The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 11:12:05 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dobbelkamp 13 og 16 August,Boro & Hull  (Lest 1642 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« på: Juni 29, 2011, 21:42:42 »

Da var fly best,sÄ er det berre Ä gjera unna ferie og telle ned.
Blir spennande Ä sjÄ om Leeds kan stille lag i to sÄ tette kampar,med sÄ lite spelarar dei har for tida.... Osteaktig Reknar med dette er kontroll pÄ og at vi mÞnstrar eit topp lag nÄr serien startar.
Fleire som vurderar desse oppgjera??
Loggført

LIFE IS LEEDS
Geiremann
I stallen
**

Vis profil
« Svar #1 på: Juni 30, 2011, 22:16:34 »

Planen var Ă„ ta med familien pĂ„ en ukes tur hvor stĂžrstejenta pĂ„ fem Ă„r skulle fĂ„ se sin fĂžrste Leedskamp, og jeg fĂ„ med meg begge disse kampene. Dessverre har kona planlagt mye arbeid pĂ„ huset i sommer, sĂ„ tid og penger strekker ikke til  Sint

Plaster pÄ sÄret blir at jeg fÄr med meg Hull-kampen pÄ en snartur, sammen med bror og en kamerat. Fly er bestillt Rygge-Stansted-Rygge, ogsÄ regner jeg med at vi leier bil.
Gleder meg som en gris  Gliser

Mer plaster pÄ sÄret at jeg ogsÄ fÄr med meg lÞrdag pÄ Øyafestivalen.
Loggført
Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #2 på: Juni 30, 2011, 23:19:50 »

Planen var Ă„ ta med familien pĂ„ en ukes tur hvor stĂžrstejenta pĂ„ fem Ă„r skulle fĂ„ se sin fĂžrste Leedskamp, og jeg fĂ„ med meg begge disse kampene. Dessverre har kona planlagt mye arbeid pĂ„ huset i sommer, sĂ„ tid og penger strekker ikke til  Sint

Plaster pÄ sÄret blir at jeg fÄr med meg Hull-kampen pÄ en snartur, sammen med bror og en kamerat. Fly er bestillt Rygge-Stansted-Rygge, ogsÄ regner jeg med at vi leier bil.
Gleder meg som en gris  Gliser

Mer plaster pÄ sÄret at jeg ogsÄ fÄr med meg lÞrdag pÄ Øyafestivalen.

det var vel ein grei deal det,er du kjapp og heldig sĂ„ har Hilton fortsatt tilbud  til 409 kr pr natt inkl frokost,enda litt plaster pĂ„..... Gliser
Loggført

LIFE IS LEEDS
Geiremann
I stallen
**

Vis profil
« Svar #3 på: Juli 02, 2011, 00:08:33 »

669 kr og 30 Þre for overnatting og frokostbuffet for tre pÄ Hilton.
223 kr og 10 Ăžre pr pers. Helt grei pris synes jeg.
Alltid en fornĂžyelse Ă„ booke hotell i Leeds  Gliser
Loggført
RuneR
PĂ„ juniorlaget

rbreitan@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #4 på: Juli 08, 2011, 14:27:53 »

Jeg er med  Gliser
Har bestilt fly med Ryanair Rygge-Stansted fredag 12/8 kl 0700, retur onsdag 17/8 kl 18:25 (NOK 498 t/r), og skal bo pÄ Park Plaza, i Boar Lane.

ForelÞpig reiser jeg alene, og jeg mottar gjerne innspill med tanke pÄ kampbilletter, slik at vi kanskje kan vÊre flere samlet pÄ tribunen....
Loggført

`·.ž.·Ž¯`·...ž><((((Âș>
Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #5 på: Juli 08, 2011, 20:45:02 »

Jeg er med  Gliser
Har bestilt fly med Ryanair Rygge-Stansted fredag 12/8 kl 0700, retur onsdag 17/8 kl 18:25 (NOK 498 t/r), og skal bo pÄ Park Plaza, i Boar Lane.

ForelÞpig reiser jeg alene, og jeg mottar gjerne innspill med tanke pÄ kampbilletter, slik at vi kanskje kan vÊre flere samlet pÄ tribunen....

Har og samme flyrute som deg,sÄ heilt aleine blir du nok neppe Blunker
Bill til kampen er ikkje lagt ut enda,men skal stÄ pÄ North Stand som vanlig.Blir garantert folksomt overalt pÄ stadion denne dagen.
Loggført

LIFE IS LEEDS
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #6 på: Juli 08, 2011, 22:37:02 »

Pga jobb sÄ fÄr jeg nÞye meg med Middlesbrough den trettende.
Ankommer torsdag og blir til sĂžndag, Marriott. Glad
Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #7 på: Juli 08, 2011, 22:46:40 »

Pga jobb sÄ fÄr jeg nÞye meg med Middlesbrough den trettende.
Ankommer torsdag og blir til sĂžndag, Marriott. Glad

Ja det er noko drit med den jobben gitt,har 4 veke ferie i Ă„r,men pga boro kampen mĂ„ den utvidast med enno 3 dagar Gliser Gliser  ser ut til at vi blir ein liten gjeng denna gongen og.
Loggført

LIFE IS LEEDS
Tand
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #8 på: Juli 15, 2011, 18:16:15 »

Er det noen der ute som vet nÄr billetter til Boro kampen legges ut for salg
Skal over den 12-14. august og skal bo pÄ Mint.
Hilsen Tand
Loggført

Tand
Peters
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Juli 15, 2011, 19:41:21 »

Er det noen der ute som vet nÄr billetter til Boro kampen legges ut for salg
Skal over den 12-14. august og skal bo pÄ Mint.
Hilsen Tand

Billetter for members til Boro legges ut tirsdag og Hull onsdag.
Ikke member sÄ blir det en uke senere..
Loggført
jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #10 på: Juli 16, 2011, 11:59:18 »

Klar Gliser Gliser Gliser
Loggført
Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #11 på: Juli 16, 2011, 14:08:31 »

til begge kampar sjĂžlvsagt?? Gliser
Loggført

LIFE IS LEEDS
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #12 på: Juli 16, 2011, 21:10:46 »

Skikkelig lyst pÄ denne dobbelkampen. Men mÄ nok se det an et par uker fÞr jeg vet om det klaffer. Reiser jeg sÄ skal jeg ha med begge. Ser at det er billig med KLM (Gardermoen-Schiphol-Manchester) med morgenfly pÄ lÞrdag 13 og retur onsdag 17. ca 1400,-
Loggført
jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #13 på: Juli 19, 2011, 10:09:11 »

til begge kampar sjĂžlvsagt?? Gliser

Of course Gliser
Loggført
Lundewhites
I stallen
**

Vis profil
« Svar #14 på: Juli 19, 2011, 17:19:11 »

Blir trippelkamp pÄ meg og ungane!! Reiser over fra Torp til Liverpoll mandag 8 og tilbake pÄ onsdag 17 august :-) blir da 10 kamper pÄ kontoen til 8 og 10 Äringen. Skal ligge pÄ Queens, blei 3970 for 8 netter. Dog uten frokost....
« Siste redigering: Juli 19, 2011, 17:22:23 av Lundewhites » Loggført

For the sake of Leeds United he would break himself in two
Ihag
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #15 på: Juli 19, 2011, 18:49:26 »

Da er billetter bÄde til Boro- og Hull kampen bestilt. Var veldig mange reserverte plasser allerede, sÄ members bestill nÄ hvis dere har spesielle Þnsker.
Loggført
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #16 på: Juli 19, 2011, 19:20:17 »

Da er billetter bÄde til Boro- og Hull kampen bestilt. Var veldig mange reserverte plasser allerede, sÄ members bestill nÄ hvis dere har spesielle Þnsker.

Hull-kampen er vel ikkje lagt ut enda...?
Loggført

COME ON LEEDS !!
RuneR
PĂ„ juniorlaget

rbreitan@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #17 på: Juli 19, 2011, 22:57:49 »

Hull-kampen er vel ikkje lagt ut enda...?
Joda, Hull-kampen er ogsÄ klar, selv om det stÄr at den fÞrst legges ut i morgen.....
Loggført

`·.ž.·Ž¯`·...ž><((((Âș>
RuneR
PĂ„ juniorlaget

rbreitan@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #18 på: Juli 20, 2011, 11:53:45 »

Jeg er med  Gliser

Bill til kampen er ikkje lagt ut enda,men skal stÄ pÄ North Stand som vanlig.Blir garantert folksomt overalt pÄ stadion denne dagen.

- Hvor mange er dere, og hvordan har dere tenkt Ă„ reise mellom Stansted og Leeds?
- Min forelĂžpige plan er tog (ÂŁ80 tur/retur)
Loggført

`·.ž.·Ž¯`·...ž><((((Âș>
Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #19 på: Juli 20, 2011, 13:34:14 »

Jeg er med  Gliser

- Hvor mange er dere, og hvordan har dere tenkt Ă„ reise mellom Stansted og Leeds?

Vi er to som reiser til Leds fred,men kun 1 som reiser tilbake onsd.Tenkt Ă„ leige bil kansje?
Loggført

LIFE IS LEEDS
RuneR
PĂ„ juniorlaget

rbreitan@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #20 på: Juli 26, 2011, 11:00:01 »

Jeg er med  Gliser

Vi er to som reiser til Leds fred,men kun 1 som reiser tilbake onsd.Tenkt Ă„ leige bil kansje?
Det kan vÊre interessant med leiebil. Blir noe billigere, selv med bare to personer.... Kan fÄ en Vectra for ca £120 tur/retur
Loggført

`·.ž.·Ž¯`·...ž><((((Âș>
ArneS
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #21 på: Juli 26, 2011, 17:54:27 »

Jeg er med  Gliser

Det kan vÊre interessant med leiebil. Blir noe billigere, selv med bare to personer.... Kan fÄ en Vectra for ca £120 tur/retur

Har brukt leiebil selv et par ganger Rune.  Praktisk bĂ„de opp og ned, men ogsĂ„ i "fridagene".  Ikke glem at drivstoff ogsĂ„ koster, og beregn minst ÂŁ40 i parkering!
Loggført

"Keep passing the open windows" - John Irving, Hotel New Hampshire
Lundewhites
I stallen
**

Vis profil
« Svar #22 på: Juli 28, 2011, 01:43:38 »

Er det noen som skal til Liverpool etter kampen mot Hull pĂ„ tirsdag? Fryktelig dĂ„rlig kommunikasjon mellom Leeds og Liverpool sĂ„ seint en tirsdag  Tvilende  kunne delt en drosje, det er meg og to guttunger pĂ„ 8 og 10 Ă„r. Eller sĂ„ blir det tog kl. 02.20....  en seks seter koster ca 120 pund.
Loggført

For the sake of Leeds United he would break himself in two
Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #23 på: Juli 28, 2011, 16:15:18 »

Er det noen som skal til Liverpool etter kampen mot Hull pĂ„ tirsdag? Fryktelig dĂ„rlig kommunikasjon mellom Leeds og Liverpool sĂ„ seint en tirsdag  Tvilende  kunne delt en drosje, det er meg og to guttunger pĂ„ 8 og 10 Ă„r. Eller sĂ„ blir det tog kl. 02.20....  en seks seter koster ca 120 pund.

Tog kl 02.20 er  dyreplageri Gliser eg tok taxi i pĂ„sken og betalte 70ÂŁ ettet avtale som LUSCOS har
Loggført

LIFE IS LEEDS
Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #24 på: Juli 28, 2011, 16:18:20 »

I dag lĂ„g  billettane til Boro og Hull kampane posten.Heeerlig Gliser
Loggført

LIFE IS LEEDS
Ihag
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #25 på: Juli 28, 2011, 18:09:53 »

Mine billetter til de samme kampene kom ogsÄ i dag. Blir 2 lange uker nÄ, gleder meg veldig ! Gliser
Loggført
Terje U
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #26 på: August 01, 2011, 12:42:48 »

Jeg skal reise fra Liverpool onsdag morgen (etter Hull kampen) og deler gjerne en drosje fra Leeds.
Loggført
ØBS
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #27 på: August 01, 2011, 18:16:57 »

Pokker heller...

Er det ikke Øya, sÄ er det Terrengkrokketmesterskapet til Atle...
Loggført

LUSCOS-hilsen
ØBS
RuneR
PĂ„ juniorlaget

rbreitan@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #28 på: August 01, 2011, 19:23:56 »

Pokker heller...

Er det ikke Øya, sÄ er det Terrengkrokketmesterskapet til Atle...
?... Men uansett sĂ„ velger noen av oss Leeds  Kult
Loggført

`·.ž.·Ž¯`·...ž><((((Âș>
Geiremann
I stallen
**

Vis profil
« Svar #29 på: August 01, 2011, 20:22:33 »

Øya lÞrdag, Leeds tirsdag Glad
Gleder meg som en gris!
Loggført
Sider: [1] 2
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |