Nettavisen har en artikkelserie "Det store intervjuet" der Reka var sak.
Jeg klipper følgende:
Fanatisk Leeds-fanDet er en avslappet stemning her hos Aalesunds Fotballklubb. Ikke noe stress. Fotograf Paul Weaver og jeg rakk knapt å komme innenfor stadiondøra før oppmann Gunnar Sørensen tilbød oss kaffe. Livet er godt under kong Rekdal.
- Det er én ting jeg må spørre deg om, Kjetil. Hadde du virkelig en klausul i kontrakten med Lierse som tillot deg å høre på BBCs sendinger fra Leeds-kampene da du var trener der, slik det står på Wikipedia-siden om deg?
- Det er ikke helt riktig. Vi møttes alltid klokka fire til mat, og kampene i Belgia går klokka åtte. Jeg satt med radio under middagen. Det fikk jeg lov til, smiler den 42 år gamle Leeds-fanatikeren. Han følger fortsatt nøye med på alt som skjer på Elland Road. Utrolig nok har han fremdeles ikke stått på stadion selv. Det er vanskelig å finne åpninger til slikt i kalenderen når man selv jobber innenfor fotball.
- Det er jo tid rundt romjula, men som familiefar har jeg da litt andre prioriteringer. Men jeg har tenkt meg dit. Jeg har lovt Niklas (eldstesønnen, red. anm.) det. Vi må få gjennomført det. Det hadde vært artig å dra dit hvis det ble snakk om opprykk til Premier League. - Så det kan bli snakk om en liten Aalesund-permisjon til våren?
- Vi får se, humrer han lavt.
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3239893.eceHer må det da gå an å dra litt i tråder for å
hjelpe mannen til en tur???