|
Gufrias
|
 |
« Svar #30 på: Juni 23, 2011, 21:35:45 » |
|
Tok meg en tur innom Blackpools forum pÄ vitalfootball, og det jeg fant var ikke direkte opplÞftende: Holloways tactics for the Leeds' games: Cross ball in to the box about 6 yards from their goal line. Goals a plenty  Larry's, not a clue Larry's Larry's not a clue!
Tror du har rett i at denne signeringen er "spennende", Alta. Jeg kjenner at jeg ikke trenger sÄ mye spenning - i alle fall ikke i de defensive posisjonene. http://www.blackpool.vitalfootball.co.uk/forum/forums/thread-view.asp?tid=25672&posts=5#M209456
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #31 på: Juni 23, 2011, 21:40:47 » |
|
Tok meg en tur innom Blackpools forum pÄ vitalfootball, og det jeg fant var ikke direkte opplÞftende: Holloways tactics for the Leeds' games: Cross ball in to the box about 6 yards from their goal line. Goals a plenty  Larry's, not a clue Larry's Larry's not a clue!
Tror du har rett i at denne signeringen er "spennende", Alta. Jeg kjenner at jeg ikke trenger sÄ mye spenning - i alle fall ikke i de defensive posisjonene. http://www.blackpool.vitalfootball.co.uk/forum/forums/thread-view.asp?tid=25672&posts=5#M209456HÞrer ut som om de tror Kasper stÄr i mÄl for oss  Bra vi har fÄtt ny keeper da slik at taktikken deres feiler 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #32 på: Juni 23, 2011, 21:43:59 » |
|
FÄr inderlig hÄpe at dette ikke er vÄr nye fÞrstekeeper for da da blir jeg bekymret.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
ibmroald
|
 |
« Svar #33 på: Juni 23, 2011, 21:51:45 » |
|
Man kan si mye om forsvaret forrige sesong, men 70 baklengs taler for seg selv. Ja, Kasper er et fantastisk talent, MEN noen stabil keeper er han ikke. Og er heller ikke en keeper som raver i feltet og plukker ned baller. For min del sÄ vil jeg heller ha en keeper som presterer stabilt hakket under Kasper pÄ sitt beste, enn en keeper som kan vÊre fantastisk i et Þyeblikk og vÊre direkte skyld i baklengsmÄl et annet Þyeblikk. Vet lite om Rachubka, annet enn at jeg har hÞrt navnet fÞr. Lar tvilen komme han til gode sÄ langt. Og som han ogsÄ selv sier sÄ skal det komme enda en keeper inn i stallen. Kanskje er dette en bedre, kanskje ikke. Jeg krysser fingrene for at vi fÄr inn den beste dansken pÄ lÄn, Lindegaard.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #34 på: Juni 24, 2011, 08:37:03 » |
|
Man kan si mye om forsvaret forrige sesong, men 70 baklengs taler for seg selv. Ja, Kasper er et fantastisk talent, MEN noen stabil keeper er han ikke. Og er heller ikke en keeper som raver i feltet og plukker ned baller. For min del sÄ vil jeg heller ha en keeper som presterer stabilt hakket under Kasper pÄ sitt beste, enn en keeper som kan vÊre fantastisk i et Þyeblikk og vÊre direkte skyld i baklengsmÄl et annet Þyeblikk. Vet lite om Rachubka, annet enn at jeg har hÞrt navnet fÞr. Lar tvilen komme han til gode sÄ langt. Og som han ogsÄ selv sier sÄ skal det komme enda en keeper inn i stallen. Kanskje er dette en bedre, kanskje ikke. Jeg krysser fingrene for at vi fÄr inn den beste dansken pÄ lÄn, Lindegaard.
Jeg krysser fingrene for Shay Given nÄ som Westwood er ute av bildet. Han Newcastle-keeperen eller Smithies fra Hudds hadde ogsÄ moret meg. Dette kan ikke bli fÞrstekeeper. I sÄ fall blir jeg ekstremt skuffet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #35 på: Juni 24, 2011, 09:02:52 » |
|
Stakkars Rachubka, han blir selve symbolet pÄ vÄr trasige transfersommer sÄlangt. Hadde vi hatt en fÞrstekeeper pÄ plass, og sÄ signert han, sÄ hadde alle vÊrt fornÞyd.
NÄ fÄr han lide for alt vi ikke har gjort i sommer. Sikkert en like grei back-up som alle andre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
rober
|
 |
« Svar #36 på: Juni 24, 2011, 09:18:55 » |
|
Hadde nĂ„ hĂ„pet at Leeds hadde stĂžrre ambisjoner enn dette. Men Grayson vet tydeligvis hva han gjĂžr.....  Hva med Smithies, er han ute av bildet?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
viking
|
 |
« Svar #37 på: Juni 24, 2011, 09:19:20 » |
|
Raver ?Jeg for min del foretrekker at alle i hvit drakt er edru og skjerpet i hver kamp 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Nikolaos
I stallen

"I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
|
 |
« Svar #38 på: Juni 24, 2011, 14:10:20 » |
|
Paul Rachubka.. Spenstig navn ihvertfall
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #39 på: Juni 24, 2011, 16:07:19 » |
|
Stakkars Rachubka, han blir selve symbolet pÄ vÄr trasige transfersommer sÄlangt. Hadde vi hatt en fÞrstekeeper pÄ plass, og sÄ signert han, sÄ hadde alle vÊrt fornÞyd.
NÄ fÄr han lide for alt vi ikke har gjort i sommer. Sikkert en like grei back-up som alle andre.
Du traff spikeren pÄ hodet her. Helt enig. Rachubka er en erstatter for Higgs, slik jeg ser det, ettersom denne avtalen var gjennomfÞrt fÞr Leicester tok kontakt vedrÞrende Schmeichel. auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #40 på: Juni 24, 2011, 19:16:40 » |
|
Du traff spikeren pÄ hodet her. Helt enig. Rachubka er en erstatter for Higgs, slik jeg ser det, ettersom denne avtalen var gjennomfÞrt fÞr Leicester tok kontakt vedrÞrende Schmeichel. auren Han ser pÄ seg selv som en mulig 1. keeper... http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/i_want_to_be_leeds_number_one_1_3513700
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #41 på: Juni 24, 2011, 19:23:51 » |
|
Du traff spikeren pÄ hodet her. Helt enig. Rachubka er en erstatter for Higgs, slik jeg ser det, ettersom denne avtalen var gjennomfÞrt fÞr Leicester tok kontakt vedrÞrende Schmeichel. auren Han ser pÄ seg selv som en mulig 1. keeper... http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/i_want_to_be_leeds_number_one_1_3513700Akkurat nÄ er han jo det, men ville hvert urovekkende hadde han ment han var sÄ dÄrlig at han knapt hadde fortjent en plass pÄ benken. Bra mannen har selvtillit! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
DanskLeedsGut
|
 |
« Svar #42 på: Juni 24, 2011, 21:21:57 » |
|
Shay Given ville gÞre mig lykkelig - men mon ikke at vi "kun" har rÄd til at leje ham! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Welcome to Leeds: Paul Rachubka, Michael Brown
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #43 på: Juni 24, 2011, 22:22:55 » |
|
Du traff spikeren pÄ hodet her. Helt enig. Rachubka er en erstatter for Higgs, slik jeg ser det, ettersom denne avtalen var gjennomfÞrt fÞr Leicester tok kontakt vedrÞrende Schmeichel. auren Tror SG/KB tenkte at Schmeichel var ferdig fÞr Leicester tok kontakt ogsÄ..
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #44 på: Juni 24, 2011, 22:26:55 » |
|
Du traff spikeren pÄ hodet her. Helt enig. Rachubka er en erstatter for Higgs, slik jeg ser det, ettersom denne avtalen var gjennomfÞrt fÞr Leicester tok kontakt vedrÞrende Schmeichel. auren Tror SG/KB tenkte at Schmeichel var ferdig fÞr Leicester tok kontakt ogsÄ.. Det tror jeg ogsÄ Trulsaren 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Reservesamen
|
 |
« Svar #45 på: Juni 24, 2011, 23:38:20 » |
|
i god gammel bates-Änd, regner jeg med at Paul faktisk blir vÄr 1.keeper neste sesong...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Glenn K
|
 |
« Svar #46 på: Juni 24, 2011, 23:57:40 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
ziganda
|
 |
« Svar #47 på: Juni 25, 2011, 18:47:52 » |
|
Rubbishka  NĂ„ fikk jeg virkelig troen pĂ„ kommende sesong. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Od
Gjest
|
 |
« Svar #48 på: Juni 25, 2011, 19:59:52 » |
|
Rubbishka StrÄlende! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
p0ndus
|
 |
« Svar #49 på: Juni 26, 2011, 00:28:51 » |
|
Gi nÄ mannen en sjanse da, men fÄr pesonlig assisasjon med gode gamle Sergej Bubka og han la ihvertfall lista hÞyt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #50 på: Juni 26, 2011, 16:18:11 » |
|
Rubbishka, Revenka, Babushka, Raschubka eller whatever......en signering som ikke akkurat lĂžfter taket her i heimen heller....sukk!! Det er veldig stille og det bekymrer.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #51 på: Juni 28, 2011, 11:50:09 » |
|
Dagens gladnyhet: med de forventningene folk har til han nÄ, kan jo han umulig skuffe!
Noen som klarer Ă„ uttale navnet?
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #52 på: Juni 28, 2011, 11:57:19 » |
|
Dagens gladnyhet: med de forventningene folk har til han nÄ, kan jo han umulig skuffe!
Det skal visstnok uttalast slik: ra-HUB-ka
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
The Boy Eddie Gray
|
 |
« Svar #53 på: Juni 28, 2011, 12:01:21 » |
|
Det skal visstnok uttalast slik: ra-HUB-ka Hva skjer med at alle som kommer til oss mister uttalelsen av C-en i etternavnet sitt?  FĂžrst Lichaj, sĂ„ denne karen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Od
Gjest
|
 |
« Svar #54 på: Juni 28, 2011, 12:50:42 » |
|
Innsparinger i klubben. FÞrst ryker "C" i uttalen, sesongen etter er den borte fra drakta ogsÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #55 på: Juni 28, 2011, 17:18:22 » |
|
Innsparinger i klubben. FÞrst ryker "C" i uttalen, sesongen etter er den borte fra drakta ogsÄ.
Hvorfor har Brue, Onnolly, Mormak og Behio unnsluppet?
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #56 på: Juni 28, 2011, 18:04:33 » |
|
Hvorfor har Brue, Onnolly, Mormak og Behio unnsluppet? Silly Unt! Som fÞlge av denne meldingen er det fingeravtrykk pÄ skjermen min
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #58 på: Juni 30, 2011, 14:17:08 » |
|
Larry mener vel det er bedre Ä spille med Äpen kasse en Ä ha han der... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
newsome
|
 |
« Svar #59 på: Oktober 22, 2011, 17:34:08 » |
|
To tabber i to kamper pÄ rad i avgjÞrende Þyeblikk er ikke godt nok. Grayson mÄ ut Ä hente inn en bedre keeper pÄ en mÄneds lÄn.
Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mÄl. MÄ vel vÊre keeperreserver i PL som er mulige alternativ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|