The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 16:46:20 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hotell (overnatting) i LEEDS  (Lest 549 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
sveifors
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« på: September 10, 2011, 14:11:02 »

Planlegger en tur til Leeds vinter/vår 2012 og er interessert i å vite litt om erfaringer.

Skal reise med frue og barn(jente 9 år).

Kan noen anbefale/fraråde er jeg takknemlig.
Loggført

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life
ollan
Fast på A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: September 10, 2011, 14:23:44 »

ingen problemer med å anbefale en slik tur.
Marriott er en grei base nÃ¥r en reiser med barn, svømmebasseng og nærmt til diverse shopping eldorado. Ikke minst junkfoodstedene som barn er sÃ¥ utrolig glad i Hæ

LUSCOS har samarbeid med marriot,se medlemsbladet,
Finn helgen som er aktuell og lag en topic her
,som regel mange som er over hver hjemmekamp. Ofte med barn osv..Rudi G og Tom S gjør dette hver sesong, du kan jo sende de en Pm osv.. God tur, MOT og lykke til.
Loggført

Ollan
ivo
På prøvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #2 på: September 13, 2011, 17:40:21 »

Pleier Ã¥ benytte meg av SAS Radisson i Leeds. Et kjempeflott og relativt nytt hotell som ligger svært sentralt i byen med masse shoppingmuligheter i umiddelbar nærhet. I tillegg opererer de med gunstige priser. 
« Siste redigering: September 13, 2011, 17:45:11 av ivo » Loggført
magnuer
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #3 på: September 13, 2011, 19:58:33 »

Anbefaler Park Plaza Glad
http://www.parkplaza.com/leeds-hotel-gb-ls1-5ns/gbleeds
Loggført
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #4 på: September 13, 2011, 21:10:00 »

Eg syns Marriott er å foretrekke, men ikkje nødvendigvis det rimeligste alternativet.
Loggført

COME ON LEEDS !!
testo
Fast på A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #5 på: September 13, 2011, 22:21:17 »

Park Plaza Ligger 2 min fra jernbanen og 2 min fra gågata/handlegatene og er et mere business hotell og trafikken rett utenfor døra.

Marriott ligger bare 200 meter lenger ned mot gågata og inngangspartiet er mere barnevennlig pga den store gårdsplassen hvor det stort sett bare kjører taxi som skal til hotellet, og som Ollan sier så er det også helsestudio, innendørsbasseng, boblebad og steamrom og en herlig bar til far Glad

Min annbefaling nÃ¥r du skal ha med kone og barn og kanskje er førstereis blir Marriott,  her vil du garantert treffe normenn som er der av samme grunn som deg...

Loggført

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
Leedsfan
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #6 på: September 15, 2011, 21:32:55 »

Park Plaza og Radisson Blu er mine favoritter!
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
id-buy
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #7 på: September 16, 2011, 14:42:45 »

Hilton Hotel Leeds City Centre (pris ligger på ca. 500kr/døgn for et dobbeltrom).
Loggført

HOWARD WILKINSON 'I'm a firm believer that if the other side scores first you have to score twice to win.'
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |