The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 18:27:48 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 16 17 [18]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United  (Lest 9303 ganger)
0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #510 på: Januar 10, 2012, 15:09:21 »

Signer han Gliser.
Loggført

Change is the constant that cannot be changed.
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #511 på: Januar 10, 2012, 17:48:03 »

PS. Bites Yer Legs: White raskere enn Okserullade og Walcott til sammen? Han ble da vitterlig fralÞpt av Walcott med ball! White er ingen sinke, men Theo Walcott mÄ da vÊre verdens raskeste fotballspiller? Beklager, han er ingen fotballSPILLER, for makan til manglende teknikk bÄde i dribling og avslutning. Gutten er bare rask, synd nok for han.

Det som derimot bekymrer med Aidan White, er selvsagt kontrakten. Han fremstĂ„r solid og spennende, med en spisskompetanse i farten (mangler en del med ball han ogsĂ„). Vet ikke hva kravet hans er, men jeg tĂžr banne pĂ„ at historien er noe lignende denne: White har bedt om en kontrakt som gjenspeiler en spennende spiller som har vĂŠrt fast i Ă„r. Leeds (les: Bates  og lĂžpegutten Harvey) mener Ă„ kunne "spare" inn noen kroner pĂ„ Ă„ vise til skader, ung alder og fĂ„ kamper pĂ„ A-laget. White blir fristet av PL (selvsagt) og skriver hypotetisk sett under for en klubb han fĂ„r spille i, f.eks. Bolton eller Wigan og Bates forklarer at "White valgte penger og hadde ikke det som skal til for Ă„ spille for Leeds United".

Alle vet at BATES vet at dette bare er tull, men Bates driter i det. Slik kan han spare noen kroner i lĂžnn og unnskylde seg med at enda en spiller glapp til pengene... Øyerulling

Rent hypotetisk Blunker

NÄ hadde jo Walcott slappet av pÄ et deilig benkesete, mens White arbeidet sokkene av seg. SÄ helt presis kan man ikke vÊre, jeg ble i alle fall ikke bekymret da Walcott gikk inn pÄ sin sedvanlige hÞyrekant, og lurte pÄ om Wenger ikke hadde gjort hjemmeleksen sin. FÄr hÄpe det er en indikasjon pÄ at han ikke er pÄ radaren deres? Krysser fingrene Blunker
Mener nÄ White hang pÄ som en klegg pÄ Walcott, og at han aldri lÞp seg fri. Kan ikke huske at Walcott var mer trussel enn at han hadde en bra corner og et pÄfÞlgende godt innlegg. Mener nÄ huske en situasjon der De to W-er startet like langt fra en 50/50-ball og White seiret latterlig overlegent!

(mulig jeg har vĂŠrt ifĂžrt Leeds-briller)  Kult

White besitter i alle fall en kvalitet jeg ikke har sett i like stor grad hos Walcott, Never say die-attituden, han gir jo seg aldri! MÄ vÊre et mareritt og mÞte, bÄde offensivt og defensivt. Teknisk sett er han jo helt vill pÄ Ä fÞre ballen i hÞyt tempo, og nÄ har han ogsÄ lÊrt seg nÄr nok er nok og det er pÄ tide Ä passe ballen videre.
Loggført

KEEP FIGHTING!!
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #512 på: Januar 10, 2012, 17:48:41 »

Osteaktig
Loggført

COME ON LEEDS !!
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #513 på: Januar 10, 2012, 18:00:16 »

PS. Bites Yer Legs: White raskere enn Okserullade og Walcott til sammen? Han ble da vitterlig fralÞpt av Walcott med ball! White er ingen sinke, men Theo Walcott mÄ da vÊre verdens raskeste fotballspiller? Beklager, han er ingen fotballSPILLER, for makan til manglende teknikk bÄde i dribling og avslutning. Gutten er bare rask, synd nok for han.

Det som derimot bekymrer med Aidan White, er selvsagt kontrakten. Han fremstĂ„r solid og spennende, med en spisskompetanse i farten (mangler en del med ball han ogsĂ„). Vet ikke hva kravet hans er, men jeg tĂžr banne pĂ„ at historien er noe lignende denne: White har bedt om en kontrakt som gjenspeiler en spennende spiller som har vĂŠrt fast i Ă„r. Leeds (les: Bates  og lĂžpegutten Harvey) mener Ă„ kunne "spare" inn noen kroner pĂ„ Ă„ vise til skader, ung alder og fĂ„ kamper pĂ„ A-laget. White blir fristet av PL (selvsagt) og skriver hypotetisk sett under for en klubb han fĂ„r spille i, f.eks. Bolton eller Wigan og Bates forklarer at "White valgte penger og hadde ikke det som skal til for Ă„ spille for Leeds United".

Alle vet at BATES vet at dette bare er tull, men Bates driter i det. Slik kan han spare noen kroner i lĂžnn og unnskylde seg med at enda en spiller glapp til pengene... Øyerulling

Rent hypotetisk Blunker

NÄ hadde jo Walcott slappet av pÄ et deilig benkesete, mens White arbeidet sokkene av seg. SÄ helt presis kan man ikke vÊre, jeg ble i alle fall ikke bekymret da Walcott gikk inn pÄ sin sedvanlige hÞyrekant, og lurte pÄ om Wenger ikke hadde gjort hjemmeleksen sin. FÄr hÄpe det er en indikasjon pÄ at han ikke er pÄ radaren deres? Krysser fingrene Blunker
Mener nÄ White hang pÄ som en klegg pÄ Walcott, og at han aldri lÞp seg fri. Kan ikke huske at Walcott var mer trussel enn at han hadde en bra corner og et pÄfÞlgende godt innlegg. Mener nÄ huske en situasjon der De to W-er startet like langt fra en 50/50-ball og White seiret latterlig overlegent!

(mulig jeg har vĂŠrt ifĂžrt Leeds-briller)  Kult

White besitter i alle fall en kvalitet jeg ikke har sett i like stor grad hos Walcott, Never say die-attituden, han gir jo seg aldri! MÄ vÊre et mareritt og mÞte, bÄde offensivt og defensivt. Teknisk sett er han jo helt vill pÄ Ä fÞre ballen i hÞyt tempo, og nÄ har han ogsÄ lÊrt seg nÄr nok er nok og det er pÄ tide Ä passe ballen videre.

Du har helt rett i at White nok var ursliten da ValnÞtt entret gressteppet! Jeg husker kun Ún situasjon hvor Walcott var helt alene nedover hÞyrekanten og fikk legge upresset inn, sÄ hÄper ikke det kom frem av innlegget at Walcotten jogget fra White gang pÄ gang - det var i sÄ fall ikke meningen.

Jeg hÄper LUTV legger ut matchen, sÄ jeg kan sjekke, for om det stemmer at White holder fÞlge med Walcott og faktisk slÄr han, er han noe HELT for seg selv. Som jeg skrev i mitt forrige innlegg, tÞr jeg pÄstÄ at Walcott er den raskeste spilleren jeg vet om og om White holder fÞlge...

Helt enig med deg i det siste ogsÄ. White har en helt annen innstilling og selv om han la mange feilpasninger nÄr han fikk tak i ballen, har han i MINE LeedsÞyne, et stÞrre talent enn Theo Walcott, som, dessverre for han selv, er en sprinter som har forvillet seg inn pÄ en fotballbane.

Jeg hĂ„per jeg fĂ„r sett det igjen! Ken Bates har forĂžvrig bare nĂždt til Ă„ skrive ny kontrakt med Aidy White! Å slippe en slik spiller gratis vil vĂŠre en Ăžkonomisk, sportslig og "lokaltilhĂžrig" skandale. Howson ogsĂ„, for den saks skyld!
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #514 på: Januar 10, 2012, 18:46:46 »

Helt greit at vi er ute at cupen, sÄ blir det fullt fokus pÄ serien fremover. Vi skal opp!
Vi forsvarte oss godt mot et av Englands beste lag, noe som forhÄpentligvis gir forsvarerne et lÞft. Kan de demme opp for Arshavin, Ramsey og Walcott, kan de gjÞre det mot Piqionne, Carew og Mark Noble ogsÄ.
Enig. Gitt at tenningen og innsatsen er den samme. En del av tapene i det siste (Reading, Barnsley) kan settes pÄ kontoen pÄ mangel pÄ glÞd og tÊl. I gÄr fikk vi vist at laget besitter de kvalitetene. Det mÄ frem i de resterende kampene. Da kan vi kjempe motstanderne i senk. HÄper vi spiller like gjerrig mot Palace. Sats pÄ 0-0, og stjel en scoring eller to pÄ kontring. MÄ vÊre lov Ä spille taktisk klokt pÄ bortebane.

Jeg frykter dessverre samme slappe innsats som i de siste seriekampene pÄ lÞrdag. GÄrsdagens kamp var enkel Ä motivere seg for. Men pÄ lÞrdag har vi jo Snoddy tilbake, og da kan alt skje.

auren
Snoddy tilbake pÄ lÞrdag? Kilde?

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/football-league/championship/1451/12/snodgrass-boost-leeds-grayson-targets-two-new-signings

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #515 på: Januar 10, 2012, 20:30:52 »

Helt greit at vi er ute at cupen, sÄ blir det fullt fokus pÄ serien fremover. Vi skal opp!
Vi forsvarte oss godt mot et av Englands beste lag, noe som forhÄpentligvis gir forsvarerne et lÞft. Kan de demme opp for Arshavin, Ramsey og Walcott, kan de gjÞre det mot Piqionne, Carew og Mark Noble ogsÄ.
Enig. Gitt at tenningen og innsatsen er den samme. En del av tapene i det siste (Reading, Barnsley) kan settes pÄ kontoen pÄ mangel pÄ glÞd og tÊl. I gÄr fikk vi vist at laget besitter de kvalitetene. Det mÄ frem i de resterende kampene. Da kan vi kjempe motstanderne i senk. HÄper vi spiller like gjerrig mot Palace. Sats pÄ 0-0, og stjel en scoring eller to pÄ kontring. MÄ vÊre lov Ä spille taktisk klokt pÄ bortebane.

Jeg frykter dessverre samme slappe innsats som i de siste seriekampene pÄ lÞrdag. GÄrsdagens kamp var enkel Ä motivere seg for. Men pÄ lÞrdag har vi jo Snoddy tilbake, og da kan alt skje.

auren

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/football-league/championship/1451/12/snodgrass-boost-leeds-grayson-targets-two-new-signings

auren
Smith igjen? Marshall ving fra Barnet. Han har akkurat lÄnt in Townsend. Har han tenkt Ä selge Sam/Nunez i lÞpet av vinduet?
Loggført

auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #516 på: Januar 10, 2012, 22:48:41 »

auren

auren
Smith igjen? Marshall ving fra Barnet. Han har akkurat lÄnt in Townsend. Har han tenkt Ä selge Sam/Nunez i lÞpet av vinduet?

Ja, du mÄ huske at det er hold i alle rykter! Merkelig av Grayson!

Blunker

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
samadhi
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #517 på: Januar 11, 2012, 12:35:55 »

http://www.teamtalk.com/leeds-united/7421970/Clayton-excited-by-Henry-winner

NĂ„r jeg leser dette fĂ„r jeg inntrykk av at avstanden mellom Arsenal og Leeds er enda stĂžrre enn jeg trodde. Virker som at Leedsspillerne ble som smĂ„gutter med autografblokka nĂ„r de mĂžtte Arsenal sine stjerner  Øyerulling
Loggført

marching on together,
derudaf forever...
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #518 på: Januar 11, 2012, 13:01:30 »

NĂ„r jeg leser dette fĂ„r jeg inntrykk av at avstanden mellom Arsenal og Leeds er enda stĂžrre enn jeg trodde. Virker som at Leedsspillerne ble som smĂ„gutter med autografblokka nĂ„r de mĂžtte Arsenal sine stjerner  Øyerulling
Virker veldig servilt, ja. Ikke verdig en klubb av Leeds' stÞpning Ä ha slike holdninger. OK, Arsenal er gode, men det er ikke noen vits i Ä gjÞre dem til overmennesker. Med litt mer giftige kontringer og avslutninger kunne vi ha slÄtt dette Arsenal-laget. Ble ikke imponert av Gunners prestasjoner. De lÞp hovedsakelig rundt som noen Duracell-kaniner og skapte fÄ clear cut mÄlsjanser. De forsÞkte seg hovedsakelig med skudd, og det var sÊrlig et skuddforsÞk midtveis i 2. omgang som var farlig, ellers var det mye lÞskrutt i kanonene fra Gunners.
Loggført

fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #519 på: Januar 12, 2012, 14:49:50 »

Enig!! Bare overskriften er til Ä fÄ frysninger av!!!
Loggført

Yeboahs vitne
Neo
I stallen
**

The finest badge ever...

Vis profil
« Svar #520 på: Januar 12, 2012, 15:43:08 »

Virker veldig servilt, ja. Ikke verdig en klubb av Leeds' stĂžpning Ă„ ha slike holdninger.

Enig!
Jeg vet ikke om jeg skal le eller grÄte av vÄre "gutters" fascinasjon over Ä fÄ mÞte den store klubben Arsenal. Profesjonell respekt for motstanderen er en ting. Men Ä gjÞre seg sÄ liten som dette, ligger under Leeds-spilleres og KLUBBEN LeedsŽ verdighet.

Jeg blir derfor bÄde vred og forbauset nÄr jeg leser sitater som dette. Hvor er stoltheten?

"Obviously it's brilliant to play against players like Henry. When I saw him coming on I got excited, and then I saw Theo Walcott was coming on as well and, we were all knackered, and I thought: 'They're bringing on two of their fastest players'.
"I was a bit worried but I thought we dealt with it - but unfortunately for us, he finished it off with a typical Henry finish."

Leeds centre-half Tom Lees, along with partner Darren O'Dea, had the dubious honour of marking Henry for the final 22 minutes, and was the first to ask him for his number 12 shirt when referee Mark Clattenburg blew the final whistle.

A number of Leeds players also headed to the Arsenal dressing room for photographs with the 34-year-old, and Clayton hopes the whole experience will benefit him and his young team-mates.

"I'm sure people have had their name on that shirt for a good week, so I just went for the people I played against and went for Alex Song's shirt, so I'm just happy with that one," Clayton said.

PÄ sin mÄte bekrefter bare dette at vi har en lang vei Ä gÄ fÞr vi er en stor klubb. NÄr ikke engang vÄre spillere fremtrer som representanter for den.

Loggført
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #521 på: Januar 12, 2012, 15:55:09 »

Jepp. Vi trenger ikke smÄnisser som stÄr med lua pent i hÄnda og beundrer de store stjernene. VÄre spillere trenger en holdning a la Claudio Gentile: "En stjernespiller? En spiller med brukket bein kan ikke spille fotball." That's the spirit (vel Ä merke uten Ä gÄ sÄ konkret til verks).
Loggført

Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #522 på: Januar 12, 2012, 16:03:33 »

Uff uff, at man klarer Ä fÄ sÄ mye negativt ut av beundrende kommentarer fra vÄre Leedsspillere er jo bare leit... *humrer*
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #523 på: Januar 12, 2012, 16:13:49 »

Uff uff, at man klarer Ä fÄ sÄ mye negativt ut av beundrende kommentarer fra vÄre Leedsspillere er jo bare leit... *humrer*
Leit? Andre lags spillere skal beundre vÄre spillere, ikke omvendt.
Loggført

Neo
I stallen
**

The finest badge ever...

Vis profil
« Svar #524 på: Januar 12, 2012, 16:25:40 »

Spot on!

FÄr assosiasjoner til Norge pre-Drillo pÄ opplevelsestur rundt om i Europa.
Mon tro om de tok bilder av stadion med det samme de var igang...
Loggført
ollan
Fast pÄ A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #525 på: Januar 12, 2012, 16:26:58 »

Why? Blunker
T.H er en av de beste spillerne som har vĂŠrt i PL,ser ikke helt problemet med dette...
vi mÄ nok bare akseptere at det er slik, samme i Spania der mesteparten motstanderlagenes spillere nesten slÄss om Ä fÄ draktene til de store stjernene i Barca og RM.
Loggført

Ollan
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #526 på: Januar 12, 2012, 16:43:33 »

I utgangspunktet enig med deg, men det er Ăžnsketenkning per dags dato.
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
fjellhaugen
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #527 på: Januar 12, 2012, 17:26:13 »

Storm i et vannglass.  Sjokkert

Ja sÄ har clayton vÊrt innom city og sett noen stjerner. Men come on gutta. Klart det er en stor opplevelse med kveldskamp borte mot en av de 4 store for unggutta vÄre.

Enig med leedsfan her; har dere ikke annet Ä klage pÄ sÄ burde ting ligge godt an fremover.
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
Kjell Skjerven
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #528 på: Januar 13, 2012, 15:07:44 »

Man maa og hugse paa at utsagn kan bli forandra naar det blir trykt i ei avis.Det har me jo sett mange ganger foer.
Loggført

Side before self,every time.
Sider: 1 ... 16 17 [18]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |