The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 16:56:19 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Beklager. Men jeg bryter mitt prinsipp  (Lest 1578 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« på: September 17, 2011, 11:04:08 »

Jeg mĂ„ desverre si at jeg skal bryte min regel om aldri Ă„ se Leeds pĂ„ Elland Road sĂ„ lenge ... .....  er i klubben.
Jeg skal over til Elland Road og kampen den 17 desember mot Reading. Kan dere tilgi meg. Grunnen er sÄre enkel. Jeg skal fotografere pÄ banen og lage bilder i min stil av banen. SÄ kanskje mine sure penger til klubben faktisk kan bli til inntekts ervervelse for meg etterhvert. For jeg har fÄtt endel henvendelser fra mine Engelske venner pÄ Facebook om jeg ikke kan ta og gjÞre noen bilder av Elland Road i min stil. Da blir det ogsÄ flere bilder av selve Leeds i tillegg til York der jeg skal bo
Men Beklager til alle min fĂžlgesĂ„tter som heller ikke vil besĂžke Elland Road sĂ„lenge ... ..... er sjef der. Kan dere tilgi meg  Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau
Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
ollan
Fast pÄ A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: September 17, 2011, 11:20:58 »

Jeg mĂ„ desverre si at jeg skal bryte min regel om aldri Ă„ se Leeds pĂ„ Elland Road sĂ„ lenge ... .....  er i klubben.
Jeg skal over til Elland Road og kampen den 17 desember mot Reading. Kan dere tilgi meg. Grunnen er sÄre enkel. Jeg skal fotografere pÄ banen og lage bilder i min stil av banen. SÄ kanskje mine sure penger til klubben faktisk kan bli til inntekts ervervelse for meg etterhvert. For jeg har fÄtt endel henvendelser fra mine Engelske venner pÄ Facebook om jeg ikke kan ta og gjÞre noen bilder av Elland Road i min stil. Da blir det ogsÄ flere bilder av selve Leeds i tillegg til York der jeg skal bo
Men Beklager til alle min fĂžlgesĂ„tter som heller ikke vil besĂžke Elland Road sĂ„lenge ... ..... er sjef der. Kan dere tilgi meg  Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau

har du sendt sĂžknad til klubben for Ă„ fĂ„ lov til Ă„ ta bilder?Hæ MĂ„tte du brenne i helvete og ende i den dypeste avgrunn for Ă„ bryte dine prinsipper... Blunker (noe vi alle gjĂžr innimellom)  satser pĂ„ at du fĂ„r en fin tur og klarer Ă„ fĂ„ til gode bilder... PS.MĂ„tte du melde deg inn i members for Ă„ fĂ„ lov til Ă„ entre indre bane? Gliser Gliser Gliser

forsiktig med flytende fĂžde Kult

h.b i lommeboken til Bates, h.b i lommeboken til bates Gliser

MOT
Loggført

Ollan
4ever arcticwhite
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #2 på: September 17, 2011, 11:27:42 »

Prinsipper er bra, og enkle Ä holde, sÄ lenge de ikke strider imot noe man har lyst til Ä gjÞre Gliser

God Tur, du rekker vel Ă„ bryte prinsippet ditt et par ganger til i lĂžpet av sesongen dersom Leeds mot formodning er med i toppen mot slutten av sesongen Blunker
Loggført

The future's so White I've got to wear shades Kult
asLeeds

Fast pÄ A-laget

Gary Speed

Vis profil E-post
« Svar #3 på: September 17, 2011, 11:34:43 »

Men Beklager til alle min fĂžlgesĂ„tter som heller ikke vil besĂžke Elland Road sĂ„lenge ... ..... er sjef der. Kan dere tilgi meg  Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau Flau

Hadde det ikkje vÊrt enklere Ä sende PM til dei fÄ det gjelder? Blunker

God tur hb.
Loggført

DALHEIM WHITES
dansale
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #4 på: September 17, 2011, 14:47:29 »

Couldn't care less

Men jeg Ăžnsker deg en god tur HB!  Glad
Loggført

Meld deg inn i LUSCOS http://www.leedsunited.no/bli-medlem/      Du vil ikkje angra! Glad
Cherry
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: September 17, 2011, 14:59:25 »

..ja, dette var alvorlige nyheter!! Gliser

God tur!
Loggført

HÄkon
PĂ„ juniorlaget

2012 blir Äret!

Vis profil E-post
« Svar #6 på: September 17, 2011, 15:11:18 »

Er dette en sak?

StĂžtter klubben og laget uansett ledelse - MOT
Loggført

Leeds for alltid
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #7 på: September 17, 2011, 17:05:50 »

Hadde det ikkje vÊrt enklere Ä sende PM til dei fÄ det gjelder? Blunker

God tur hb.

Er usikker pĂ„ om man KAN sende PM til seg selv.  Gliser

God tur, HÄkon.
Loggført

- Leif Olav
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #8 på: September 17, 2011, 17:06:54 »

off topic?
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #9 på: September 17, 2011, 17:07:52 »

Bare personer uten moral som bryter sine prinsipper. SĂ„ dette vil jeg tro er sant !
Loggført
SDalen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #10 på: September 17, 2011, 17:32:15 »

Passer seg vel best med et godt gammelt: "LOL" her. Off topic
Loggført

Rogaland whites!
Per Arne
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #11 på: September 17, 2011, 20:33:26 »

Begriper knapt at du i det hele tatt gidder Ă„ lage en trĂ„d for dette? Er det noen som ikke driter i om du boikotter eller ikke Hæ

Blunker
Loggført
baste
Fast pÄ A-laget

Marching on together

jan_erik_bastesen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #12 på: September 17, 2011, 20:56:53 »

Synes det er bra du drar, og helt greit for meg at du kringkaster det. Off topic eller ikke er mindre viktig.

Go tur ! We are (all) LEEDS
Loggført

"Florence is dead- I`m here instead"
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #13 på: September 17, 2011, 21:48:04 »

Takker alle. Om mange dere driter i det er helt ok for meg. Men skal vi se pÄ hva som er off topic. Ja da er det jaggu meg mye som er det her inne. Ex managere er det ihvertfall. Samt masse annet ting. Og at en sÄ glimrende trÄd som bursdagstÄden til forum medlemmene ble off topic er for meg en gÄte
Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
Gufrias
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #14 på: September 17, 2011, 21:52:31 »

Jeg Ăžnsker deg god tur, overlegen hjemmeseier og et knippe fĂžrsteklasses bilder.
Loggført

"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city".
- Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #15 på: September 17, 2011, 21:56:29 »

Jeg Ăžnsker deg god tur, overlegen hjemmeseier og et knippe fĂžrsteklasses bilder.

Takker. Blir de bra sÄ legges de antagelig ut for salg pÄ nyÄret for de som vil ha slike bilder i min spasielle stil hengende pÄ veggen hos seg selv. Link til den type stil jeg har er http://www.flickr.com/photos/photoberger/
Loggført

DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #16 på: September 17, 2011, 22:00:08 »

ajajaj...ikke bra HÄkon Blunker
regner med du har ligget sÞvnÞs et par netter med Ä tenke pÄ at dine hardt ervervede penger havner i kjeltringens dype lommer.. Gliser
DHY-tilgir i dette tilfellet Glad Glad
Loggført
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #17 på: September 17, 2011, 22:05:04 »

regner med du har ligget sÞvnÞs et par netter med Ä tenke pÄ at dine hardt ervervede penger havner i kjeltringens dype lommer.. Gliser

Jeg har faktisk tenkt tanken pÄ Ä betale noen her inne for en bilett de allikevel ikke trenger. PÄ den mÄten fÄr de med sesongkortet penger og ikke ... .....
Loggført

ollan
Fast pÄ A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #18 på: September 18, 2011, 10:41:57 »

Jeg har faktisk tenkt tanken pÄ Ä betale noen her inne for en bilett de allikevel ikke trenger. PÄ den mÄten fÄr de med sesongkortet penger og ikke ... .....
OppsĂžk proffesjonell hjelp.......
ollan
Loggført

Ollan
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #19 på: September 18, 2011, 11:35:15 »

Kan ikke du vÊre vennlig Ä slette hele trÄden. Det er bare trist Ä lese slik fra en Leedssupporter...
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Here we go again
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #20 på: September 18, 2011, 11:55:00 »

Takker. Blir de bra sÄ legges de antagelig ut for salg pÄ nyÄret for de som vil ha slike bilder i min spasielle stil hengende pÄ veggen hos seg selv. Link til den type stil jeg har er http://www.flickr.com/photos/photoberger/

Flotte bilder pÄ den linken, blir spennende Ä se hva du fÄr ut av bildene pÄ Elland Road. Glad
Loggført

Øivind, since 1962.
AndyMathie
PĂ„ juniorlaget

andersmathisen776@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #21 på: September 18, 2011, 12:55:53 »

Kan ikke du vÊre vennlig Ä slette hele trÄden. Det er bare trist Ä lese slik fra en Leedssupporter...

At HB bryr sÊ om klubben nok til Ä boikotte nÄr vi ser kordan klubben blir styrt er ikke trist. Godt det finnes sÄnne typer Leeds supportere ogsÄ. Leedsfan din fjott!!!
Loggført

We are Leeds and we are proud of it!
Per Arne
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #22 på: September 18, 2011, 13:04:04 »

At HB bryr sÊ om klubben nok til Ä boikotte nÄr vi ser kordan klubben blir styrt er ikke trist. Godt det finnes sÄnne typer Leeds supportere ogsÄ. Leedsfan din fjott!!!

HB bryr seg nok om klubben til Ä boikotte - sÄ lenge han ikke ser egne fortjenestemuligheter...

Det stikker tydeligvis veeeeldig dypt. Bare fjolleri.
Loggført
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #23 på: September 18, 2011, 13:10:09 »

Trenger vel ikke Ä svare pÄ denne, Per Arne svarte for meg i innlegget over her...
Loggført

Joe Jordan
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #24 på: September 18, 2011, 13:16:28 »

Personlig har jeg som prinsipp Ă„ ikke ha prinsipp. PrĂžv den du ogsĂ„ H.B, alt blir betydelig mindre komplisert....  Gliser God tur!
Loggført

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #25 på: September 18, 2011, 14:04:34 »

Jeg kunne sÄ sagt holdt meg dÞnn til mitt. Men jeg ser pÄ dette som en reell mulighet for meg til faktisk Ä fÄ meg inntekt gjennom mine bilder. At jeg da faktisk pÄ en mÄte bryter mitt prinsipp er jeg ikke stolt av. Kunne holdt kjeft og bare skvala videre. Men jeg kommer til Ä delta i demonstrasjonene utenfor hvis det blir noe av. Hvis det er en enste her inne som aldri har brutt sitt prinsipp , sÄ stÄ gjerne frem med det.
Kan gjÞre som mange her inne og ikke bry meg om det med eierskapet. Da slipper jeg Ä ta stilling til om klubben blir drevet meget dÄrlig eller ikke. Samtidig sÄ hÄper jeg med tiden at Leeds blir kvitt stempelet som dirty Leeds. Kanskje om 20 Är sÄ har menigmann et annet syn pÄ det med klubben, Arsene Wenger greide Ä fÄ forandret synet pÄ Arsenal fra Boring Arsenal til at man gleda seg til Ä se kamper med noe av det mest positive sett med et fotballÞye
Loggført

Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #26 på: September 18, 2011, 14:15:02 »

Jeg kunne sÄ sagt holdt meg dÞnn til mitt. Men jeg ser pÄ dette som en reell mulighet for meg til faktisk Ä fÄ meg inntekt gjennom mine bilder. At jeg da faktisk pÄ en mÄte bryter mitt prinsipp er jeg ikke stolt av. Kunne holdt kjeft og bare skvala videre. Men jeg kommer til Ä delta i demonstrasjonene utenfor hvis det blir noe av. Hvis det er en enste her inne som aldri har brutt sitt prinsipp , sÄ stÄ gjerne frem med det.
Kan gjÞre som mange her inne og ikke bry meg om det med eierskapet. Da slipper jeg Ä ta stilling til om klubben blir drevet meget dÄrlig eller ikke. Samtidig sÄ hÄper jeg med tiden at Leeds blir kvitt stempelet som dirty Leeds. Kanskje om 20 Är sÄ har menigmann et annet syn pÄ det med klubben, Arsene Wenger greide Ä fÄ forandret synet pÄ Arsenal fra Boring Arsenal til at man gleda seg til Ä se kamper med noe av det mest positive sett med et fotballÞye

Dette blir vel et tapsprosjekt? Eller er det sÄpass mye penger i bilder?

Jeg unner deg en tur til Elland Road, er det en plass jeg fÞler at jeg lever sÄ er det der..
Loggført

Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #27 på: September 18, 2011, 16:29:42 »

er ikkje dette ot?
lite med leeds united Ă„ gjere!
Loggført

COME ON LEEDS !!
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #28 på: September 18, 2011, 17:09:57 »

Jeg flytta det til PĂ„ Tur jeg. Uten nĂžye overveielse.
Loggført

- Leif Olav
ollan
Fast pÄ A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #29 på: September 18, 2011, 18:49:23 »

Jeg flytta det til PĂ„ Tur jeg. Uten nĂžye overveielse.
NAV?

ollan
Loggført

Ollan
Sider: [1] 2
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |