The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 22:55:27 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Er vi godt trent eller har vi bare en god benk?  (Lest 430 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Leedsfan
Fast på A-laget

Vis profil
« på: Januar 02, 2012, 20:56:01 »

Stjålet fra waccoe:

Sitat
West Ham - 1-1 (90+1)

Palace - 3-2 (85)

Bristol City - 2-1 (86)

Brighton 3-3 (9+2)

Peterborough 3-2 (90+5)

Burnley - 2-1 (89)

Watford - 1-1 (90+5)

Burnley - 2-1 (90+7)
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #1 på: Januar 02, 2012, 21:00:46 »

DirtyLeeds time! Kult
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
The Boy Eddie Gray
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #2 på: Januar 02, 2012, 22:30:57 »

Vi er denne sesongs Norwich.
Loggført
Andersen
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #3 på: Januar 02, 2012, 22:44:30 »

TIME WILL SHOW
Loggført
fjellhaugen
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #4 på: Januar 03, 2012, 09:15:06 »

ingen av delene.

vi er bare så jævlig trege til å våkne!
kampen begynner etter 1 sekund i 1. omgang, ikke etter 55-60 minutt  Rekker tunge
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
Ronald
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: Januar 03, 2012, 09:29:50 »

ingen av delene.

vi er bare så jævlig trege til å våkne!
kampen begynner etter 1 sekund i 1. omgang, ikke etter 55-60 minutt  Rekker tunge

Gliser
Loggført

Masinga
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW
« Svar #6 på: Januar 03, 2012, 10:08:34 »

Å score mot slutten eller på overtid er en stor styrke for et lag, spør du meg. Det unevnelige laget sørvest for Leeds har nesten hatt dette som kjennetegn.

Dette med trening har vært drøftet flere ganger tidligere. Jeg tror kanskje Leeds har lagt om treningsintensiteten denne sesongen. Vi hørte om tre økter daglig i sommer. Det ble også trent hardt i landslagspausen. Men man skal jo også trene smart. Dessuten skal det mentale stemme ++. Vi får se. Jeg håper at januar/ februar blir bedre enn tidligere år.
Loggført

Masinga, medl.nr. 1250
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #7 på: Januar 03, 2012, 10:12:35 »

Å score mot slutten eller på overtid er en stor styrke for et lag, spør du meg. Det unevnelige laget sørvest for Leeds har nesten hatt dette som kjennetegn.

Dette med trening har vært drøftet flere ganger tidligere. Jeg tror kanskje Leeds har lagt om treningsintensiteten denne sesongen. Vi hørte om tre økter daglig i sommer. Det ble også trent hardt i landslagspausen. Men man skal jo også trene smart. Dessuten skal det mentale stemme ++. Vi får se. Jeg håper at januar/ februar blir bedre enn tidligere år.

Det ble også trent mer variert enn tidligere, om jeg ikke husker feil. Både boksing og svømming etc. Enten for å bli mer gjennomtrent, samtidig som variert trenging er artigere enn å gampe rundt på treningsfeltet for å oppnå kondis, ellers vurderer Bates å satse på flere sporter. Blunker

Uansett en stor styrke å avgjøre kamper på slutten! Ikke bare skaffer det poeng (hvor mange ligamesterskap har ikke de ekle vunnet på dette), men det danner en mental trygghet i laget og en viss frykt i motstanderne.
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Ronald
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #8 på: Januar 03, 2012, 10:28:49 »

Det ble også trent mer variert enn tidligere, om jeg ikke husker feil. Både boksing og svømming etc. Enten for å bli mer gjennomtrent, samtidig som variert trenging er artigere enn å gampe rundt på treningsfeltet for å oppnå kondis, ellers vurderer Bates å satse på flere sporter. Blunker

Uansett en stor styrke å avgjøre kamper på slutten! Ikke bare skaffer det poeng (hvor mange ligamesterskap har ikke de ekle vunnet på dette), men det danner en mental trygghet i laget og en viss frykt i motstanderne.

Bates??? Når var han på treningsfeltet???
Loggført

fmtj
Fast på A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nå...

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Januar 03, 2012, 10:53:14 »

Bates??? Når var han på treningsfeltet???

Han vurderer nok trav og galopp tenker jeg...... Øyerulling
Loggført

Yeboahs vitne
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |