Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #60 på: Januar 13, 2012, 23:52:06 » |
|
Håpar at han er rask viss han spelar på vingen  . ...hvis han har skadet ene vingen så håper jeg han spiller på den andre...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
kongsmo
|
 |
« Svar #61 på: Januar 14, 2012, 00:26:24 » |
|
är rogers tillgänglig i morgon?, nu är vi heltäckta på flankerna genom snoddy, thownsend, sam och rogers
nei det er han vel ikke, venter fremdeles på arbeids tilatelse!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"SNIFFER"
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #62 på: Januar 14, 2012, 09:07:59 » |
|
Mistenker selvfølgelig dette for å være rask, men skal gi kugutten en sjanse.Nå har jo Grayson signet en haug med rask de siste årene, så jeg regner med at han har lært.....for en gangs skyld er jeg positiv  kom igjen kugutt  Hehe, er så herlig med helgarderingene dine, DHY!  Om han slår til eller er rask, kan du si I told you so, uansett! Genial strategi!  nei nei nei!Jeg har IKKE skrevet at han er rask.Hvis han er det tok jeg feil.Har tru på kugutten  Du har vel egentlig bedrevet det vi kan kalle forsiktig optimisme, noe som kan være et sunt standpunkt i en sak som denne. Selv kan jeg ikke tilby så gode tanker. Ikke det at jeg tror han er for dårlig - jeg innrømmer gjerne at jeg ikke har noen som helst forutsetninger for å vurdere hans muligheter for å lykkes. Men jeg er litt redd for at hans ankomst kan stenge for noen vi hadde trengt mer, for eksempel på høyreback, i midtforsvaret eller på midtbanen. Derfor håper jeg at Sam blir solgt nå, slik at det i realiteten er et bytte av andrevalg på høyrekanten. Nei, hvis noen av de fremme skal ut bør det være Nunez, han mener jeg har blitt vår nye "Grella får det ikke til", Sam har hatt fine innhopp i det siste og bør beholdes  Close race... Jeg forstår synspunktet ditt, for Nunez har vært en skuffelse i år. Egentlig tviler jeg på om noen av dem kan bli mer enn back ups for et lag som har tatt mål av seg til å delta i opprykkskampen. Det sitter fullt opp av mennesker på dette forumet som slår om seg i brede ordlag om at den og den spilleren ikke er NPC-materiale, ikke L1-materiale..ikke PL-materiale osv osv.. Hvordan avgjør dere dette..og på hvilket grunnlag??
Men jeg vil presisere at dette er bare mine personlige antagelser, basert på hva Nunez og Sam har prestert i Leeds-trøya hittil. Hvilke iboende kvaliteter de har, gitt at de får tillit, selvtillit og optimal utvikling, vet man jo aldri. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #63 på: Januar 17, 2012, 13:31:40 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #64 på: Januar 17, 2012, 13:34:49 » |
|
Ikke fått godkjent arbeidstillatelsen ennå.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Change is the constant that cannot be changed.
|
|
|
|
|
|
samadhi
|
 |
« Svar #66 på: Januar 18, 2012, 22:58:46 » |
|
Da får vi bare be til høyere makter om at dette er en god spiller, og at han er som Grayson har sagt og vil gå rett inn å forsterke førsteelleveren.
Satser på at Rogers - Snoddy - Townsend vil bli en bra angrepstrio fremover.
|
|
|
|
|
Loggført
|
marching on together, derudaf forever...
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #67 på: Januar 18, 2012, 23:03:55 » |
|
Flott. Tar Grayson på ordet, og regner med at han er en reell forsterkning. Regner med at han starter mot Ipswich til helga.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #68 på: Januar 19, 2012, 12:40:29 » |
|
Håper denne Rogers går inn på 1- laget med brask og bram og blir en hit med det samme , så kan vi glemme all håpløsheten vi føler sveve over hodene på oss om dagen ! Støtter laget i medgang , motgang ! LEEDS4EVER
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #70 på: Januar 19, 2012, 17:45:14 » |
|
Ser ikke sånn ut. Da blir han klar til Birmingham-kampen 31.01. Velkommen til Leeds, Robbie.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #71 på: Januar 19, 2012, 20:21:19 » |
|
"Rogers is humorously referred to as " Robinho" by Fox Sports en Español commentator Jorge Caamaño". Vi har fått vår egen Robinho http://en.wikipedia.org/wiki/Robbie_Rogers
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #72 på: Januar 19, 2012, 21:45:30 » |
|
1 1/2 år, hva skjer hvis han slår til for fullt? Ikke lenge til han er Bosman da.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
samadhi
|
 |
« Svar #73 på: Januar 19, 2012, 21:48:29 » |
|
1 1/2 år, hva skjer hvis han slår til for fullt? Ikke lenge til han er Bosman da..  Da satser vi på at han ikke slår til så blir vi i det minste kvitt dritten raskt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
marching on together, derudaf forever...
|
|
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #75 på: Februar 16, 2012, 13:49:09 » |
|
Danket ut av Molde?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #76 på: Februar 16, 2012, 13:50:40 » |
|
Danket ut av Molde?
Molde er i kvalifisering til CL. Er leeeeenge til Leeds er i nærheten til det. Tipper det betyr en del. + at Solskjær drar litt med navnet sitt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #77 på: Februar 16, 2012, 15:59:29 » |
|
Danket ut av Molde?
Ja hvorfor ikke? Molde må da være en langt mer attraktiv klubb på nært sagt alle måter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
peder
|
 |
« Svar #78 på: Februar 16, 2012, 18:50:37 » |
|
Danket ut av Molde?
Ja hvorfor ikke? Molde mÃ¥ da være en langt mer attraktiv klubb pÃ¥ nært sagt alle mÃ¥ter. Dessverre, men sant 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #79 på: Februar 16, 2012, 22:07:19 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
Cherry
|
 |
« Svar #80 på: Februar 20, 2012, 12:18:24 » |
|
Han rakk vel 4 minutter før han ble skada!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ød
|
 |
« Svar #81 på: Februar 20, 2012, 14:44:07 » |
|
noen som vet hvordan det går med Rogers?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #82 på: Februar 20, 2012, 14:47:09 » |
|
Trener alternativt...med lasso 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ød
|
 |
« Svar #83 på: Februar 20, 2012, 14:54:09 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #84 på: Februar 20, 2012, 15:05:27 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #85 på: Februar 20, 2012, 17:49:33 » |
|
...... og sett til hest !
|
|
|
|
« Siste redigering: Februar 20, 2012, 18:02:11 av Asbjørn »
|
Loggført
|
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #86 på: Februar 20, 2012, 18:03:04 » |
|
...prøvde bare å redigere i tittelen her  Inntil noen quoter fra 'feil innlegg' går det bra 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
|
|
Ød
|
 |
« Svar #88 på: Mars 14, 2012, 15:39:38 » |
|
Supert, av en eller annen mystisk grunn har jeg trua på han..aner ikke hvorfor!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #89 på: Mars 14, 2012, 16:36:59 » |
|
Supert, av en eller annen mystisk grunn har jeg trua på han..aner ikke hvorfor! Tipper jeg vet den "mystiske" grunnen: Du har troen på alt og alle når det gjelder Leeds!  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|