|
B-m
|
 |
« Svar #90 på: Juli 27, 2011, 00:44:11 » |
|
Per dags dato, av det jeg har sett av spillere.
Holder et meget høyt championship nivå : Howson, Gradel, Becchio
Holder et over middels championship nivå: Snodgrass, Lonergan(ut i fra rapporter).
Holder et middels Championshipnivå: Lloyd Sam, Somma, McCormack, Connolly, Nunes , Kisnorbo(noe usikkert), Rachubka, O'brian, Lees.
Holder et lavt Championshipnivå: Bruce, White, Brown(dårlig fitness), Clayton(uerfaren, kan slå til), Bromby, Parker.
League one: Paynter, Grella, Bessone,
Kilkenny og Johnson mener jeg lå i skiktet middels/lavt, begge kunne være veldig gode i én kamp for så å være dårlig i neste.
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
Glenn K
|
 |
« Svar #91 på: Juli 27, 2011, 01:53:29 » |
|
Holder et over middels championship nivå: Snodgrass, Lonergan(ut i fra rapporter).
Holder et middels Championshipnivå: Lloyd Sam, Somma, McCormack, Connolly, Nunes , Kisnorbo(noe usikkert), Rachubka, O'brian, Lees.
Holder et lavt Championshipnivå: Bruce, White, Brown(dårlig fitness), Clayton(uerfaren, kan slå til), Bromby, Parker.
Kilkenny og Johnson mener jeg lå i skiktet middels/lavt, begge kunne være veldig gode i én kamp for så å være dårlig i neste.
Syns du burde byttet plass mellom Becchio og Snoddy, ellers så det greit ut.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #92 på: Juli 27, 2011, 15:40:07 » |
|
Syns du burde byttet plass mellom Becchio og Snoddy, ellers så det greit ut. Det har vist seg i pre-season og de kampene vi har manglet Becchio at han uvurdeelig for laget vårt. Legger ned en sinnsyk mengde med arbeid i hver bidige kamp, er en fantastisk hodespiller og avslutter(tror han var mestskorende på hodet i ligaen forrige sesong, og kanskje i hele England?). Jeg elsker Snodgrass, men han var ikke imponerende siste del av sesongen i fjor. Synes han sliter mot gode motstandere, og har noe problemer å sette sitt preg på (viktige) kamper. Byr noen over 6 millioner pund for Snodgrass vil et salg være aktuelt, men da må vi bruke 75% av pengene på spillere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #93 på: Juli 29, 2011, 12:31:30 » |
|
Keeper: Andy Lonergan V. back: Ben Parker Midtstopper: Paddy Kisnorbo Midstopper: Alex Bruce H. back: Paul Connolly V. midtbane/ving: Max Gradel Sentral midtbane: Johnny Howson Sentral midtbane: Michael Brown H. midtbane/ving: Robert Snodgrass Offensiv midtbane/spiss: Ross McCormack Spiss: Billy Paynter
Benk: Paul Rachubka, Aidy White, Fede Bessone, Leigh Bromby, Andrew O'Brien, Tom Lees, Adam Clayton, Lloyd Sam, Ramon Nunez, Luciano Becchio, Davide Somma.
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #94 på: Juli 29, 2011, 15:19:35 » |
|
Hvis det blir sånn som SA skrev etter Sandefjord-kampen, at Becchio er ute i bare tre uker, da ser det straks lysere ut.  Men jeg håper fortsatt at vår sentrale midtbane er solid nok til at vi kan spille 4-4-2.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
Woody
|
 |
« Svar #95 på: Juli 29, 2011, 20:50:18 » |
|
Keeper: Andy Lonergan V. back: Ben Parker Midtstopper: Paddy Kisnorbo Midstopper: Alex Bruce H. back: Paul Connolly V. midtbane/ving: Max Gradel Sentral midtbane: Johnny Howson Sentral midtbane: Michael Brown H. midtbane/ving: Robert Snodgrass Offensiv midtbane/spiss: Ross McCormack Spiss: Billy Paynter
Benk: Paul Rachubka, Aidy White, Fede Bessone, Leigh Bromby, Andrew O'Brien, Tom Lees, Adam Clayton, Lloyd Sam, Ramon Nunez, Luciano Becchio, Davide Somma.
Er vel ikkje det verste lag vi kan stille med dette,men ønsker meg ein ny venstre back og så bytter eg ut Paynter med Nunez
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #96 på: Juli 29, 2011, 21:01:14 » |
|
Er vel ikkje det verste lag vi kan stille med dette,men ønsker meg ein ny venstre back og så bytter eg ut Paynter med Nunez Enig. Men synes også vi må ha en midtbanespiller til, av høyere kaliber.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
|
DanskLeedsGut
|
 |
« Svar #97 på: Juli 30, 2011, 23:12:33 » |
|
Mit forslag ville være sådan her: Keeper: Andrew Lonergan H.back: Paul Connolly C.back: Pat Kisnorbo C.back: Andy O'Brien V.back: Aidy White H.midt: Robert Snodgrass C.midt: Jonny Howson C.midt: Michael Brown V.midt: Max Gradel Off.midt: Ramon Nunez Spids: Ross McCormack
|
|
|
|
|
Loggført
|
Welcome to Leeds: Paul Rachubka, Michael Brown
|
|
|
|
SDalen
|
 |
« Svar #98 på: Juli 31, 2011, 16:44:00 » |
|
Hva er grunnlaget for at så mange vil se White?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland whites!
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #99 på: Juli 31, 2011, 20:32:57 » |
|
HÃ¥pet om en "egenprodusert" stjerne kanskje!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
SDalen
|
 |
« Svar #100 på: Juli 31, 2011, 21:19:07 » |
|
Håpet om en "egenprodusert" stjerne kanskje!!! Forsåvidt greit det, men har han bevist noe? Parker er da også egenprodusert!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland whites!
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #101 på: Juli 31, 2011, 21:33:10 » |
|
Håpet om en "egenprodusert" stjerne kanskje!!! Forsåvidt greit det, men har han bevist noe? Parker er da også egenprodusert! Potensiale til White er større. Han er rask og derfor vil vel de fleste se han på backen som en moderne back...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #102 på: August 01, 2011, 10:42:24 » |
|
Håpet om en "egenprodusert" stjerne kanskje!!! Forsåvidt greit det, men har han bevist noe? Parker er da også egenprodusert! Potensiale til White er større. Han er rask og derfor vil vel de fleste se han på backen som en moderne back... White er på alle måter ett talent i alle fall,Parker derimot......
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Oppdrettslaksen
|
 |
« Svar #103 på: August 01, 2011, 12:31:57 » |
|
Vi må huske at White kun har 15 kamper i Leeds-trøya, og de fleste her har kun vært innhopp. White har på mange måter blitt hypet litt for mye på dette forumet, for ja han er rask, men utenom det har han ikke imponert meg så mye. Det at han har hatt så mye skadeproblemer i såpass ung alder lover jo heller ikke godt. Uansett så håper jeg selvsagt at vi en dag har en god PL-spiller i White, men akkurat nå så ser jeg det ikke for meg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #104 på: August 01, 2011, 14:20:09 » |
|
Vi må huske at White kun har 15 kamper i Leeds-trøya, og de fleste her har kun vært innhopp. White har på mange måter blitt hypet litt for mye på dette forumet, for ja han er rask, men utenom det har han ikke imponert meg så mye. Det at han har hatt så mye skadeproblemer i såpass ung alder lover jo heller ikke godt. Uansett så håper jeg selvsagt at vi en dag har en god PL-spiller i White, men akkurat nå så ser jeg det ikke for meg.
Enig. Men White kommer ALDRI til å spille en eneste PL-kamp. Det føler jeg meg rimelig sikker på. Parker er en habil L1-back. Håper vi kvitter oss med begge to og hent er inn en skikkelig god venstreback! auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #105 på: August 04, 2011, 18:09:20 » |
|
Jeg er kanskje litt kjapp, O'dear! Jeg synes heller ikke det ser så verst ut, håper Becchio kan spille snart...
Keeper: Andy Lonergan V. back: Darren O'Dea Midtstopper: Paddy Kisnorbo Midstopper: Andrew O'Brien H. back: Paul Connolly V. midtbane/ving: Max Gradel Sentral midtbane: Adam Clayton Sentral midtbane: Michael Brown H. midtbane/ving: Robert Snodgrass Offensiv midtbane/spiss: Johnny Howson Spiss: Ross McCormack
Benk: Paul Rachubka, Aidy White, Ben Parker, Fede Bessone, Leigh Bromby, Alex Bruce, Tom Lees, Lloyd Sam, Ramon Nunez, Luciano Becchio, Billy Paynter, Davide Somma.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #106 på: August 04, 2011, 21:05:26 » |
|
Fortsatt vel tynt på sentral midtbane. Kommer ingen inn der må de vi har holde seg skadefrie hele sesongen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #107 på: August 04, 2011, 21:16:28 » |
|
Fortsatt vel tynt på sentral midtbane. Kommer ingen inn der må de vi har holde seg skadefrie hele sesongen.
Howson må nok spille sentral midtbane ved skader eller andre forfall. Det kommer nok inn en sentral midtbanespiller til innen måneden er omme, kanskje to. Mot Derby forrige sesong så startet disse: Schmeichel; Connolly, Naylor, Collins og Bessone I år starter disse: Lonergran, Connolly, O'Brien, Kisnorbo og O'Dea/Parker Clayton er bedre enn Kilkenny Brown er en bedre spillertype enn Johnson Midtbanen med Snodgrass, Howson og Gradel er jo konge. Hvis Ross putter og vi får Becchio snart tilbake så blir jeg happy. Når det butter i mot så sender vi innpå Nunez og Paynter... Tror dette blir en bra sesong...  For positiv igjen??
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SDalen
|
 |
« Svar #108 på: August 04, 2011, 23:26:51 » |
|
Howson må nok spille sentral midtbane ved skader eller andre forfall. Det kommer nok inn en sentral midtbanespiller til innen måneden er omme, kanskje to. Mot Derby forrige sesong så startet disse: Schmeichel; Connolly, Naylor, Collins og Bessone I år starter disse: Lonergran, Connolly, O'Brien, Kisnorbo og O'Dea/Parker Clayton er bedre enn Kilkenny Brown er en bedre spillertype enn Johnson Midtbanen med Snodgrass, Howson og Gradel er jo konge. Hvis Ross putter og vi får Becchio snart tilbake så blir jeg happy. Når det butter i mot så sender vi innpå Nunez og Paynter... Tror dette blir en bra sesong...  For positiv igjen?? Liker holdningen, og tenker mye av det samme selv! Tror det skal gå greit, og vi kan klart være med å kjempe i denne ligaen, hvor alt kan skje etter min mening 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland whites!
|
|
|
|
DanskLeedsGut
|
 |
« Svar #109 på: August 04, 2011, 23:34:13 » |
|
LONERGAN CONNOLLY - O'BRIEN - KISNORBO - O'DEA SNODDY - HOWSON - BROWN - GRADEL NUNEZ MCCORMACK Start 11'er mod Soton!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Welcome to Leeds: Paul Rachubka, Michael Brown
|
|
|
|
LEO
|
 |
« Svar #110 på: August 13, 2011, 12:48:28 » |
|
Nunez MÅ få spille idag. Grayson må endre fra forrige seriekamp ellers mister han garderoben.
Nytter ikke bare å klage verbalt man må også vise handling.
Nunez har vist at han duger men duger vår manager ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #111 på: August 13, 2011, 12:57:07 » |
|
Lonergan Lees bromby kisnorbo white Snodgrass clayton brown howson gradel mccormack
in med nunez och sam om det kör ihop sig framåt
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
peder
|
 |
« Svar #112 på: August 13, 2011, 13:51:08 » |
|
Lonergan Lees bromby kisnorbo white Snodgrass clayton brown howson gradel mccormack
in med nunez och sam om det kör ihop sig framåt
Enig i det meste men McCormack passer overhode ikke inn som enslig spiss, da tror jeg faktisk selv Paynter hadde gjort det bedre 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #113 på: August 13, 2011, 14:10:07 » |
|
howson har en fri roll
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #114 på: Desember 21, 2011, 09:54:40 » |
|
Jeg vil gjerne se følgende lag mot Derby:
Lonergan - Connolly, O'Dea, Lees, Pugh - Vayrynen, Clayton - Snodgrass, Nunez, White - Becchio.
Subs: McCarthy, Kisnorbo, Brown, Sam og Forssell.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
MacMurder
|
 |
« Svar #115 på: Desember 21, 2011, 10:42:59 » |
|
Bytt ut Becchio mot Forssell, så ser det ok ut.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #116 på: Desember 21, 2011, 11:39:26 » |
|
Lonergan - Connolly, O'Dea, Lees, Pugh - Vayrynen, Clayton - Snodgrass, Nunez, White - Becchio.
auren
Enig! 4-2-3-1 passer best for de spillertypene vi har i stallen. Kjør på!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #117 på: Desember 21, 2011, 12:04:01 » |
|
auren
Enig! 4-2-3-1 passer best for de spillertypene vi har i stallen. Kjør på! Hvis Nunez starter, må jeg nok spise noen hatter. Hvis han i det hele tatt kommer på benken, er jo det godt gjort i seg selv...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #118 på: Desember 21, 2011, 12:18:43 » |
|
auren
Støtter deg i den auren. Nunez beviste jo forrige sesong at han kunne spille bra på et dårlig lag, hvorfor skulle han da ikke lykkes i Leeds. Det vi har manglet alt for lenge er kreativitet og det har han jo masse av selv om han ikke kan takle..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #119 på: Desember 21, 2011, 13:11:05 » |
|
auren
Har du solgt toppscorern vår, Auren, eller er han skada?
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|