man kan jo lure, er Ăžkonomi et fremmedord i norsk fotball?

http://www.dagbladet.no/2012/02/16/sport/fotball/tippeligaen/ffk/20259651/

Slike oppslag gjÞr meg enda mer skeptisk til de rÞstene her pÄ forumet som krever Bates' avgang fordi han ikke bruke mer av klubbens midler til grÄdige agenter og spillere. De som driver fotball-klubber mÄ aldri gi etter for pressgrupper uten peiling pÄ Þkonomi.
Loggført

Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #28 på: Februar 16, 2012, 18:40:16 »

Var det ikke i fjor da, at Fredrikstad fikk kroner inn pÄ konto i siste liten ? Og sÄ nÄ er de ute Ä kjÞre nÄ igjen , sitter samme ledelsen i klubben ennÄ ?
Loggført
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #29 på: Februar 16, 2012, 19:10:23 »

Var det ikke i fjor da, at Fredrikstad fikk kroner inn pÄ konto i siste liten ? Og sÄ nÄ er de ute Ä kjÞre nÄ igjen , sitter samme ledelsen i klubben ennÄ ?
Tydeligvis. Disse skrotingene mÄ jo klubben kvitte seg med ASAP. Dernest bÞr de etterforskes for Þkonomiske misligheter, og dÞmmes til aldri drive et idrettslag igjen. Hvor er Fotball-forbundet? De tÞr Ä ta de smÄ (Skeid, Oslo Øst og Follo), men Tippeligalag fÄr visst drive pÄ tilnÊrmet ustraffet. Virkelig glad for at jeg ikke er FFK-supporter om dagen.
Loggført

Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |