The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 16:45:57 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SPILLER: Mikael Forssell  (Lest 4993 ganger)
0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #90 på: Januar 01, 2012, 04:34:29 »

MeningslÞst og gi han kontrakt for sÄ og ikke ha han pÄ benken engang.(under forutsetning av at han presterer ok da):

NÄr vi bare kan ha fem mann pÄ benken vil jeg heller ha Becchio eller Keogh der enn Forsell. Mer enn en ren spiss blir vel rÄflott nÄr man har fire utespillere pÄ nevnte benk. BÄde Nunez og Forsell har nok blitt offer for behovet for en "potet" som kan dekke flere plasser.

-LeifO

Moderatortroll.
Loggført

- Leif Olav
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #91 på: Januar 01, 2012, 16:37:09 »

MeningslÞst og gi han kontrakt for sÄ og ikke ha han pÄ benken engang.(under forutsetning av at han presterer ok da):

NÄr vi bare kan ha fem mann pÄ benken vil jeg heller ha Becchio eller Keogh der enn Forsell. Mer enn en ren spiss blir vel rÄflott nÄr man har fire utespillere pÄ nevnte benk. BÄde Nunez og Forsell har nok blitt offer for behovet for en "potet" som kan dekke flere plasser.

-LeifO

Moderatortroll.

Regelen om bare 5 pÄ benken eksisterte ogsÄ nÄr Forsell ble signet. NÄr verken skader, suspensjoner eller alvorlig formsvikt baner vei for en spiller, blir det vanskelig Ä forsvare at klubben betaler lÞnn til han. Forssell er dessverre bare en av flere spillere som har passet nevnte kategori de siste Ära.
Loggført

Jon R.
Cherry
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #92 på: Januar 01, 2012, 18:00:40 »

vet han Þdela/opererte menisken for ca 1 mnd siden - men den mÄ vel vÊre
ok igjen nÄ!!??
Blir som signeringen av Tore Andre Flo dette her , men den forskjellen at
Forsell ennÄ ikke har scoret mÄl - kun vÊrt skadet like mye.... Blunker
Loggført

LEO

PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #93 på: Januar 02, 2012, 14:00:35 »

Jeg regner med at Forssell rykker en plass frem nÄ til innbytter benken.

Keogh var ok men foretrekker Beechio og at vi ikke henter tilbake Keogh men benytter oss nÄ av Forssell.
Loggført

lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #94 på: Januar 03, 2012, 02:47:35 »

-LeifO

Moderatortroll.

Regelen om bare 5 pÄ benken eksisterte ogsÄ nÄr Forsell ble signet. NÄr verken skader, suspensjoner eller alvorlig formsvikt baner vei for en spiller, blir det vanskelig Ä forsvare at klubben betaler lÞnn til han. Forssell er dessverre bare en av flere spillere som har passet nevnte kategori de siste Ära.

Det stemmer Jon. Og nÄr vi fikk inn Keogh pÄ lÄn ble plutselig Forssell en ganske unÞdvendig signing, men han er pÄ korttidskontrakt, var kontraktslÞs og neppe veldig dyr verken i eller utenfor drift.
Loggført

- Leif Olav
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #95 på: Januar 03, 2012, 02:51:50 »

-LeifO

Moderatortroll.

Det stemmer Jon. Og nÄr vi fikk inn Keogh pÄ lÄn ble plutselig Forssell en ganske unÞdvendig signing, men han er pÄ korttidskontrakt, var kontraktslÞs og neppe veldig dyr verken i eller utenfor drift.

Dyr er han sÄ lenge han bare hever lÞnn og ikke spiller kamper. Mannen soper jo helt sikkert inn noen millioner i Äret. Noen millioner her og noen millioner der. Det blir fort penger av slikt.

NĂ„r det er sagt er han jo plutselig med i gamet igjen, og da er det kanskje ikke sĂ„ galt allikevel?  Glad
Loggført

Jon R.
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #96 på: Januar 03, 2012, 03:00:40 »

Time vill shÄvv. ForelÞpig virker det vel litt som em ny Leon Constantine dette her.

-LeifO

Moderatortroll.
Loggført

- Leif Olav
Svend Anders

Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #97 på: Januar 03, 2012, 08:26:00 »

Vanskelig Ä vite hva som skjer videre her. Forssell var visst elendig pÄ slutten i gÄr, men han er uten kamptrening og mÄ jo fÄ en run om han skal lykkes. Det fÄr han neppe i Leeds.

Med Keogh ferdig, salg av Paynter og offloading av Forssell sitter vi med tre spisser mindre og sikkert minst 20,000 i spart ukelĂžnn.

Bring in Billy Sharp!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Loggført

Cherry
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #98 på: Januar 03, 2012, 10:56:51 »

Vanskelig Ä vite hva som skjer videre her. Forssell var visst elendig pÄ slutten i gÄr, men han er uten kamptrening og mÄ jo fÄ en run om han skal lykkes. Det fÄr han neppe i Leeds.

Med Keogh ferdig, salg av Paynter og offloading av Forssell sitter vi med tre spisser mindre og sikkert minst 20,000 i spart ukelĂžnn.

Bring in Billy Sharp!

HĂžr, hĂžr...kan ikke nekte for at dette er en god tanke!
Loggført

auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #99 på: Januar 03, 2012, 12:53:49 »

Sharp koster vel nesten 2 millioner pund. Om vi skulle hatt disse pengene tilgjengelig ville det vÊrt tÄpelig Ä blÄst ut alt pÄ en spiller. Midtstopper, hÞyreback og sentral midtbane kommer fÞrst i rekken i mine Þyner. Dog det ikke forundrer meg om Grayson for n-te gang utelater Ä kjÞpe vÄrt sÄrt tiltrengte midtbaneanker...

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #100 på: Januar 03, 2012, 13:27:36 »

Sharp koster vel nesten 2 millioner pund. Om vi skulle hatt disse pengene tilgjengelig ville det vÊrt tÄpelig Ä blÄst ut alt pÄ en spiller. Midtstopper, hÞyreback og sentral midtbane kommer fÞrst i rekken i mine Þyner. Dog det ikke forundrer meg om Grayson for n-te gang utelater Ä kjÞpe vÄrt sÄrt tiltrengte midtbaneanker...
auren

Det ville overrasket stort om ankeret som vi alle, bortsett i fra SG, ser trengs, kommer inn. Nevnte for han igjen nÄ i desember at Austin kunne vÊre mannen som rydder opp, men fikk den vanlige beskjeden om at det ikke er den posisjonen han Þnsker og styrke, men vi fÄr jo hÄpe han ogsÄ etter hvert har fÄtt opp Þynene!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Askertiger
I stallen
**

Vis profil
« Svar #101 på: Januar 03, 2012, 14:02:56 »

Bring in Billy Sharp!

Hva skjer med Paynter nÄ? UtlÄnsavtalen med Brighton utlÞp vel i dag, men jeg ser ikke at han stÄr oppfÞrt pÄ spillerlisten pÄ hjemmesiden. Husker jeg feil??
Loggført

Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.
Cherry
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #102 på: Januar 03, 2012, 14:08:34 »

...slettet ??   Osteaktig
Loggført

Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #103 på: Januar 03, 2012, 14:22:31 »

auren

Forssell, Paynter og Keogh ut, hĂžres veldig greit ut synes jeg.

SÄ lenge vi har Mc Cormack, ville heller jeg ikke prioritert Ä hente inn Sharp som er litt av samme spillertypen som vÄr toppscorer. Bruk heller pengene i andre sentrale posisjoner.
Austin er nevnt. Hvis Grayson faktisk mener at vi ikke trenger forsterkning i den posisjonen forstÄr jeg virkelig ikke tankegangen hans.
Loggført

Jon R.
RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #104 på: Januar 03, 2012, 14:39:46 »

Hvordan er Sharps kontraktsbetingelser i Doncaster? NÄr gÄr kontrakten hans ut? Synes vel det ser svÊrt tynt ut bak McCormack. De andre spissene scorer jo omtrent ikke mÄl. MÄ gjerne kvitte oss med Paynter, Forssell og Keogh. Har vi noen supertalenter i juniorstallen vi kan gi tillitt allerede i Är?
Loggført

Change is the constant that cannot be changed.
kalle_92
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW
« Svar #105 på: Januar 03, 2012, 15:30:07 »

Hvordan er Sharps kontraktsbetingelser i Doncaster? NÄr gÄr kontrakten hans ut? Synes vel det ser svÊrt tynt ut bak McCormack. De andre spissene scorer jo omtrent ikke mÄl. MÄ gjerne kvitte oss med Paynter, Forssell og Keogh. Har vi noen supertalenter i juniorstallen vi kan gi tillitt allerede i Är?
Syns det sklir ut her, men Monty Gimpel pÄ midstopperplass? Kanskje...
Loggført

Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #106 på: Januar 03, 2012, 16:08:27 »

Syns det sklir ut her, men Monty Gimpel pÄ midstopperplass? Kanskje...

HĂžr hĂžr!!! Hadde likt og endelig ta denne Monty Gimpel i Ăžyesyn!
Loggført

KEEP FIGHTING!!
Svend Anders

Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #107 på: Januar 03, 2012, 17:22:48 »

Det sies, men ikke bekreftet, at fra 1. januar sÄ aktiveres en klausul i Sharps kontrakt om at han kan gÄ for 1.85 mill pund. Mye penger for Leeds, som mÄ prioritere dette mot ny stopper, hÞyreback og sentral midtbane.

Det er vel fÄ unggutter pÄ spissplass vi kan se komme pÄ noen Är dessverre.

SA
Loggført

Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |