|
Woody
|
 |
« på: Juni 29, 2011, 21:42:42 » |
|
Da var fly best,sÄ er det berre Ä gjera unna ferie og telle ned. Blir spennande Ä sjÄ om Leeds kan stille lag i to sÄ tette kampar,med sÄ lite spelarar dei har for tida....  Reknar med dette er kontroll pÄ og at vi mÞnstrar eit topp lag nÄr serien startar. Fleire som vurderar desse oppgjera??
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Geiremann
|
 |
« Svar #1 på: Juni 30, 2011, 22:16:34 » |
|
Planen var Ă„ ta med familien pĂ„ en ukes tur hvor stĂžrstejenta pĂ„ fem Ă„r skulle fĂ„ se sin fĂžrste Leedskamp, og jeg fĂ„ med meg begge disse kampene. Dessverre har kona planlagt mye arbeid pĂ„ huset i sommer, sĂ„ tid og penger strekker ikke til  Plaster pĂ„ sĂ„ret blir at jeg fĂ„r med meg Hull-kampen pĂ„ en snartur, sammen med bror og en kamerat. Fly er bestillt Rygge-Stansted-Rygge, ogsĂ„ regner jeg med at vi leier bil. Gleder meg som en gris  Mer plaster pĂ„ sĂ„ret at jeg ogsĂ„ fĂ„r med meg lĂžrdag pĂ„ Ăyafestivalen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Woody
|
 |
« Svar #2 på: Juni 30, 2011, 23:19:50 » |
|
Planen var Ă„ ta med familien pĂ„ en ukes tur hvor stĂžrstejenta pĂ„ fem Ă„r skulle fĂ„ se sin fĂžrste Leedskamp, og jeg fĂ„ med meg begge disse kampene. Dessverre har kona planlagt mye arbeid pĂ„ huset i sommer, sĂ„ tid og penger strekker ikke til  Plaster pĂ„ sĂ„ret blir at jeg fĂ„r med meg Hull-kampen pĂ„ en snartur, sammen med bror og en kamerat. Fly er bestillt Rygge-Stansted-Rygge, ogsĂ„ regner jeg med at vi leier bil. Gleder meg som en gris  Mer plaster pĂ„ sĂ„ret at jeg ogsĂ„ fĂ„r med meg lĂžrdag pĂ„ Ăyafestivalen. det var vel ein grei deal det,er du kjapp og heldig sĂ„ har Hilton fortsatt tilbud til 409 kr pr natt inkl frokost,enda litt plaster pĂ„..... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Geiremann
|
 |
« Svar #3 på: Juli 02, 2011, 00:08:33 » |
|
669 kr og 30 Þre for overnatting og frokostbuffet for tre pÄ Hilton. 223 kr og 10 Þre pr pers. Helt grei pris synes jeg. Alltid en fornÞyelse Ä booke hotell i Leeds 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #4 på: Juli 08, 2011, 14:27:53 » |
|
Jeg er med  Har bestilt fly med Ryanair Rygge-Stansted fredag 12/8 kl 0700, retur onsdag 17/8 kl 18:25 (NOK 498 t/r), og skal bo pÄ Park Plaza, i Boar Lane. ForelÞpig reiser jeg alene, og jeg mottar gjerne innspill med tanke pÄ kampbilletter, slik at vi kanskje kan vÊre flere samlet pÄ tribunen....
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.ž.·Ž¯`·...ž><((((Âș>
|
|
|
|
Woody
|
 |
« Svar #5 på: Juli 08, 2011, 20:45:02 » |
|
Jeg er med  Har bestilt fly med Ryanair Rygge-Stansted fredag 12/8 kl 0700, retur onsdag 17/8 kl 18:25 (NOK 498 t/r), og skal bo pÄ Park Plaza, i Boar Lane. ForelÞpig reiser jeg alene, og jeg mottar gjerne innspill med tanke pÄ kampbilletter, slik at vi kanskje kan vÊre flere samlet pÄ tribunen.... Har og samme flyrute som deg,sÄ heilt aleine blir du nok neppe  Bill til kampen er ikkje lagt ut enda,men skal stÄ pÄ North Stand som vanlig.Blir garantert folksomt overalt pÄ stadion denne dagen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #6 på: Juli 08, 2011, 22:37:02 » |
|
Pga jobb sÄ fÄr jeg nÞye meg med Middlesbrough den trettende. Ankommer torsdag og blir til sÞndag, Marriott. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Woody
|
 |
« Svar #7 på: Juli 08, 2011, 22:46:40 » |
|
Pga jobb sÄ fÄr jeg nÞye meg med Middlesbrough den trettende. Ankommer torsdag og blir til sÞndag, Marriott.  Ja det er noko drit med den jobben gitt,har 4 veke ferie i Är,men pga boro kampen mÄ den utvidast med enno 3 dagar  ser ut til at vi blir ein liten gjeng denna gongen og.
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Tand
|
 |
« Svar #8 på: Juli 15, 2011, 18:16:15 » |
|
Er det noen der ute som vet nÄr billetter til Boro kampen legges ut for salg Skal over den 12-14. august og skal bo pÄ Mint. Hilsen Tand
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tand
|
|
|
|
Peters
|
 |
« Svar #9 på: Juli 15, 2011, 19:41:21 » |
|
Er det noen der ute som vet nÄr billetter til Boro kampen legges ut for salg Skal over den 12-14. august og skal bo pÄ Mint. Hilsen Tand
Billetter for members til Boro legges ut tirsdag og Hull onsdag. Ikke member sÄ blir det en uke senere..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #10 på: Juli 16, 2011, 11:59:18 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Woody
|
 |
« Svar #11 på: Juli 16, 2011, 14:08:31 » |
|
til begge kampar sjĂžlvsagt?? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #12 på: Juli 16, 2011, 21:10:46 » |
|
Skikkelig lyst pÄ denne dobbelkampen. Men mÄ nok se det an et par uker fÞr jeg vet om det klaffer. Reiser jeg sÄ skal jeg ha med begge. Ser at det er billig med KLM (Gardermoen-Schiphol-Manchester) med morgenfly pÄ lÞrdag 13 og retur onsdag 17. ca 1400,-
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #13 på: Juli 19, 2011, 10:09:11 » |
|
til begge kampar sjĂžlvsagt??  Of course 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lundewhites
|
 |
« Svar #14 på: Juli 19, 2011, 17:19:11 » |
|
Blir trippelkamp pÄ meg og ungane!! Reiser over fra Torp til Liverpoll mandag 8 og tilbake pÄ onsdag 17 august :-) blir da 10 kamper pÄ kontoen til 8 og 10 Äringen. Skal ligge pÄ Queens, blei 3970 for 8 netter. Dog uten frokost....
|
|
|
|
« Siste redigering: Juli 19, 2011, 17:22:23 av Lundewhites »
|
Loggført
|
For the sake of Leeds United he would break himself in two
|
|
|
Ihag
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #15 på: Juli 19, 2011, 18:49:26 » |
|
Da er billetter bÄde til Boro- og Hull kampen bestilt. Var veldig mange reserverte plasser allerede, sÄ members bestill nÄ hvis dere har spesielle Þnsker.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #16 på: Juli 19, 2011, 19:20:17 » |
|
Da er billetter bÄde til Boro- og Hull kampen bestilt. Var veldig mange reserverte plasser allerede, sÄ members bestill nÄ hvis dere har spesielle Þnsker.
Hull-kampen er vel ikkje lagt ut enda...?
