|
Somma27
|
 |
« på: August 15, 2011, 21:03:28 » |
|
Bestilte den nye hjemmedrakten for ganske lenge siden nÄ, men har ikke sett noe til den enda.
Flere som opplever det samme?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bjorn
|
 |
« Svar #1 på: August 15, 2011, 21:05:20 » |
|
Den mÄ sikkert igjennom tollen,..
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On! 4276
|
|
|
|
Somma27
|
 |
« Svar #2 på: August 15, 2011, 21:13:42 » |
|
Den mÄ sikkert igjennom tollen,..
Fikk den meget raskt i fjor, sÄ det er ikke problemet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Somma27
|
 |
« Svar #3 på: August 15, 2011, 21:36:20 » |
|
Bates holder igjen drakta helt til du sender over de 60 penca ekstra det koster i frakt.  Pay up ! [/quote Det hadde sÄ absolutt ikke overrasket meg. GET OUT OF OUR CLUB!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DW
|
 |
« Svar #4 på: August 15, 2011, 21:38:32 » |
|
Bestilte den nye hjemmedrakten for ganske lenge siden nÄ, men har ikke sett noe til den enda.
Tok et par uker for min del.Jeg fikk den for 4 dager siden. Sure 250,- i toll...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Somma27
|
 |
« Svar #5 på: August 15, 2011, 21:48:37 » |
|
Tok et par uker for min del.Jeg fikk den for 4 dager siden. Sure 250,- i toll... Bestilte min 30.Juli, sÄ det har altsÄ gÄtt over en og en halv mÄned.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DW
|
 |
« Svar #6 på: August 15, 2011, 21:58:21 » |
|
Tok et par uker for min del.Jeg fikk den for 4 dager siden. Sure 250,- i toll... Bestilte min 30.Juli, sÄ det har altsÄ gÄtt over en og en halv mÄned. Da er det noe galt.Er du blitt trukket pÄ nettbank eller var det i oppkrav?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leif Sverre
|
 |
« Svar #7 på: August 15, 2011, 22:02:36 » |
|
Gikk pÄ ca en uke for min drakt, men mÄtte selvsagt betale 181 NOK i tollavgifter.Men drakta var fin den....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Somma27
|
 |
« Svar #8 på: August 15, 2011, 22:09:27 » |
|
Tok et par uker for min del.Jeg fikk den for 4 dager siden. Sure 250,- i toll... Bestilte min 30.Juli, sÄ det har altsÄ gÄtt over en og en halv mÄned. Da er det noe galt.Er du blitt trukket pÄ nettbank eller var det i oppkrav? Har blitt trukket i nettbank ja. Skal sende de en mail nÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Stephenjazz
|
 |
« Svar #9 på: August 15, 2011, 22:32:55 » |
|
SpÞr om sendingsnummeret sÄ du kan spore opp pakken, hos posten eller royal mail
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det blir aldri umoderne Ă„ vinne
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #10 på: August 15, 2011, 23:20:30 » |
|
Jeg kjÞpte 1, men fikk beskjed om at betalingen ikke gikk i orden og den ble kansellert, og sÄ bestilte jeg pÄ nytt igjen, det ble ikke trukket fÞr om et par uker og da fikk jeg den i postkassen, dermed ingen toll.
SÄ trakk de meg for nye hunderlapper dagen etter, og etter 1 uke jeg hentelapp, og der let ogsÄ en drakt med tollavgifter pÄ 230 kr.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #11 på: August 15, 2011, 23:47:53 » |
|
Tok et par uker for min del.Jeg fikk den for 4 dager siden. Sure 250,- i toll... Bestilte min 30.Juli, sĂ„ det har altsĂ„ gĂ„tt over en og en halv mĂ„ned.Hva slags tidsregning er dette? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Ozzy96
|
 |
« Svar #12 på: August 16, 2011, 03:15:30 » |
|
etter det eg har oppfatta sÄ har det vore utsolgt eig god stund dei pleier det Ä vere 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
MrK
|
 |
« Svar #13 på: August 16, 2011, 08:06:34 » |
|
Bestilte den nÄr den var tilgjengelig for salg og den lÄ i postkassen da jeg kom hjem fra Sandefjord. ingen toll og ca 10 dager inkl. to helger - akseptabelt. Fra 30.juni er det pr. idag i overkant av en halv mÄned!
|
|
|
|
|
Loggført
|
HÞrt pÄ Living Room; "where's the cardmachine"?
|
|
|
Nilz
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #14 på: August 16, 2011, 08:08:52 » |
|
Jeg fikk ett tilbud fra Leeds om 50% pÄ den nye hjemmedrakta ca 1 august. Bestille umiddelbart bÄde til meg og sÞnnen (fikk 50% pÄ bare den ene) samt trenings-skjorta i blÄtt (den var veldig fin) Tok under 1 uke fÞr jeg hadde det i posten, ikke noe toll, men det kommer vel i etterkant. Fikk ogsÄ sammen med tilbudet en nÞkkelring med Þl-jekk og 3 stk pins. Synes det var en veldig grei deal for Ä stÞtte klubben.
|
|
|
|
|
Loggført
|
....in my own time.
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #15 på: August 16, 2011, 09:13:09 » |
|
Bestilte den nÄr den var tilgjengelig for salg og den lÄ i postkassen da jeg kom hjem fra Sandefjord. ingen toll og ca 10 dager inkl. to helger - akseptabelt. Fra 30.juni er det pr. idag i overkant av en halv mÄned!
Og hva slags tidsregning legges til grunn denne gang? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #16 på: August 16, 2011, 09:52:00 » |
|
Og hva slags tidsregning legges til grunn denne gang?  Kan det tenkes at juli er skuddmÄne, mens MrK helst vil glemme mÄneden?
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Somma27
|
 |
« Svar #17 på: August 16, 2011, 11:09:06 » |
|
Tok et par uker for min del.Jeg fikk den for 4 dager siden. Sure 250,- i toll... Bestilte min 30.Juli, sĂ„ det har altsĂ„ gĂ„tt over en og en halv mĂ„ned.Hva slags tidsregning er dette?  Herregud, I'm stupid. Mente selvfĂžlgelig ikke 30. Juli. Men da kan det vise seg at jeg bestilte drakten ganske lenge fĂžr dette, og at jeg har fĂ„tt bekreftelsen den 30.Juli. Ellers sĂ„ kan det rett og slett vise seg at jeg har vĂŠrt jĂŠvlig stressa, og at tiden har gĂ„tt MEGET sakte. Hehe, kan jo bli en artig sak dette  Har sendt de en mail uansett, de fĂ„r vel seg en latter der ogsĂ„ 
|
|
|
|
« Siste redigering: August 16, 2011, 11:11:30 av Somma27 »
|
Loggført
|
|
|
|
ollebolle
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #18 på: September 13, 2011, 08:56:44 » |
|
Bestilte til guttungen som ble 7 nettopp.. Tenkte stĂžrrelsen der borte var relativt stor og jeg har en liten gutt. KjĂžpte denne: 1 x Macron Junior Home Short Sleeved Shirt 2011/12 @ ÂŁ45.00 Size: SJ - 7/8yrs (28" Chest)
Og han fekk den ikke pÄ seg:( Er de sÄ smÄ i stÞrrelsen? Kanskje feil pÄ denne?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #19 på: September 13, 2011, 09:08:25 » |
|
Bestilte til guttungen som ble 7 nettopp.. Tenkte stĂžrrelsen der borte var relativt stor og jeg har en liten gutt. KjĂžpte denne: 1 x Macron Junior Home Short Sleeved Shirt 2011/12 @ ÂŁ45.00 Size: SJ - 7/8yrs (28" Chest)
Og han fekk den ikke pÄ seg:( Er de sÄ smÄ i stÞrrelsen? Kanskje feil pÄ denne?
Jeg har en 6-Äring og bestilte samme stÞrrelse, og ja den er litt liten. Guttungen sliter litt med Ä fÄ den over hodet og den sitter som stÞpt (ikke helt Fulham, men dog).
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #20 på: Oktober 28, 2011, 14:37:07 » |
|
Tenkte dette var en passende trÄd for meg Ä spÞr om dette: NÄr tror dere det kommer salg pÄ noen av de nÄvÊrende brukte Leedsdraktene? Tenkte jeg skulle kjÞpe drakt nÄr det kom tilbud. Hilsen fattig student 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #21 på: Oktober 28, 2011, 14:45:42 » |
|
Tenkte dette var en passende trÄd for meg Ä spÞr om dette: NÄr tror dere det kommer salg pÄ noen av de nÄvÊrende brukte Leedsdraktene? Tenkte jeg skulle kjÞpe drakt nÄr det kom tilbud. Hilsen fattig student  Det bruker Ä komme mot slutten av sesongen
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #22 på: Oktober 28, 2011, 15:32:36 » |
|
Tenkte dette var en passende trÄd for meg Ä spÞr om dette: NÄr tror dere det kommer salg pÄ noen av de nÄvÊrende brukte Leedsdraktene? Tenkte jeg skulle kjÞpe drakt nÄr det kom tilbud. Hilsen fattig student  Fattig eller ikke, Leeds-drakt har en rÄd til uansett!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #23 på: Oktober 28, 2011, 16:01:12 » |
|
Tenkte dette var en passende trÄd for meg Ä spÞr om dette: NÄr tror dere det kommer salg pÄ noen av de nÄvÊrende brukte Leedsdraktene? Tenkte jeg skulle kjÞpe drakt nÄr det kom tilbud. Hilsen fattig student  Fattig eller ikke, Leeds-drakt har en rÄd til uansett! Min prioritet: 1. BrÞd og vann 2. Leeds United  Men Leedsdrakt skal kjÞpes. Men sier ikke nei takk til en liten discount.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per Arne
|
 |
« Svar #24 på: Oktober 28, 2011, 16:51:12 » |
|
Tenkte dette var en passende trÄd for meg Ä spÞr om dette: NÄr tror dere det kommer salg pÄ noen av de nÄvÊrende brukte Leedsdraktene? Tenkte jeg skulle kjÞpe drakt nÄr det kom tilbud. Hilsen fattig student  Du evner altsÄ ikke Ä tenke pÄ at Bates tjener vesentlig mindre nÄr effektene er pÄ salg???
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #25 på: Oktober 28, 2011, 16:58:06 » |
|
Tenkte dette var en passende trÄd for meg Ä spÞr om dette: NÄr tror dere det kommer salg pÄ noen av de nÄvÊrende brukte Leedsdraktene? Tenkte jeg skulle kjÞpe drakt nÄr det kom tilbud. Hilsen fattig student  Det bruker Ä komme mot slutten av sesongen . bare nye drakter pÄ salg,de brukte vaskes og brukes om igjen ;-) Ollan
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #26 på: Oktober 28, 2011, 22:31:06 » |
|
Tenkte dette var en passende trÄd for meg Ä spÞr om dette: NÄr tror dere det kommer salg pÄ noen av de nÄvÊrende brukte Leedsdraktene? Tenkte jeg skulle kjÞpe drakt nÄr det kom tilbud. Hilsen fattig student  Det bruker Ä komme mot slutten av sesongen . bare nye drakter pÄ salg,de brukte vaskes og brukes om igjen ;-) Ollan Hehe  Du evner altsÄ ikke Ä tenke pÄ at Bates tjener vesentlig mindre nÄr effektene er pÄ salg???

|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #27 på: Januar 01, 2012, 19:26:00 » |
|
Noen som vet om det er muligheter for Ä fÄ sendt to hjemmedrakter til Arsenals superstore fra Elland Road og at jeg plukker de opp der fÞr kampen 9januar?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #28 på: Januar 01, 2012, 19:37:41 » |
|
Noen som vet om det er muligheter for Ä fÄ sendt to hjemmedrakter til Arsenals superstore fra Elland Road og at jeg plukker de opp der fÞr kampen 9januar?
Skader ikke Ă„ prĂžve. Godt mulig service fortsatt lever i Arsenalsjappa. Ville kanskje prĂžvd hotellet ditt fĂžrst. -LeifO Moderatortroll.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|