http://www.mossfk.no/artikkel/5621/Mine-tanker-om-2012-sesongenFor de av dere som gidder å lese det er dette et intervju med Tor Todesen, som nå er trener for Moss FK, tidligere trener for Sandefjord og FK Tønsberg. I mine øyne en god trener. Her lufter han sine tanker om sesongen 2012 for MFK, et tidligere tippeligalag som har vær hårsbredden fra konkurs minst to ganger de siste tre år....!!
Det er tøffe tak for mange klubber nå og dette er triste saker, spesielt for meg som tilhenger, men det er betegnende for mange lag i Norge. Overforbruk av penger ved høye spillerlønninger, dyre kjøp, sviktende publikumsinntekter mv. har skapt umulig økonomi mange steder.
Nå er Stabæk ille ute å kjøre, Start har vært det en rekke ganger, men har reddet seg i land. Nå forhandles det med spillerne om lønnskut, men enigheten sitter langt inne. Dette er noe som kan ramme flere lag dersom resultatene uteblir og det balanseres på stram line av mange. De burde nok ha lært av det som har skjedd andre steder for eksempel med vårt inderlig kjære Leeds United som ble rasert i Peter Ridsdales regjeringstid....