|
Rudi G.
|
 |
« på: Juni 25, 2011, 17:29:12 » |
|
SÃ¥ langt er disse kampene klare; 13/7 Falkirk - LU 16/7 Motherwell - LU 19/7 Rochdale - LU 23/7 Sheffield W. - LU 26/7 Sandefjord - LU 31/7 LU - Newcastle Noen som har tenkt seg over til noen av disse kampene? http://www.leedsunited.com/news/20110619/pre-season-ticket-information_2247585_2378006
|
|
|
|
« Siste redigering: Juli 04, 2011, 17:43:03 av Rudi G. »
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #1 på: Juni 25, 2011, 18:29:29 » |
|
Vurderer familieferie og kampen mot Ncastle.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #2 på: Juni 25, 2011, 18:29:50 » |
|
Til Norge? Er det noe som tyder pÃ¥ det 
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #3 på: Juni 25, 2011, 18:59:59 » |
|
Til Norge? Er det noe som tyder pÃ¥ det  Mener jeg sÃ¥/hørte noen rykter for en tid tilbake. LU har vel meldt at det skal være en kamp eller to mellom Sheffield W. og Newcastle kampene, sÃ¥ vi fÃ¥r jo hÃ¥pe! Vurdere selv de fire første, bestemmes i løpet av helgen! MOT!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #4 på: Juni 25, 2011, 19:40:50 » |
|
Til Norge? Er det noe som tyder pÃ¥ det  Mener jeg sÃ¥/hørte noen rykter for en tid tilbake. LU har vel meldt at det skal være en kamp eller to mellom Sheffield W. og Newcastle kampene, sÃ¥ vi fÃ¥r jo hÃ¥pe! Vurdere selv de fire første, bestemmes i løpet av helgen! MOT! Begynner ferien 25/7, vurderer Scarborough og avslutte med helg i Leeds og kampen mot Ncastle samt "family funday" pÃ¥ ER.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Kjell Skjerven
|
 |
« Svar #5 på: Juni 25, 2011, 21:09:37 » |
|
Kanskje me faar vite noko naar fjernsyns selskapene bestemmer seg for kamper den 17 serierunde som er helga 23-24 juli.Forhaapentlegvis blir ikkje LSK kampen flytta...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Side before self,every time.
|
|
|
|
MrK
|
 |
« Svar #6 på: Juni 25, 2011, 23:52:02 » |
|
Det har vært snakk om LSK en tid men det er avhengig av at kampen ikke flyttes!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #7 på: Juni 27, 2011, 18:36:59 » |
|
Da blir det pre-seasontour i Scotland og England 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
MrK
|
 |
« Svar #8 på: Juni 27, 2011, 20:14:49 » |
|
Da blir det pre-seasontour i Scotland og England  Hva er reiseplanen da Rudi - BGO - Aberdeen, falkirk?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #9 på: Juni 27, 2011, 20:33:46 » |
|
Da blir det pre-seasontour i Scotland og England  Hva er reiseplanen da Rudi - BGO - Aberdeen, falkirk? BGO - Aberdeen 12/7 retur fra Gatwick 25/7. Mulig base i Scotland blir Edinburgh før turen går nedover til Yorkshire. Turen avsluttes i London.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
MrK
|
 |
« Svar #10 på: Juni 28, 2011, 20:05:41 » |
|
BGO - Aberdeen 12/7 retur fra Gatwick 25/7. Mulig base i Scotland blir Edinburgh før turen går nedover til Yorkshire. Turen avsluttes i London. [/quote]
Hele fam?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
leedsheim
|
 |
« Svar #11 på: Juli 04, 2011, 15:09:21 » |
|
Sandefjord-Leeds 26.juli??? Er det noe hold i slike rykter?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Vi skal tilbake!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #12 på: Juli 04, 2011, 17:42:33 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #13 på: Juli 04, 2011, 18:08:27 » |
|
Konge!!
Jeg stiller selvsagt! Vil det bli opplegg ala slik det var i Bergen mtp samlingssted?
Hvordan er det med transport fra/til Oslo? Hva er rimeligst og mest effektivt?
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #14 på: Juli 05, 2011, 08:12:20 » |
|
Konge!!
Jeg stiller selvsagt! Vil det bli opplegg ala slik det var i Bergen mtp samlingssted?
Hvordan er det med transport fra/til Oslo? Hva er rimeligst og mest effektivt?
Widerø Bergen - Torp!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hallgi
|
 |
« Svar #15 på: Juli 11, 2011, 16:42:52 » |
|
Da blir det pre-seasontour i Scotland og England  Hva er reiseplanen da Rudi - BGO - Aberdeen, falkirk? BGO - Aberdeen 12/7 retur fra Gatwick 25/7. Mulig base i Scotland blir Edinburgh før turen går nedover til Yorkshire. Turen avsluttes i London. Herlig at eg omsider oppdaga at Leeds skal preseasona seg i Skottland, for der skal jammen eg og! Tilfeldig at det skal klaffe, men eg kommer der på fredag 15. for å hoppe på en seilbåt den 20., men da rekker eg kampen den 16. først:) For den spilles i Motherwell sant? Eg lander i Edinburgh kvelden før, men ser det ikkje er så lang avstand på kartet så det skal gå bra.., Har dere oversikt om det er noe Leeds-samlings der før/og eller etter kamp?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #16 på: Juli 11, 2011, 17:25:55 » |
|
Da blir det pre-seasontour i Scotland og England  Hva er reiseplanen da Rudi - BGO - Aberdeen, falkirk? BGO - Aberdeen 12/7 retur fra Gatwick 25/7. Mulig base i Scotland blir Edinburgh før turen går nedover til Yorkshire. Turen avsluttes i London. Herlig at eg omsider oppdaga at Leeds skal preseasona seg i Skottland, for der skal jammen eg og! Tilfeldig at det skal klaffe, men eg kommer der på fredag 15. for å hoppe på en seilbåt den 20., men da rekker eg kampen den 16. først:) For den spilles i Motherwell sant? Eg lander i Edinburgh kvelden før, men ser det ikkje er så lang avstand på kartet så det skal gå bra.., Har dere oversikt om det er noe Leeds-samlings der før/og eller etter kamp? Motherwell lørdagen ja, sjekk PM 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|