The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 11:03:30 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka  (Lest 10082 ganger)
0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.
Gufrias
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #30 på: Juni 23, 2011, 21:35:45 »

Tok meg en tur innom Blackpools forum pÄ vitalfootball, og det jeg fant var ikke direkte opplÞftende:

Sitat
Holloways tactics for the Leeds' games:

Cross ball in to the box about 6 yards from their goal line.

Goals a plenty  Gliser

Sitat
Larry's, not a clue
Larry's Larry's not a clue!
Tror du har rett i at denne signeringen er "spennende", Alta. Jeg kjenner at jeg ikke trenger sĂ„ mye spenning - i alle fall ikke i de defensive posisjonene.  Tvilende

http://www.blackpool.vitalfootball.co.uk/forum/forums/thread-view.asp?tid=25672&posts=5#M209456
Loggført

"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city".
- Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #31 på: Juni 23, 2011, 21:40:47 »

Tok meg en tur innom Blackpools forum pÄ vitalfootball, og det jeg fant var ikke direkte opplÞftende:

Sitat
Holloways tactics for the Leeds' games:

Cross ball in to the box about 6 yards from their goal line.

Goals a plenty  Gliser

Sitat
Larry's, not a clue
Larry's Larry's not a clue!
Tror du har rett i at denne signeringen er "spennende", Alta. Jeg kjenner at jeg ikke trenger sĂ„ mye spenning - i alle fall ikke i de defensive posisjonene.  Tvilende

http://www.blackpool.vitalfootball.co.uk/forum/forums/thread-view.asp?tid=25672&posts=5#M209456

HÞrer ut som om de tror Kasper stÄr i mÄl for oss Gliser Bra vi har fÄtt ny keeper da slik at taktikken deres feiler Gliser
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Budda
Fast pÄ A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #32 på: Juni 23, 2011, 21:43:59 »

FÄr inderlig hÄpe at dette ikke er vÄr nye fÞrstekeeper for da da blir jeg bekymret.
Loggført

Endre
ibmroald
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #33 på: Juni 23, 2011, 21:51:45 »

Man kan si mye om forsvaret forrige sesong, men 70 baklengs taler for seg selv. Ja, Kasper er et fantastisk talent, MEN noen stabil keeper er han ikke. Og er heller ikke en keeper som raver i feltet og plukker ned baller. For min del sÄ vil jeg heller ha en keeper som presterer stabilt hakket under Kasper pÄ sitt beste, enn en keeper som kan vÊre fantastisk i et Þyeblikk og vÊre direkte skyld i baklengsmÄl et annet Þyeblikk.
Vet lite om Rachubka, annet enn at jeg har hÞrt navnet fÞr. Lar tvilen komme han til gode sÄ langt. Og som han ogsÄ selv sier sÄ skal det komme enda en keeper inn i stallen. Kanskje er dette en bedre, kanskje ikke. Jeg krysser fingrene for at vi fÄr inn den beste dansken pÄ lÄn, Lindegaard.
Loggført

Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #34 på: Juni 24, 2011, 08:37:03 »

Man kan si mye om forsvaret forrige sesong, men 70 baklengs taler for seg selv. Ja, Kasper er et fantastisk talent, MEN noen stabil keeper er han ikke. Og er heller ikke en keeper som raver i feltet og plukker ned baller. For min del sÄ vil jeg heller ha en keeper som presterer stabilt hakket under Kasper pÄ sitt beste, enn en keeper som kan vÊre fantastisk i et Þyeblikk og vÊre direkte skyld i baklengsmÄl et annet Þyeblikk.
Vet lite om Rachubka, annet enn at jeg har hÞrt navnet fÞr. Lar tvilen komme han til gode sÄ langt. Og som han ogsÄ selv sier sÄ skal det komme enda en keeper inn i stallen. Kanskje er dette en bedre, kanskje ikke. Jeg krysser fingrene for at vi fÄr inn den beste dansken pÄ lÄn, Lindegaard.

Jeg krysser fingrene for Shay Given nÄ som Westwood er ute av bildet. Han Newcastle-keeperen eller Smithies fra Hudds hadde ogsÄ moret meg. Dette kan ikke bli fÞrstekeeper. I sÄ fall blir jeg ekstremt skuffet.
Loggført
Kato
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #35 på: Juni 24, 2011, 09:02:52 »

Stakkars Rachubka, han blir selve symbolet pÄ vÄr trasige transfersommer sÄlangt. Hadde vi hatt en fÞrstekeeper pÄ plass, og sÄ signert han, sÄ hadde alle vÊrt fornÞyd.

NÄ fÄr han lide for alt vi ikke har gjort i sommer. Sikkert en like grei back-up som alle andre.
Loggført

rober
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #36 på: Juni 24, 2011, 09:18:55 »

Hadde nĂ„ hĂ„pet at Leeds hadde stĂžrre ambisjoner enn dette. Men Grayson vet tydeligvis hva han gjĂžr..... Øyerulling

Hva med Smithies, er han ute av bildet?
Loggført
viking
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #37 på: Juni 24, 2011, 09:19:20 »

Raver ?Jeg for min del foretrekker at alle i hvit drakt er edru og skjerpet i hver kamp Gliser
Loggført

Nikolaos
I stallen
**

"I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd

Vis profil
« Svar #38 på: Juni 24, 2011, 14:10:20 »

Paul Rachubka.. Spenstig navn ihvertfall
Loggført
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #39 på: Juni 24, 2011, 16:07:19 »

Stakkars Rachubka, han blir selve symbolet pÄ vÄr trasige transfersommer sÄlangt. Hadde vi hatt en fÞrstekeeper pÄ plass, og sÄ signert han, sÄ hadde alle vÊrt fornÞyd.

NÄ fÄr han lide for alt vi ikke har gjort i sommer. Sikkert en like grei back-up som alle andre.

Du traff spikeren pÄ hodet her. Helt enig. Rachubka er en erstatter for Higgs, slik jeg ser det, ettersom denne avtalen var gjennomfÞrt fÞr Leicester tok kontakt vedrÞrende Schmeichel.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #40 på: Juni 24, 2011, 19:16:40 »

Du traff spikeren pÄ hodet her. Helt enig. Rachubka er en erstatter for Higgs, slik jeg ser det, ettersom denne avtalen var gjennomfÞrt fÞr Leicester tok kontakt vedrÞrende Schmeichel.

auren
Han ser pÄ seg selv som en mulig 1. keeper...
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/i_want_to_be_leeds_number_one_1_3513700
Loggført
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #41 på: Juni 24, 2011, 19:23:51 »

auren
Han ser pÄ seg selv som en mulig 1. keeper...
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/i_want_to_be_leeds_number_one_1_3513700

Akkurat nÄ er han jo det, men ville hvert urovekkende hadde han ment han var sÄ dÄrlig at han knapt hadde fortjent en plass pÄ benken. Bra mannen har selvtillit! Glad
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
DanskLeedsGut
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #42 på: Juni 24, 2011, 21:21:57 »

Shay Given ville gÞre mig lykkelig - men mon ikke at vi "kun" har rÄd til at leje ham! Trist
Loggført

Welcome to Leeds: Paul Rachubka, Michael Brown
Trulsaren
PĂ„ juniorlaget

truls__92@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #43 på: Juni 24, 2011, 22:22:55 »

auren
Tror SG/KB tenkte at Schmeichel var ferdig fÞr Leicester tok kontakt ogsÄ..
Loggført

The following sentence is a lie. The previous sentence is true
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #44 på: Juni 24, 2011, 22:26:55 »

auren
Tror SG/KB tenkte at Schmeichel var ferdig fÞr Leicester tok kontakt ogsÄ..

Det tror jeg ogsÄ Trulsaren Glad
Loggført

Reservesamen
PĂ„ prĂžvespill
*

kaihilde@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #45 på: Juni 24, 2011, 23:38:20 »

i god gammel bates-Änd, regner jeg med at Paul faktisk blir vÄr 1.keeper neste sesong...
Loggført

Glenn K
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #46 på: Juni 24, 2011, 23:57:40 »

Ikke noe i veien med selvtilliten ihvertfall

Loggført

Marching on together!
ziganda
I stallen
**

Vis profil
« Svar #47 på: Juni 25, 2011, 18:47:52 »

Rubbishka  Hæ
NĂ„ fikk jeg virkelig troen pĂ„ kommende sesong.  Øyerulling
Loggført
Od
Gjest
« Svar #48 på: Juni 25, 2011, 19:59:52 »

Rubbishka  Hæ

StrĂ„lende!  Gliser
Loggført
p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #49 på: Juni 26, 2011, 00:28:51 »

Gi nĂ„ mannen en sjanse da, men fĂ„r pesonlig assisasjon med gode gamle Sergej Bubka og han la ihvertfall lista hĂžyt  Blunker
Loggført
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #50 på: Juni 26, 2011, 16:18:11 »

Rubbishka, Revenka, Babushka, Raschubka eller whatever......en signering som ikke akkurat lĂžfter taket her i heimen heller....sukk!! Det er veldig stille og det bekymrer.
Loggført

Yeboahs vitne
Trulsaren
PĂ„ juniorlaget

truls__92@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #51 på: Juni 28, 2011, 11:50:09 »

Dagens gladnyhet: med de forventningene folk har til han nÄ, kan jo han umulig skuffe!

Noen som klarer Ă„ uttale navnet?
Loggført

The following sentence is a lie. The previous sentence is true
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #52 på: Juni 28, 2011, 11:57:19 »

Dagens gladnyhet: med de forventningene folk har til han nÄ, kan jo han umulig skuffe!

Det skal visstnok uttalast slik: ra-HUB-ka
Loggført
The Boy Eddie Gray
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #53 på: Juni 28, 2011, 12:01:21 »

Det skal visstnok uttalast slik: ra-HUB-ka

Hva skjer med at alle som kommer til oss mister uttalelsen av C-en i etternavnet sitt?  Hæ
FÞrst Lichaj, sÄ denne karen.
Loggført
Od
Gjest
« Svar #54 på: Juni 28, 2011, 12:50:42 »

Innsparinger i klubben. FÞrst ryker "C" i uttalen, sesongen etter er den borte fra drakta ogsÄ.
Loggført
Gufrias
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #55 på: Juni 28, 2011, 17:18:22 »

Innsparinger i klubben. FÞrst ryker "C" i uttalen, sesongen etter er den borte fra drakta ogsÄ.
Hvorfor har Brue, Onnolly, Mormak og Behio unnsluppet?
Loggført

"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city".
- Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #56 på: Juni 28, 2011, 18:04:33 »

Hvorfor har Brue, Onnolly, Mormak og Behio unnsluppet?

Silly Unt!

Som fÞlge av denne meldingen er det fingeravtrykk pÄ skjermen min
Loggført

- Leif Olav
kalle_92
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW
« Svar #57 på: Juni 30, 2011, 13:49:46 »

http://www.leedsunited.com/news/20110630/more-pre-season-pics_2247585_2384234

Ser at Rachubka har nummer 12 pÄ shortsen - det kan vel indikere at han ikke vil vÊre vÄr fÞrstekeeper?
Loggført

Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #58 på: Juni 30, 2011, 14:17:08 »

http://www.leedsunited.com/news/20110630/more-pre-season-pics_2247585_2384234

Ser at Rachubka har nummer 12 pÄ shortsen - det kan vel indikere at han ikke vil vÊre vÄr fÞrstekeeper?

Larry mener vel det er bedre Ă„ spille med Ă„pen kasse en Ă„ ha han der...  Gliser

Loggført
newsome
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #59 på: Oktober 22, 2011, 17:34:08 »

To tabber i to kamper pÄ rad i avgjÞrende Þyeblikk er ikke godt nok.
Grayson mÄ ut Ä hente inn en bedre keeper pÄ en mÄneds lÄn.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mÄl.
MĂ„ vel vĂŠre keeperreserver i PL som er mulige alternativ.
Loggført
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |