The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 16:57:11 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Beklager. Men jeg bryter mitt prinsipp  (Lest 1578 ganger)
0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.
ollan
Fast på A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #30 på: September 18, 2011, 18:49:40 »

Sorry

ollan
Loggført

Ollan
p0ndus
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #31 på: September 18, 2011, 18:51:18 »

Egen vinning fremfor eget prinsipp , penga rÃ¥r ra ra ra  Blunker
Loggført
Leedsfan
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #32 på: September 18, 2011, 18:59:09 »

God tur h.b!
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Gufrias
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #33 på: September 18, 2011, 19:35:51 »

Synes det er urettferdig å kritisere h.b for dette. Klart jobben må gå foran personlige meninger!
Loggført

"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city".
- Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #34 på: September 18, 2011, 21:11:50 »

ajajaj...ikke bra HÃ¥kon Blunker
regner med du har ligget søvnøs et par netter med å tenke på at dine hardt ervervede penger havner i kjeltringens dype lommer.. Gliser
DHY-tilgir i dette tilfellet Glad Glad

Jeg har faktisk tenkt tanken på å betale noen her inne for en bilett de allikevel ikke trenger. På den måten får de med sesongkortet penger og ikke ... .....

God plan HÃ¥kon Gliser

God tur, MOT!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Hobben
Fast på A-laget

Hobben

Vis profil WWW E-post
« Svar #35 på: September 18, 2011, 23:18:01 »

God tur!

Gleder meg til å se bildene og håper de vil være med på å pryde min vakre Leeds-stue. Glad
Loggført

Rogaland Whites
fmtj
Fast på A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nå...

Vis profil E-post
« Svar #36 på: September 19, 2011, 09:44:03 »

Synes det er urettferdig å kritisere h.b for dette. Klart jobben må gå foran personlige meninger!

Javisst, klart penger spiller en stor rolle, må jo ha smør på brødskiva, ikke sløse og være uansvarlig, betale høyelønninger til bortskjemte spillere, må jo ta oppdraget og fotojobben, må tjene penger, kan ikke åpne lommeboka i utide...... Gliser Mye felles trekk i tankegangen her blant mennesker som skjønner dette med å tjene penger og sånn....he he he, God tur for svingene, nyt banen, spillet, kampen, byen og middagen sammen med Ken bates... Blunker
Loggført

Yeboahs vitne
fmtj
Fast på A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nå...

Vis profil E-post
« Svar #37 på: September 19, 2011, 09:49:48 »

Jeg ønsker deg god tur, overlegen hjemmeseier og et knippe førsteklasses bilder.

Takker. Blir de bra så legges de antagelig ut for salg på nyåret for de som vil ha slike bilder i min spasielle stil hengende på veggen hos seg selv. Link til den type stil jeg har er http://www.flickr.com/photos/photoberger/

Du er skikkelig god!!! Fantastisk fine bilder!!
Loggført

Yeboahs vitne
Blank_File
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #38 på: September 19, 2011, 15:59:18 »

Jeg ønsker deg god tur, overlegen hjemmeseier og et knippe førsteklasses bilder.

Takker. Blir de bra så legges de antagelig ut for salg på nyåret for de som vil ha slike bilder i min spasielle stil hengende på veggen hos seg selv. Link til den type stil jeg har er http://www.flickr.com/photos/photoberger/

Du er skikkelig god!!! Fantastisk fine bilder!!

Syns også det var en del bra her. Legger du ut de du tar på Elland Road så skal du ikke se bort i fra at jeg kan ha et par å på veggen i mitt nye hus! Glad
Loggført
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |