|
|
|
auren
|
 |
« Svar #1 på: September 22, 2011, 12:26:21 » |
|
Habil spiller. Intet mindre. Intet mer. Spent pÄ om det er venstrebacken eller venstrevingen han skal bekle. HÄper fÞrstnevnte, for jeg blir direkte sur om dette skal vÊre erstatteren til Mad Max. HÄper derfor pÄ en ny ving i stallen, men har mine tvil.
Velkommen tilbake Danny boy!
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #2 på: September 22, 2011, 12:31:26 » |
|
tveksam till Pugh, han gjorde vÀl inget större avtryck förra gÄngen han var hÀr, och platsar man inte i Stokes 25mannatrupp sÄ blir jag skeptisk, minns förra Äret nÀr vi tog in faye, mccartney, bannan och livermore och tyckte inte de de visade vad man kan krÀva för spelare som stÄr nÀra en PL-plats, var vÀl bara o brien och lichaj som fÄr godkÀnnt, til skillnad frÄn mÄnga hÀr sÄ vill jag inte ha honom som vÀnsterback dÄ jag tycker vi skall fortsÀtta pÄ den inslagna vÀgen med egna produkter om de Àr likvÀrdiga sÀnder ju fel signaler annars, vi har ju turner och white och de behöver speltid och förtroende, vill ha pugh som vÀnstermittfÀltare men svÄrt se honom som gradels ersÀttare och tror att SAM Àr minst lika bra
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #3 på: September 22, 2011, 12:33:09 » |
|
Tja...fÄr vell gi mannen en mulighet.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #4 på: September 22, 2011, 12:38:59 » |
|
Bra signing, Êrlig og hardarbeidene spiller med venstrefoten i orden. Har sett bra ut de gangene jeg har sett ham i Stoke, har erget meg over at vi ikke fikk mer nytte av ham... men nÄ derimot!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #5 på: September 22, 2011, 12:41:14 » |
|
En allsidig "potet" med bra arbeidsmoral og en helt grei flikflakk nÄr han har scoret mÄl. En slags fattigmanns Gary Speed er det nÊrmeste jeg kommer nÄr det gjelder referanser fra tidligere Leeds generasjoner. Stallen blir nok styrket, men jeg er ikke overbevist om at fÞrsteelleveren blir det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #6 på: September 22, 2011, 12:46:46 » |
|
En allsidig "potet" med bra arbeidsmoral og en helt grei flikflakk nÄr han har scoret mÄl. En slags fattigmanns Gary Speed er det nÊrmeste jeg kommer nÄr det gjelder referanser fra tidligere Leeds generasjoner. Stallen blir nok styrket, men jeg er ikke overbevist om at fÞrsteelleveren blir det.
Beskrevet som en forbedret utgave av Andy Hughes pÄ Waccoe. Det er vel kanskje en mest nÊrliggende sammenligning. auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #7 på: September 22, 2011, 13:13:07 » |
|
Ähh herregud sÄ spennende...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #8 på: September 22, 2011, 13:23:42 » |
|
ForhÄpentligvis er han tiltenkt en plass pÄ venstrebacken, og dermed er laget styrket ogsÄ, ikke bare stallen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
newsome
|
 |
« Svar #9 på: September 22, 2011, 14:13:04 » |
|
Skuffende signing!
Her skal vi endelig bruke penger og kjÞpe en spiller.500000£. Og sÄ bruker vi dem pÄ en middels god spiller. Kan brukes som potet,og dermed ikke spisskompetanse pÄ noe!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AllWhiteTĂžyen
|
 |
« Svar #10 på: September 22, 2011, 14:16:39 » |
|
Bra signering, nÄr man ser det i forhold til det andre som er kommet inn denne sesongen. White/Pugh pÄ venstresiden kan bli brukbart ettersom det er godt med bÄde offensive og defensive fibre i begge to.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #11 på: September 22, 2011, 14:18:04 » |
|
Super signering! Mener Ä huske DP som en meget bra spiller, og var lei meg nÄr han dro. Spisskompetanse bÄde pÄ flanke og i midten, meget vel anvendte penger!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
4ever arcticwhite
|
 |
« Svar #12 på: September 22, 2011, 14:24:49 » |
|
Hvor lenge kan han vÊre pÄ lÄn? Er det tre mÄneder? Det vil i tilfelle si at vi mister han i romjula, men sÄ kan vi hente han tilbake nÄr Januarvinduet Äpner?
|
|
|
|
|
Loggført
|
The future's so White I've got to wear shades 
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #13 på: September 22, 2011, 14:28:44 » |
|
Hvor lenge kan han vÊre pÄ lÄn? Er det tre mÄneder? Det vil i tilfelle si at vi mister han i romjula, men sÄ kan vi hente han tilbake nÄr Januarvinduet Äpner?
har forstÄtt det slik at vi har opsjon pÄ kjÞp i januar.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
kilgallon
|
 |
« Svar #14 på: September 22, 2011, 14:36:32 » |
|
Like sÄ forutsigelig som Amen i kirken.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #15 på: September 22, 2011, 14:46:51 » |
|
Den dagen du er fornÞyd med en signering begynner jeg Ä bli bekymret for at Leeds gÄr ad dundas Þkonomisk igjen....
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
Oggy
|
 |
« Svar #16 på: September 22, 2011, 15:04:12 » |
|
Tja, en ok signering. Kommer vel neppe pÄ fÞrstesiden i VG 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Oggy
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #17 på: September 22, 2011, 15:07:16 » |
|
Den dagen du er fornÞyd med en signering begynner jeg Ä bli bekymret for at Leeds gÄr ad dundas Þkonomisk igjen.... ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom.... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #18 på: September 22, 2011, 15:29:57 » |
|
Bra signering, da er venstreback-problemet lĂžst. NĂ„ trenger vi en ny hĂžyreback , Ă„ en venstrekant, Ă„ en sentral midtbanemann til , Ă„ 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #19 på: September 22, 2011, 15:33:14 » |
|
Bra signering, da er venstreback-problemet lÞst. NÄ trenger vi en ny hÞyreback , Ä en venstrekant, Ä en sentral midtbanemann til , Ä  Og en midtstopper, sÄ er vi der!  SmÄfornÞyd med denne signeringen, jeg, selv om det ikke er noen 'stjerne' som kommer. Pugh har vÊrt her fÞr (han vet hva han kommer til) og han har vÊrt pÄ banen for Stoke i seks kamper denne sesongen, hvorav tre i Europacup. Ähh herregud sÄ spennende...
Den dagen du er fornÞyd med en signering begynner jeg Ä bli bekymret for at Leeds gÄr ad dundas Þkonomisk igjen.... ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom....  Ser du legger den sarkastiske tonen til grunn, men kan du pÄpeke noen av fÞlgende spillere som mer profilerte enn Danny Pugh? Tar disse frem ettersom jeg ser du (rettmessig) skryter av Norwichs signeringer i en annen trÄd. Andrew Crofts Brighton & Hove Albion £300,000 David Fox Colchester United Undisclosed Andrew Surman Wolverhampton Undisclosed Elliott Ward Coventry City Free Steven Smith Rangers Free John Ruddy Everton Undisclosed Simeon Jackson Gillingham Undisclosed Leon Barnett West Bromwich Albion Undisclosed Aaron Wilbraham Milton Keynes Dons Undisclosed Marc Tierney Colchester United Undisclosed Dette er altsÄ spillere som kom i fjor sommer, fÞr Norwich gikk opp. Jeg er helt enig med deg i at de henta lurt, men kunne du bedÞmmet det pÄ forhÄnd? For meg er det ingen jeg kunne proklamert som en stjerne fÞr de spilte forrige sesong. Er det noen av disse som tiltaler deg som en spiller i ditt "mellomsjikt"? Er av den fornemmelse at mange av disse raskt ville fÄtt tilnavnet "rask" om de ble henta til oss.
|
|
|
|
« Siste redigering: September 22, 2011, 15:43:46 av Mr Kaizer »
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #20 på: September 22, 2011, 16:06:59 » |
|
Den dagen du er fornÞyd med en signering begynner jeg Ä bli bekymret for at Leeds gÄr ad dundas Þkonomisk igjen.... ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom....  Men Kevin Nolan hadde vÊrt greit?
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #21 på: September 22, 2011, 16:08:40 » |
|
Bra signering, da er venstreback-problemet lÞst. NÄ trenger vi en ny hÞyreback , Ä en venstrekant, Ä en sentral midtbanemann til , Ä  Og en midtstopper, sÄ er vi der!  SmÄfornÞyd med denne signeringen, jeg, selv om det ikke er noen 'stjerne' som kommer. Pugh har vÊrt her fÞr (han vet hva han kommer til) og han har vÊrt pÄ banen for Stoke i seks kamper denne sesongen, hvorav tre i Europacup. Ähh herregud sÄ spennende...
Den dagen du er fornÞyd med en signering begynner jeg Ä bli bekymret for at Leeds gÄr ad dundas Þkonomisk igjen.... ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom....  Ser du legger den sarkastiske tonen til grunn, men kan du pÄpeke noen av fÞlgende spillere som mer profilerte enn Danny Pugh? Tar disse frem ettersom jeg ser du (rettmessig) skryter av Norwichs signeringer i en annen trÄd. Andrew Crofts Brighton & Hove Albion £300,000 David Fox Colchester United Undisclosed Andrew Surman Wolverhampton Undisclosed Elliott Ward Coventry City Free Steven Smith Rangers Free John Ruddy Everton Undisclosed Simeon Jackson Gillingham Undisclosed Leon Barnett West Bromwich Albion Undisclosed Aaron Wilbraham Milton Keynes Dons Undisclosed Marc Tierney Colchester United Undisclosed Dette er altsÄ spillere som kom i fjor sommer, fÞr Norwich gikk opp. Jeg er helt enig med deg i at de henta lurt, men kunne du bedÞmmet det pÄ forhÄnd? For meg er det ingen jeg kunne proklamert som en stjerne fÞr de spilte forrige sesong. Er det noen av disse som tiltaler deg som en spiller i ditt "mellomsjikt"? Er av den fornemmelse at mange av disse raskt ville fÄtt tilnavnet "rask" om de ble henta til oss. "Kritikerne" er tause nÄr det gÄr bra og etterpÄkloke nÄr det gÄr dÄrlig.. Man kan rett og slett ikke "vinne" over de...
|
|
|
|
« Siste redigering: September 22, 2011, 17:52:16 av Leedsfan »
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #22 på: September 22, 2011, 16:32:25 » |
|
Innlegget er ikke ment for Ä "ta" DHY eller "kritikerne" (jeg er selv blant Bates-kritikerne). Jeg er virkelig nysgjerrig over hvorfor akkurat Danny Pugh er "ooooo, sÄ spennende", mens Leon Barnett- eller Elliot Ward-signeringene, fortjener skryt. Hva er dette stadig nevnte "middelsjiktet", som aldri konkretiseres utover at samtlige som kommer til Leeds ikke er gode nok?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
nord
|
 |
« Svar #23 på: September 22, 2011, 16:46:49 » |
|
Det er faktiskt positivt at Pugh Ăžnsker at komme tilbage til Leeds! Det er ikke ofte i Leeds historien at tidligere spilllere vender tilbage! - dette er spĂŠndende!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #24 på: September 22, 2011, 16:48:00 » |
|
Habil spiller. Intet mindre. Intet mer. Spent pÄ om det er venstrebacken eller venstrevingen han skal bekle. HÄper fÞrstnevnte, for jeg blir direkte sur om dette skal vÊre erstatteren til Mad Max. HÄper derfor pÄ en ny ving i stallen, men har mine tvil.
auren
Velkommen tilbake sier jeg ogsĂ„. Det er ikke noe hallelujah, men bedre enn mye annet vi hentet gjennom tidene i skyggenes dal. Jeg vil tro at Pugh kommer til Ă„ spille fast, da jeg tror at han er stabil og konsistent i kamp etter kamp, og ikke varierer sĂ„ mye. Det er mine forventinger.  Mad Max erstatning er han helt sikkert ikke tenkt som, og ellers skjĂžnner jeg ikke at vi skulle vĂŠre jakt pĂ„ offensive, angreps- eller flankespillere, auren.  Vi er godt forspent der, det har vi allerede vist.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #25 på: September 22, 2011, 17:19:58 » |
|
Trur dette kan vere ein nyttig signering om enn ikkje veldig spennande; hardtarbeidande og ĂŠrlig er veldig gode egenskaper hos fotballspillere og folk flest.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #26 på: September 22, 2011, 18:16:27 » |
|
Den dagen du er fornÞyd med en signering begynner jeg Ä bli bekymret for at Leeds gÄr ad dundas Þkonomisk igjen.... ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom....  Ser du legger den sarkastiske tonen til grunn, men kan du pÄpeke noen av fÞlgende spillere som mer profilerte enn Danny Pugh? Tar disse frem ettersom jeg ser du (rettmessig) skryter av Norwichs signeringer i en annen trÄd. Andrew Crofts Brighton & Hove Albion £300,000 David Fox Colchester United Undisclosed Andrew Surman Wolverhampton Undisclosed Elliott Ward Coventry City Free Steven Smith Rangers Free John Ruddy Everton Undisclosed Simeon Jackson Gillingham Undisclosed Leon Barnett West Bromwich Albion Undisclosed Aaron Wilbraham Milton Keynes Dons Undisclosed Marc Tierney Colchester United Undisclosed Dette er altsÄ spillere som kom i fjor sommer, fÞr Norwich gikk opp. Jeg er helt enig med deg i at de henta lurt, men kunne du bedÞmmet det pÄ forhÄnd? For meg er det ingen jeg kunne proklamert som en stjerne fÞr de spilte forrige sesong. Er det noen av disse som tiltaler deg som en spiller i ditt "mellomsjikt"? Er av den fornemmelse at mange av disse raskt ville fÄtt tilnavnet "rask" om de ble henta til oss. "Kritikerne" er tause nÄr det gÄr bra og etterpÄkloke nÄr det gÄr dÄrlig.. Man kan rett og slett ikke "vinne" over de... Selv om du har pÄstÄtt dette ca 500 ganger sÄ blir det fortsatt ikke riktig!Vi skriver ogsÄ nÄr vi vinner kamper og det gÄr bra-bare Ä sjekke.vÄr kritikk gÄr pÄ hele driften av klubben og manglende evne til Ä gi supportere hÄp om opprykk.Du kan for min del bare leve i den villfarelse at vi kommer til Ä rykke opp.At vi skal klare Ä rykke opp med den stallen vi har og hvordan vi opptrer defensivt er for meg like sannsynlig som at Carola kommer til Ä ringe pÄ min dÞr ikveld og invitere meg og min samboer til heftig trekant med henne.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #27 på: September 22, 2011, 18:28:40 » |
|
Selv om du har pÄstÄtt dette ca 500 ganger sÄ blir det fortsatt ikke riktig!Vi skriver ogsÄ nÄr vi vinner kamper og det gÄr bra-bare Ä sjekke.vÄr kritikk gÄr pÄ hele driften av klubben og manglende evne til Ä gi supportere hÄp om opprykk.Du kan for min del bare leve i den villfarelse at vi kommer til Ä rykke opp.At vi skal klare Ä rykke opp med den stallen vi har og hvordan vi opptrer defensivt er for meg like sannsynlig som at Carola kommer til Ä ringe pÄ min dÞr ikveld og invitere meg og min samboer til heftig trekant med henne.....
Kan det vĂŠre Seb Carole du tenker pĂ„ her? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Frode
|
 |
« Svar #28 på: September 22, 2011, 19:16:34 » |
|
Den dagen du er fornÞyd med en signering begynner jeg Ä bli bekymret for at Leeds gÄr ad dundas Þkonomisk igjen.... ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom....  Ser du legger den sarkastiske tonen til grunn, men kan du pÄpeke noen av fÞlgende spillere som mer profilerte enn Danny Pugh? Tar disse frem ettersom jeg ser du (rettmessig) skryter av Norwichs signeringer i en annen trÄd. Andrew Crofts Brighton & Hove Albion £300,000 David Fox Colchester United Undisclosed Andrew Surman Wolverhampton Undisclosed Elliott Ward Coventry City Free Steven Smith Rangers Free John Ruddy Everton Undisclosed Simeon Jackson Gillingham Undisclosed Leon Barnett West Bromwich Albion Undisclosed Aaron Wilbraham Milton Keynes Dons Undisclosed Marc Tierney Colchester United Undisclosed Dette er altsÄ spillere som kom i fjor sommer, fÞr Norwich gikk opp. Jeg er helt enig med deg i at de henta lurt, men kunne du bedÞmmet det pÄ forhÄnd? For meg er det ingen jeg kunne proklamert som en stjerne fÞr de spilte forrige sesong. Er det noen av disse som tiltaler deg som en spiller i ditt "mellomsjikt"? Er av den fornemmelse at mange av disse raskt ville fÄtt tilnavnet "rask" om de ble henta til oss. "Kritikerne" er tause nÄr det gÄr bra og etterpÄkloke nÄr det gÄr dÄrlig.. Man kan rett og slett ikke "vinne" over de... Selv om du har pÄstÄtt dette ca 500 ganger sÄ blir det fortsatt ikke riktig!Vi skriver ogsÄ nÄr vi vinner kamper og det gÄr bra-bare Ä sjekke.vÄr kritikk gÄr pÄ hele driften av klubben og manglende evne til Ä gi supportere hÄp om opprykk.Du kan for min del bare leve i den villfarelse at vi kommer til Ä rykke opp.At vi skal klare Ä rykke opp med den stallen vi har og hvordan vi opptrer defensivt er for meg like sannsynlig som at Carola kommer til Ä ringe pÄ min dÞr ikveld og invitere meg og min samboer til heftig trekant med henne..... Carola visstnok observert i nabolaget - blank i blikket ..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #29 på: September 22, 2011, 19:18:57 » |
|
auren
Velkommen tilbake sier jeg ogsĂ„. Det er ikke noe hallelujah, men bedre enn mye annet vi hentet gjennom tidene i skyggenes dal. Jeg vil tro at Pugh kommer til Ă„ spille fast, da jeg tror at han er stabil og konsistent i kamp etter kamp, og ikke varierer sĂ„ mye. Det er mine forventinger.  Mad Max erstatning er han helt sikkert ikke tenkt som, og ellers skjĂžnner jeg ikke at vi skulle vĂŠre jakt pĂ„ offensive, angreps- eller flankespillere, auren.  Vi er godt forspent der, det har vi allerede vist. Nja... Jeg fĂžler vi trenger en ny ving. Og en god en. Dette begrunnes med fĂžlgende: Ramon Nunez - han er ingen ving, han er enten spiss eller attacking midfielder. Lloyd Sam - kan selvsagt brukes, men er forunderlig mye skadet. Aidy White - Fortsatt ung og virker noe uferdig. Ikke god nok teknikk eller pasningsfot slik jeg ser det. Han har stor fart men blir forutsigbar nĂ„r han kommer 1 mot 1. Robert Snodgrass - Virker Ă„ vĂŠre ute av form, men hĂ„per han kommer seg utover sesongen. Ellers sĂ„ er det selvsagt fullt mulig Ă„ spille med McCormack pĂ„ vingen. Det mener jeg er waist of talent. Han SKAL spille spiss. Hvis ikke kan han sitte pĂ„ benken. Pugh kan jo ogsĂ„ spille ving, men er han rask og teknisk nok til Ă„ utfordre? auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|