The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 11:04:45 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 6669 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #120 på: Desember 21, 2011, 13:18:35 »

Jeg vil gjerne se fĂžlgende lag mot Derby:

Lonergan - Connolly, O'Dea, Lees, Pugh - Vayrynen, Clayton - Snodgrass, Nunez, White - Becchio.

Subs: McCarthy, Kisnorbo, Brown, Sam og Forssell.

auren

Har du solgt toppscorern vÄr, Auren, eller er han skada?

Jeg er usikker pÄ om McCormack vil fungere i en 4-2-3-1 formasjon. Det mÄ i tilfellet bil i Howson-rollen. Spilte han der mot Reading mon tro?
Jeg hadde glemt McCormack litt ut. SÄ han kan fint erstatte Sam eller Forssell pÄ benken.

Jeg synes ogsÄ Grayson snarlig bÞr bestemme seg for hvilken formasjon han Þnsker Ä spille, for sÄ Ä skaffe de riktige spillerne som kan bekle den formasjonen.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #121 på: Januar 20, 2012, 14:12:59 »

Keeper: Lonergan
V. back: White
Midtstopper: Lees
Midstopper: O'Dea
H. back: Thompson
V. midtbane/ving: Townsend
Sentral midtbane: Clayton
Sentral midtbane: Delph
H. midtbane/ving: Snodgrass
Offensiv midtbane/spiss: McCormack
Spiss: Becchio/Forsell

Benk: Taylor, Nunez, Pugh, Bruce, Varynen, Becchio/Forsell

HÄper jeg ikke har glemt noen, men i en litt deprimerende tid sÄ ser dette ut som et slagkraftig lag for meg. Kanskje ting og tang ikke er sÄ fÊlt som vi skal ha det til?

MOT!
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #122 på: Januar 20, 2012, 14:16:37 »

Roy Rogers??
Loggført

Go Huddersfield!!
Mr. Leeds
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #123 på: Januar 20, 2012, 14:18:48 »

Roy Rogers??
Robbie Rogers
Brown

Ikke at jeg savner noen av dem, men fÄr kanskje sett dem i aksjon i mars mot Southampton og Hull Gliser
Loggført

Sjekk ut dette gratis manager spillet pÄ nettet:

www.hattrick.org
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #124 på: Januar 20, 2012, 14:20:39 »

Skulle hatt en hÞyreback assÄ. Da hadde det laget vÊrt godt nok for en promotion push. Vi er litt sÄrbare der. Selv om Tomsen har gjort sakene bra sÄ langt sÄ er han ikke noen back!
Loggført
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #125 på: Januar 20, 2012, 14:27:17 »

Roy Rogers??

Er ikke klar fÞr i neste uke, mÄ skrive kontrakt fÞrst!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
4ever arcticwhite
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #126 på: Januar 20, 2012, 14:27:48 »

Roy Rogers??
Roy of the Rovers ( http://www.royoftherovers.com )
Loggført

The future's so White I've got to wear shades Kult
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #127 på: Januar 20, 2012, 14:31:46 »

H. back: Thompson
Spiss: Becchio/Forsell

Benk: Taylor, Nunez, Pugh, Bruce, Varynen, Becchio/Forsell

HÄper jeg ikke har glemt noen, men i en litt deprimerende tid sÄ ser dette ut som et slagkraftig lag for meg. Kanskje ting og tang ikke er sÄ fÊlt som vi skal ha det til?

MOT!

Sett Delph i offansiv midtbane og ha McCormack/Forsell alene pÄ topp. Brown og Clayton pÄ sentral midtbane.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #128 på: Januar 20, 2012, 14:41:20 »

Sett Delph i offansiv midtbane og ha McCormack/Forsell alene pÄ topp. Brown og Clayton pÄ sentral midtbane.

auren

Jeg vil heller ha Snodball der. Og ingen Brown. Og RÄdyr pÄ en av vingene. Moro med to raske vinger. Helt vilt! Woho!
Loggført
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #129 på: Januar 20, 2012, 14:42:00 »

Roy Rogers??

Aha, han ble glemt..Glad Men hvem skal ut?
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #130 på: Januar 20, 2012, 14:43:56 »

NÄr man ser pÄ laget er det egentlig sÄ verst? Et lag vinner ikke kamper av Ä vÊre god pÄ papiret, men for meg ser dette bedre ut enn de fleste av vÄre konkurrenter? Har jeg "Leedsbriller" pÄ?
Loggført

RoarG
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #131 på: Januar 20, 2012, 14:44:10 »

Roy Rogers??

Ikke klar enda. Siste rest av papirarbeidet gjĂžres over helga. FĂžrst klar mot Birmingham 31. jan.
Loggført

Change is the constant that cannot be changed.
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #132 på: Januar 20, 2012, 14:46:00 »

NÄr man ser pÄ laget er det egentlig sÄ verst? Et lag vinner ikke kamper av Ä vÊre god pÄ papiret, men for meg ser dette bedre ut enn de fleste av vÄre konkurrenter? Har jeg "Leedsbriller" pÄ?

Problemet er vel at vi ikke kjenner de andre lagenes spillere sÊrlig godt. Det er uansett vanskelig Ä sammenligne. I alle fall for meg. Jeg tror det kan gÄ an Ä blande seg inn med de beste igjen nÄ. Saken er uansett at Grayson ogsÄ bÞr byttes om det blir tap mot Chipsvitsj imÄrra!
Loggført
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #133 på: Januar 20, 2012, 14:49:07 »

Problemet er vel at vi ikke kjenner de andre lagenes spillere sÊrlig godt. Det er uansett vanskelig Ä sammenligne. I alle fall for meg. Jeg tror det kan gÄ an Ä blande seg inn med de beste igjen nÄ. Saken er uansett at Grayson ogsÄ bÞr byttes om det blir tap mot Chipsvitsj imÄrra!

Jeg ser pÄ de kampene jeg kan fra The Championship og det er mange lag med mange spillere som ikke har PL potensiale...
Loggført

auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #134 på: Januar 20, 2012, 14:54:42 »

PÄ papiret har vi hatt gode lag nÄr vi har mÞtt Barnsley, Reading og Watford ogsÄ, men man sÄ jo hvordan det gikk. Enten sÄ har vi jevnt over middelmÄdige spillere eller mange gode spillere som bare gir 90 %.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

peder
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #135 på: Januar 20, 2012, 15:50:28 »

Start 11'eren ser faktisk ganske bra ut pÄ papiret. Thompson pÄ hÞyreback er vel det eneste plassen som bÞr forbedres.
Problemet 2. Er at Delph trolig kommer til Ä trenge noen kamper for Ä fÄ spilt seg i form og han er vel bare forelÞpig innleid til slutten av februar.
Ser man pĂ„ hva vi har pĂ„ benken, spesielt sentralt pĂ„ midten ser det heller dĂ„rlig ut og hĂžyreback plassen MÅ forsterkes i snarest.
Loggført
Cherry
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #136 på: Januar 20, 2012, 16:23:46 »

MĂ„ ikke glemme SAM eller da, han kan vĂŠre fresh i innhopp!!
HÄper Forsell kunne begynne Ä fungere nÄ, spilte visst meget bra mot Toon pÄ tirsdag...
MĂ„ brukes riktig....mĂžtende spiss.
Loggført

GeirO
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #137 på: Januar 20, 2012, 19:41:51 »

Roy Rogers??

Han gÄr inn for Becchio.....neste kamp.
Loggført

MOT
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #138 på: Januar 31, 2012, 14:53:41 »

Kan ikke si annet enn at med ny (forhÄpentligvis god) hÞyreback sÄ er jeg meget tilfreds med laget vÄrt pÄ papiret.

Med de midlene vi har til disposisjon syns jeg 11-elleveren vÄr nÄ er slagkraftig. Jeg kunne i best-case scenario ogsÄ Þnske meg en kjapp (ikke rask) stopper som gikk rett inn i elleveren samt en ankertype ala denne Clingham.

Likevel er jeg optimist hvis man utelukkende ser pÄ hva vi har Ä ta av nÄ. Mer enn pÄ lenge! Dette har ikke vÊrt et rÊva transfervindu, selv om vi snakker om lÄn i stor grad.

Kunne Þnsket at vi fikk lempet ut noen ogsÄ, men det for vel vente til sommeren.
Loggført
jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #139 på: Januar 31, 2012, 15:13:04 »

Kan ikke si annet enn at med ny (forhÄpentligvis god) hÞyreback sÄ er jeg meget tilfreds med laget vÄrt pÄ papiret.

Med de midlene vi har til disposisjon syns jeg 11-elleveren vÄr nÄ er slagkraftig. Jeg kunne i best-case scenario ogsÄ Þnske meg en kjapp (ikke rask) stopper som gikk rett inn i elleveren samt en ankertype ala denne Clingham.

Likevel er jeg optimist hvis man utelukkende ser pÄ hva vi har Ä ta av nÄ. Mer enn pÄ lenge! Dette har ikke vÊrt et rÊva transfervindu, selv om vi snakker om lÄn i stor grad.
Kunne Þnsket at vi fikk lempet ut noen ogsÄ, men det for vel vente til sommeren.

Har det vĂŠrt noe annet i liten grad?  LĂ„n meg her og lĂ„n meg der, kor blei det av teorien om Ă„ bygge et lag??
Loggført
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #140 på: Januar 31, 2012, 15:16:49 »

Vi har jo kjĂžpt hertugen av Roger den 3.
Loggført
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #141 på: Januar 31, 2012, 17:10:04 »

H. back: Smith
Spiss: Becchio

Benk: Taylor, Nunez, Pugh, Thompson, Rogers, Forsell (evt. Varynen, Somma, Bromby, Brown, Sam, Paynter)
Totalt ute i kulden: Kisnorbo (skadet), Connolly og O'Brien...

Vi har alt for mange spillere, hvorfor kunne ikke Grayson handlet kvalitet fremfor kvantitet.....Hæ?

Laget er absolutt ikke ille, men tror vi mangler en general sentralt pÄ midtbanen og Becchio mÄ begynne Ä score. Laget trenger ogsÄ en manager med pondus, men det ser ut til at vi mÄ nÞye oss med Grayson ut sesongen (i hvertfall ut februar)....
Loggført

DanskLeedsGut
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #142 på: Januar 31, 2012, 17:12:05 »

Lonergan

Smith - Lees - O'Dea - Pugh

Townsend - Clayton - Delph - Snodgrass

McCormack - Becchio
Loggført

Welcome to Leeds: Paul Rachubka, Michael Brown
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #143 på: Januar 31, 2012, 17:16:59 »

Lonergan

Smith - Lees - O'Dea - Pugh

Townsend - Clayton - Delph - Snodgrass

McCormack - Becchio

Pugh sammen med Snodgrass og Smith sammen med Townsend Ăžnsker ikke jeg Ă„ se...
Loggført

Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #144 på: April 19, 2012, 18:08:23 »

Glad
« Siste redigering: Mai 02, 2012, 17:30:18 av Leedsfan » Loggført

Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #145 på: Mai 02, 2012, 17:30:28 »

Oppdatert etter 2/5-12 "Leeds monopoly day"!

Midstopper: Pearce (?)
H. back: Ny mann
V. midtbane/ving: Rogers
Sentral midtbane: Brown
Sentral midtbane: Thompson
Spiss: Becchio

Benk+: Pugh, Kisnorbo (langtidsskadd), Somma og Bromby (langtidsskadd).
Loggført

Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |