The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 18:09:53 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..  (Lest 5212 ganger)
0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #120 på: Februar 01, 2012, 11:14:47 »

To Är siden, mot Oldham 25. feb 2010 var det 17 635 tilskuere, jeg var en av de!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Cherry
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #121 på: Februar 07, 2012, 10:33:07 »

Spennende Ä se om Managerbytte hjelper pÄ tilskuerantallet fremover nÄ.....
Er mange som heller ser kampen pÄ Pub/hos venner enn Ä gÄ pÄ ER har jeg hÞrt!

Bates....
Loggført

Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #122 på: Februar 07, 2012, 12:06:19 »

Bates....

Hvordan fÄr de til det nÄr kampene ikke gÄr pÄ TV?
Loggført
fjellhaugen
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #123 på: Februar 07, 2012, 13:09:52 »

Bates....

Hvordan fÄr de til det nÄr kampene ikke gÄr pÄ TV?

Ăšn filmer og de andre 6 ser pĂ„ hjemme pĂ„ PCen  Glad
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
ollan
Fast pÄ A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #124 på: Februar 07, 2012, 13:31:24 »

Bates....

pÄ hvilken kanal?
Loggført

Ollan
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #125 på: Februar 07, 2012, 14:08:38 »

Bates....

pÄ hvilken kanal?

Eeee...Themsen
Loggført

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
Cherry
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #126 på: Februar 08, 2012, 15:36:29 »

..er ikke LU TV Ä fÄ inn?
Bare spĂžr jeg, men mulig det var etter siste tv sendte kamp at dette ble
fortalt pĂ„ Leeds Rumours. 
"Dont`t spend money for Bates", var Headingen.
Loggført

ollan
Fast pÄ A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #127 på: Februar 08, 2012, 16:54:10 »

..er ikke LU TV Ä fÄ inn?
Bare spĂžr jeg, men mulig det var etter siste tv sendte kamp at dette ble
fortalt pĂ„ Leeds Rumours. 
"Dont`t spend money for Bates", var Headingen.

De fÄr samme kampene pÄ tv som oss her pÄ berget,denne sesongen har det desverre blitt for langt mellom tv kampene... LUTV viser ingen kamper live.
Loggført

Ollan
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #128 på: Februar 08, 2012, 21:29:22 »

Litt uvisst hvilken retning dette tar, nÄ nÄr Redfern er caretaker.
Jeg tipper ca 21-22.000 mot Brighton, og fremover er det vanskelig Ä spÄ,
kommer an pÄ ny manager.
« Siste redigering: Februar 09, 2012, 02:56:36 av berlin » Loggført
Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #129 på: Februar 08, 2012, 22:18:00 »

kommer an pÄ by manager.
Trur vel at resultata har ein viss betydnig og(ikkje berre by manageren Osteaktig)
Loggført

LIFE IS LEEDS
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #130 på: Februar 08, 2012, 22:39:00 »

Flere seire og flere kommer pĂ„ kampene bĂ„de hjemme / borte.  HĂ„per Red kan motivere gutta til det nĂ„ .
Loggført
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #131 på: Februar 09, 2012, 01:14:33 »

Flere seire og flere kommer pĂ„ kampene bĂ„de hjemme / borte.  HĂ„per Red kan motivere gutta til det nĂ„ .

Syns vi skal finne et annet kallenavn enn det pĂ„ vikarsjefen vĂ„r. Rudi kommer til Ă„ gĂ„ helt jordfreser!  Gliser
Loggført

- Leif Olav
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #132 på: Februar 09, 2012, 03:01:33 »

kommer an pÄ by manager.
Trur vel at resultata har ein viss betydnig og(ikkje berre by manageren Osteaktig)

hehe, skriveleifer er sÄ koselige sÄ

klart resultat teller, i hvertfall ved en good run, men noen er nok nysgjerrrige pÄ redfern. helt ny manager ogsÄ enda mer, men det er forbigÄende.

21-22.000 er 2.000 over hva jeg hadde forventet om intet hadde skjedd med grayson.
Loggført
mighty leeds
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #133 på: Februar 09, 2012, 08:13:56 »

Synes Leeds skulle gjort som Newcastle , halvert billettprisene . Da har vi hatt fult hus pĂ„ hver hjemmekamp. Har jo selvfĂžlgelig sammenheng med mye arbeidsledighet og litt med resultater det lave tilskuersnittet i dag. 
Loggført
Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #134 på: Februar 09, 2012, 09:21:44 »

Bortekampene har vel stor sett holdt seg med en stabil skare reisende. Er vel hjemme det svir mest for Ken, mÄlet som skal rammes.
Loggført

Go Huddersfield!!
Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #135 på: Februar 09, 2012, 09:49:48 »

Synes Leeds skulle gjort som Newcastle , halvert billettprisene . Da har vi hatt fult hus pĂ„ hver hjemmekamp. Har jo selvfĂžlgelig sammenheng med mye arbeidsledighet og litt med resultater det lave tilskuersnittet i dag. 

Syns det er rart at Newcastle har halvert prisane,da dette er eit lag som trekker fullt hus heile tid,uansett om dei er i PL eller Npc.Eit anna poeng er at Newcastle har 38000 sesong kort holdere.Eg og meinar selvfÞlgelig at prisane pÄ ER er for hÞge,men Ä halvere dei vil vere eit kortsiktig og farlig trekk,da det vert eit H.....te nÄr vi kjem opp i PL igjen og prisane garantert gÄr opp igjen
Loggført

LIFE IS LEEDS
Cherry
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #136 på: Februar 09, 2012, 14:43:11 »

Syns det er rart at Newcastle har halvert prisane,da dette er eit lag som trekker fullt hus heile tid,uansett om dei er i PL eller Npc.Eit anna poeng er at Newcastle har 38000 sesong kort holdere.Eg og meinar selvfÞlgelig at prisane pÄ ER er for hÞge,men Ä halvere dei vil vere eit kortsiktig og farlig trekk,da det vert eit H.....te nÄr vi kjem opp i PL igjen og prisane garantert gÄr opp igjen
Toon klarer faktisk ikke Ä fylle St James Park! Sjelden 52000 og fullt hus- selv med masse solgte sesongkort. Spurs er vel den klubben i landet med flest supportere pÄ "venteliste" i flg sesongkort!
Bates burde tenke lenger enn til billettpriser. Kommer det flere pÄ stadion, sÄ blir det ogsÄ lagt igjen mer penger der.
Loggført

Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #137 på: Februar 09, 2012, 15:08:12 »

Hadde vi hatt en annen eier , trur jeg vi ville dratt fulle hus hjemme .
Loggført
Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #138 på: Februar 09, 2012, 15:19:21 »

Det tror jeg du har helt rett i.
Loggført

Go Huddersfield!!
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #139 på: Februar 09, 2012, 15:19:36 »

Tror ikke det er fullt sÄ enkelt, hadde vi hatt sportslig suksess med noen skikkelige "Alanzinho'er" utpÄ der sÄ kanskje...
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #140 på: Februar 09, 2012, 15:37:10 »

Tror ikke det er fullt sÄ enkelt, hadde vi hatt sportslig suksess med noen skikkelige "Alanzinho'er" utpÄ der sÄ kanskje...
ut ifra de jeg har snakket med av gamle innbitte "die hard" fans der borte, er dette ene og alene et spÞrsmÄl om prisene, dette gjelder ogsÄ mange (stÞrsteparten tipper jeg) av tilreisende fans fra motstanderlag, som finner det for dyrt Ä reise til ER.
Loggført

Go Huddersfield!!
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #141 på: Februar 09, 2012, 17:07:42 »

Det forblir selvsagt synsing, siden det ikke finnes noen god spÞrreundersÞkelse om hvorfor man gÄr/ikke gÄr pÄ hjemmekamp, sesongkort eller enkeltkamper.

Jeg ville blir overrasket dersom en slik spĂžrreundersĂžkelse hadde blitt iverksatt av Bates,
det kunne gi potensielt gitt et grunnlag for Ä Þke tilstrÞmmingen, ikke bare nÄr det gjelder priser,
men ogsÄ fasiliteter og andre tjenester og tilbud forbundet med kampen, fra fÞr kampen, under kampen, til etter kampen

Min synsing er lik flere andres:  Det er fĂžrst og fremst en kombinasjon av priser og Bates-antipati,
dernest produktet som leveres. Men her tror jeg mange hadde stĂžtte opp om prisene hadde vĂŠrt la oss si 20% lavere, og klubben og dens tilskuere hadde "levd i harmoni".

Jeg regner med tilskuertall rundt 20.000 fremover, med mindre vi raskt avanserer pÄ tabellen til PO-plass og holder oss stabilt der, da har vi fort 2-3000 ekstra, men heller ikke mer.
Loggført
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #142 på: Februar 10, 2012, 09:48:25 »

ut ifra de jeg har snakket med av gamle innbitte "die hard" fans der borte, er dette ene og alene et spÞrsmÄl om prisene, dette gjelder ogsÄ mange (stÞrsteparten tipper jeg) av tilreisende fans fra motstanderlag, som finner det for dyrt Ä reise til ER.

Ja, prisene er for hÞye. Sist gang jeg var i England sÄ satt jeg pÄ en av langsidene under Sunderland - Aston Villa og den kampen var 5 pund billigere enn Ä se Leeds - Cardiff (pÄ langsiden der ogsÄ). I Sunderland hadde jeg plass til bena, noe jeg ikke har i Leeds.

Jeg tror at et vinnende og underholdende lag kan overskygge prisene (til en viss grad) og den eksentriske Bates.

Hadde alt vÊrt likt sportslig, men at det hadde vÊrt en anonym eier som hadde bevilget mer penger til kjÞp og lÞnn, sÄ tror jeg ikke at det hadde vÊrt mange flere tusen pÄ kampene...
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #143 på: Februar 10, 2012, 10:00:00 »

Jeg tror at et vinnende og underholdende lag kan overskygge prisene (til en viss grad) og den eksentriske Bates.

Hadde alt vÊrt likt sportslig, men at det hadde vÊrt en anonym eier som hadde bevilget mer penger til kjÞp og lÞnn, sÄ tror jeg ikke at det hadde vÊrt mange flere tusen pÄ kampene...
Kan vÊre du har rett, men jeg er langt fra sikker. Var over og sÄ kamp mot Reading, og mÄ si jeg syns det var trist Ä se svingen demses sÄ og si tom.
Loggført

Go Huddersfield!!
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #144 på: Februar 10, 2012, 13:33:08 »

Kan vÊre du har rett, men jeg er langt fra sikker. Var over og sÄ kamp mot Reading, og mÄ si jeg syns det var trist Ä se svingen demses sÄ og si tom.

Fotball er underholdningsindustri. Ville vÊrt merkelig om ikke det var en sammenheng mellom kvalitet (underholdningsverdi) pÄ varen og prisen som forlanges for den nÄr selve opplevelsen til tilskueren skal evalueres. Leeds United fremstÄr idag som en svÊrt overpriset vare, noe den har gjort gjennom mange sesonger.

Jeg tror nĂžkkelen til Ă„ fylle tribunene igjen er at Ken Bates:

1) klarer Ä redusere misforhold mellom pris og kvalitet pÄ produktet

2) reduserer misforholdet mellom utrykte ambisjoner og faktisk sportslig satsing (dette tror jeg er en STOR kilde til misnĂžye)

3) omtaler og behandler supporterne med respekt, ogsÄ de som er kritiske til mÄten han driver klubben pÄ (jeg snakker ikke da om Äpenbare "hooligans" og de som har "f**k off Ken Bates" som sitt beste argument).... og at vaktene i og rundt stadion pÄ kampdagene gjÞr det samme

4) slutter Ă„ uttale seg negativt om navngitte personer og organisasjoner i media

De tre siste burde vÊrt enkle. Det fÞrst punktet er mer sammensatt fordi reduserte priser ikke nÞdvendigvis gir tilskuerne en bedre opplevelse og valuta for pengene, hvis ikke andre forutsetninger ogsÄ er til stede. Sportslig fremgang er en av dem.
« Siste redigering: Februar 10, 2012, 15:15:04 av Jon R » Loggført

Jon R.
Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #145 på: Februar 10, 2012, 14:11:58 »

Fotball er underholdningsindustri. Ville vÊrt merkelig om ikke det var en sammenheng mellom underholdningsverdi pÄ varen og prisen som forlanges for den nÄr selve opplevelsen skal evalueres. Leeds United fremstÄr idag som en svÊrt overpriset vare, noe den har gjort gjennom mange sesonger.

Jeg tror nĂžkkelen til Ă„ fylle tribunene igjen er at Ken Bates:

1) klarer Ä redusere misforhold mellom pris og kvalitet pÄ produktet

2) reduserer misforholdet mellom utrykte ambisjoner og faktisk sportslig satsing (dette tror jeg er en STOR kilde til misnĂžye)

3) behandler og omtaler og behandler supporterne med respekt, ogsÄ de som er kritiske (jeg snakker ikke da om Äpenbare "hooligans" og de som har "f**k Ken Bates" som sitt beste argument).... og at vaktene i og rundt stadion pÄ kampdagene gjÞr det samme

4) sluttet Ă„ uttale seg negativt om navngitte personer og organisasjoner i media

De tre siste burde vÊrt enkle. Det fÞrst punktet er mer sammensatt fordi reduserte priser ikke nÞdvendigvis gir bedre opplevelse av underholdningsverdi, hvis ikke andre forutsetninger ogsÄ er til stede. Sportslig fremgang er en av dem.
Helt enig.
Loggført

Go Huddersfield!!
Cherry
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #146 på: Mars 04, 2012, 21:09:39 »

20901.......ja, tv sendt, ja sen kamp.......men hmmm.
Loggført

Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |