The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 22:48:57 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: The heat is on  (Lest 3417 ganger)
0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #60 på: Januar 03, 2012, 18:51:47 »

Leser ogsĂ„ pĂ„ waccoe at fruen og den nyfĂždte var pĂ„ tribunen, og det var dem han lĂžp mot. RĂžrende  Gråter Kysser

Oops. Kunne visst spart meg for det siste innlegget...

Dette var jo veldig spesielle omstendigheter som kaster et helt nytt lys over Mc Cormacks markering. At han setter sin kone og nyfĂždte foran Grayson og laget er jo hĂžyst forstĂ„elig.  Glad

Legger meg paddeflat.  Flau
Loggført

Jon R.
asLeeds

Fast pÄ A-laget

Gary Speed

Vis profil E-post
« Svar #61 på: Januar 03, 2012, 19:50:37 »

Leser ogsĂ„ pĂ„ waccoe at fruen og den nyfĂždte var pĂ„ tribunen, og det var dem han lĂžp mot. RĂžrende  Gråter Kysser

Dette var jo veldig spesielle omstendigheter som kaster et helt nytt lys over Mc Cormacks markering. At han setter sin kone og nyfĂždte foran Grayson og laget er jo hĂžyst forstĂ„elig.  Glad

Igrunn meget sjokkerende at Kone og den nyfÞdte fÄr vÊre pÄ ER, slikt kan jo Þdelegge
konsentrasjonen til spillerne Gliser Blunker
Loggført

DALHEIM WHITES
GeirO
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #62 på: Januar 03, 2012, 20:08:28 »

Tror Flynn er inne pÄ de viktigste Ärsakene til downperioden. Ikke uvanlig at lag har skadede spillere, men at de beste spillerne er skadet samtidig er uflaks. Samtidig har alle spissene vÄre en formdipp. Egentlig bra av Simon Ä fÄ tre poeng ut av denne "grÄ massen".....
Loggført

MOT
Kato
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #63 på: Januar 03, 2012, 21:24:42 »

Faktisk enig med siste taler. Ethvert lag har en formdipp. Perioder med stang ut, trĂžbbel med Ă„ skape sjanser, grusomme baklengs osv.

Det er litt av fotballen at ting gÄr opp og ned. Litt overrasket over det massive trykket mot Grayson.

Vi spiller i en divisjon hvor det er ekstremt smÄ marginer mellom tap og seier. Og med hÄnda pÄ hjertet, av det jeg har sett av championship-fotball siste to Ärene. Vi har langtfra det beste mannskapet i denne divisjonen
Loggført

fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #64 på: Januar 04, 2012, 14:47:46 »

Faktisk enig med siste taler. Ethvert lag har en formdipp. Perioder med stang ut, trĂžbbel med Ă„ skape sjanser, grusomme baklengs osv.

Det er litt av fotballen at ting gÄr opp og ned. Litt overrasket over det massive trykket mot Grayson.

Vi spiller i en divisjon hvor det er ekstremt smÄ marginer mellom tap og seier. Og med hÄnda pÄ hjertet, av det jeg har sett av championship-fotball siste to Ärene. Vi har langtfra det beste mannskapet i denne divisjonen

Jeg nekter Ä vÊre med pÄ at alle lag opplever grusomme baklengs ala de vi fikk med RafÞkkba Sint
Loggført

Yeboahs vitne
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #65 på: Januar 04, 2012, 15:01:36 »

Jeg nekter Ä vÊre med pÄ at alle lag opplever grusomme baklengs ala de vi fikk med RafÞkkba Sint

Burnley Blunker
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #66 på: Januar 04, 2012, 15:03:14 »

.

Du er jo underholdende med dine teorier, om de ikke har noen rot i virkeligheten er vel ikke det viktigste...Blunker

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.913275,10.962620
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #67 på: Januar 04, 2012, 17:04:06 »

.

Du er jo underholdende med dine teorier, om de ikke har noen rot i virkeligheten er vel ikke det viktigste...Blunker

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.913275,10.962620

Denne "teorien" som du kaller det, hadde da i hĂžyeste grad rot i virkeligheten. Jeg beskrev jo hva Mc Cormack faktisk gjorde og satte det opp mot hva jeg mente han burde ha gjort i den hĂžyst spesielle situasjonen som Grayson, klubben og laget befant seg i.  Glad

NĂ„r det sĂ„ viser seg at Mc Cormack hadde sine hĂžyst spesielle personlige (og svĂŠrt forstĂ„elige) motiver for Ă„ agere som han gjorde, faller jo saken dĂžd til jorden. Hvis du legger godviljen til vil du sikkert forstĂ„ dette, Leedsfan.  Blunker

Det er forÞvrig ikke bare jeg som bet meg merke i denne epsioden, om det er det du tror. Den ble bÄde kommentert i extra time med E.Gray og pÄ Waccoe mandag kveld.
Loggført

Jon R.
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #68 på: Februar 01, 2012, 02:12:35 »

Det mer enn brenner under beina pÄ Grayson nÄ. Min personlige mening er at han bÞr ta sin hatt og gÄ, uten krav om kompensasjon. Jeg vedder en hundrings pÄ pressekonferanse vedr hans exit allerede denne uken (og kanskje allerede i morgen). Noen som tÞr vedde i mot?
Loggført

Jon R.
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #69 på: Februar 01, 2012, 12:15:37 »

Den pressekonferanssen  kommer ikke fort nok! hĂ„per, hĂ„per!  Sint
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #70 på: Februar 01, 2012, 12:17:30 »

Det mer enn brenner under beina pÄ Grayson nÄ. Min personlige mening er at han bÞr ta sin hatt og gÄ, uten krav om kompensasjon. Jeg vedder en hundrings pÄ pressekonferanse vedr hans exit allerede denne uken (og kanskje allerede i morgen). Noen som tÞr vedde i mot?

Det ville vÊrt idealistisk, men det finnes knapt en manager som gÄr uten kompensasjon. Hadde du villet sagt opp jobben din om du var fullstendig misfornÞyd, selv om det lÄ 2-3 millioner og ventet om du holdt ut til sjefen sparket deg?

Jeg er klar over at fotball er noe annet, men mer der enn noe annet sted gjelder regelen "cash is king".

Om Grayson forsvinner, er jeg sikker pÄ det er via sparken.
Loggført

Marching on together!

Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #71 på: Februar 01, 2012, 13:18:34 »

Det ville vÊrt idealistisk, men det finnes knapt en manager som gÄr uten kompensasjon. Hadde du villet sagt opp jobben din om du var fullstendig misfornÞyd, selv om det lÄ 2-3 millioner og ventet om du holdt ut til sjefen sparket deg?

Gordon Strachan gjorde nettopp det. Hvis AOB hÄndteringen har vÊrt dÄrlig nok, og en sannsnynlig Ärsak til de siste mÄneders turbulens burde Grayson vÊre seg sitt ansvar bevist.

Idealtypisk? Helt klart.

Forventer jeg at det vil skje? Helt klart ikke.

Hadde jeg selv gjort det jeg krever av Grayson? Ja kven kveit. Trolig ikke hvis Ken Bates var sjefen min.
Loggført

Jon R.
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #72 på: Februar 01, 2012, 14:16:18 »

Derfor var ogsÄ Strachan unntaket. Styreformannen mente han aldri hadde sett noe lignende.

Grayson har gjort sitt. Han kan sikkert bli en bedre manager, men garderoben er tapt og han har gjort altfor mange blundere i personhÄndtering.

NÄr dette er sagt; arbeidsvilkÄrene er (tilsynelatende) veldig vanskelige under Bates. Han mÄ ut, men jeg tror ikke en annen styreformann hadde gjort laget sÊrlig mye bedre UMIDDELBART.

Jeg ba om Graysons hode fÞr jul, eller sÄ mÄtte han fÄ sitte ut Äret, grunnet januarvinduet. NÄ ber jeg om at han fÄr sparken likevel, men jeg tror ikke Leeds blir noe bedre fÞr hovedproblemet er fjernet.
Loggført

Marching on together!

lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #73 på: Februar 01, 2012, 16:50:08 »

Strachan har sannsynligvis tjent nok i lĂžpet av sin karriere til Ă„ leve godt resten av livet. Det er lettere Ă„ si opp jobben da.

Gordon Strachan gjorde nettopp det. Hvis AOB hÄndteringen har vÊrt dÄrlig nok, og en sannsnynlig Ärsak til de siste mÄneders turbulens burde Grayson vÊre seg sitt ansvar bevist.

Idealtypisk? Helt klart.

Forventer jeg at det vil skje? Helt klart ikke.

Hadde jeg selv gjort det jeg krever av Grayson? Ja kven kveit. Trolig ikke hvis Ken Bates var sjefen min.
Loggført

- Leif Olav
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #74 på: Februar 01, 2012, 16:54:40 »

Til dere 59 stk som veddet imot: Jeg har sendt PM med kontonummer! Vennligst fĂžr helgen!
Loggført

Jon R.
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #75 på: Februar 01, 2012, 16:57:00 »

Til dere 59 stk som veddet imot: Jeg har sendt PM med kontonummer! Vennligst fĂžr helgen!

Kan man sette hatter inn pÄ bankkonti ogsÄ nÄ, Jon?
Loggført

- Leif Olav
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #76 på: Februar 01, 2012, 16:58:48 »

Kan man sette hatter inn pÄ bankkonti ogsÄ nÄ, Jon?

Helt i orden. PrÞver hele tiden Ä ha noen hatter + litt marinade pÄ lur i tilfelle rottefelle.
Loggført

Jon R.
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #77 på: Februar 01, 2012, 17:03:23 »

Strachan har sannsynligvis tjent nok i lĂžpet av sin karriere til Ă„ leve godt resten av livet. Det er lettere Ă„ si opp jobben da.
[/quote]

Det ser da slett ikke slik. Mitt klare inntrykk er jo flere millioner en fotballspillere har pÄ konto, jo vanskeligere virker det Ä gi slipp pÄ noen av dem. Om man faktisk har gjort seg fortjent til lÞnna spiller absolutt ingen rolle sÄ lenge man har "krav" pÄ millionene.
Loggført

Jon R.
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #78 på: Februar 01, 2012, 17:26:24 »

Det ser da slett ikke slik. Mitt klare inntrykk er jo flere millioner en fotballspillere har pÄ konto, jo vanskeligere virker det Ä gi slipp pÄ noen av dem. Om man faktisk har gjort seg fortjent til lÞnna spiller absolutt ingen rolle sÄ lenge man har "krav" pÄ millionene.
[/quote]

Den diskusjonen tapte jeg sĂ„ det SANG, faktisk. Og Strachan er jo skotte ogsĂ„.  Gliser
Loggført

- Leif Olav
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |