The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 17:13:46 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Football Manager 2012  (Lest 1589 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« på: September 28, 2011, 09:30:36 »

Kommer 21. Oktober  Glad

http://www.pressfire.no/spesialer/intervjuer/3901/Klarer-du-temme-griske-og-usympatiske-stjerner

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4036/Du-m-ha-Steam-for-spille-Football-Manager-2012-
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
Gufrias
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #1 på: September 30, 2011, 19:44:29 »

Har spilt FM09 siden det kom ut (ikke konstant, da). Denne oppgraderingen blir jeg med pÄ.
Loggført

"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city".
- Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
dansale
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #2 på: September 30, 2011, 23:26:39 »

Gleder meg!!!!!  Gliser Gliser
Loggført

Meld deg inn i LUSCOS http://www.leedsunited.no/bli-medlem/      Du vil ikkje angra! Glad
Ferre
Lorimer

Vis profil
« Svar #3 på: Oktober 06, 2011, 19:57:13 »

Demo ute nÄ, kan lastes ned via Steam.
Loggført

-WE'LL BE BACK-
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #4 på: Oktober 11, 2011, 09:40:28 »

FĂžrsteinntrykket er MEGET bra!  Glad
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: Oktober 11, 2011, 12:59:05 »

Jeg mÄ stÄ over i Är. Jeg kan bare ikke vÊre med pÄ galoppen hvert Är. I fjor hadde jeg over 500t med spilling... Alt pÄ en save...
Loggført
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #6 på: Oktober 11, 2011, 13:00:27 »

Jeg mÄ stÄ over i Är. Jeg kan bare ikke vÊre med pÄ galoppen hvert Är. I fjor hadde jeg over 500t med spilling... Alt pÄ en save...

Min samboer har "heldigvis" en del kveldsvakter, sĂ„ jeg har litt tid Ă„ kaste bort pĂ„ FM  Glad
Loggført

Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #7 på: Oktober 17, 2011, 09:08:02 »

http://www.pressfire.no/anmeldelser/PC/4113/football-manager-2012
Loggført

Gufrias
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #8 på: Oktober 17, 2011, 22:25:54 »

Terningkast 6 i VG. Jeg kan nok komme til Ä tÞye fruens tÄlmodighet en smule i ukene som kommer.

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10014818

Loggført

"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city".
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Oktober 18, 2011, 10:38:49 »

Har spilt demoen. Veldig bra!  Glad
Loggført

Gufrias
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #10 på: Oktober 22, 2011, 23:54:21 »

Simon Grayson har sagt takk for seg i Leeds United, etter Ä ha blitt nektet et lÞnns- og transferbudsjett bestÄende av bÄde knapper og glansbilder. I stedet har Bates gÄtt til det noe overraskende skritt Ä ansette Stein Øksnes (44) fra Norge. "Jeg er viss pÄ at mr. Øksnes vil bringe Leeds United til heder og verdighet", uttalte Bates da ansettelsen ble offentliggjort. "Han er en dritbill... eh, svÊrt talentfull manager, som fra sin aktive karriere har inngÄende erfaring med Ä sitte pÄ benken. Jeg kan nÊrmest garantere dere at han vil sikre minst playoff allerede i sin fÞrste sesong!"

Øksnes selv sier: "Jeg er henrykt over Ä ha fÄtt sjansen til Ä lede selveste Leeds United, som jeg har vÊrt en svoren so-called supporter av helt siden Revies dager. Jeg fÄr til og med nesten lÞnn for det!"

NÄr vi kommer inn pÄ framtidsutsiktene, sier Øksnes: "Jeg har det ikke travelt med Ä kjÞpe nye spillere. Den stallen jeg har er god nok til Ä nÄ de mÄlene vi har satt oss." Dette siste ble sagt mens han vekselvis kikket ut i rommet og ned pÄ et papir med monogrammet KB.

Debatten gÄr hÞyt pÄ flere fora om at Ken Bates har sviktet Leeds ved ansettelsen av denne ukjente manageren. Men Peter Lorimer er overbevist om at Øksnes er rette mann for jobben, og forklarer det med at "nÄ behÞvde Leeds nytt blod for Ä komme videre framover". OgsÄ den mystiske LUSCOS-forumisten Gufrias viser helhjertet stÞtte til beslutningen, med henvisning til Øksnes' to Är som trener for mygglaget til SÞrlia IL.

Oddsen pÄ at Leeds rykker opp har siden ansettelsen gÄtt opp fra 20 til 85000, mens oddsen for at Øksnes fÄr sparken fÞr jul har startet pÄ 1,0000015.
Loggført

dansale
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #11 på: Oktober 25, 2011, 20:08:43 »

Leeds Har eit fantastisk lag, jeg vant hele nCC fÞrste sessongen, og endte pÄ 9 plass i PL den andre, nÄr gÄr jeg for UEFA Cup spill i min tredje sessong! Osteaktig. Vi ble forresten kjÞpt opp av en Spanjon rett fÞr sessong slutt.
Loggført

Meld deg inn i LUSCOS http://www.leedsunited.no/bli-medlem/      Du vil ikkje angra! Glad
magnuer
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #12 på: Oktober 25, 2011, 20:18:22 »

Starter nÄ Glad Noen spillere Ä anbefale?
« Siste redigering: Oktober 25, 2011, 20:20:27 av magnuer » Loggført
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #13 på: Oktober 26, 2011, 07:19:20 »

Leeds Har eit fantastisk lag, jeg vant hele nCC fÞrste sessongen, og endte pÄ 9 plass i PL den andre, nÄr gÄr jeg for UEFA Cup spill i min tredje sessong! Osteaktig. Vi ble forresten kjÞpt opp av en Spanjon rett fÞr sessong slutt.

Hvilken formasjon stiller du?
Loggført

TrJ
I stallen
**

tknappen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #14 på: November 03, 2011, 22:22:40 »

Jeg har og gÄtt til anskaffelse av denne utgaven etter Ä ha "vÊrt utafor" 5-6 sesonger. En stor overgang! Glad
Noen som har tips til formasjoner/spiller som passer inn pÄ ER?
Min ass.manager ble ogsÄ kjÞpt ut av en bedre klubb uten at jeg kunne protestere. Trist noen tips til godt personell? PrÞvde meg pÄ Radebe, men han krevde for hÞy lÞnn.
Loggført

/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.
tobn pÄ tur
PĂ„ juniorlaget

MOT

Vis profil WWW
« Svar #15 på: November 04, 2011, 00:24:53 »

hell yeah
Loggført

lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #16 på: November 04, 2011, 00:48:09 »

hell yeah

HĂ„rreisende! MĂ„ jo putte tre-fire mĂ„l hver kamp for Ă„ vinne jo. Her mĂ„ manageren ta sin hatt og gĂ„!  Gliser
Loggført

- Leif Olav
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #17 på: November 04, 2011, 11:10:36 »

hell yeah

Imponerende resultater. Hvilken taktikk bruker du?
Legg gjerne ut scr shots.
Loggført

Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #18 på: November 04, 2011, 12:29:27 »

ÅssĂ„ fĂžrste Ă„ret!?! Da mĂ„ du ha juksa pĂ„ et vis?
Loggført
tobn pÄ tur
PĂ„ juniorlaget

MOT

Vis profil WWW
« Svar #19 på: November 05, 2011, 01:17:08 »

Jeg jukser ikke. Tar all moroa ut av spillet. Dette er andre Leeds filen min. Var pÄ vei til Ä fÄ sparken fÞr jeg gikk over til en Dortmund fil. Skal poste scr shots straks.
Loggført

tobn pÄ tur
PĂ„ juniorlaget

MOT

Vis profil WWW
« Svar #20 på: November 05, 2011, 01:29:45 »

Aldri lagd en taktikk med vingene der jeg har satt de her, men bare prÞvde det etter at min fÞrste taktikk ikke funket. Eneste jeg virkelig savner er et skikkelig anker. Elsker Ä ha det pÄ taktikkene jeg bruker Ä lage. I tillegg kjÞrer nesten alltid offensive vinger og kun en spiss.

ForhÄpentligvis klarer jeg ikke rote bort denne ledelsen.
Loggført

Gufrias
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #21 på: November 05, 2011, 09:36:38 »

ForhÄpentligvis klarer jeg ikke rote bort denne ledelsen.
Du er pÄ vei inn i de poengfattige mÄnedene, ser jeg...

Jeg kjĂžrer for Ăžvrig en 4-2-2-2 som virker veldig realistisk. Angrepsmessig er det suverent, men jeg holder aldri nullen.
« Siste redigering: November 05, 2011, 09:40:23 av Gufrias » Loggført

Leppan
I stallen
**

tjhaugen81@yahoo.no
Vis profil E-post
« Svar #22 på: November 05, 2011, 14:57:57 »

Hjelp! Hver gang jeg prÞver Ä starte opp FM, fÄr jeg melding om at spillet for tiden er utilgjengelig. VÊrt slik i ett par dager nÄ, noen som har peiling?
Loggført

Glory years will come again!
dansale
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #23 på: November 17, 2011, 18:01:27 »

Hjelp! Hver gang jeg prÞver Ä starte opp FM, fÄr jeg melding om at spillet for tiden er utilgjengelig. VÊrt slik i ett par dager nÄ, noen som har peiling?

Om du poster problemet ditt her http://www.fmnorge.com/index.php/forum/186-football-manager-2012/ sÄ er det stÞrre mulighet for du fÄr ett godt svar Glad lykke til
Loggført

dansale
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #24 på: November 17, 2011, 18:03:40 »

Jeg har og gÄtt til anskaffelse av denne utgaven etter Ä ha "vÊrt utafor" 5-6 sesonger. En stor overgang! Glad
Noen som har tips til formasjoner/spiller som passer inn pÄ ER?
Min ass.manager ble ogsÄ kjÞpt ut av en bedre klubb uten at jeg kunne protestere. Trist noen tips til godt personell? PrÞvde meg pÄ Radebe, men han krevde for hÞy lÞnn.

Du har vell sikkert fÄtt deg ein ny AM nÄ men jeg har stor sans for Tony Coton!

Navn: Tony Coton
Alder: 19.5.1961- (50)
Klubb: Ingen
Kopensasjon: 0 kr
Beste egenskaper: Keeper 20, BedÞmmene ferdigheter 20, MÄlbevisthet 20
DÄrligste egenskaper: Offensive,Defensive
Kort kommentar:Brukte Tony Coton som AsMan i fjordÄretes spill og har brukt ham i Är, meget god pÄ Ä bedÞmme ferdigheter og brukes ogsÄ til Ä trene keeper.Han krever ikke mer enn 1,100 £ p/u og er villig til Ä skrive langtids kontrakt
Loggført

Vanderlunde
I stallen
**

Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.

Vis profil E-post
« Svar #25 på: Januar 09, 2012, 13:58:12 »

Har kjĂžrt en helt ordinĂŠr 4-4-2 offensivt:
                              Lonergan
Parnaby         Hovland            Kisnorbo            Pugh
White            Clayton             Howson            Snodgrass
                    Forssell            McCormack

Ligger forelÞpig pÄ 10. plass, etter 6 kamper (3 vunnet og 1 uavgjort og 2 tap)
1.Runde: Leeds 1-1 Hull
Ligacup1: Nott Forest 1-4 Leeds
2.Runde: Birmingham 2-3 Leeds
3.Runde: Leeds 3-1 Doncaster
4.Runde: Watford 1-3 Leeds
Ligacup2: Coventry 0-4 Leeds
5.Runde: Leeds 0-1 Portsmouth
6.Runde: Notts County 2-1 Leeds
« Siste redigering: Januar 10, 2012, 10:14:39 av Vanderlunde » Loggført
Boos
I stallen
**

MOT

lufcaalesund@gmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #26 på: Februar 07, 2012, 16:24:07 »

Venter FM i posten om fÄ dager Glad

Skal bli meg noen timer!! Rekker tunge
Loggført

Leeds1996
I stallen
**

Vis profil
« Svar #27 på: Februar 17, 2012, 21:15:14 »

Jeg ble manager i Januar 2012 (jeg tok liksom over etter Grayson)

da lĂ„ vi pĂ„ en 4 plass,bestemte meg for Ă„ ikke selge eller kjĂžpe noen spillere, selvom jeg hadde 20-30 mill pĂ„ kontoen, sesongen endte med at jeg fikk 1plass med 90 poeng  og West ham fulgte etter med 88.

24 juni kom, og jeg ventet pÄ hva Bates ville gi meg (gjerrigknark), men han slo til med 120 mill (unngÄ nedrykk) , dette fÞler jeg er bra med penger, vi har jo noen i troppen som er PL spillere,og Snodgrass signerte 4 Ärskontrakt etter lenge interesse fra Everton, sÄ jeg tenker Ä bygge videre med laget, SheffieldUTD kom med et bud pÄ Lees (3,5mill) altfor lite , men jeg har ikke tenkt Ä selge han uansett.

angÄende kjÞp, sÄ ville jeg ikke bruke flere millioner pÄ en spiller, sÄ jeg bestemte meg for Ä se pÄ free transfers (typisk leeds),overgangslister og Championship for billig kjÞp... det beste er Ä sÄ pÄ alle stjernespillerne som rykker ned fra PL-misfornÞyde og klubbene blir nÞdt til Ä selge billig.

mine kjĂžp
Simone del Nero (31 Är ,gratis,midtbane) - hentet han som en backup plan,hvis det blir skader pÄ midtbanen.

Kyle Naughton (23Är,11 mill,forsvar) storsignering, han er engelsk og fikk han for en billig penge, kommer til Ä gÄ rett inn pÄ laget, han kom fra Norwich som rykket ned.. stor framtid

Vladimir Weiss (23Är,23mill,midtbane) dette ogsÄ en god signering, han slo ikke til i City(noe som er vanskelig med tanke pÄ laget de har) rask og teknisk.

Gabriele Paonessa (25Är,gratis,midtbane) en helt middelsgod spiller, backup denne personen, holder egentlig ikke PL,men jeg tok han inn.

Davide Biondi(29Är,gratis,forsvar) en som er tenkt backup, men tror han kan kjempe seg inn i fÞrstelleveren,har spillt flere sesonger fast hos Cagliari, sÄ dÄrlig kan han ikke vÊre.

Otman Bakkal(27Är,gratis,midtbane) klassesignering, har spillt fast bÄde pÄ PSV og Feyenoord, tror han kan slÄ skikkelig igjennom.

Rafaele Schiavi (26Är,gratis,forsvar) her er det ogsÄ backup, men dÄrlig er han ikke.

Lasse SchÞne(26Är,gratis,angrip) fÞrst spiss signering, mÄtte ha det.. er ikke akkurat goalgetter,men vi mÄtte ha en spiss og SchÞne var et bra alternativ.

Younes Kaboul (26Är,29mill,forsvar) Kaboul er PL-klasse, ble fryst ut av Tottenham, kunne ikke si nei til han, han gÄr inn pÄ laget med en gang.

Cheick Tiote(26,50mill,midtbane) KLASSESIGNERING, Tiote ville bort fra Newcastle som rykket ned, han tar litt pÄ lÞnna,men det er ikke noe problem.

Salg:

Forssell,Varynen,Nunez,Brown,Parker,Sam,Thompson,McCann,Payne,TurnerbrĂžderne (freetransfer)

kunne tjent penger pÄ de 3 fÞrste,men jeg bestemte Ä slippe dem pÄ Free.
Eneste personen jeg fikk penger for var Somma for 34 mill.

Loggført

Follow meg pÄ twitter : EmilAB96

Snodgrass <3
AS17
I stallen
**

Sindre - Leeds - AS17 <3

Vis profil E-post
« Svar #28 på: Februar 20, 2012, 02:22:20 »

Tok over Leeds etter en sesong

FÞrste Äret endte pÄ 2. plass og opprykk!

FÞrste Äret i PL endte me 9 plass.
Andre Äret endte me 5 plass
tredje sesongen endte me 2 plass Glad

Loggført

RIP Gary Speed!

Adam Clayton 4 England ?
Vanderlunde
I stallen
**

Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.

Vis profil E-post
« Svar #29 på: Februar 20, 2012, 10:29:21 »

SkjÞnner ikke hvordan dere klarer det sÄ bra med Leeds, fÄr gjort det godt i starten, vinner noen av de fÞrste kampene, men sÄ mister jeg all kontroll plutselig, og klarer aldri Ä finne hva jeg gjÞr feil, og ender i nedrykksstriden, og der sloss jeg med nebb og klÞr for Ä overleve, frem til Bates gir meg fyken i Januar...
Loggført
Sider: [1] 2
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |