The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 23:07:48 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hva mener andre fans om oss?  (Lest 932 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Sander

Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« på: Januar 08, 2012, 07:37:19 »

Steng trÄden om det har vÊrt en trÄd i samme kategori. Tror ikke det har (i nyere tid), derfor lurer jeg pÄ topicen; Hva mener andre fans om vÄrt lag? AltsÄ, stallen vÄr.

Har de noen som helst formening om Leeds? Tror Ipswich-fansen laget deres burde kjÞre over oss? Hva er evt grunnen? Bowyer? Bullard? Finnes det tilbakeblikk i forhold til vÄre spillere? Tror Hereford de har en lysere fremtid enn oss? Ekstremt alternativ da:) Mye synsing i det hele tatt, men lurer pÄ om noen har noen historier fra andre lags vinkler?

Fra endel folk her inne og pÄ waccoe, virker det som vi har sÄ mye dÄrligere stall enn topp 6 i Championship.

Flytter over pÄ noe annet her:

Jeg leser stadig rykter om Tottenham-talenter pĂ„ vei til Leeds. Sikkert ekstra mye fordi en kompis er Tottenham-fan, men jeg mener (Hyller lĂ„net av Townsend) - Simon Johnson satte jo inn en haug med mĂ„l da han var pĂ„ vĂ„rt reservelag; i toppen av Premier Leaue. Burde han vĂŠre en av de klart beste spissene i Championship da? Er Hackworth et ekstremt tilfelle nĂ„r han spiller (som dere diskuterte i en annen trĂ„d) i CL samme Ă„r som han ikke fikk plass pĂ„ Sogndal(?). Virker litt sĂ„nn, men ikke fra venners syn (de som holder med lag i PL)..Tror de tror de beste reservene deres knuser gjennom Championship, og det trodde jeg selv en gang, men ganske fint Ă„ si til en venn som har samme tanken: "Nei, ikke det vi trenger nĂ„."  Vi har lĂŠrt, har vi ikke? Trodde Simon Johnson og Tony Hackworth var fremtida vĂ„r selv Rekker tunge

Uansett, det denne trÄden egentlig var laga for, var om noen "utenfra" har meninger eller historier mot/for klubben vÄr? Hadde vÊrt spennende Ä hÞre!:) Fullt mulig jeg har uttrykt meg altfor altfor dÄrlig nÄ, og selvfÞlgelig spora av fordi jeg blir ivrig. Rekker tunge Rett og slett spÞrsmÄl - Hvordan ser andre supportere pÄ stallen vÄr?

Skal hvertfall spÞrre kompisen og onkelen min om hvorfor Arsenal gidder Ä stille opp pÄ mandag. SkjÞnner ikke Blunker

Loggført

DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #1 på: Januar 08, 2012, 10:48:59 »

Mange vil nok si her at "jeg driter i hva andre synes om oss"Imidlertid synes jeg spÞrsmÄlet er ganske interessant, fordi det gir en viss indikator pÄ hvordan klubben blir oppfattet i det offentlige rom.Jeg mener at noe av det store problemet pÄ dette forumet i forhold til de engelske, er at mange her har en urealistisk mening om hvor gode spillerne er.Det virker som om en del sterke rÞster tror at spillerne vÄre er sÄ veldig gode fordi de spiller pÄ Leeds United.Dessverre mÄ vi stikke fingern i jorda og innrÞmme at kvaliteten pÄ troppen IKKE stÄr i stil til stÞrrelsen pÄ klubben.Vi fÞlger spillerne tett fra uke til uke,og ser de kampene vi kan pÄ radio og tv.Vi ØNSKER jo sÄ inderlig at hver spiller skal bidra til opprykk og dette preger vurderingsevnen vÄr, etter min mening da.Selv prÞver jeg Ä danne meg et bilde ut ifra kampene,alt hva jeg leser av engelsk foppal hver bidige dag,noen utvalgte kompiser fra Leeds og ikke minst noen fÄ utvalgte kompiser som holder med andre lag-og som jeg mener har en meget bra analytisk og objektiv vurderingsevne.En av disse er Gunnar: var med Ä starte supporterklubbben til Burnley i Norge,meget opptatt av engelsk foppal,arbeider som journalist og fÞlger nÞye med.Jeg har spurt ham om dette temaet, og han svarer at han opplever at stallen til Leeds er sÊrdeles grÄ og kjedelig.Han kan ikke forstÄ at en klubb av denne stÞrrelsen ikke kan komme med en eneste "stjernesignering".Han trodde at Leeds etter at de rykket opp fra L1, ville vÊre helt opp i toppen i Npc med en gang etter flere kvalitetssigneringer.Det var vi jo forsÄvidt,(uten store signeringer) helt til nyttÄr 2011 kom...uansett tror jeg flere burde ta av seg Leedsbrillene Ä prÞve Ä se klubben litt "utenfra".Da tror jeg flere kommer frem til at:
 Stallen kanskje ikke er sĂ„ god
Grayson er elendig pÄ transfers
Eieren vil ikke ha stĂžrst mulig sportslig suksess
Vi kommer dessverre ikke til Ă„ rykke opp fĂžr det er ny eier
Konklusjon: andre lags supportere mener leeds hÞrer hjemme i PL, men har en grÄ og kjedelig tropp som ikke klarer Ä fÄ oss tilbake....
Loggført
ollan
Fast pÄ A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: Januar 08, 2012, 11:29:29 »

Redd for at vi bryr oss mer om andre lag enn andre supportere bryr seg om Leeds (spes PL), endel supportere mener nok at Leeds skulle vÊrt i PL,men det sier de ut fra nostalgi og sympati!! skjÞnner jo det ganske sÄ godt.....Hvorfor skulle noen norske supportere av Scum ,Shitty,Pool osv mene noe som helst om Leeds? Den gjengse supporter der er jo ikke inntressert i fotball pÄ samme mÄte som vi som vokste opp med tippekampen pÄ 70 tallet..
I UK er det nok litt annerledes,der nyheter fra Ncp og L1/L2 er oftere i nyhetsbildet. Som en kompis av meg sa som er Ipswich supporter."vĂ„r tid er forbi,vi var pĂ„ feil statsjon nĂ„r toget gikk og det toget snur ikke for Ă„ hente oss"  Rekker tunge

Penger,kun penger kan skape topplag i dag. Og det er synd Bates ikke har disse pengene eller ikke vil bruke de han har gjemt. Men Ă„ gi han ALL skylden for at LEEDS datt av perrongen da toget gikk er totalt skivebom.......det skjedde med Peter Ridsdale og 4. plassen i Preier league i 2001...

Pytt,nÄ drar jeg til London og Emirates fÄr Ä mÞte et lag som tilhÞrer noe av det beste i PL nÄr det gjelder fasiliteter. MOT
Loggført

Ollan
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #3 på: Januar 08, 2012, 11:41:28 »

Har kamerater , med forskjellige lag de holder med, bror som er scum fan, svoger som er looserpool fan, de mener Leeds burde vÊre med i det gode selskap, PL og lurer pÄ hvorfor ikke klubben satser mer for Ä komme dit ? Svarer: Vi har relativ sunn Þkonomi, men en manager som kun fÄr peanuts Ä handle for, og en eier som sikkert sitter sÄ hardt pÄ pengesekken at han har vel den under hodeputa nÄr han sover om natta! LEEDS4EVER
Loggført
asLeeds

Fast pÄ A-laget

Gary Speed

Vis profil E-post
« Svar #4 på: Januar 08, 2012, 12:18:02 »

Uff, da va eit godt innlegg ollan, sÄ sant,sÄ sant!
God tur te London, heldige du so fÄr sjÄ LEEDS gruse Gunners Glad
Loggført

DALHEIM WHITES
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #5 på: Januar 08, 2012, 16:25:35 »

Mitt inntrykk stemmer mye med det Andersen sier her. Andre lags supportere som er litt voskne og husker Leeds United mener klart at laget hĂžrer til i PL.
Loggført

Yeboahs vitne
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #6 på: Januar 08, 2012, 17:31:04 »

Mitt inntrykk stemmer mye med det Andersen sier her. Andre lags supportere som er litt voskne og husker Leeds United mener klart at laget hĂžrer til i PL.

Slik ser jeg ogsÄ det! Finnes nok mengder av folk som gosset seg stort over fallet, slik mange av oss hadde gjort med Scum og Loserpool, men de fleste er nok enig om at Leeds har "fÄtt straffen" og hÞrer hjemme i toppsjiktet av engelsk fotball.
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #7 på: Januar 09, 2012, 09:08:27 »

Mmm, her det mange innlegg fra Leeds-supportere. Kunne vÊrt interessant Ä fÄ andre lags supportere i tale, men de er vel ikke registrert her?
Loggført

Change is the constant that cannot be changed.
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #8 på: Januar 09, 2012, 09:31:11 »

Mmm, her det mange innlegg fra Leeds-supportere. Kunne vÊrt interessant Ä fÄ andre lags supportere i tale, men de er vel ikke registrert her?

...svĂŠrt overraskende..... Sjokkert
Loggført

Yeboahs vitne
Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Januar 09, 2012, 09:38:37 »

Another Roger?
Loggført

Go Huddersfield!!
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #10 på: Januar 09, 2012, 13:09:56 »

OgsÄ mitt poeng. Hvordan kan vi da vite hva andre lag mener om Leeds? Videreformidle apokryfe historier om den og den X-lag fansens uttalelse en eller annen gang. FÄ andre lags supportere i tale her pÄ forumet fÞr vi mener noe om deres meninger.
Loggført

Change is the constant that cannot be changed.
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #11 på: Januar 09, 2012, 14:48:54 »

OgsÄ mitt poeng. Hvordan kan vi da vite hva andre lag mener om Leeds? Videreformidle apokryfe historier om den og den X-lag fansens uttalelse en eller annen gang. FÄ andre lags supportere i tale her pÄ forumet fÞr vi mener noe om deres meninger.

Sludder!!! Mye bedre Ä mene hva de mener uten at de er klar over det. Da fÄr vi det som vi vil.... Blunker
Loggført

Yeboahs vitne
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #12 på: Januar 09, 2012, 19:43:27 »

Sludder!!! Mye bedre Ä mene hva de mener uten at de er klar over det. Da fÄr vi det som vi vil.... Blunker

Gliser
Loggført
SuperLeeds!
PĂ„ juniorlaget

LoveLeeds

Vis profil WWW E-post
« Svar #13 på: Januar 10, 2012, 21:48:16 »

Slik ser jeg ogsÄ det! Finnes nok mengder av folk som gosset seg stort over fallet, slik mange av oss hadde gjort med Scum og Loserpool, men de fleste er nok enig om at Leeds har "fÄtt straffen" og hÞrer hjemme i toppsjiktet av engelsk fotball.

SĂ„ klart! Det er jo bedre Ă„ spille kamper med nerve, intensitet og stemning enn "uinteressante" kamper mot f.eks. Wigan, Bolton, Blackburn og Swansea for Ă„ nevne noen.
Loggført

Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #14 på: Januar 11, 2012, 10:38:54 »

Great fans...Glad
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |