The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 11:27:19 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 4 5 [6]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SPILLER: Andy Lonergan  (Lest 7451 ganger)
0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.
DenHviteYeboah
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #150 på: Desember 13, 2011, 13:36:11 »

Ser at det snakkes om å forlenge lånet til Reading keeperen. Håper ikke vi låner han for å sette Lonergan på benken, selv om Reading keeperen er helt sjef.

Dette er eg einig i. Det er ingen tvil om at McCarthy har vore vår beste keeper denne sesongen, men med mindre det er aktuelt å kjøpe han i januar (noko som ville overraska meg stort), er Lonergan god nok til at han bør få stå.

Dette forstår eg ikkje.... Ka er vitsen med å låne en spiller som til alt overmål er bedre enn egen spiller, for så å IKKE bruke denne spilleren??? Hallo, det er vel viktig å ha trygghet bak forsvaret.
Bruk McCarthy så lenge han er i klubben, dersom han viser seg som den beste av de to. Kjøp han dersom vi har råd og får tilbud om det. La Lonergan kjempe for plassen. Det kan være sunt.
Enig.Hvorfor i helv...kan vi ikke ha 2 gode keepere???Kjøp McCarthy din forbanna gamle gnier.....håpløst Trist

Pust ut, les nøye og gjenta for deg selv. HAN ER IKKE TIL SALGS!!!!!
Ã…?hmmm,det var visst ikke Gradel heller...som sagt av andre: alle er til salgs!
Loggført
David Harle
I stallen
**

Vis profil
« Svar #151 på: Desember 13, 2011, 14:00:44 »

Gradel hadde under ett år igjen av kontrakten, McCarthy er i starten av en fireårskontrakt. Så svaret er noe at dette ikke er særlig realistisk uten at man kan laste Bates for dette (eller MUN, Gnom osv. Klarer ikke å holde kontroll på de ulike betegnelsen dere bruker).

Med Lonegran som svært solid førsteskanse ville jeg uansett ikke brukt store penger pÃ¥ keeperplassen.   
Loggført
Sydhagen

Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #152 på: Desember 13, 2011, 14:07:59 »

Skjønner ikke diskusjonen i det hele tatt.
Vi har en klassekeeper i Lonergan som også bør være det soleklare førstevalget når han er skadefri.
McCarthy har gjort en utmerket jobb som vikar, men jeg mener at det ikke bør være aktuelt å bruke mye penger (for mye penger vil han koste) på en ny keeper!
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
Andersen
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #153 på: Desember 13, 2011, 19:52:14 »

Reading keeperen har vel selv sagt at han vil kjempe om keeperplassen i Reading . Selv om jeg forstod at han kun var 3. valget der. i klubben
Loggført
Bites Yer Legs

Fast på A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #154 på: Januar 05, 2012, 14:13:08 »

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_lonergan_reveals_dressing_room_heart_to_heart_fuelled_burnley_display_1_4114761

Kapteinen tar tak!!  Kult
Loggført

KEEP FIGHTING!!
kalle_92
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW
« Svar #155 på: Januar 10, 2012, 11:04:56 »

Synes Lonergan hadde en god kamp i går! Virket ut som at han hadde grei kontroll på de fleste skuddene, og avslutningen til Henry var det vanskelig å gjøre noe med. Dessuten hadde han en matchwinner-redning, og var sikker og trygg i feltet. Godt å se at vi har en bra sisteskanse i Andy!
Loggført

Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
RoarG
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #156 på: Januar 10, 2012, 11:26:53 »

Synes Lonergan hadde en god kamp i går! Virket ut som at han hadde grei kontroll på de fleste skuddene, og avslutningen til Henry var det vanskelig å gjøre noe med. Dessuten hadde han en matchwinner-redning, og var sikker og trygg i feltet. Godt å se at vi har en bra sisteskanse i Andy!
Kanskje tryggheten kan gjenopprettes i de bakre rekker? HÃ¥per vi slipper flere skader i det leddet.
Loggført

Change is the constant that cannot be changed.
Sider: 1 ... 4 5 [6]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |