|
h.b
|
 |
« på: September 17, 2011, 12:19:54 » |
|
Siden jeg allikevel skal bryte mine prinsipper. Ja da lurer jeg pÄ om det er noen som skal over til denne kampen den 17 desember pÄ Elland Road
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
R - R
|
 |
« Svar #1 på: September 19, 2011, 16:32:55 » |
|
Eg har bestilt tur, og reiser over fredag ettermiddag. Reiser frÄ Rygge m/Ryanair til Stansted, og deretter tog til Leeds. Skal bu pÄ Discovery Inn.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Rune
|
|
|
|
columbi
|
 |
« Svar #2 på: Oktober 14, 2011, 23:40:03 » |
|
Hei Vi er en gjeng pÄ 7 fra Halden som har begynt med en fin tradisjon. Siden det er 2.Äret pÄ rad mÄ det kalles tradisjon. Hele familien pÄ tur og i Är ble det mot Reading den 17.12. Reiser fra Rygge pÄ fredag. Vi tar Taxi direkte til Leeds og hotellet. Har ikke bestemt ennÄ, men trolig Bewleys.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #3 på: Oktober 15, 2011, 00:22:10 » |
|
Hadde jeg vÊrt i England. Ja da hadde jeg dratt pÄ denne kampen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #4 på: Oktober 15, 2011, 10:20:03 » |
|
Hadde jeg vÊrt i England. jeg dratt pÄ denne kampen.

|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
Geir fra Grimstad
|
 |
« Svar #5 på: Oktober 28, 2011, 11:09:44 » |
|
Ja vi er 4 stk som reiser fra Grimstad til denne kampen. Flyr med kveldsflyet fra Torp til Liverpool pÄ fredagen. Har booket oss inn pÄ Mint hotell for 2 netter. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
revie
|
|
|
Birger fra Grimstad
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #6 på: Oktober 31, 2011, 23:45:36 » |
|
Gleder meg til Reading kampen,satser pÄ at vi ligger i toppen pÄ det tidspunktet samt at det blir seier nÄr vi skal ned  blir spennende Ä prÞve Mint Hotel for fÞrste gang,andre har skrytt av det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #7 på: November 01, 2011, 15:50:29 » |
|
I tillegg sÄ har jeg booka rom hos Peter fra lÞrdag til sÞndag. Det blir altsÄ etter Reading kampen. Da slipper jeg Ä tenke pÄ siste tog hjem etter kamp og Ä drasse pÄ kameraet etter kampen
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
columbi
|
 |
« Svar #8 på: November 10, 2011, 00:09:40 » |
|
Har nÄ booket bord pÄ The Restaurant pÄ lÞrdagen, satser pÄ Ä feire en god seier og en forsmak pÄ julehelgen
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #9 på: November 10, 2011, 00:14:54 » |
|
Jeg er ihvertfall hos Peter frem til et par timer fĂžr kampen
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
Geir fra Grimstad
|
 |
« Svar #10 på: November 13, 2011, 21:36:40 » |
|
Jeg er ihvertfall hos Peter frem til et par timer fĂžr kampen
Da er vi flere. Snakkes! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
revie
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #11 på: November 13, 2011, 21:47:14 » |
|
Har nÄ booket bord pÄ The Restaurant pÄ lÞrdagen, satser pÄ Ä feire en god seier og en forsmak pÄ julehelgen
kanskje vi blir fler som kan prÞve denne restaurangen. For desverre etter at La Comida ble lagt ned. Ja da har det gÄtt i junkfood og Þl
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
Cherry
|
 |
« Svar #12 på: November 13, 2011, 22:02:45 » |
|
...PrĂžv "Bibis.....helt suveren!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
harvey
|
 |
« Svar #14 på: November 18, 2011, 21:19:19 » |
|
Ja, da er turen bestilt. Stavanger-newcastle fredag,hjem sÞndag. Andre som reiser samme vei? 3 stk. som tar turen. Glede er det med tur.  Innkvartering pÄ Marriott, mÞtes hos Peter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
sttunge
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #16 på: November 22, 2011, 02:52:04 » |
|
Klar for ny kamp jeg ogsÄ. Dette blir en snartur. Ingen overnatting i Leeds denne gangen, kommer pÄ lÞrdag formiddag til byen med tog (9.52). FÞrst Lorimer - fÞr det blir en tur pÄ peacock og sÄ klar for kamp og 3 nye poeng. Etter kamp Äpen for gode forslag. Reiser igjen fra Leeds med tog nÄr "byen" legger seg for hjemreise starter tidlig sÞndag morgen. Snakkes  Marching on together
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
R - R
|
 |
« Svar #17 på: Desember 01, 2011, 11:31:39 » |
|
DÄ er kampbillett i boks, blir pÄ N9 - rekke E.
FÞrste kamp pÄ to Är - blir godt! Kjem til Leeds ved midnatt pÄ fredagskvelden, og reiser igjen klokka tre pÄ sÞndagen med tog til Liverpool og fly derfrÄ til Rygge.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Rune
|
|
|
|
columbi
|
 |
« Svar #18 på: Desember 03, 2011, 18:42:56 » |
|
Hei alle sammen. Billetter pÄ N4 i boks, hÄper pÄ mange mÄl og nettsus. Da blir det trÞkk. Taxi bestillt fra LJL Airport direkte til Bewleys Hotel. 400m til Lorimer herfra og skikkelig oppvarming pÄ kampdag. Blir nok en tur i supportershopen ogsÄ. Litt usikker pÄ fredagskvelden, men Bibis er jo bra. Skal pÄ the Restaurant pÄ lÞrdagen. Noen som har andre forslag til et OK sted for et godt mÄltid pÄ fredagskvelden. ReisefÞlge: kona, 3 dÞtre, bror og svigerinne. Vi sees!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #19 på: Desember 11, 2011, 00:47:57 » |
|
Hypp pÄ Ä mÞte noen fra "hyle-koret"..anyone??
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #20 på: Desember 11, 2011, 00:53:35 » |
|
Hypp pÄ Ä mÞte noen fra "hyle-koret"..anyone??
...det er garantert muligens noen som skal over  (flyttet det til 'pÄ reise'-emnet, jeg...)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #21 på: Desember 11, 2011, 00:59:34 » |
|
Jaggu klarte je Ä bÊlle det tÊl nÄ Ä...burde hatt en egen mÊnn bÊre fÞr Ä flÞtta innlegga mine dit dom hÞrte heme.. Takk lÊll A 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #22 på: Desember 11, 2011, 04:43:32 » |
|
h.b skal over pÄ denne..,han er trÄdstarter...
ollan
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
harvey
|
 |
« Svar #23 på: Desember 11, 2011, 10:34:26 » |
|
Ser at det er ca 17 i trÄden om kampen mot reading. Fint med en tur rett fÞr jul. Selv om det ser ut til Ä bli smÄkaldt. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
R - R
|
 |
« Svar #24 på: Desember 15, 2011, 13:32:46 » |
|
Gleder meg til kamp!
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Rune
|
|
|
|
harvey
|
 |
« Svar #25 på: Desember 15, 2011, 18:05:19 » |
|
:)NĂ„ er det bare en liten kveld fĂžr flyet letter fra Sola i morgen tidlig! Blir herligt med en tur,ja.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
harvey
|
 |
« Svar #26 på: Desember 15, 2011, 18:08:33 » |
|
Hypp pÄ Ä mÞte noen fra "hyle-koret"..anyone?? [/quo Innkvartering Marriott. Rusler til Lorimer ca lunsj tenker jeg. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #27 på: Desember 21, 2011, 10:32:36 » |
|
Hvordan var turen?? Begredlig kamp med dÄrlig stemning pÄ tribunen? Ivrig fotograf pÄ tur lÞpende rundt pÄ ER? Masse gode opplevelser alikevel tenker jeg. Du mÄ legge ut linker til bildene dine h.b slik at vi har mulighet til Ä bestille hvis de er bra.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #28 på: Januar 04, 2012, 11:23:31 » |
|
Turen var fin den. Bedregelig kamp. Fotoaperatet gikk varmt. Desverre sÄ var forholdene pÄ arenaen slik at jeg ikke tok med meg det pÄ kampdagen.Men var pÄ omvisning pÄ Elland Road dagen fÞr med John Mc Clelland som faktisk bekrefta at det er Bates som eier ER. Men skattemessig lÞnnsomt Ä ikke opplyse dette. Ble endel bilder av banen da. men desverre ikke optimale forhold. SÄ denne gangen ble det noen bilder i litt kunstnerisk stil som jeg vil legge ut pÄ min hjemmeside www.studioberger.no om ikke alt for lenge. Men Ä dra pÄ York kamp anbefales pÄ det sterkeste.Gammel god stmning og det skjedde mer der i lÞpet av 5 minutter enn pÄ hele Reading kampen
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #29 på: Januar 04, 2012, 13:10:38 » |
|
Turen var fin den. Bedregelig kamp. Fotoaperatet gikk varmt. Desverre sÄ var forholdene pÄ arenaen slik at jeg ikke tok med meg det pÄ kampdagen.Men var pÄ omvisning pÄ Elland Road dagen fÞr med John Mc Clelland som faktisk bekrefta at det er Bates som eier ER. Men skattemessig lÞnnsomt Ä ikke opplyse dette. Ble endel bilder av banen da. men desverre ikke optimale forhold. SÄ denne gangen ble det noen bilder i litt kunstnerisk stil som jeg vil legge ut pÄ min hjemmeside www.studioberger.no om ikke alt for lenge. Men Ä dra pÄ York kamp anbefales pÄ det sterkeste.Gammel god stmning og det skjedde mer der i lÞpet av 5 minutter enn pÄ hele Reading kampen TÞft.....sÄ Ä opplyse det til deg er mye lurere altsÄ? Ordntlig spÞkefugl du;-) ollan
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|