Ikke vanskelig å være enige med alle her.
Ridsdale (og resten av styret, må ikke glemme det faktum), drev kamikaze-økonomi, og vi så hvordan det gikk. Som forventet.
Stiller meg likevel litt undrende til hvorfor Lorimer må "sparke" i retning Ridsdale nå.
Jeg vil mene historien er skrevet for lengst hva gjelder Ridsdales regime i Leeds, og hvordan det gikk. Og hvem som må bære ansvaret for det. Derfor lite nytt under solen i den artikkelen. Mangelen på ydmykhet og selverkjennelse fra Ridsdale får vi bare ta på kontoen for at angrep er beste forsvar, og et slags ønske om å fremstå offensiv og "kompetent" ift opinionen og de som ansetter ham.
Egentlig har jeg ikke lyst å bruke en kalori mer på Ridsdale og hans gullfisker i Leeds. Den "æraen" er over. Og det tar oss den tilmålte tid å snu skuta.
Vi er godt i gang.
Så kunne jeg spekulert litt hakket videre, og tenkt om Lorimer sparker i retning Ridsdale for å skape et aldri så lite ytre fiendebilde i et forsøk på å forene Leedskreftene.
Nå som forventninger om litt kjøp og januarvinduet nærmer seg igjen. Men det orker jeg ikke. Jeg har nemlig ingen forventninger om kjøp i januar.