|
lojosang
|
 |
« Svar #30 på: November 29, 2011, 10:24:13 » |
|
Ok Yeboah! Slutt Ă„ poste med Leedsfan sin konto!  -LeifO Moderatortroll.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Masinga
|
 |
« Svar #31 på: November 29, 2011, 10:40:42 » |
|
Jeg synes dagens innlegg blir feil. Her kritiseres utelukkende spillere. Jeg tror problemet er langt dypere enn som sÄ. Det er dÄrlig lederskap pÄ Elland Road om dagen. Ken Bates er en lÞs kanon pÄ dekk og Grayson har ikke stÄtt opp for spillerne i tilstrekkelig grad. At sistnevnte nÊrmest slaktet Rachubka skaper usikkerhet. NÄr i tillegg publikum og fans begynner Ä gÄ lei, mister tÄlmodigheten og fremstÄr som kravstore, blir Elland Road plutselig et skrekkabinett. 0-5 for Blackpool hjemme, sÄ to borteseire fÞr man tapte pÄ hjemmebane igjen, denne gang for Barnsley. Denne trenden kan ikke fortsette! Og igjen, vi har et lederproblem.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Masinga, medl.nr. 1250
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #32 på: November 29, 2011, 10:47:06 » |
|
Jeg synes dagens innlegg blir feil. Her kritiseres utelukkende spillere. Jeg tror problemet er langt dypere enn som sÄ. Det er dÄrlig lederskap pÄ Elland Road om dagen. Ken Bates er en lÞs kanon pÄ dekk og Grayson har ikke stÄtt opp for spillerne i tilstrekkelig grad. At sistnevnte nÊrmest slaktet Rachubka skaper usikkerhet. NÄr i tillegg publikum og fans begynner Ä gÄ lei, mister tÄlmodigheten og fremstÄr som kravstore, blir Elland Road plutselig et skrekkabinett. 0-5 for Blackpool hjemme, sÄ to borteseire fÞr man tapte pÄ hjemmebane igjen, denne gang for Barnsley. Denne trenden kan ikke fortsette! Og igjen, vi har et lederproblem.
Var ikke meningen Ä gi spillerne skylden, men sette fokus pÄ en rekke hendelser i det siste som ikke bidrar til Ä Þke teamspiriten. Bates orker jeg nesten ikke Ä diskutere da det meste er sagt sÄ mange ganger at nesten "alt" er sant.
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #33 på: November 29, 2011, 10:49:09 » |
|
Ok Yeboah! Slutt Ä poste med Leedsfan sin konto!  -LeifO Moderatortroll. Hehe, jeg er ikke entydig negativ om dagen, jeg bare liker ikke tendensene. Det mÄ gjÞres grep igjen av Grayson, trist nÄr ting ikke bare ruller videre og gÄr av seg selv. Vurderer Ä kjÞpe FM12 sÄ jeg kan vise Grayson hvordan det skal gjÞres... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #34 på: November 29, 2011, 22:59:39 » |
|
Det oser dÄrlig stemning pÄ Elland Road om dagen.
Vi har en spiller som nekter Ä spille for manageren, en som skal vÊre en ledertype og vÄr best betalte spiller. En som er godt likt i miljÞet gjÞr mytteri.
Vi har en kaptein som ikke vil skrive under ny kontrakt pga sviktende materialisering av ambisjoner. Ingen tvil om at dette er en snakkis i klubben om dagen.
Vi har en spiss som har vÊrt vÄr beste i flere Är, som ikke fÄr spille pga en innlÄnt spiller som heller ikke spiller bra. NÄr han fÞrst fÄr sjansen sÄ spiller han og hele laget elendig.
Vi har en reservekeeper som har strÞket pÄ eksamen og har mÄttet ta opp fag pÄ en annen skole enn den han tilhÞrer. Noe som definitivt ikke har vÊrt med pÄ Ä spre en positiv glÞd i klubben.
Spiser noen av ordene mine... med glede:)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #35 på: Desember 26, 2011, 16:49:40 » |
|
Taper vi mot Barnsley ogsÄ sÄ..........
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #36 på: Desember 26, 2011, 17:09:58 » |
|
"Den kalde krigen" mellom Bates-Grayson og Grayson-spillerne som rÄder i klubben om dagen har tydeligvis ikke hjulpet pÄ resultatene. Nok en patetisk forestilling av vÄre gutter. Vi har vel skapt omtrent to mÄlsjanser i Äpent spill de siste fire kampene, noe jeg finner dypt urovekkende.
Jeg synes uro og misnÞyen ligger tjukt utenpÄ klubben om dagen, og jeg kan knapt nok huske sist det kom noen positive nyheter, annet enn halvkvedede viser om PL ambisjoner og forsterkninger i transfervinduet vi har hÞrt sÄ mange ganger fÞr.
Jeg er dypt bekymret fÞr januar vinduet Äpner og jeg tror her handler det mer om Ä beholde det vi har, fremfor Ä fÄ inn reelle forsterkninger.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #37 på: Desember 26, 2011, 17:14:53 » |
|
"Den kalde krigen" mellom Bates-Grayson og Grayson-spillerne som rÄder i klubben om dagen har tydeligvis ikke hjulpet pÄ resultatene. Nok en patetisk forestilling av vÄre gutter. Vi har vel skapt omtrent to mÄlsjanser i Äpent spill de siste fire kampene, noe jeg finner dypt urovekkende.
Jeg synes uro og misnÞyen ligger tjukt utenpÄ klubben om dagen, og jeg kan knapt nok huske sist det kom noen positive nyheter, annet enn halvkvedede viser om PL ambisjoner og forsterkninger i transfervinduet vi har hÞrt sÄ mange ganger fÞr.
Jeg er dypt bekymret fÞr januar vinduet Äpner og jeg tror her handler det mer om Ä beholde det vi har, fremfor Ä fÄ inn reelle forsterkninger.
De to tingene henger sammen Jon, her mÄ det ny manager og mye £ pÄ bordet for Ä holde pÄ de beste spillerene vi har, hvis ikke kan vi bare glemme resigneringer av lusakontraktene til de beste spillerene vÄre (les Howson og Snodgrass)!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #38 på: Desember 26, 2011, 17:30:38 » |
|
De to tingene henger sammen Jon, her mÄ det ny manager og mye £ pÄ bordet for Ä holde pÄ de beste spillerene vi har, hvis ikke kan vi bare glemme resigneringer av lusakontraktene til de beste spillerene vÄre (les Howson og Snodgrass)! FÄr vi en en ny manager nÄ som kan fÄ Howson, White og Snodgrass til Ä signere nye kontrakter samt at han kvitter seg med de fleste fringe-players'ene vi har sÄ er det hÄp. Tror ikke vi trenger mange nye spillere for at alt skal "klikke", men de mÄ vÊre forsterkninger..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #39 på: Desember 26, 2011, 18:32:37 » |
|
Deler din bekymring, Jon R. Akkurat nÄ er det ikkje mykje "lys og varme" i klubben vÄr.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|