|
Leedsfan
|
 |
« på: Juni 23, 2011, 19:01:26 » |
|
Keeper: Paul Rachubka V. back: Aidy White Midtstopper: Alex Bruce Midstopper: Andrew O'Brien H. back: Paul Connolly V. midtbane/ving: Max Gradel Sentral midtbane: Johnny Howson Sentral midtbane: Adam Clayton H. midtbane/ving: Robert Snodgrass Offensiv midtbane/spiss: Ross McCormack Spiss: Luciano Becchio
Benk: Eric Grimes, Ben Parker, Fede Bessone, Leigh Bromby, "Paddy Kisnorbo?", Tom Lees, Lloyd Sam, Ramon Nunez, Billy Paynter, Davide Somma.
Dette laget er godt nok for en plass midt pÄ tabellen eller Ä utfordre til en play-off plass. Kan Bates og Grayson nÄ fÄ 3-4 skikkelige forsterkning sÄ kan alt skje neste sesong.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 02, 2012, 17:42:32 av Leedsfan »
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #1 på: Juni 23, 2011, 19:07:40 » |
|
Det laget der skal sliiite for Ä klare seg. SÄlangt betraktelig svakere en forrige sesong. En liten skade eller formdupp, spesielt sentralt og vi er ferdig. Her mÄ mye nytt inn!
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 23, 2011, 19:09:26 av Rudi G. »
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #2 på: Juni 23, 2011, 19:24:01 » |
|
Det laget der skal sliiite for Ä klare seg. SÄlangt betraktelig svakere en forrige sesong. En liten skade eller formdupp, spesielt sentralt og vi er ferdig. Her mÄ mye nytt inn!
Hvis vi ligger midt pÄ tabellen til nyttÄr....rykker vi ned 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #3 på: Juni 23, 2011, 19:25:25 » |
|
Oi, oi, oi, Larry har ein stor jobb foran seg pÄ transfermarkedet! Men, eg har trua (trur eg....)
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #4 på: Juni 23, 2011, 19:57:01 » |
|
Keeper: Paul Rachubka V. back: Ben Parker Midtstopper: Alex Bruce Midstopper: Andrew O'Brien H. back: Paul Connolly V. midtbane/ving: Max Gradel Sentral midtbane: Johnny Howson Sentral midtbane: Adam Clayton H. midtbane/ving: Robert Snodgrass Offensiv midtbane/spiss: Ross McCormack Spiss: Luciano Becchio
Benk: Eric Grimes, Fede Bessone, Leigh Bromby, "Paddy Kisnorbo?", Tom Lees, Lloyd Sam, Ramon Nunez, Billy Paynter, Davide Somma.
Dette laget er godt nok for en plass midt pÄ tabellen eller Ä utfordre til en play-off plass. Kan Bates og Grayson nÄ fÄ 3-4 skikkelige forsterkning sÄ kan alt skje neste sesong.
LOL,eg datt rett pÄ golvet i krampelatter!!!  Vi var jo sÄnn ca midten i fjor,og med betydelig dÄrligere 11'er rykker vi mest sannsynlig ned 
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 23, 2011, 19:59:25 av jackbauer68 »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #5 på: Juni 23, 2011, 20:08:12 » |
|
Keeper: Paul Rachubka V. back: Ben Parker Midtstopper: Alex Bruce Midstopper: Andrew O'Brien H. back: Paul Connolly V. midtbane/ving: Max Gradel Sentral midtbane: Johnny Howson Sentral midtbane: Adam Clayton H. midtbane/ving: Robert Snodgrass Offensiv midtbane/spiss: Ross McCormack Spiss: Luciano Becchio
Benk: Eric Grimes, Fede Bessone, Leigh Bromby, "Paddy Kisnorbo?", Tom Lees, Lloyd Sam, Ramon Nunez, Billy Paynter, Davide Somma.
LOL,eg datt rett pÄ golvet i krampelatter!!!  Vi var jo sÄnn ca midten i fjor,og med betydelig dÄrligere 11'er rykker vi mest sannsynlig ned  SÄ du har ingen tro pÄ at spillerne kan ta noen steg fremover, ha fremgang bÄde som lag og individuelt? Jeg er sikkert farget av det syn at de spillerne som har forlatt oss ikke var noen Äpenbaringer, tenker da pÄ Bradley, Neil og Kasper...
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #6 på: Juni 23, 2011, 20:14:05 » |
|
LOL,eg datt rett pÄ golvet i krampelatter!!!  Vi var jo sÄnn ca midten i fjor,og med betydelig dÄrligere 11'er rykker vi mest sannsynlig ned  SÄ du har ingen tro pÄ at spillerne kan ta noen steg fremover, ha fremgang bÄde som lag og individuelt? Jeg er sikkert farget av det syn at de spillerne som har forlatt oss ikke var noen Äpenbaringer, tenker da pÄ Bradley, Neil og Kasper... Av disse spillerene tror eg McCormack kan blomstre neste Är. Gradel og Snoddy kan nok ta nye steg fremover i karrieren,mens eg frykter vi sÄ maksnivÄet til Howson i fjor. Becchio er eg trygg pÄ kommer til Ä huske 2010/11-sesongen som karrierens desiderte hÞydepunkt.O'Brian er over middagshÞyden,Connolly er avarage,de andre du har med holder ikkje nivÄet man kan forvente for en som spiller pÄ Leeds United 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #7 på: Juni 23, 2011, 20:22:34 » |
|
LOL,eg datt rett pÄ golvet i krampelatter!!!  Vi var jo sÄnn ca midten i fjor,og med betydelig dÄrligere 11'er rykker vi mest sannsynlig ned  SÄ du har ingen tro pÄ at spillerne kan ta noen steg fremover, ha fremgang bÄde som lag og individuelt? Jeg er sikkert farget av det syn at de spillerne som har forlatt oss ikke var noen Äpenbaringer, tenker da pÄ Bradley, Neil og Kasper... Av disse spillerene tror eg McCormack kan blomstre neste Är. Gradel og Snoddy kan nok ta nye steg fremover i karrieren,mens eg frykter vi sÄ maksnivÄet til Howson i fjor. Becchio er eg trygg pÄ kommer til Ä huske 2010/11-sesongen som karrierens desiderte hÞydepunkt.O'Brian er over middagshÞyden,Connolly er avarage,de andre du har med holder ikkje nivÄet man kan forvente for en som spiller pÄ Leeds United  Jeg er ogsÄ litt usikker pÄ Becchio neste sesong, hÄper vi begge tar feil... Jeg tror ikke Clayton og Nunez er sÄ mye dÄrligere enn Bradley og Neil...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #8 på: Juni 23, 2011, 20:34:51 » |
|
LOL,eg datt rett pĂ„ golvet i krampelatter!!!  Vi var jo sĂ„nn ca midten i fjor,og med betydelig dĂ„rligere 11'er rykker vi mest sannsynlig ned  SĂ„ du har ingen tro pĂ„ at spillerne kan ta noen steg fremover, ha fremgang bĂ„de som lag og individuelt? Jeg er sikkert farget av det syn at de spillerne som har forlatt oss ikke var noen Ă„penbaringer, tenker da pĂ„ Bradley, Neil og Kasper... Av disse spillerene tror eg McCormack kan blomstre neste Ă„r. Gradel og Snoddy kan nok ta nye steg fremover i karrieren,mens eg frykter vi sĂ„ maksnivĂ„et til Howson i fjor. Becchio er eg trygg pĂ„ kommer til Ă„ huske 2010/11-sesongen som karrierens desiderte hĂžydepunkt.O'Brian er over middagshĂžyden,Connolly er avarage,de andre du har med holder ikkje nivĂ„et man kan forvente for en som spiller pĂ„ Leeds United  Jeg er ogsĂ„ litt usikker pĂ„ Becchio neste sesong, hĂ„per vi begge tar feil... Jeg tror ikke Clayton og Nunez er sĂ„ mye dĂ„rligere enn Bradley og Neil... Ja, musklene til Clayton og Nunez kommer nok godt med nĂ„r de skal ta deffensivt ansvar denne sesongen. Howson skal nok spille 50+ kamper denne sesongen ogsĂ„, Becchio Ăžker mĂ„lscore fra i fjor og det lĂžsner for Billy! Glemte  slik at det ikke blir noen misforstĂ„elser!
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 23, 2011, 20:36:26 av Rudi G. »
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #9 på: Juni 23, 2011, 21:16:55 » |
|
LOL,eg datt rett pĂ„ golvet i krampelatter!!!  Vi var jo sĂ„nn ca midten i fjor,og med betydelig dĂ„rligere 11'er rykker vi mest sannsynlig ned  SĂ„ du har ingen tro pĂ„ at spillerne kan ta noen steg fremover, ha fremgang bĂ„de som lag og individuelt? Jeg er sikkert farget av det syn at de spillerne som har forlatt oss ikke var noen Ă„penbaringer, tenker da pĂ„ Bradley, Neil og Kasper... Av disse spillerene tror eg McCormack kan blomstre neste Ă„r. Gradel og Snoddy kan nok ta nye steg fremover i karrieren,mens eg frykter vi sĂ„ maksnivĂ„et til Howson i fjor. Becchio er eg trygg pĂ„ kommer til Ă„ huske 2010/11-sesongen som karrierens desiderte hĂžydepunkt.O'Brian er over middagshĂžyden,Connolly er avarage,de andre du har med holder ikkje nivĂ„et man kan forvente for en som spiller pĂ„ Leeds United  Jeg er ogsĂ„ litt usikker pĂ„ Becchio neste sesong, hĂ„per vi begge tar feil... Jeg tror ikke Clayton og Nunez er sĂ„ mye dĂ„rligere enn Bradley og Neil... Ja, musklene til Clayton og Nunez kommer nok godt med nĂ„r de skal ta deffensivt ansvar denne sesongen. Howson skal nok spille 50+ kamper denne sesongen ogsĂ„, Becchio Ăžker mĂ„lscore fra i fjor og det lĂžsner for Billy! Glemte  slik at det ikke blir noen misforstĂ„elser! Nunez kommer nok Ă„ konkurere med Ross, Howson og evt. en annen spiss i den offensive midtbaneposisjonen/spiss. Ikke umulig at det kommer til Ă„ lĂžsne for Paynter. Regner med at det minst kommer inn 2 sentrale midtbanespiller i sommer. Lagoppstillingen og ambisjonene skal justerers etterhvert som den ene kanonen etter den andre signerer.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #10 på: Juni 23, 2011, 21:47:26 » |
|
Har du glemt Aidy White, eller er det jeg som har gÄtt glipp av en transfer?
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #11 på: Juni 24, 2011, 01:12:36 » |
|
Har du glemt Aidy White, eller er det jeg som har gÄtt glipp av en transfer?
Jeg hadde glemt han, beklager.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #12 på: Juni 24, 2011, 09:03:14 » |
|
Lur trÄd. Syns ogsÄ det ser noe tynt ut. En midtbanespiller, en keeper og en back fÞler jeg er minimum av de vi virkelig har behov for.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #13 på: Juni 24, 2011, 09:20:25 » |
|
Keeper: Paul Rachubka V. back: Aidy White Midtstopper: Alex Bruce Midstopper: Andrew O'Brien H. back: Paul Connolly V. midtbane/ving: Max Gradel Sentral midtbane: Johnny Howson Sentral midtbane: Adam Clayton H. midtbane/ving: Robert Snodgrass Offensiv midtbane/spiss: Ross McCormack Spiss: Luciano Becchio
Benk: Eric Grimes, Ben Parker, Fede Bessone, Leigh Bromby, "Paddy Kisnorbo?", Tom Lees, Lloyd Sam, Ramon Nunez, Billy Paynter, Davide Somma.
ett ok lag, dock lite tunt pÄ innermittfÀltet och backlinjen plus att vi behöver en förstakeeper som kan dominera i luftrummet
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
MacMurder
|
 |
« Svar #14 på: Juni 24, 2011, 09:49:44 » |
|
Monty Gimpel..!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #15 på: Juni 24, 2011, 09:53:20 » |
|
Med dette laget vil vi mĂ„tte slite knallhardt for Ă„ unngĂ„ nedrykk! Offensivt er det meget bra med Gradel, Snodgrass, McCormack og Becchio, men forĂžvrig eit kjempebleikt lag! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #16 på: Juni 24, 2011, 09:59:31 » |
|
ett ok lag, dock lite tunt pĂ„ innermittfĂ€ltet och backlinjen plus att vi behöver en förstakeeper som kan dominera i luftrummete det ett ok lag dĂ„? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #17 på: Juni 24, 2011, 10:11:46 » |
|
ville nok ikke satt opp hverken Snodgrass eller Gradel riktig ennÄ...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #18 på: Juni 24, 2011, 14:36:37 » |
|
Nei,MUN skal jo bygge hotell og museum....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #19 på: Juni 24, 2011, 15:17:45 » |
|
ett ok lag, dock lite tunt pĂ„ innermittfĂ€ltet och backlinjen plus att vi behöver en förstakeeper som kan dominera i luftrummete det ett ok lag dĂ„?  ja det Ă€r det, men behöver förstĂ€rkas pĂ„ minst 3 platser för en topp6 plats, Ă€r det mĂ„let jag sĂ€tter uĂ„ för mitt kĂ€ra leeds i Ă„r
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #20 på: Juni 24, 2011, 16:30:24 » |
|
Ă
??? Laget er satt opp "per dags dato", vet du noe vi andre ikke vet?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #21 på: Juni 24, 2011, 16:31:48 » |
|
Gentlemen, det kommer signeringer som vil forsterker dette laget. Snart smeller det in pÄ faksen... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #22 på: Juni 24, 2011, 16:42:03 » |
|
Gentlemen, det kommer signeringer som vil forsterker dette laget. Snart smeller det in pÄ faksen...  Ja, la oss fÄ inn en Paul Dickov, en Michalik og noe annet rask!  Jeg mister mer og mer troen pÄ Grayson, men hÄper han kan finne fram til noen gode signeringer snart. Men uten penger, blir vel det vanskelig. Jeg begynner Ä miste troen pÄ opprykk i Är - i stedet for Ä vÊre bedre rustet enn i fjor, ser vi ut til Ä fÄ det enda tÞffere. Jeg hÄper bare at status er litt bedre om noen fÄ uker.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #23 på: Juni 24, 2011, 18:20:35 » |
|
Gentlemen, det kommer signeringer som vil forsterker dette laget. Snart smeller det in pÄ faksen...  Ja, la oss fÄ inn en Paul Dickov, en Michalik og noe annet rask!  Jeg mister mer og mer troen pÄ Grayson, men hÄper han kan finne fram til noen gode signeringer snart. Men uten penger, blir vel det vanskelig. Jeg begynner Ä miste troen pÄ opprykk i Är - i stedet for Ä vÊre bedre rustet enn i fjor, ser vi ut til Ä fÄ det enda tÞffere. Jeg hÄper bare at status er litt bedre om noen fÄ uker.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #24 på: Juni 25, 2011, 09:58:20 » |
|
Gentlemen, det kommer signeringer som vil forsterker dette laget. Snart smeller det in pÄ faksen...  Ja, la oss fÄ inn en Paul Dickov, en Michalik og noe annet rask!  Jeg mister mer og mer troen pÄ Grayson, men hÄper han kan finne fram til noen gode signeringer snart. Men uten penger, blir vel det vanskelig. Jeg begynner Ä miste troen pÄ opprykk i Är - i stedet for Ä vÊre bedre rustet enn i fjor, ser vi ut til Ä fÄ det enda tÞffere. Jeg hÄper bare at status er litt bedre om noen fÄ uker.  HÄpet lever det. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
AS17
I stallen

Sindre - Leeds - AS17 <3
|
 |
« Svar #25 på: Juni 25, 2011, 16:38:18 » |
|
Keeper: Paul Racbuka V. Back: Eric Lichaj? Stopper: Jon Woodgate Stopper: Andy O Brien H. Back: Paul Connoly V.ving: Max Gradel Sentral Midt: Jonny Howson Sentral Midt: Lee Bowyer H. Ving: Robert Snodgrass Spiss: Alan Smith Spiss: Luciano Becchio! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
RIP Gary Speed!
Adam Clayton 4 England ?
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #26 på: Juni 25, 2011, 20:21:15 » |
|
Keeper: CARSON... V. back: Aidy White Midtstopper: WOODY Midstopper: PADDY H. back: Paul Connolly Sentral midtbane: LEE BOWYER Sentral midtbane: ALAN SMITH Sentral midtbane: Johnny Howson V./ving: Max Gradel /spiss: Ross McCormack H./ving: Robert Snodgrass med andre ord... minimum 4 spillere MĂ
inn... White er pÄ fordi han er Leeds gutt...  Connolly skulle jeg gjerne sett byttet med Eric L... Her har vi 6 ekte Leeds gutter pÄ laget... da begynner vi Ä snakke LEEDS igjen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Howson
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #27 på: Juni 27, 2011, 01:10:27 » |
|
Keeper: CARSON.. V. back: Aidy White Midtstopper: Woodgate Midstopper: Kisnorbo H. back: Lichaj Sentral midtbane: Lee Bowyer Sentral midtbane: Barton Sentral midtbane: Johnny Howson V./ving: Max Gradel /spiss: Alan Smith H./ving: Robert Snodgrass Premie league 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #28 på: Juni 27, 2011, 08:49:44 » |
|
husk: pr.dags dato 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DanskLeedsGut
|
 |
« Svar #29 på: Juni 27, 2011, 11:40:49 » |
|
Rachubka Connolly - O'Brien - Kisnorbo - Parker Snoddy - Howson - Gradel Nunez McCormack - Becchio
|
|
|
|
|
Loggført
|
Welcome to Leeds: Paul Rachubka, Michael Brown
|
|
|
|