The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 18:18:15 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 6 7 [8]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Gary Speed død  (Lest 8725 ganger)
0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.
fmtj
Fast på A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nå...

Vis profil E-post
« Svar #210 på: Januar 31, 2012, 13:51:36 »

Enig litt for mye informasjon til alle oss! LET THE MAN RIP!  Hemmelig

Unødvendig mye info til allmuen mener nå jeg

La speedo hvile i fred

Veldig enig med dere to her. Dette er sterk lesning og veldig detaljert info om en fryktelig tragedie. La oss minnes den Gary vi husker fra fotballbanen og som en flott reprsesentant for de lagene han spilte på- hvil i fred Gary!!!
Loggført

Yeboahs vitne
Andersen
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #211 på: Januar 31, 2012, 17:11:57 »

Jeg ser bare Gary Speed for det han var på banen i alle klubbene han spillte, men også et stort forbilde utafor banen . En veldig folkelig person som brydde seg om alt og alle.
Loggført
Leedsfan
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #212 på: Januar 31, 2012, 18:36:07 »

Har bare ventet på spekulasjoner om en Michael INXS død, heldigvis har kona frigitt den infoen hun har...
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #213 på: Januar 31, 2012, 19:00:42 »

La speedo hvile i fred

Speedo var et forbilde og en legende i svært mange menneskers øyne. Sjokket var formidabelt langt utover fotballkretser. Spørsmålene var mange, svarene få. Det er naturligvis vanskelig å fatte at suksessrike mennesker som Gary Speed har noen mørke sider som kan lede frem til en tragedie som denne.

Åpenhet og fakta rundt dette tror jeg faktisk øker sjansen for at han får hvile i fred. Det handler om å begrave hele mannen, ikke bare glorien. Informasjon som denne er ikke farlig så lenge den formidles med respekt. For meg fremstår ikke saken lenger så "mystisk" etter å ha lest dette.

Ryktene som svirret etter de svært uklare omstendighetene rundt hans død, har garantert lagt sten til byrden for de nærmeste. Nå får vi håpe de får fred fra sensasjonsøkende ryktemakere.

Hvil i fred, Gary Speed. Sørg i fred, familien.
Loggført

Jon R.
asLeeds

Fast på A-laget

Gary Speed

Vis profil E-post
« Svar #214 på: Januar 31, 2012, 19:11:46 »

La speedo hvile i fred

Speedo var et forbilde og en legende i svært mange menneskers øyne. Sjokket var formidabelt langt utover fotballkretser. Spørsmålene var mange, svarene få. Det er naturligvis vanskelig å fatte at suksessrike mennesker som Gary Speed har noen mørke sider som kan lede frem til en tragedie som denne.

Åpenhet og fakta rundt dette tror jeg faktisk øker sjansen for at han får hvile i fred. Det handler om å begrave hele mannen, ikke bare glorien. Informasjon som denne er ikke farlig så lenge den formidles med respekt. For meg fremstår ikke saken lenger så "mystisk" etter å ha lest dette.

Ryktene som svirret etter de svært uklare omstendighetene rundt hans død, har garantert lagt sten til byrden for de nærmeste. Nå får vi håpe de får fred fra sensasjonsøkende ryktemakere.

Hvil i fred, Gary Speed. Sørg i fred, familien.
Heilt enig Jon R.  RIP Gary
Loggført

DALHEIM WHITES
jackbauer68
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #215 på: Februar 21, 2012, 20:05:16 »

Sitat
To be released on February 26th as a digital download from iTunes in memory of Gary Speed, all proceeds to go to the Sir Bobby Robson Foundation. (A cause close to Gary's heart)

- En ny versjon av Leeds hymnen Marching On Together. Made in memory of Gary Speed.

Gråter Gråter

http://soundcloud.com/the-chubbyewok-sessions/georgette-hilton-leeds-leeds
Loggført
Sider: 1 ... 6 7 [8]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |