|
Mr Kaizer
|
 |
« på: Juli 25, 2011, 18:50:52 » |
|
|
|
|
|
« Siste redigering: August 24, 2011, 19:17:26 av Promotion 2010 »
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
samadhi
|
 |
« Svar #1 på: Juli 25, 2011, 18:54:25 » |
|
De fleste av oss vet vel lite om denne keeperen, og om laget er forsterket etter at Kasper dro blir spennende Ă„ se. Uansett godt Ă„ ha begge keeperne pĂ„ plass, og jeg tror at Lonergan og Rachubka (eller hvordan det nĂ„ skrives  ) gjĂžr at vi er meget bra forspent pĂ„ keeperplassen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
marching on together, derudaf forever...
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #2 på: Juli 25, 2011, 18:56:03 » |
|
Noe skuffende at det er denne keeperen som skal vÊre sÄ mye bedre enn Kasper. PNE-fansen mener altsÄ han er dÄrlig i feltarbeidet og i forhold til Ä kommunisere med spillerne. SÄnn sett kan like godt Rachubka vÊre fÞrstekeeper. Han har visstnok gjort det stÞdig sÄ langt i pre season.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #3 på: Juli 25, 2011, 18:58:16 » |
|
Noe skuffende at det er denne keeperen som skal vÊre sÄ mye bedre enn Kasper. PNE-fansen mener altsÄ han er dÄrlig i feltarbeidet og i forhold til Ä kommunisere med spillerne. SÄnn sett kan like godt Rachubka vÊre fÞrstekeeper. Han har visstnok gjort det stÞdig sÄ langt i pre season.
auren
Det er ikke feltarbeidet eller kommunikasjon han primĂŠrt er hentet inn for: http://www.youtube.com/watch?v=WbtZ4RaJglQ 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #4 på: Juli 25, 2011, 18:58:55 » |
|
Velkommen! MOT!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #5 på: Juli 25, 2011, 18:59:16 » |
|
Har mine tvil om at vi er styrket pÄ keeperplassen. Nok en signering som ikke akkurat oser av ambisjoner om opprykk til Premier League.
Uansett, velkommen skal du vĂŠre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Peter7
|
 |
« Svar #6 på: Juli 25, 2011, 19:10:33 » |
|
auren
Det er ikke feltarbeidet eller kommunikasjon han primĂŠrt er hentet inn for: http://www.youtube.com/watch?v=WbtZ4RaJglQ  Da behĂžver vi jo ikke noen ny spiss...
|
|
|
|
|
Loggført
|
"there is only one United, and I have played for them" (Alf-Inge Haaland)
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #7 på: Juli 25, 2011, 19:14:41 » |
|
auren
Det er ikke feltarbeidet eller kommunikasjon han primÊrt er hentet inn for: http://www.youtube.com/watch?v=WbtZ4RaJglQ  Grayson er et geni! Med EN signering er keeper pÄ plass og skadeproblemene i spissrekka lÞst. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
dansale
|
 |
« Svar #8 på: Juli 25, 2011, 19:26:41 » |
|
Velkommen Andy og mÄtte du storspille for oss og sikre direkte opprykk til Premier League 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Glenn K
|
 |
« Svar #9 på: Juli 25, 2011, 19:31:43 » |
|
I mitt hode en god lĂžsning! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
raggen
|
 |
« Svar #10 på: Juli 25, 2011, 19:32:38 » |
|
Velkommen Andy og mÄtte du storspille for oss og sikre direkte opprykk til Premier League  Amen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Forever Leeds United!!!!!!!!
|
|
|
vielljaa
I stallen

MOT
|
 |
« Svar #11 på: Juli 25, 2011, 19:38:33 » |
|
Vi slo tydeligvis Everton og mulig andre PL-lag i kampen om signaturen hans. Er vi competetive nok nÄ eller?  Jeg er nÄ veldig godt fornÞyd i alle fall. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
There is only one United
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #12 på: Juli 25, 2011, 20:07:28 » |
|
Vi slo tydeligvis Everton og mulig andre PL-lag i kampen om signaturen hans. Er vi competetive nok nĂ„ eller?  Jeg er nĂ„ veldig godt fornĂžyd i alle fall.  Ă
det tror du seriÞst pÄ ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #13 på: Juli 25, 2011, 20:14:02 » |
|
Vi slo tydeligvis Everton og mulig andre PL-lag i kampen om signaturen hans. Er vi competetive nok nĂ„ eller?  Jeg er nĂ„ veldig godt fornĂžyd i alle fall.  Ă
det tror du seriÞst pÄ ? Om Everton har budt pÄ han pÄ noe tidspunkt, vet jeg ikke, men han skal ha trent pÄ Finch Farm siden januar, noe som indikerer en viss interesse i det minste. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
vielljaa
I stallen

MOT
|
 |
« Svar #14 på: Juli 25, 2011, 20:15:11 » |
|
det tror du seriÞst pÄ ? Om Everton har budt pÄ han pÄ noe tidspunkt, vet jeg ikke, men han skal ha trent pÄ Finch Farm siden januar, noe som indikerer en viss interesse i det minste.  
|
|
|
|
|
Loggført
|
There is only one United
|
|
|
|
ziganda
|
 |
« Svar #15 på: Juli 25, 2011, 20:18:29 » |
|
det tror du seriÞst pÄ ? Verden vil bedras.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
NĂžrgaard
|
 |
« Svar #16 på: Juli 25, 2011, 20:20:45 » |
|
Velkommen Andy Lonergan. HÄber du sammen med forsvaret kommer til at gÞre det bedre end i sidste sÊson 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #17 på: Juli 25, 2011, 20:38:23 » |
|
Klassekeeper! Kjempesigning!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #18 på: Juli 25, 2011, 20:40:13 » |
|
Er veldig urolig for at det som blir sagt av Preston fansen av han sÄ langt. Men velkommen Andy.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #19 på: Juli 25, 2011, 20:42:34 » |
|
Er veldig urolig for at det som blir sagt av Preston fansen av han sÄ langt. Men velkommen Andy.
NÄr begynte fans si noe bra om spillere som blir solgt til bedre klubber?  At han ble kÄret til Ärets spiller for PNE to sesonger pÄ rad sier at mannen innehar kvaliteter, hadde visstnok en dÄrlig sesong i fjor sammen med et forferdelig preston lag, men hÄper og tror han vil vÊre god for oss denne sesongen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #20 på: Juli 25, 2011, 20:45:35 » |
|
Nei regner ikke med at de ville skryte for meget, men svakhetene hans er det som bekymrer meg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Woody
|
 |
« Svar #21 på: Juli 25, 2011, 22:17:01 » |
|
Er vel berre Ä sei velkommen,men er litt usikker pÄ om han blir fÞrtse keeper...
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #22 på: Juli 25, 2011, 22:22:09 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
upwego
I stallen

Leeds - at least until this world stops
|
 |
« Svar #23 på: Juli 25, 2011, 22:24:31 » |
|
For Ă„ vĂŠre helt ĂŠrlig, sĂ„ tror jeg veldig mange av oss sitter med et stort spĂžrsmĂ„lstegn etter denne signeringen. Vi Ăžnsker ham sjĂžlsagt hjertelig velkommen, men det er neppe en keeper av PL-format 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds - at least until this world stops spinning 'round
|
|
|
Kim
PĂ„ prĂžvespill

- MOT -
|
 |
« Svar #24 på: Juli 25, 2011, 22:27:34 » |
|
For Ă„ vĂŠre helt ĂŠrlig, sĂ„ tror jeg veldig mange av oss sitter med et stort spĂžrsmĂ„lstegn etter denne signeringen. Vi Ăžnsker ham sjĂžlsagt hjertelig velkommen, men det er neppe en keeper av PL-format  Han hjelper oss til opprykk og so henta vi De Gea neste sommar 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
upwego
I stallen

Leeds - at least until this world stops
|
 |
« Svar #25 på: Juli 25, 2011, 22:29:43 » |
|
Satser pÄ at du fÄr rett - men Scum-spillere vil vi helst ikke ha i hvit drakt! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds - at least until this world stops spinning 'round
|
|
|
|
SveinArve
|
 |
« Svar #26 på: Juli 26, 2011, 00:13:28 » |
|
Leedskeepere spiller ikkje i kvit drakt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #27 på: Juli 26, 2011, 08:14:24 » |
|
tror pÄ denne!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #29 på: Juli 26, 2011, 09:21:01 » |
|
tror nok at lonergan hadde en om mulig mer utakknemmelig jobb en kasper i fjor. Han kommer til Ă„ bli meget bra for oss  Bakerste mann i et lag som rykket ned, kontra et som "nesten" rykket opp..who'll do the math?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|