The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 22:48:12 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: The heat is on  (Lest 3417 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Kato
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« på: Januar 01, 2012, 11:37:44 »

Jakten pÄ Grayson er i gang. BÞr han jages, eller skal vi vÊre tÄlmodige?

Faktum er at vi er akkurat pÄ samme nivÄ sportslig som da Bates overtok klubben i 2005, nr 10 i Championship. Vi har utbedret stadion, bygd nye dass, og lurt noen kreditorer pÄ veien. Sportslig er det altsÄ status quo, Þkonomisk mye bedre. Merkevaren Leeds United vurderer jeg til Ä vÊre vesentlig svekket. Og da mener jeg den merkevaren som skal selge inn spillere for Ä sende oss til PL. Elendig kommunikasjon fra ledelsen, lav lÞnn, mindre publikum og begrenset transferpott fÄr vÊre noen av Ärsakene.

Med dette bakteppet stÄr vi i dag pÄ 10. plass i NPC, med en mÄneds elendighet bak oss. 70 % av leserne av YEP vil ha vÄr manager Grayson sparket. Tallet er neppe lavere her inne.

Basert pÄ fjorÄrets resultater, andre sesong pÄ dette nivÄet, spillerne som forsvant i sommer, spillerne som kom i sommer, sÄ tippet jeg dette Leeds-laget pÄ 17. plass i Är. SÄ langt har det gÄtt langt over mine forventninger, sett bort fra siste formsvikt.

KjernespÞrsmÄlet blir da: Hvor bra er vi egentlig? Gode nok for direkte opprykk eller play-off?

1. Det vi leverte pÄ transfermarkedet i sommer var elendig. Grayson mistet den ene targeten etter den andre, og endte opp svakere enn vi avsluttet sesongen. En stor skuffelse, frykter lÞnn var Ärsaken. Unntak i Lonergan (som jeg ikke hadde stor tro pÄ), og et scoop i unge Clayton.

2. Vi leverte en sportslig god hĂžst. NĂžkkelspillere var vel Lonergan (McCarthy), McCormack, og en nevnte Clayton.

3. Simon Grayson "pratet" selv forventningene opp i sky etterhvert. Vurderer ikke det til Ä vÊre spesielt lurt, nÄr man sÄ hva som kom inn. Fansen hÞrer pÄ slik prat.

4. Bates har Þkt det presset, og de forventningene med sine uttalelser. NÄr man prater nok om opprykk, sÄ blir automatisk forventningene opprykk.

5. Vi har fortsatt som under alle tre Är med Grayson. Scorer mer enn noe Leeds-mannskap jeg kan huske, men samtidig Äpent hus bakover.

6. SÄ har altsÄ formsvikten rammet oss i desember. Siden seieren over Millwall har vi spilt 4 kamper, 3 borte og 1 hjemme. Vi tapte hjemme, og har tatt et poeng borte. Svakt, men er det sÄ svakt at manageren skal sparkes? Det fÞrste av disse tapene kom 10. desember. Med andre ord akkurat tre uker med elendighet.

Min konklusjon er:

Vi er ikke sÄ gode som de resultatene vi har hatt i hÞst. Vi er ikke sÄ dÄrlige som de resultatene vi har hatt i desember. Dette mannskapet er en middelhavsfarer i NPC.

Er det da riktig Ă„ sparke manageren? Selv om mye kunne vĂŠrt bedre: NEI, altfor kort nedtur. Ja jeg vet spillerstallen er Graysons, men hva har han egentlig hatt mulighet til Ă„ hente?

Tror man at Grayson lÄner spillere fordi han Þnsker det? Tviler pÄ det.

Kontinuitet virker Ă„ vĂŠre et sentralt moment hos mange av klubbene som lykkes over tid.
« Siste redigering: Januar 01, 2012, 11:44:02 av Kato » Loggført

Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #1 på: Januar 01, 2012, 12:03:19 »

Basert pÄ fjorÄrets resultater, andre sesong pÄ dette nivÄet, spillerne som forsvant i sommer, spillerne som kom i sommer, sÄ tippet jeg dette Leeds-laget pÄ 17. plass i Är. SÄ langt har det gÄtt langt over mine forventninger, sett bort fra siste formsvikt.

For Ä til slutt havne pÄ 17. plass mÄ man ha flere slike formsvikter i lÞpet av en sesong.

Grayson har brukt masse penger pÄ spillere og agenter opp igjennom Ärene, han har satset pÄ kvantitet fremfor kvalitet. Blir litt som meg pÄ langoddsen, satser heller pÄ "bomber" og mange kamper som sjelden gir gevinst. Hadde nok vÊrt bedre Ä satset litt mer pÄ fÊrre kamper og fÄtt gevinst. At vi bruker lite pÄ spillere vil jeg pÄstÄ er en myte, i sÄ fall mÄ man presisere hvem man sammenligner oss med. Av alle de andre lagene i divisjonen sÄ ligger vi nok i topp 6-8 nÄr det gjelder lÞnnsutbetalinger, ikke noe jeg kan bevise da..
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #2 på: Januar 01, 2012, 13:30:14 »

The heat is on definitivt for SG ! Forsvarsmessig pÄ stedet hvil 3. sesongen pÄ rad. Nytter ikke bli forbanna nÄr han vet at han selv er en del av problemet . Kan kreve mere av spillerene ja, KB kan kreve mere , supportrene kan kreve mere, lÄn / kjÞp av spillere som ikke leverer er det kun SG som mÄ ta pÄ sin kappe. Han tar ut laget , vingler mellom spillersystemer , dette mÄ han fÄ gjort noe med hvis ikke......
Loggført
Joe Jordan
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Januar 01, 2012, 13:54:25 »

Vi ligger faktisk hĂžyere enn jeg forventet fĂžr sesongen. Men vi er og blir middelhavsfarere.

Har aldri hatt noe imot Grayson, han er en manager det er lett Ă„ like og har gjort jobben bra offensivt. Bakover har det imidlertid vĂŠrt elendig i samtlige sesonger. Men jeg har aldri trodd at han er mannen som tar oss tilbake i toppdivisjonen.

Mitt hĂžyeste Ăžnske er imidlertid Ă„ bli kvitt geitebukken.

Loggført

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
ragnar
PĂ„ juniorlaget

raggis@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #4 på: Januar 01, 2012, 14:21:02 »

Geitebukken blir nok vĂŠrende i Leeds i overskuelig fremtid om ikke noe uventet skulle dukke opp.

SG er en grepa kar, men har bevist at han har klare mangler som trener. Tror Leeds ligger i sjiktet topp 6-8 med tanke pÄ lÞnn. Kanskje enda hÞyere. Leeds har jo en stor spillerstall som kunne vÊrt slanket med fordel.

Overgangsmidler er nok begrenset, men de SG fÄr bruker han pÄ middelmÄdigheter. Spillere kan overtales til Ä velge Leeds selv om Leeds skulle betale litt mindre enn konkurrerende klubber. Gjelder jo bare Ä ha en god plan for det du driver med og lit overtalelsesevner. Har en vag anelse om at det mangler hos SG.

Blir etterhvert nÄ litt for enkelt Ä skylde pÄ mangel pÄ ressurser. Joda KB gjemmer nok unna en del gryn. Vi betaler ikke avsindig med lÞnninger og bruker ikke mye pÄ overganger. Da mÄ manageren forholde seg til dette. Her har SG vist at han ikke strekker til.

Hvor er Gwyn Williams? Skulle ikke han vĂŠre hoved speider?

SĂ„ om KB vil at vi skal vĂŠre middelfarere i Championship beholder han SG ved roret.
Loggført

*Champions of Championship 11/12*
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #5 på: Januar 01, 2012, 14:24:13 »

Har sÄ langt ikke deltatt i "jakten" pÄ Grayson, men nÄ er min tÄlmodighet slutt! Grayson bÞr nÄ vekk fordi at dette er for dÄrlig. Laget har prestert meget bra i perioder, men nÄ er det stusselig. Det tyder pÄ at han ikke greier Ä fÄ gutta til Ä yte det vi kan forvente over tid. Trist, men sant!!
Loggført

Yeboahs vitne
Kato
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: Januar 01, 2012, 14:26:18 »

Geitebukken blir nok vĂŠrende i Leeds i overskuelig fremtid om ikke noe uventet skulle dukke opp.

SG er en grepa kar, men har bevist at han har klare mangler som trener. Tror Leeds ligger i sjiktet topp 6-8 med tanke pÄ lÞnn. Kanskje enda hÞyere. Leeds har jo en stor spillerstall som kunne vÊrt slanket med fordel.

Overgangsmidler er nok begrenset, men de SG fÄr bruker han pÄ middelmÄdigheter. Spillere kan overtales til Ä velge Leeds selv om Leeds skulle betale litt mindre enn konkurrerende klubber. Gjelder jo bare Ä ha en god plan for det du driver med og lit overtalelsesevner. Har en vag anelse om at det mangler hos SG.

Blir etterhvert nÄ litt for enkelt Ä skylde pÄ mangel pÄ ressurser. Joda KB gjemmer nok unna en del gryn. Vi betaler ikke avsindig med lÞnninger og bruker ikke mye pÄ overganger. Da mÄ manageren forholde seg til dette. Her har SG vist at han ikke strekker til.

Hvor er Gwyn Williams? Skulle ikke han vĂŠre hoved speider?

SĂ„ om KB vil at vi skal vĂŠre middelfarere i Championship beholder han SG ved roret.

Tror fotballspillere i 2011/2012 har tre begrunnelser for valg av klubb:

penger, penger, penger.
Loggført

ollebolle
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #7 på: Januar 01, 2012, 14:45:12 »

Tror fotballspillere i 2011/2012 har tre begrunnelser for valg av klubb:

penger, penger, penger.

Som ellers i arbeidslivet.. Dette med klubbloyalitet har fulgt trenden som er i arbeidslivet ellers. Det er sjeldnere og sjeldnere folk er hele arbeidskarrieren sin hos en arbeidsgiver.
Vi velger ikke konkurrenten om han betaler dÄrligere.
Loggført
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #8 på: Januar 01, 2012, 15:03:24 »

Har sÄ langt ikke deltatt i "jakten" pÄ Grayson, men nÄ er min tÄlmodighet slutt! Grayson bÞr nÄ vekk fordi at dette er for dÄrlig. Laget har prestert meget bra i perioder, men nÄ er det stusselig. Det tyder pÄ at han ikke greier Ä fÄ gutta til Ä yte det vi kan forvente over tid. Trist, men sant!!

Slenger meg pÄ denne!

Larry fÄr ikkje ut det beste av laget helg etter helg.
Vi kan snakke oss grÞnne om spillerkjÞp og mangel pÄ £ til Ä investere, men dette dreier seg om meir enn eit par spillerkjÞp. Er ikkje sÄ overbevisst om at Larry har sÄ mykje dÄrlegare budsjett enn de andre lagene i divisjonen, men han har forvaltet potten for dÄrleg.

Larry har nÄdd sin endestasjon.
Loggført

COME ON LEEDS !!
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #9 på: Januar 01, 2012, 15:05:51 »

Slenger meg pÄ denne!

Larry fÄr ikkje ut det beste av laget helg etter helg.
Vi kan snakke oss grÞnne om spillerkjÞp og mangel pÄ £ til Ä investere, men dette dreier seg om meir enn eit par spillerkjÞp. Er ikkje sÄ overbevisst om at Larry har sÄ mykje dÄrlegare budsjett enn de andre lagene i divisjonen, men han har forvaltet potten for dÄrleg.

Larry har nÄdd sin endestasjon.

+1
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #10 på: Januar 01, 2012, 21:07:30 »

+1.
Loggført
Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #11 på: Januar 01, 2012, 21:41:20 »

ikke enig
Loggført

Go Huddersfield!!
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #12 på: Januar 01, 2012, 21:53:26 »

ikke enig

+1
Loggført

- Leif Olav
kongsmo
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #13 på: Januar 01, 2012, 22:14:47 »

+1
Loggført

"SNIFFER"
stigahauge
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #14 på: Januar 01, 2012, 22:26:25 »

Jakten pÄ Grayson er i gang. BÞr han jages, eller skal vi vÊre tÄlmodige?

Faktum er at vi er akkurat pÄ samme nivÄ sportslig som da Bates overtok klubben i 2005, nr 10 i Championship. Vi har utbedret stadion, bygd nye dass, og lurt noen kreditorer pÄ veien. Sportslig er det altsÄ status quo, Þkonomisk mye bedre. Merkevaren Leeds United vurderer jeg til Ä vÊre vesentlig svekket. Og da mener jeg den merkevaren som skal selge inn spillere for Ä sende oss til PL. Elendig kommunikasjon fra ledelsen, lav lÞnn, mindre publikum og begrenset transferpott fÄr vÊre noen av Ärsakene.

Med dette bakteppet stÄr vi i dag pÄ 10. plass i NPC, med en mÄneds elendighet bak oss. 70 % av leserne av YEP vil ha vÄr manager Grayson sparket. Tallet er neppe lavere her inne.

KjernespÞrsmÄlet blir da: Hvor bra er vi egentlig? Gode nok for direkte opprykk eller play-off?

1. Det vi leverte pÄ transfermarkedet i sommer var elendig. Grayson mistet den ene targeten etter den andre, og endte opp svakere enn vi avsluttet sesongen. En stor skuffelse, frykter lÞnn var Ärsaken. Unntak i Lonergan (som jeg ikke hadde stor tro pÄ), og et scoop i unge Clayton.

2. Vi leverte en sportslig god hĂžst. NĂžkkelspillere var vel Lonergan (McCarthy), McCormack, og en nevnte Clayton.

3. Simon Grayson "pratet" selv forventningene opp i sky etterhvert. Vurderer ikke det til Ä vÊre spesielt lurt, nÄr man sÄ hva som kom inn. Fansen hÞrer pÄ slik prat.

4. Bates har Þkt det presset, og de forventningene med sine uttalelser. NÄr man prater nok om opprykk, sÄ blir automatisk forventningene opprykk.

5. Vi har fortsatt som under alle tre Är med Grayson. Scorer mer enn noe Leeds-mannskap jeg kan huske, men samtidig Äpent hus bakover.

6. SÄ har altsÄ formsvikten rammet oss i desember. Siden seieren over Millwall har vi spilt 4 kamper, 3 borte og 1 hjemme. Vi tapte hjemme, og har tatt et poeng borte. Svakt, men er det sÄ svakt at manageren skal sparkes? Det fÞrste av disse tapene kom 10. desember. Med andre ord akkurat tre uker med elendighet.

Min konklusjon er:

Vi er ikke sÄ gode som de resultatene vi har hatt i hÞst. Vi er ikke sÄ dÄrlige som de resultatene vi har hatt i desember. Dette mannskapet er en middelhavsfarer i NPC.

Er det da riktig Ă„ sparke manageren? Selv om mye kunne vĂŠrt bedre: NEI, altfor kort nedtur. Ja jeg vet spillerstallen er Graysons, men hva har han egentlig hatt mulighet til Ă„ hente?

Tror man at Grayson lÄner spillere fordi han Þnsker det? Tviler pÄ det.

Kontinuitet virker Ă„ vĂŠre et sentralt moment hos mange av klubbene som lykkes over tid.

Har over lengre tid bare lest Ä ikkje kommentert sÄ mange av innlegga pÄ dette forumet, men dette innlegget er for bra til Ä ikkje skryte opp i skyene. Trur mange leeds supportera over heile verden har eit totalt urealistisk bilde av klubben i sitt hjerte. Ganske likt som Brann Glad
Faktum er at vi har ein manager med hjerte i klubben. Du ser at den som tek det mest tungt kvar gong laget ikkje presterar er Grayson. Ein glimrande manager som faktisk har utretta mykje. VersÄgod til alle korttenkte lavpanna som vil ha han sparka og inn med ein type Wise, Terrables som kan skape oversktiftar i tabloidavisene. Lykke til! In Grayson I trust!!
Loggført

SDalen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #15 på: Januar 01, 2012, 22:40:03 »

http://myleedsunitedblog.tumblr.com/post/15136974358/the-reason-for-leeds-uniteds-slump-in-form

Fant dette, og om det stemmer tror jeg Grayson mÄ ut. Blir det tap imorgen, er han ferdig..
Loggført

Rogaland whites!
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #16 på: Januar 01, 2012, 22:46:59 »

http://myleedsunitedblog.tumblr.com/post/15136974358/the-reason-for-leeds-uniteds-slump-in-form

Fant dette, og om det stemmer tror jeg Grayson mÄ ut. Blir det tap imorgen, er han ferdig..

Alltid interessant med Se og HĂžr lesestoff, men denne typen ting er jo helt fullstendig umulig Ă„ vite om stemmer eller ei. Dog virker det mer sannsynlig enn at Simon har dyppa i forbuden dipp.
Loggført
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #17 på: Januar 01, 2012, 22:47:52 »

Dette kan selvsagt stemme sÄnn noenlunde ca. Men det hÞres for vilt ut at Grayson ville tvinge en deprimert O'Brien som hadde tankene helt andre plasser, Ä spille mot Burnley.

FÄr vi en ny viljelÞs innsats mot Burnley er det ingen tvil om at det er ugler i mosen...

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #18 på: Januar 01, 2012, 23:10:19 »

Hvis dette stemmer er LU en klubb fullstendig ute av kontroll og det er flere en SG som burde gÄ, bl.a alle de som setter AOB fÞr klubben og taper med "vilje"!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Kato
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #19 på: Januar 01, 2012, 23:17:07 »

For spinnvilt til Ă„ vĂŠre sant
Loggført

Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #20 på: Januar 02, 2012, 00:43:39 »

Har klyper med salt her selv, men det kan likevel vĂŠre fragmenter av sannhet i det. Om det stemmer at Grayson har "truet" AoB til Ă„ spille i en vanskelig tid for han, kan det selvsagt vĂŠre at Grayson har undergravet sin egen autoritet overfor spillergruppen.

Men, som det pĂ„pekes over, det er vanskelig Ă„ bevise fra eller til. At noe er veldig galt med moralen for tiden, er i det minste utvilsomt. Å tape nĂ„r man er for dĂ„rlig er Ăšn ting. Å ikke gjĂžre noe som minner om innsats er noe helt annet.
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #21 på: Januar 02, 2012, 03:24:18 »

For spinnvilt, Kato? Mon det.

La oss spole tilbake til dagene fÞr Burnley kampen da denne samtalen mellom AOB og Grayson angivelig skal ha funnet sted: Grayson kommer tilbake fra "heart and soul searching" samtaler med Bates om hvordan fÄ bedre resultater og sikre opprykk. En stresset og presset manager som med stor sannsynlighet har fÄtt klar beskjed om Ä stramme opp gutta, vender tilbake til Elland Road. Der venter AOB som formidler sitt Þnske....

Baaaad timing for spiller og manager...

Bates gÄr raskt ut og lover oss et club statement i nÊr fremtid, men bedyrer at AOB er ferdig i klubben slik han ser det. Uken etter tar han en u-sving og lover oss en full granskning av alle forhold i saken. Deretter blir det tyst. Istedet opplever vi de neste ukene at skrur Bates opp presset med gjentatte advarsler til Grayson om at jobben hans ikke er trygg. Dette mens prestasjonene til spillerne nÄr stadig nye bunnnivÄ, med unntak av to Speed tribute kamper...

Har man mange nok fjĂŠr er det til slutt nok til Ă„ dekke ei hel hĂžne...

Dessuten: Mer spinnville ting har da skjedd under Bates regime. Muldvarphistorien, mÄten Derry ble presset ut av klubben. Joda, det var Dennis Wise, men med den samme Ken Bates som trakk i trÄdene...

Jeg har tidligere stilt kritiske spÞrsmÄl til hva som skjer med kulturen og relasjonene i en klubb som har en Þverste leder som i match day programmet formidler mobilnummeret til folk han definerer som "enemies of the club"...

Hvis det skulle finnes en klubb som kan behandle spillere pĂ„ den mĂ„ten som det blir hevdet her,  mĂ„ det vĂŠre nettopp Leeds United.
Loggført

Jon R.
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #22 på: Januar 02, 2012, 05:34:03 »

Dersom dette ryktet fortel (delar av) sanninga, fÄr saka ei heilt ny vinkling som fÄr meg til Ä angre pÄ eigne haterklÊringar mot O'Brien! Riktig nok verkar framtredinga til stoggaren noko uryddig, men trÞbbel i samlivet er tÞft og fÞlgeleg bÞr sjefen og arbeidsgjevaren vise forstÄing i ein slik situasjon.

Dette ryktet bidreg samstundes til Ä "forklare" noko av mysteriet rundt lagets kollaps og pÄstÄtte mistillitserklÊringar mot Grayson i spelargruppa. Om det er Bates eller Grayson som er den stÞrste banditten vil eg ikkje spekulere i, men det verkar tydeleg at vi har eit enormt ledelsesproblem i klubben!
Loggført
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #23 på: Januar 02, 2012, 08:04:11 »

Ryktet er borte og mÄ leve gjennom dere som har lest det.. Spre det til flest mulig sÄ kan det kanskje bli en sannhet...
Loggført

auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #24 på: Januar 02, 2012, 08:09:30 »

Waccoe er stengt! Hva skjedde i natt mon tro? Nytt lavmÄl ble nÄdd i fÞlge innloggingen...

Huff!!

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
Svend Anders

Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #25 på: Januar 02, 2012, 08:13:47 »

Blogginlegget det er linket til er hinsides spekulativt og stikkordet man sitter igjen med etter Ä ha lest det er 'sÞksmÄl'.

Å dra konklusjoner fra et slikt innlegg mĂ„ dere bare droppe. Det tilbyr en forklaring pĂ„ formsvikten, og selv om det er bĂ„de logisk og detaljrikt er det ikke nĂždvendigvis mer sant.

Det er punkter i innlegget som er kjent - at AOB glapp bryllupet, hvilke kamper han spilte og uttalelsene som har kommet i media - men det betyr ikke at alt imellom dette er sant.

Og skulle det vÊre sant, noe av det, sÄ er det strengt tatt spillernes fordÞmte ansvar Ä opptre profesjonelt nÄr de tar pÄ seg drakta.

Ikke at jeg tror pÄ saken. Det som skjedde med AOB er et halvt Är tilbake og Leeds har spilt festfotball siden det. Jeg var selv i players lounge for en mÄned siden, etter AOB-saken skjedde, og sÄ ingen tegn til noe av det det snakkes om da.

ForhÄpentligvis svarer gutta idag.

SA

Sent from my iPhone using Tapatalk
Loggført

Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #26 på: Januar 02, 2012, 09:56:22 »

Bloggen er nÄ fjernet. Her har nok noen hvisket bloggeren et og annet i Þret ja...

Kanskje klubben hadde vÊrt mest tjent med Ä komme med en erklÊring vedr AOB saken? Det var jo tross alt Grayson som offentligjorde den gjennom media. De pÄfÞlgende spekulasjonene mener jeg klubben har seg selv Ä takke for, med tanke pÄ Graysons og Bates uttalelse i etterkant av den og pÄfÞlgende taushet.

Og Svend: Det er ikke et halvt Är siden AOB nektet Ä spille for klubben. Det skjedde to dager fÞr Burnley kampen 19 november, og med unntak av Forest kampen har vi definitivt ikke spilt festfotball etter det.

Om det er AOB, Grayson eller Bates som har dummet seg ut i denne saken er ikke godt Ä si. Kanskje de har vÊrt ukloke alle tre. At en manager kan gjÞre og si ukloke ting ift de ansatte er vel ikke spesielt oppsiktsvekkende, ei heller at det utvikler seg leie personalkonflikter pÄ en arbeidsplass.

Om dette er en personalsak som utviklet seg til en mer generell misnÞye i personalgruppa som igjen pÄvirker prestasjonene, blir naturligvis spekulasjoner. Om det er slik at Grayson faktisk har mistet garderoben, er Ärsakene sannsynligvis mer sammensatt enn en enkelt personalsak. At det i den aktuelle perioden utad har fremstÄtt som at det hersker enn dÄrlig stemning i klubben og at prestasjonene jevnt over har vÊrt dalende, hersker det uansett ingen tvil om.

Mulig vi mÄ lete etter Ärsakene annet steds men innholdet i denne bloggen illustrerer om ikke annet at "the heat is on" (and temperature is rising) slik trÄdstarter antyder i tittelen.
Loggført

Jon R.
Svend Anders

Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #27 på: Januar 02, 2012, 10:05:18 »

Og Svend: Det er ikke et halvt Är siden AOB nektet Ä spille for klubben. Det skjedde to dager fÞr Burnley kampen 19 november, og med unntak av Forest kampen har vi definitivt ikke spilt festfotball etter det.

Det vet jeg godt. Det som skjedde for et halvt Är siden, i sommer altsÄ, var at AOB bryllup ble kansellert dagen fÞr fordi dama ikke ville skrive under pÄ sÊravtalen. det skal liksom vÊre dette som har satt AOB sÄ voldsomt ut av spill, og jeg har jo vansker for Ä tro at det fortsatt skal henge igjen, og sÊrlig at spillerne skulle legge Grayson til misnÞye for utviklingen rundt dette.

SA
Loggført

Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #28 på: Januar 02, 2012, 10:24:51 »

Det vet jeg godt. Det som skjedde for et halvt Är siden, i sommer altsÄ, var at AOB bryllup ble kansellert dagen fÞr fordi dama ikke ville skrive under pÄ sÊravtalen. det skal liksom vÊre dette som har satt AOB sÄ voldsomt ut av spill, og jeg har jo vansker for Ä tro at det fortsatt skal henge igjen, og sÊrlig at spillerne skulle legge Grayson til misnÞye for utviklingen rundt dette.

SA

Grayson har tidligere beskrevet AOB som en sterk og synlig figur i spillergruppa. Hvis han har fÄtt tilstrekkelig med sympati hos mange kan dette ha eskalert, spesielt hvis Grayson har hatt en litt dÄrlig posisjon i gruppen fra fÞr. AOB nevnte jo spesielt Rachubkasaken i et intervju kort tid fÞr Burnely, og det lÄ vel endel kritikk til Grayson mellom linjene allerede der.

At dette mÄ ha vÊrt og fortsatt er en vanskelig og betent personalsak for ledelsen kan det vel ikke herske noen tvil om. Slik jeg forstod Bates fÞrste uttalelser ville klubben gjÞre kort prosess i sakens anledning og vi ble lovet et klubb statement. Det skjedde ikke og nÄ opplever vi altsÄ dette...

Loggført

Jon R.
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #29 på: Januar 02, 2012, 14:36:59 »

Se pÄ sakens klare fakta her folkens og det er manglende resultater pÄ fotballbanen og det er det vi skal mÄle Simons og gutta sin innsats etter!!!

De er arbeidstakere som selger sin kompetanse og i dette tilfelle skal det vÊre fotballspill og av en slik klasse at de skal ha pÄ seg en Leeds United drakt. Det forplikter enormt, ihvertfall slik jeg ser det. En stolt og stor klubb med ambisjoner om Ä tilhÞre de store.

Spillere lar seg selvsagt pÄvirke av utenomsportslige forhold som alle andre mennesker, men Ä tro at denne smÞrja det henvises til har noe med dette Ä gjÞre blir sÞkt. Jeg heller mere til at vi har en manager som har gÄtt tom for ideer og sliter derfor med Ä motivere gjengen.

Det er hans jobb Ă„ fĂ„ til nettopp det og klarer han det ikke er det altsĂ„ endestasjon som ble nevnt i et annet innlegg over her!! Goobye Simon, welcome.........Hæ?
Loggført

Yeboahs vitne
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |