|
Kato
|
 |
« på: Januar 19, 2012, 01:02:56 » |
|
Det er altsÄ andre kapteinen som forlater skuta denne uken. Dessverre sÄ tror jeg ikke "cruiseskipet" vÄrt er i noe bedre forfatning enn det som surra seg pÄ grunn lengre syd i Europa.
Salget av Jonny Howson har slik jeg ser det i hovedsak tre konsekvenser.
1. Sportslig 2. Ăkonomisk 3. Merkevaren/Trua
Sportslig sett er det ille Ă„ miste kapteinen. Likevel fĂžler jeg det kunne vĂŠrt verre. Howson har vĂŠrt endel opp og ned. I mange kamper direkte usynlig. Men for all del, vi mister en god spiller.
Ăkonomisk er det katastrofe. Signert kontrakt pĂ„ et langt tidligere tidspunkt vil gjort at kjĂžpssummen sannsynligvis ville dekt lĂžnnsutgiftene 100-gangen. I tillegg tipper jeg tilskuertallene fortsetter stupet. Det blir jo fĂŠrre pĂžlser Ă„ koke, sĂ„ vi sparer jo litt strĂžm, mĂ„ vite. Prikken over iĂšn er jo at dette kommer midt i lanseringen av sesongbilletter for neste sesong. Hele opplegget er jo rigga. SĂ„ fantastisk at det ikke er til Ă„ tro.
OmdÞmmemessig er det bortimot ufattelig. Vi selger kapteinen, oppvokst pÄ Elland Road. Mr Leeds av gutta forsvinner. Sannsynligvis forteller det hvor ille det stÄr til med Englands svar pÄ Costa Concordia, nÄr selv Jonny Howson ikke ser hÄp. Man er i ferd med Ä miste trua fullstendig. Ingen grunn til Ä glede seg til et eneste transfervindu.
En liten parentes i debatten om Simon Grayson til slutt. Jeg tror dette salget for alvor viser hvor vanskelige arbeidsbetingelser Simon Grayson har i sin jobb. Synes det er helt fantastisk at han gidder. Med resultatene han har i bagasjen, har han null problem med Ă„ skaffe seg en sportslig mer attraktiv jobb enn Leeds.
Nei det eneste jeg tror som kan redde dette skipet, er at noen kan kjÞpe dette cruiseskipet, gjerne fÞr vi ligger pÄ havets bunn.
Det er kritiske tider for vÄrt kjÊre Leeds......
|
|
|
|
« Siste redigering: Januar 19, 2012, 23:38:42 av Kato »
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #1 på: Januar 19, 2012, 09:12:45 » |
|
Vanskelig Ă„ si seg uenig med dette Kato. Flott oppsummert. Jeg frykter ikke nedrykk denne sesongen, men er redd for at det bĂŠrer rett ned i L1 etter neste sesong.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Cherry
|
 |
« Svar #2 på: Januar 19, 2012, 09:36:00 » |
|
Godt oppsummert.
Simon tar jeg av meg hatten for. Ikke fordi han er en glimrende manager - det evner han rett & slett ikke, selvom han vil aldri sÄ mye - men fordi han elsker Leeds United!!!
Er ikke bare kapteinen som har forlatt skipet nÄ, mannskapet er i ferd med Ä forsvinne - mann for mann....men det er ikke livbÄter til alle derfor sitter vi igjen med mye "rask/kalk"!!
Ship o`hoi!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #3 på: Januar 19, 2012, 09:50:25 » |
|
NÄ har jo eieren nettopp pusset opp et par av lugarene og en ny resturant er pÄ trappene. Og mannskapet skal jo rustes opp sÄ raskt vi har fÄtt oppgradert statusen fra 3 til 5 stjerner, noe som visstnok skal skje etter denne sesongen. Hvis ikke fÄr styrmannen sparken har eieren fortalt. Vi mÄ huske at Ä investere i et godt mannskap er en veldig usikker investering, kato. FÞrst mÄ vi pusse opp facilitetene, dernest oppgradere mannskapet. Dette finansierer vi ved Ä skru opp prisene. Underholdningen fÄr passasjerene heller stÄ for selv, inntil vi fÄr rÄd til Ä hyre inn noen artister. Om noen passasjerer klager kan eieren lese dem teksten, slik han pleier. Husk at ingen kan fÄ i bÄde pose og sekk. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #4 på: Januar 19, 2012, 10:51:49 » |
|
Off topic, takk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Change is the constant that cannot be changed.
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #5 på: Januar 19, 2012, 10:54:51 » |
|
Off topic, takk.
 auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #6 på: Januar 19, 2012, 10:58:10 » |
|
Off topic, takk.
Du syns ikke dette har med fotballklubben Leeds United Ă„ gjĂžre?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Cherry
|
 |
« Svar #7 på: Januar 19, 2012, 10:58:58 » |
|
Roar G= nedsnĂždd? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Papi
|
 |
« Svar #8 på: Januar 19, 2012, 11:00:43 » |
|
Dette er triste greier fra ende til annen. En etter en forlater skuta, og troen pÄ at ting ordner seg blir mindre og mindre for hvert transfervindu.
Det at Howson nÄ forsvinner er med 100 % sikkerhet uenighet rundt den nye lÞnnen. Bates kÞyrer knallhardt pÄ lÞnnsiden, og er villig til og miste kvar enkelt spiller, om dei ikkje mÞter hans krav. Om dette er en fornuftig politikk eller ikke kan vi diskutere oss grÞnne pÄ. Personlig mener eg at vi mÄ strekke oss lenger i enkelte situasjoner.
Har tidligere tenkt at jaja, vi klarer dette ogsÄ, men veien opp blir lenger og lenger for hver dag som gÄr. NÄ vil ikke salget av Howson fÄr den store betydningen siste halvÄret av denne sesongen, dÄ eg reknet han som borte ganske lenge fortsatt, men det er signaleffekten ovenfor supportere, og spillerene som er skremmende. Vi klarer ikke fornye en eneste kontrakt med en godt etablert spiller. Gruer meg til Snoddy nÊrmer seg slutten pÄ kontrakten. (NÄr er dette forresten?)
Krysser fingrene for at amerikaneren er guds gave til Leeds, men tviler!
|
|
|
|
|
Loggført
|
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil
|
|
|
|
kongsmo
|
 |
« Svar #9 på: Januar 19, 2012, 11:23:57 » |
|
Dette er triste greier fra ende til annen. En etter en forlater skuta, og troen pÄ at ting ordner seg blir mindre og mindre for hvert transfervindu.
Det at Howson nÄ forsvinner er med 100 % sikkerhet uenighet rundt den nye lÞnnen. Bates kÞyrer knallhardt pÄ lÞnnsiden, og er villig til og miste kvar enkelt spiller, om dei ikkje mÞter hans krav. Om dette er en fornuftig politikk eller ikke kan vi diskutere oss grÞnne pÄ. Personlig mener eg at vi mÄ strekke oss lenger i enkelte situasjoner.
Har tidligere tenkt at jaja, vi klarer dette ogsÄ, men veien opp blir lenger og lenger for hver dag som gÄr. NÄ vil ikke salget av Howson fÄr den store betydningen siste halvÄret av denne sesongen, dÄ eg reknet han som borte ganske lenge fortsatt, men det er signaleffekten ovenfor supportere, og spillerene som er skremmende. Vi klarer ikke fornye en eneste kontrakt med en godt etablert spiller. Gruer meg til Snoddy nÊrmer seg slutten pÄ kontrakten. (NÄr er dette forresten?)
Krysser fingrene for at amerikaneren er guds gave til Leeds, men tviler!
Soddy har vel kontrakt til juni 2013, sÄ han blir vel forhÄpentligvis ikke solgt fÞr til sommeren.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
"SNIFFER"
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #10 på: Januar 19, 2012, 12:15:44 » |
|
Off topic, takk.
 auren RoarG mener vel at topic overskriften kunne vĂŠrt litt annerledes. Litt tĂ„pelig Ă„ bruke en paralell til en tragisk ulykke i Middelhavet som topic....Oppfordrer trĂ„dstarter til Ă„ forandre denne 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #11 på: Januar 19, 2012, 15:21:07 » |
|
Uten tvil uheldig overskrift, og resten handler i hÞy grad om fotballaget vÄrt. Jeg blir skeptisk nok en gang nÄr JH forsvinner og det er stille nok en gang nÄr det gjelder Ä bringe inn nye spillere. At det satses opprykk er etter min mening det stÞrste sludder siden hundreÄrskrigen. Alle disposisjoner viser det stikk motsatte. Jeg fÄr en fÞlelse at klubben egentlig er i dyp krise Þkonomisk siden de vi har tilbys knapper og glansbilder og det kun stort sett er lÄn vi begir oss inn pÄ. Vi klarer ikke Ä lokke til oss spillere som har "forsÞrgerbyrde" og mÄ satse pÄ folk som har hovedlÞnn hos andre eller bor hjemme hos mamma og pappa...  !! I overfÞrt betydning da folkens...men dette liker jeg svÊrt dÄrlig). Vi ser igjen at vi tappes for erfarne folk, mens det andre veien hentes inn det som er ukjent, ubeskrevt og hÞyst usikre kort, tenker pÄ kugutten Rogers. Jeg mener ikke Ä rakke ned pÄ ham og han skal fÄ sin sjanse, men jeg er sÄ lei av Ä hÄpe at folk er gode nÄr de kommer til oss istedet for Ä vite det pÄ forhÄnd!!! Bates.....:
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #12 på: Januar 19, 2012, 15:29:48 » |
|
Vi ser igjen at vi tappes for erfarne folk, mens det andre veien hentes inn det som er ukjent, ubeskrevt og hÞyst usikre kort, tenker pÄ kugutten Rogers. Jeg mener ikke Ä rakke ned pÄ ham og han skal fÄ sin sjanse, men jeg er sÄ lei av Ä hÄpe at folk er gode nÄr de kommer til oss istedet for Ä vite det pÄ forhÄnd!!!
Bates.....: Dette burde vel vĂŠre Gwyn Williams (korrekt?) jobb Ă„ sikre. Grundig speiding vil jo naturlig nok fĂžre til fĂŠrre "rask"-signeringer, og bedre signeringer. HĂžres ihvertfall logisk ut for meg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #13 på: Januar 19, 2012, 16:59:09 » |
|
Uten tvil uheldig overskrift, og resten handler i hÞy grad om fotballaget vÄrt. Jeg blir skeptisk nok en gang nÄr JH forsvinner og det er stille nok en gang nÄr det gjelder Ä bringe inn nye spillere. At det satses opprykk er etter min mening det stÞrste sludder siden hundreÄrskrigen. Alle disposisjoner viser det stikk motsatte. Jeg fÄr en fÞlelse at klubben egentlig er i dyp krise Þkonomisk siden de vi har tilbys knapper og glansbilder og det kun stort sett er lÄn vi begir oss inn pÄ. Vi klarer ikke Ä lokke til oss spillere som har "forsÞrgerbyrde" og mÄ satse pÄ folk som har hovedlÞnn hos andre eller bor hjemme hos mamma og pappa...  !! I overfÞrt betydning da folkens...men dette liker jeg svÊrt dÄrlig). Vi ser igjen at vi tappes for erfarne folk, mens det andre veien hentes inn det som er ukjent, ubeskrevt og hÞyst usikre kort, tenker pÄ kugutten Rogers. Jeg mener ikke Ä rakke ned pÄ ham og han skal fÄ sin sjanse, men jeg er sÄ lei av Ä hÄpe at folk er gode nÄr de kommer til oss istedet for Ä vite det pÄ forhÄnd!!! Bates.....: Kan man tjene fem mill i Äret pÄ knapper og glansbilder skal jeg jaggu meg begynne Ä ta vare pÄ de knappene som lÞsner fra nÄ av. Kaller du Howson en lÞgner, siden han flere ganger har uttalt at det ikke er det Þkonomiske som har hindret at han skrev under ny kontrakt?
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
nord
|
 |
« Svar #14 på: Januar 19, 2012, 18:35:12 » |
|
At cruiseskipet gik pÄ grund fÞrte en katastrofe og flere dÞde og savn og sorg for mange familjer.  Vi spiller fodbold - fodbold er oprindelige en leg pÄ godt og ondt  - ingen dÞr fordi Howson forlader Leeds! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #15 på: Januar 19, 2012, 19:04:19 » |
|
Off topic, takk.
TrÄden kunne sikkert vÊrt en del av en eksisterende trÄd og absolutt navngitt annerledes, men off topic er det sÄ absolutt ikke!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #17 på: Januar 19, 2012, 23:19:20 » |
|
Tror du Pete snakker rett fra hjertet?? Han sier det som passer styreformannen,ellers sp mister han direktĂžrstillingen sin i klubben
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
Oggy
|
 |
« Svar #18 på: Januar 19, 2012, 23:33:01 » |
|
MAYDAY MAYDAY
|
|
|
|
|
Loggført
|
Oggy
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #19 på: Januar 19, 2012, 23:37:58 » |
|
NÄ brukte jeg sammenligningen med Costa Concordia fordi jeg syntes det var et godt sammenligningsbilde med vÄr klubb. Jeg har pÄ ingen mÄte raljert med katastrofen i Italia. Likevel har jeg respekt for at det kan vÊre noe differanse pÄ takhÞyden i de tusen hjem, sÄ jeg skal umiddelbart endre trÄdtittelen. NÄr det gjelder denne Roars noe syrlige kommentar om at emnet burde flyttes off topic, fÞler jeg meg pÄ grensen til indignert  . Mine vurderinger av klubben i mitt hjerte vurderes pÄ linje med at Tommy Knarvik gÄr til BodÞ Glimt, ja det er nesten en skandale 
|
|
|
|
« Siste redigering: Januar 19, 2012, 23:40:20 av Kato »
|
Loggført
|
|
|
|
|
ziganda
|
 |
« Svar #20 på: Januar 20, 2012, 00:34:38 » |
|
Lenge siden vi var et cruiceskip. Mer som en lekk gummibĂ„t.  Salg av Howsen er trist, men fĂžyer seg bare inn i rekken dessverre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #21 på: Januar 20, 2012, 00:54:46 » |
|
Tror du Pete snakker rett fra hjertet?? Han sier det som passer styreformannen,ellers sp mister han direktÞrstillingen sin i klubben Peter Lorimer har dessverre vÊrt et ekko av Bates de siste Ära. Det skinner tykt igjennom at hans lojalitet nÄ ligger hos Bates, og ikke hos supporterne som har stÄtt pÄ Lorimer side gjennom medgang og motgang i mange tiÄr. NÄr det er sagt: Jeg har stor forstÄelse for at Lorimer verner om jobben sin. De som kjenner litt til historien hans vet at han ikke har hatt det lett etter at han la stÞvlene pÄ hylla. En av mange legender som kun fikk smÄpenger for Ä blÞ pÄ pÄ skjorta gjennom hele super-Leeds perioden, og som virkelig har slitt i etterkant.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #22 på: Januar 21, 2012, 13:09:16 » |
|
Dette savner jeg med Leeds: (Wilkestad om Swansea) http://www.tv2.no/sport/fotball/denne-premier-leaguespilleren-er-mer-treffsikker-enn-xavi-3685008.htmlWikestad skryter av klubbfilosofien Premier League-kommentator Kasper Wikestad har god kjennskap til The Swans etter Ă„ ha fulgt dem i Championship i flere sesonger. Han peker pĂ„ at spillestilen er et resultat av langsiktig og mĂ„lrettet arbeid. Swansea har hatt et bevisst fokus pĂ„ kontinuitet. â Over lang, lang tid har man innarbeidet en bestemt spillestil. Swansea har hatt et bevisst fokus pĂ„ kontinuitet og klubben har hentet spillere og typer med egenskaper som har passet med filosofien, sier Wikestad.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #23 på: Januar 21, 2012, 13:59:14 » |
|
Off topic, takk.
 auren RoarG mener vel at topic overskriften kunne vĂŠrt litt annerledes. Litt tĂ„pelig Ă„ bruke en paralell til en tragisk ulykke i Middelhavet som topic....Oppfordrer trĂ„dstarter til Ă„ forandre denne  Right on spot.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #24 på: Januar 21, 2012, 15:38:47 » |
|
Uten tvil uheldig overskrift, og resten handler i hĂžy grad om fotballaget vĂ„rt. Jeg blir skeptisk nok en gang nĂ„r JH forsvinner og det er stille nok en gang nĂ„r det gjelder Ă„ bringe inn nye spillere. At det satses opprykk er etter min mening det stĂžrste sludder siden hundreĂ„rskrigen. Alle disposisjoner viser det stikk motsatte. Jeg fĂ„r en fĂžlelse at klubben egentlig er i dyp krise Ăžkonomisk siden de vi har tilbys knapper og glansbilder og det kun stort sett er lĂ„n vi begir oss inn pĂ„. Vi klarer ikke Ă„ lokke til oss spillere som har "forsĂžrgerbyrde" og mĂ„ satse pĂ„ folk som har hovedlĂžnn hos andre eller bor hjemme hos mamma og pappa...  !! I overfĂžrt betydning da folkens...men dette liker jeg svĂŠrt dĂ„rlig). Vi ser igjen at vi tappes for erfarne folk, mens det andre veien hentes inn det som er ukjent, ubeskrevt og hĂžyst usikre kort, tenker pĂ„ kugutten Rogers. Jeg mener ikke Ă„ rakke ned pĂ„ ham og han skal fĂ„ sin sjanse, men jeg er sĂ„ lei av Ă„ hĂ„pe at folk er gode nĂ„r de kommer til oss istedet for Ă„ vite det pĂ„ forhĂ„nd!!! Bates.....: Kan man tjene fem mill i Ă„ret pĂ„ knapper og glansbilder skal jeg jaggu meg begynne Ă„ ta vare pĂ„ de knappene som lĂžsner fra nĂ„ av. Kaller du Howson en lĂžgner, siden han flere ganger har uttalt at det ikke er det Ăžkonomiske som har hindret at han skrev under ny kontrakt? Nei, jeg kaller ikke ham direkte lĂžgner, men han er kreativ nĂ„r han forklarer seg og dette handler selvsagt om penger og ogsĂ„ at han fristes av PL!! Dette tror jeg nok du ikke er veldig uenig i egentlig........ 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #25 på: Januar 21, 2012, 17:11:21 » |
|
Uten tvil uheldig overskrift, og resten handler i hĂžy grad om fotballaget vĂ„rt. Jeg blir skeptisk nok en gang nĂ„r JH forsvinner og det er stille nok en gang nĂ„r det gjelder Ă„ bringe inn nye spillere. At det satses opprykk er etter min mening det stĂžrste sludder siden hundreĂ„rskrigen. Alle disposisjoner viser det stikk motsatte. Jeg fĂ„r en fĂžlelse at klubben egentlig er i dyp krise Ăžkonomisk siden de vi har tilbys knapper og glansbilder og det kun stort sett er lĂ„n vi begir oss inn pĂ„. Vi klarer ikke Ă„ lokke til oss spillere som har "forsĂžrgerbyrde" og mĂ„ satse pĂ„ folk som har hovedlĂžnn hos andre eller bor hjemme hos mamma og pappa...  !! I overfĂžrt betydning da folkens...men dette liker jeg svĂŠrt dĂ„rlig). Vi ser igjen at vi tappes for erfarne folk, mens det andre veien hentes inn det som er ukjent, ubeskrevt og hĂžyst usikre kort, tenker pĂ„ kugutten Rogers. Jeg mener ikke Ă„ rakke ned pĂ„ ham og han skal fĂ„ sin sjanse, men jeg er sĂ„ lei av Ă„ hĂ„pe at folk er gode nĂ„r de kommer til oss istedet for Ă„ vite det pĂ„ forhĂ„nd!!! Bates.....: Kan man tjene fem mill i Ă„ret pĂ„ knapper og glansbilder skal jeg jaggu meg begynne Ă„ ta vare pĂ„ de knappene som lĂžsner fra nĂ„ av. Kaller du Howson en lĂžgner, siden han flere ganger har uttalt at det ikke er det Ăžkonomiske som har hindret at han skrev under ny kontrakt? Nei, jeg kaller ikke ham direkte lĂžgner, men han er kreativ nĂ„r han forklarer seg og dette handler selvsagt om penger og ogsĂ„ at han fristes av PL!! Dette tror jeg nok du ikke er veldig uenig i egentlig........  Det er vel ikke mange som nekter hĂžyere lĂžnn, nei.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #26 på: Januar 21, 2012, 18:28:06 » |
|
Det Ăžverste nivĂ„et Leeds makter er visst L1. La oss rykke ned, slik at vi kan noen seire Ă„ juble over i helgene. Den mangelen pĂ„ moral og innsats som vises nĂ„ om dagen er bare trist  .
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #27 på: Januar 22, 2012, 01:00:31 » |
|
...vi er ett poeng unna playoff atm, Ätte bak direkteopprykk - og stemningen nÊrmer seg all time low siden adm-tidene...
Og jeg er midt i denne 'krisetilstanden' selv ogsÄ...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #28 på: Januar 22, 2012, 01:03:25 » |
|
We all love LEEDS We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love LEEDS We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love LEEDS We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love LEEDS We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love LEEDS We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love LEEDS We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love LEEDS We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love LEEDS We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love LEEDS We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love LEEDS We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love LEEDS We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love LEEDS We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love LEEDS We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds We all love Leeds
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #29 på: Januar 22, 2012, 11:17:21 » |
|
...vi er ett poeng unna playoff atm, Ätte bak direkteopprykk - og stemningen nÊrmer seg all time low siden adm-tidene...
Og jeg er midt i denne 'krisetilstanden' selv ogsÄ...
Denne krisa er kanskje mer av psykologisk art enn sportslig? Vi er flinke til Ä henge oss pÄ stemningsbÞlger her pÄ forumet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|