The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 18:37:08 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 17 18 [19]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: KAMP: vs WATFORD, 10/12 2011  (Lest 5212 ganger)
0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.
ollan
Fast pÄ A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #540 på: Desember 13, 2011, 17:02:32 »

NÄ har jeg sett highlights fra forrige sesong, dvs alle mÄl for og mot. Og jeg kan konkludere med at vi var hÄplÞse bakover, men meget gode framover. Motstanderne scoret mÄl pÄ hvert eneste angrep, og i nesten alle tilfeller fant jeg ut at baklengsmÄlene skyldtes feil av vÄre spillere. Enten personlige feil eller strukturelle feil.

Den positive nyheten er at vi scoret mÄl pÄ alle cornere, frispark og alle skikkelige angrep! Helt umulig Ä stoppe altsÄ.

Det eneste jeg lurer pÄ er hvorfor ingen kamper varte mer enn 2-3 minutter, jeg trodde alle spilte 90 minutter pluss tilleggstid???

(for de som lurer; dette var et lite forsĂžk pĂ„ ironi. Å bedĂžmme Kisnorbos innsats over 90 minutter etter Ă„ ha sett de to baklengsmĂ„lene blir omtrent som Ă„ tro at man har forstĂ„tt verden etter Ă„ ha skumlest forsida pĂ„ vg.no...)

flynn

herlig oppsumert flynn....har ogsÄ lurt pÄ hvofor de fleste mÄl i mot kommer pga dÄrlig forsvarspill hele tiden og at vi scorer lekre mÄl med utspilling av motstanderene hele tiden....SÄnn for Ä reflektere litt? 1-0 mÄlet av Balotelli i CashClash sist kveld? Nydelig anngrep eller dÄrlig forsvarspill,kan jo bruke samme om utligningen .....Shitty med dÄrlig forsvar eller var det et bra angrep??? Blir litt sÄnn som med hvilken drakt du ser med....Men Kisno har vel pÄ generelle "spillerbÞrser" i UK vÊrt tÄlig bra denne sesongen?
Loggført

Ollan
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #541 på: Desember 14, 2011, 04:51:59 »

http://www.guardian.co.uk/football/2011/dec/11/tiki-taka-prince-buaben-twitter

"On Saturday Watford conceded a late penalty against Leeds and their midfielder Prince Buaben tweeted the admirably no-nonsense: "absolutely pissed off !!!! fooking robbed us omg nearly hit this focker!!" This has been strangely absent from back pages, and indeed now from the player's Twitter feed – deleted and replaced with an apology"

Loggført

KEEP FIGHTING!!
Here we go again
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #542 på: Desember 14, 2011, 07:12:47 »

NÄ har jeg sett highlights fra forrige sesong, dvs alle mÄl for og mot. Og jeg kan konkludere med at vi var hÄplÞse bakover, men meget gode framover. Motstanderne scoret mÄl pÄ hvert eneste angrep, og i nesten alle tilfeller fant jeg ut at baklengsmÄlene skyldtes feil av vÄre spillere. Enten personlige feil eller strukturelle feil.

Den positive nyheten er at vi scoret mÄl pÄ alle cornere, frispark og alle skikkelige angrep! Helt umulig Ä stoppe altsÄ.

Det eneste jeg lurer pÄ er hvorfor ingen kamper varte mer enn 2-3 minutter, jeg trodde alle spilte 90 minutter pluss tilleggstid???

(for de som lurer; dette var et lite forsĂžk pĂ„ ironi. Å bedĂžmme Kisnorbos innsats over 90 minutter etter Ă„ ha sett de to baklengsmĂ„lene blir omtrent som Ă„ tro at man har forstĂ„tt verden etter Ă„ ha skumlest forsida pĂ„ vg.no...)

flynn

NÄ har vel de fleste vurdert de to situasjonene og konkludert med at de kunne vÊrt gjort bedre. Leser man innlegg fra folk som har vÊrt over og sett en del kamper live denne sesongen sÄ skriver noen av dem at Paddys innsats ikke har vÊrt like god som den var tidligere fÞr skaden.

Litt merkelig at man hele tiden skal finne ting Ă„ grine over her inne, bĂžr vel heller holde seg unna da? Blunker
Loggført

Øivind, since 1962.
Sider: 1 ... 17 18 [19]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |