The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 17:04:49 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SPILLER: Danny Pugh  (Lest 2613 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
SupALeedS
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« på: September 22, 2011, 12:18:33 »

http://www.leedsunited.com/news/20110922/united-seal-pugh-return_2247585_2458412

Da er han tilbake igjen, en grÄ signering som likevel kan vise seg Ä vÊre bra;)

Gleder meg til Ä se dette laget bli samkjÞrt, hÄper forsell ogsÄ fÄr starte pÄ topp neste match!
« Siste redigering: Januar 07, 2012, 16:39:10 av Promotion 2010 » Loggført

Alex
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: September 22, 2011, 12:26:21 »

Habil spiller. Intet mindre. Intet mer. Spent pÄ om det er venstrebacken eller venstrevingen han skal bekle. HÄper fÞrstnevnte, for jeg blir direkte sur om dette skal vÊre erstatteren til Mad Max. HÄper derfor pÄ en ny ving i stallen, men har mine tvil.

Velkommen tilbake Danny boy!

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
sportcarl1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: September 22, 2011, 12:31:26 »

tveksam till Pugh, han gjorde vĂ€l inget större avtryck förra gĂ„ngen han var hĂ€r,  och platsar man inte i Stokes 25mannatrupp sĂ„ blir jag skeptisk,  minns förra Ă„ret nĂ€r vi tog in faye, mccartney, bannan och livermore och tyckte inte de de visade vad man kan krĂ€va för spelare som stĂ„r nĂ€ra en PL-plats, var vĂ€l bara o brien och lichaj som fĂ„r godkĂ€nnt, til skillnad frĂ„n mĂ„nga hĂ€r sĂ„ vill jag inte ha honom som vĂ€nsterback dĂ„ jag tycker vi skall fortsĂ€tta pĂ„ den inslagna vĂ€gen med egna produkter om de Ă€r likvĂ€rdiga sĂ€nder ju fel signaler annars, vi har ju turner och white och de behöver speltid och förtroende, vill ha pugh som vĂ€nstermittfĂ€ltare men svĂ„rt se honom som gradels ersĂ€ttare och tror att SAM Ă€r minst lika bra
Loggført

asLeeds

Fast pÄ A-laget

Gary Speed

Vis profil E-post
« Svar #3 på: September 22, 2011, 12:33:09 »

Tja...fÄr vell gi mannen en mulighet.....
Loggført

DALHEIM WHITES
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #4 på: September 22, 2011, 12:38:59 »

Bra signing, Êrlig og hardarbeidene spiller med venstrefoten i orden. Har sett bra ut de gangene jeg har sett ham i Stoke, har erget meg over at vi ikke fikk mer nytte av ham... men nÄ derimot!!
Loggført

KEEP FIGHTING!!
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: September 22, 2011, 12:41:14 »

En allsidig "potet" med bra arbeidsmoral og en helt grei flikflakk nÄr han har scoret mÄl. En slags fattigmanns Gary Speed er det nÊrmeste jeg kommer nÄr det gjelder referanser fra tidligere Leeds generasjoner. Stallen blir nok styrket, men jeg er ikke overbevist om at fÞrsteelleveren blir det.
Loggført

Jon R.
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: September 22, 2011, 12:46:46 »

En allsidig "potet" med bra arbeidsmoral og en helt grei flikflakk nÄr han har scoret mÄl. En slags fattigmanns Gary Speed er det nÊrmeste jeg kommer nÄr det gjelder referanser fra tidligere Leeds generasjoner. Stallen blir nok styrket, men jeg er ikke overbevist om at fÞrsteelleveren blir det.

Beskrevet som en forbedret utgave av Andy Hughes pÄ Waccoe. Det er vel kanskje en mest nÊrliggende sammenligning.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #7 på: September 22, 2011, 13:13:07 »

Ähh herregud sÄ spennende...
Loggført
Sleivind
Fast pÄ A-laget

eivindknudsen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #8 på: September 22, 2011, 13:23:42 »

ForhÄpentligvis er han tiltenkt en plass pÄ venstrebacken, og dermed er laget styrket ogsÄ, ikke bare stallen.
Loggført
newsome
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #9 på: September 22, 2011, 14:13:04 »

Skuffende signing!

Her skal vi endelig bruke penger og kjĂžpe en spiller.500000ÂŁ.
Og sÄ bruker vi dem pÄ en middels god spiller.
Kan brukes som potet,og dermed ikke spisskompetanse pÄ noe!
Loggført
AllWhiteTĂžyen
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #10 på: September 22, 2011, 14:16:39 »

Bra signering, nÄr man ser det i forhold til det andre som er kommet inn denne sesongen.
White/Pugh pÄ venstresiden kan bli brukbart ettersom det er godt med bÄde offensive og defensive fibre i begge to.
Loggført

Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #11 på: September 22, 2011, 14:18:04 »

Super signering!
Mener Ä huske DP som en meget bra spiller, og var lei meg nÄr han dro. Spisskompetanse bÄde pÄ flanke og i midten, meget vel anvendte penger!
Loggført

Go Huddersfield!!
4ever arcticwhite
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #12 på: September 22, 2011, 14:24:49 »

Hvor lenge kan han vÊre pÄ lÄn? Er det tre mÄneder? Det vil i tilfelle si at vi mister han i romjula, men sÄ kan vi hente han tilbake nÄr Januarvinduet Äpner?
Loggført

The future's so White I've got to wear shades Kult
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #13 på: September 22, 2011, 14:28:44 »

Hvor lenge kan han vÊre pÄ lÄn? Er det tre mÄneder? Det vil i tilfelle si at vi mister han i romjula, men sÄ kan vi hente han tilbake nÄr Januarvinduet Äpner?

har forstÄtt det slik at vi har opsjon pÄ kjÞp i januar.
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
kilgallon
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #14 på: September 22, 2011, 14:36:32 »

Like sÄ forutsigelig som Amen i kirken.
Loggført
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #15 på: September 22, 2011, 14:46:51 »

Den dagen du er fornÞyd med en signering begynner jeg Ä bli bekymret for at Leeds gÄr ad dundas Þkonomisk igjen....
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
Oggy
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #16 på: September 22, 2011, 15:04:12 »

Tja, en ok signering.
Kommer vel neppe pĂ„ fĂžrstesiden i VG  Gliser
Loggført

Oggy
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #17 på: September 22, 2011, 15:07:16 »

Den dagen du er fornÞyd med en signering begynner jeg Ä bli bekymret for at Leeds gÄr ad dundas Þkonomisk igjen....
ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom.... Blunker
Loggført
Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #18 på: September 22, 2011, 15:29:57 »

Bra signering, da er venstreback-problemet lĂžst. NĂ„ trenger vi en ny hĂžyreback , Ă„ en venstrekant, Ă„ en sentral midtbanemann til , Ă„  Hemmelig
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #19 på: September 22, 2011, 15:33:14 »

Bra signering, da er venstreback-problemet lĂžst. NĂ„ trenger vi en ny hĂžyreback , Ă„ en venstrekant, Ă„ en sentral midtbanemann til , Ă„  Hemmelig

Og en midtstopper, sÄ er vi der! Blunker

SmÄfornÞyd med denne signeringen, jeg, selv om det ikke er noen 'stjerne' som kommer. Pugh har vÊrt her fÞr (han vet hva han kommer til) og han har vÊrt pÄ banen for Stoke i seks kamper denne sesongen, hvorav tre i Europacup.

ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom.... Blunker

Ser du legger den sarkastiske tonen til grunn, men kan du pÄpeke noen av fÞlgende spillere som mer profilerte enn Danny Pugh? Tar disse frem ettersom jeg ser du (rettmessig) skryter av Norwichs signeringer i en annen trÄd.

Andrew Crofts   Brighton & Hove Albion   ÂŁ300,000
David Fox           Colchester United   Undisclosed
Andrew Surman   Wolverhampton   Undisclosed
Elliott Ward           Coventry City   Free
Steven Smith      Rangers   Free
John Ruddy           Everton   Undisclosed
Simeon Jackson   Gillingham   Undisclosed
Leon Barnett   West Bromwich Albion   Undisclosed
Aaron Wilbraham   Milton Keynes Dons   Undisclosed
Marc Tierney   Colchester United   Undisclosed

Dette er altsÄ spillere som kom i fjor sommer, fÞr Norwich gikk opp. Jeg er helt enig med deg i at de henta lurt, men kunne du bedÞmmet det pÄ forhÄnd? For meg er det ingen jeg kunne proklamert som en stjerne fÞr de spilte forrige sesong. Er det noen av disse som tiltaler deg som en spiller i ditt "mellomsjikt"? Er av den fornemmelse at mange av disse raskt ville fÄtt tilnavnet "rask" om de ble henta til oss.

« Siste redigering: September 22, 2011, 15:43:46 av Mr Kaizer » Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #20 på: September 22, 2011, 16:06:59 »

Men Kevin Nolan hadde vĂŠrt greit?
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #21 på: September 22, 2011, 16:08:40 »

Bra signering, da er venstreback-problemet lĂžst. NĂ„ trenger vi en ny hĂžyreback , Ă„ en venstrekant, Ă„ en sentral midtbanemann til , Ă„  Hemmelig

SmÄfornÞyd med denne signeringen, jeg, selv om det ikke er noen 'stjerne' som kommer. Pugh har vÊrt her fÞr (han vet hva han kommer til) og han har vÊrt pÄ banen for Stoke i seks kamper denne sesongen, hvorav tre i Europacup.

Ser du legger den sarkastiske tonen til grunn, men kan du pÄpeke noen av fÞlgende spillere som mer profilerte enn Danny Pugh? Tar disse frem ettersom jeg ser du (rettmessig) skryter av Norwichs signeringer i en annen trÄd.

Dette er altsÄ spillere som kom i fjor sommer, fÞr Norwich gikk opp. Jeg er helt enig med deg i at de henta lurt, men kunne du bedÞmmet det pÄ forhÄnd? For meg er det ingen jeg kunne proklamert som en stjerne fÞr de spilte forrige sesong. Er det noen av disse som tiltaler deg som en spiller i ditt "mellomsjikt"? Er av den fornemmelse at mange av disse raskt ville fÄtt tilnavnet "rask" om de ble henta til oss.

"Kritikerne" er tause nÄr det gÄr bra og etterpÄkloke nÄr det gÄr dÄrlig.. Man kan rett og slett ikke "vinne" over de...
« Siste redigering: September 22, 2011, 17:52:16 av Leedsfan » Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #22 på: September 22, 2011, 16:32:25 »

Innlegget er ikke ment for Ä "ta" DHY eller "kritikerne" (jeg er selv blant Bates-kritikerne). Jeg er virkelig nysgjerrig over hvorfor akkurat Danny Pugh er "ooooo, sÄ spennende", mens Leon Barnett- eller Elliot Ward-signeringene, fortjener skryt. Hva er dette stadig nevnte "middelsjiktet", som aldri konkretiseres utover at samtlige som kommer til Leeds ikke er gode nok?
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
nord
I stallen
**

Vis profil WWW
« Svar #23 på: September 22, 2011, 16:46:49 »

Det er faktiskt positivt at Pugh Ăžnsker at komme tilbage til Leeds!  Gliser 

Det er ikke ofte i Leeds historien at tidligere spilllere vender tilbage! - dette er spĂŠndende!
Loggført

berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #24 på: September 22, 2011, 16:48:00 »

Habil spiller. Intet mindre. Intet mer. Spent pÄ om det er venstrebacken eller venstrevingen han skal bekle. HÄper fÞrstnevnte, for jeg blir direkte sur om dette skal vÊre erstatteren til Mad Max. HÄper derfor pÄ en ny ving i stallen, men har mine tvil.

auren

Velkommen tilbake sier jeg ogsĂ„. Det er ikke noe hallelujah, men bedre enn mye annet vi hentet gjennom tidene i skyggenes dal. Jeg vil tro at Pugh kommer til Ă„ spille fast, da jeg tror at han er stabil og konsistent i kamp etter kamp, og ikke varierer sĂ„ mye. Det er mine forventinger.  Glad

Mad Max erstatning er han helt sikkert ikke tenkt som, og ellers skjĂžnner jeg ikke at vi skulle vĂŠre jakt pĂ„ offensive, angreps- eller flankespillere, auren.  Hæ Vi er godt forspent der, det har vi allerede vist.
Loggført
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #25 på: September 22, 2011, 17:19:58 »

Trur dette kan vere ein nyttig signering om enn ikkje veldig spennande;
hardtarbeidande og ĂŠrlig er veldig gode egenskaper hos fotballspillere og folk flest.
Loggført

COME ON LEEDS !!
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #26 på: September 22, 2011, 18:16:27 »

"Kritikerne" er tause nÄr det gÄr bra og etterpÄkloke nÄr det gÄr dÄrlig.. Man kan rett og slett ikke "vinne" over de...
Selv om du har pÄstÄtt dette ca 500 ganger sÄ blir det fortsatt ikke riktig!Vi skriver ogsÄ nÄr vi vinner kamper og det gÄr bra-bare Ä sjekke.vÄr kritikk gÄr pÄ hele driften av klubben og manglende evne til Ä gi supportere hÄp om opprykk.Du kan for min del bare leve i den villfarelse at vi kommer til Ä rykke opp.At vi skal klare Ä rykke opp med den stallen vi har og hvordan vi opptrer defensivt er for meg like sannsynlig som at Carola kommer til Ä ringe pÄ min dÞr ikveld og invitere meg og min samboer til heftig trekant med henne.....
Loggført
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #27 på: September 22, 2011, 18:28:40 »

Selv om du har pÄstÄtt dette ca 500 ganger sÄ blir det fortsatt ikke riktig!Vi skriver ogsÄ nÄr vi vinner kamper og det gÄr bra-bare Ä sjekke.vÄr kritikk gÄr pÄ hele driften av klubben og manglende evne til Ä gi supportere hÄp om opprykk.Du kan for min del bare leve i den villfarelse at vi kommer til Ä rykke opp.At vi skal klare Ä rykke opp med den stallen vi har og hvordan vi opptrer defensivt er for meg like sannsynlig som at Carola kommer til Ä ringe pÄ min dÞr ikveld og invitere meg og min samboer til heftig trekant med henne.....

Kan det vĂŠre Seb Carole du tenker pĂ„ her?  Hæ
Loggført

Jon R.
Frode
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #28 på: September 22, 2011, 19:16:34 »

Carola visstnok observert i nabolaget - blank i blikket ..
Loggført

auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #29 på: September 22, 2011, 19:18:57 »

auren

Velkommen tilbake sier jeg ogsĂ„. Det er ikke noe hallelujah, men bedre enn mye annet vi hentet gjennom tidene i skyggenes dal. Jeg vil tro at Pugh kommer til Ă„ spille fast, da jeg tror at han er stabil og konsistent i kamp etter kamp, og ikke varierer sĂ„ mye. Det er mine forventinger.  Glad

Mad Max erstatning er han helt sikkert ikke tenkt som, og ellers skjĂžnner jeg ikke at vi skulle vĂŠre jakt pĂ„ offensive, angreps- eller flankespillere, auren.  Hæ Vi er godt forspent der, det har vi allerede vist.

Nja... Jeg fĂžler vi trenger en ny ving. Og en god en. Dette begrunnes med fĂžlgende:

Ramon Nunez - han er ingen ving, han er enten spiss eller attacking midfielder.
Lloyd Sam - kan selvsagt brukes, men er forunderlig mye skadet.
Aidy White - Fortsatt ung og virker noe uferdig. Ikke god nok teknikk eller pasningsfot slik jeg ser det. Han har stor fart men blir forutsigbar nÄr han kommer 1 mot 1.
Robert Snodgrass - Virker Ä vÊre ute av form, men hÄper han kommer seg utover sesongen.

Ellers sÄ er det selvsagt fullt mulig Ä spille med McCormack pÄ vingen. Det mener jeg er waist of talent. Han SKAL spille spiss. Hvis ikke kan han sitte pÄ benken. Pugh kan jo ogsÄ spille ving, men er han rask og teknisk nok til Ä utfordre?

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |