The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 11:10:27 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VÃ¥r ærede medsupporter Kjetil Rekdal..  (Lest 716 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Leedsfan
Fast på A-laget

Vis profil
« på: Juni 26, 2011, 13:59:07 »

Jeg har forandret mening om denne karen, man kan si mye om herr Rekdal, men for en vinnertype.

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å se han som manager i Leeds en gang i fremtiden.
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Lexmark
PÃ¥ juniorlaget

eirikhb@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #1 på: Juni 26, 2011, 15:22:42 »

Ja, han er faen så god når han vinner.

Når han taper, derimot...er ikke mye til vinnerskalle på han fyren her, dessverre. Han hadde fått hetta etter 3-4 serierunder her.
Loggført
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #2 på: Juni 26, 2011, 15:43:59 »

...inntil videre er Rekdals Leedskarriere et utopisk emne. For å unngå at det skal vokse opp mange slike 'drømmer' på OEF holder vi det Off Topic inntil det blir reelle rykter...
Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
Leedsfan
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #3 på: Juni 26, 2011, 16:12:08 »

...inntil videre er Rekdals Leedskarriere et utopisk emne. For å unngå at det skal vokse opp mange slike 'drømmer' på OEF holder vi det Off Topic inntil det blir reelle rykter...

Ikke helt enig med deg, men du er jo sjefen...
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Alta-White

Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #4 på: Juni 26, 2011, 20:32:15 »

Herlig fyr !  Osteaktig Det han presterer med Ã…lesund er pÃ¥ grensen til sensasjonelt !
Loggført
hobberst jr.
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: Juni 26, 2011, 22:58:16 »

Liker best uttalelsen om Rosenborg Og NFF, jeg.
Loggført

Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry
Joe Jordan
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: Juni 26, 2011, 23:38:52 »

Eneste treneren som til tider lirer av seg noe interessant. NFF tåler ikke oppsynet på ham og det betyr at han gjør noe riktig.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Loggført

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
dansale
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #7 på: Juni 27, 2011, 01:10:03 »

Har absolutt sansen for coaching i verdensklasse med Kjetil Rekdal

Sent from my old computer using hands and keyboard
Loggført

Meld deg inn i LUSCOS http://www.leedsunited.no/bli-medlem/      Du vil ikkje angra! Glad
fmtj
Fast på A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nå...

Vis profil E-post
« Svar #8 på: Juni 27, 2011, 11:02:47 »

Kjetil Rekdal er Kjetil Rekdal og han er Leeds supporter. Da får jeg behandle ham med respekt, men jeg er neimen ikke sikker på om jeg hadde vært like nådig derom det ikke var tilfelle. Ikke akkurat noe sjarmtroll bestandig, men lidenskaplig fotballmenneske, det er han. Og jeg har dyp respekt for det han får til der oppe i Ålesund. Imponerende. Men, hvordan er det å være spiller for denne mannen- det hadde vært interessant å vite litt om. Noen som kan bidra??
Loggført

Yeboahs vitne
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Januar 07, 2012, 20:43:40 »

Nettavisen har en artikkelserie "Det store intervjuet" der Reka var sak.

Jeg klipper følgende:

Fanatisk Leeds-fan
Det er en avslappet stemning her hos Aalesunds Fotballklubb. Ikke noe stress. Fotograf Paul Weaver og jeg rakk knapt å komme innenfor stadiondøra før oppmann Gunnar Sørensen tilbød oss kaffe. Livet er godt under kong Rekdal.

- Det er én ting jeg må spørre deg om, Kjetil. Hadde du virkelig en klausul i kontrakten med Lierse som tillot deg å høre på BBCs sendinger fra Leeds-kampene da du var trener der, slik det står på Wikipedia-siden om deg?

- Det er ikke helt riktig. Vi møttes alltid klokka fire til mat, og kampene i Belgia går klokka åtte. Jeg satt med radio under middagen. Det fikk jeg lov til, smiler den 42 år gamle Leeds-fanatikeren.

Han følger fortsatt nøye med på alt som skjer på Elland Road. Utrolig nok har han fremdeles ikke stått på stadion selv. Det er vanskelig å finne åpninger til slikt i kalenderen når man selv jobber innenfor fotball.

- Det er jo tid rundt romjula, men som familiefar har jeg da litt andre prioriteringer. Men jeg har tenkt meg dit. Jeg har lovt Niklas (eldstesønnen, red. anm.) det. Vi må få gjennomført det. Det hadde vært artig å dra dit hvis det ble snakk om opprykk til Premier League.

- Så det kan bli snakk om en liten Aalesund-permisjon til våren?

- Vi får se, humrer han lavt.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3239893.ece

Her må det da gå an å dra litt i tråder for å hjelpe mannen til en tur??? Glad

Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
asLeeds

Fast på A-laget

Gary Speed

Vis profil E-post
« Svar #10 på: Januar 08, 2012, 13:12:44 »

Heilt enig Asbjørn!!
få Kjetil med øve på dobbel i Mars!!!!
Loggført

DALHEIM WHITES
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |