NÄ har jeg sett highlights fra forrige sesong, dvs alle mÄl for og mot. Og jeg kan konkludere med at vi var hÄplÞse bakover, men meget gode framover. Motstanderne scoret mÄl pÄ hvert eneste angrep, og i nesten alle tilfeller fant jeg ut at baklengsmÄlene skyldtes feil av vÄre spillere. Enten personlige feil eller strukturelle feil.
Den positive nyheten er at vi scoret mÄl pÄ alle cornere, frispark og alle skikkelige angrep! Helt umulig Ä stoppe altsÄ.
Det eneste jeg lurer pÄ er hvorfor ingen kamper varte mer enn 2-3 minutter, jeg trodde alle spilte 90 minutter pluss tilleggstid???
(for de som lurer; dette var et lite forsĂžk pĂ„ ironi. Ă
bedÞmme Kisnorbos innsats over 90 minutter etter Ä ha sett de to baklengsmÄlene blir omtrent som Ä tro at man har forstÄtt verden etter Ä ha skumlest forsida pÄ vg.no...)
flynn
NÄ har vel de fleste vurdert de to situasjonene og konkludert med at de kunne vÊrt gjort bedre. Leser man innlegg fra folk som har vÊrt over og sett en del kamper live denne sesongen sÄ skriver noen av dem at Paddys innsats ikke har vÊrt like god som den var tidligere fÞr skaden.
Litt merkelig at man hele tiden skal finne ting Ă„ grine over her inne, bĂžr vel heller holde seg unna da?