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #17 på: Juli 19, 2011, 22:57:49 » |
|
Hull-kampen er vel ikkje lagt ut enda...? Joda, Hull-kampen er ogsÄ klar, selv om det stÄr at den fÞrst legges ut i morgen.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.ž.·Ž¯`·...ž><((((Âș>
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #18 på: Juli 20, 2011, 11:53:45 » |
|
Jeg er med  Har bestilt fly med Ryanair Rygge-Stansted fredag 12/8 kl 0700, retur onsdag 17/8 kl 18:25 (NOK 498 t/r), og skal bo pÄ Park Plaza, i Boar Lane. ForelÞpig reiser jeg alene, og jeg mottar gjerne innspill med tanke pÄ kampbilletter, slik at vi kanskje kan vÊre flere samlet pÄ tribunen.... Har og samme flyrute som deg,sÄ heilt aleine blir du nok neppe  Bill til kampen er ikkje lagt ut enda,men skal stÄ pÄ North Stand som vanlig.Blir garantert folksomt overalt pÄ stadion denne dagen. - Hvor mange er dere, og hvordan har dere tenkt Ä reise mellom Stansted og Leeds? - Min forelÞpige plan er tog (£80 tur/retur)
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.ž.·Ž¯`·...ž><((((Âș>
|
|
|
|
Woody
|
 |
« Svar #19 på: Juli 20, 2011, 13:34:14 » |
|
Jeg er med  Har bestilt fly med Ryanair Rygge-Stansted fredag 12/8 kl 0700, retur onsdag 17/8 kl 18:25 (NOK 498 t/r), og skal bo pÄ Park Plaza, i Boar Lane. ForelÞpig reiser jeg alene, og jeg mottar gjerne innspill med tanke pÄ kampbilletter, slik at vi kanskje kan vÊre flere samlet pÄ tribunen.... Har og samme flyrute som deg,sÄ heilt aleine blir du nok neppe  Bill til kampen er ikkje lagt ut enda,men skal stÄ pÄ North Stand som vanlig.Blir garantert folksomt overalt pÄ stadion denne dagen. - Hvor mange er dere, og hvordan har dere tenkt Ä reise mellom Stansted og Leeds? - Min forelÞpige plan er tog (£80 tur/retur) Vi er to som reiser til Leds fred,men kun 1 som reiser tilbake onsd.Tenkt Ä leige bil kansje?
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #20 på: Juli 26, 2011, 11:00:01 » |
|
Jeg er med  Har bestilt fly med Ryanair Rygge-Stansted fredag 12/8 kl 0700, retur onsdag 17/8 kl 18:25 (NOK 498 t/r), og skal bo pÄ Park Plaza, i Boar Lane. ForelÞpig reiser jeg alene, og jeg mottar gjerne innspill med tanke pÄ kampbilletter, slik at vi kanskje kan vÊre flere samlet pÄ tribunen.... Har og samme flyrute som deg,sÄ heilt aleine blir du nok neppe  Bill til kampen er ikkje lagt ut enda,men skal stÄ pÄ North Stand som vanlig.Blir garantert folksomt overalt pÄ stadion denne dagen. - Hvor mange er dere, og hvordan har dere tenkt Ä reise mellom Stansted og Leeds? - Min forelÞpige plan er tog (£80 tur/retur) Vi er to som reiser til Leds fred,men kun 1 som reiser tilbake onsd.Tenkt Ä leige bil kansje? Det kan vÊre interessant med leiebil. Blir noe billigere, selv med bare to personer.... Kan fÄ en Vectra for ca £120 tur/retur
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.ž.·Ž¯`·...ž><((((Âș>
|
|
|
|
ArneS
|
 |
« Svar #21 på: Juli 26, 2011, 17:54:27 » |
|
Jeg er med  Har bestilt fly med Ryanair Rygge-Stansted fredag 12/8 kl 0700, retur onsdag 17/8 kl 18:25 (NOK 498 t/r), og skal bo pÄ Park Plaza, i Boar Lane. ForelÞpig reiser jeg alene, og jeg mottar gjerne innspill med tanke pÄ kampbilletter, slik at vi kanskje kan vÊre flere samlet pÄ tribunen.... Har og samme flyrute som deg,sÄ heilt aleine blir du nok neppe  Bill til kampen er ikkje lagt ut enda,men skal stÄ pÄ North Stand som vanlig.Blir garantert folksomt overalt pÄ stadion denne dagen. - Hvor mange er dere, og hvordan har dere tenkt Ä reise mellom Stansted og Leeds? - Min forelÞpige plan er tog (£80 tur/retur) Vi er to som reiser til Leds fred,men kun 1 som reiser tilbake onsd.Tenkt Ä leige bil kansje? Det kan vÊre interessant med leiebil. Blir noe billigere, selv med bare to personer.... Kan fÄ en Vectra for ca £120 tur/retur Har brukt leiebil selv et par ganger Rune. Praktisk bÄde opp og ned, men ogsÄ i "fridagene". Ikke glem at drivstoff ogsÄ koster, og beregn minst £40 i parkering!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Keep passing the open windows" - John Irving, Hotel New Hampshire
|
|
|
|
Lundewhites
|
 |
« Svar #22 på: Juli 28, 2011, 01:43:38 » |
|
Er det noen som skal til Liverpool etter kampen mot Hull pÄ tirsdag? Fryktelig dÄrlig kommunikasjon mellom Leeds og Liverpool sÄ seint en tirsdag  kunne delt en drosje, det er meg og to guttunger pÄ 8 og 10 Är. Eller sÄ blir det tog kl. 02.20.... en seks seter koster ca 120 pund.
|
|
|
|
|
Loggført
|
For the sake of Leeds United he would break himself in two
|
|
|
|
Woody
|
 |
« Svar #23 på: Juli 28, 2011, 16:15:18 » |
|
Er det noen som skal til Liverpool etter kampen mot Hull pÄ tirsdag? Fryktelig dÄrlig kommunikasjon mellom Leeds og Liverpool sÄ seint en tirsdag  kunne delt en drosje, det er meg og to guttunger pÄ 8 og 10 Är. Eller sÄ blir det tog kl. 02.20.... en seks seter koster ca 120 pund. Tog kl 02.20 er dyreplageri  eg tok taxi i pÄsken og betalte 70£ ettet avtale som LUSCOS har
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Woody
|
 |
« Svar #24 på: Juli 28, 2011, 16:18:20 » |
|
I dag lÄg billettane til Boro og Hull kampane posten.Heeerlig
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
Ihag
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #25 på: Juli 28, 2011, 18:09:53 » |
|
Mine billetter til de samme kampene kom ogsÄ i dag. Blir 2 lange uker nÄ, gleder meg veldig ! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Terje U
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #26 på: August 01, 2011, 12:42:48 » |
|
Er det noen som skal til Liverpool etter kampen mot Hull pÄ tirsdag? Fryktelig dÄrlig kommunikasjon mellom Leeds og Liverpool sÄ seint en tirsdag  kunne delt en drosje, det er meg og to guttunger pÄ 8 og 10 Är. Eller sÄ blir det tog kl. 02.20.... en seks seter koster ca 120 pund. Jeg skal reise fra Liverpool onsdag morgen (etter Hull kampen) og deler gjerne en drosje fra Leeds.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ĂBS
|
 |
« Svar #27 på: August 01, 2011, 18:16:57 » |
|
Pokker heller...
Er det ikke Ăya, sĂ„ er det Terrengkrokketmesterskapet til Atle...
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS-hilsen ĂBS
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #28 på: August 01, 2011, 19:23:56 » |
|
Pokker heller...
Er det ikke Ăya, sĂ„ er det Terrengkrokketmesterskapet til Atle...
?... Men uansett sÄ velger noen av oss Leeds 
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.ž.·Ž¯`·...ž><((((Âș>
|
|
|
|
Geiremann
|
 |
« Svar #29 på: August 01, 2011, 20:22:33 » |
|
Ăya lĂžrdag, Leeds tirsdag  Gleder meg som en gris!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|