|
Per-Stian
|
 |
« Svar #30 på: Juni 10, 2011, 16:04:59 » |
|
Muleg nyheiten er at han har signert proffkontrakt?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #31 på: Juni 10, 2011, 16:07:03 » |
|
Dette trenger ikke Ä vÊre sÄ ille. En kompis av meg er STOR Sunderland fan og han mener at Bolo er meget viktig for laget pga den mÄten han er som person. Men man kjÞper ikke en spiller kun for personligheten......
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #34 på: Juni 11, 2011, 09:54:48 » |
|
Jeg vil fĂžrst og fremst se at Leeds scorer, og da kan jeg leve med det meste av etterfĂžlgende ufrivillig komikk 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #36 på: Juni 11, 2011, 15:20:56 » |
|
det tyder jo pÄ at Leeds ikke ville ha han..... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #37 på: Juni 11, 2011, 15:21:21 » |
|
Du har helt rett. Hadde Leeds hatt Grindheim pÄ blokka si. SÄ hadde de selvfÞlgelig hostet opp 5,9 mill kroner. Dette hÞrer forÞvrig hjemme i ÞnsketrÄden, Grindheim har aldri vÊrt linket til Leeds.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #38 på: Juni 11, 2011, 16:04:26 » |
|
Dette hÞrer absolutt ikke inne i denne trÄden! Post det heller i Þnskespiller-trÄden! Hmpfr! auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #39 på: Juni 11, 2011, 16:21:37 » |
|
For han er ikke pÄ Þnskelista mi
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #40 på: Juni 11, 2011, 16:35:53 » |
|
Ikke pÄ Leeds sin heller! SÄ hvorfor poster du det i det hele tatt?
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
TK20
|
 |
« Svar #41 på: Juni 11, 2011, 17:37:59 » |
|
Ikke pÄ Leeds sin heller! SÄ hvorfor poster du det i det hele tatt? Hvis det er en Bates-referanse. Ja da er det verdt en posting i feil trÄd.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #42 på: Juni 11, 2011, 18:30:41 » |
|
Ikke pÄ Leeds sin heller! SÄ hvorfor poster du det i det hele tatt? Hvis det er en Bates-referanse. Ja da er det verdt en posting i feil trÄd. Exactly my thoughts! Noen lÞse rykter fra football-rumours.co.uk .... : - "Ishmael Miller is goin out on loan , possibly leeds" - "Leeds want Peter Wittingham, he wants to leave cardiff after another failed promotion attempt" - "Chris Taylor (Oldham) is going to Leeds for 750k and will sign next week. Neil Kilkenny will go the other way!" - "I've just heard that Leeds striker Billy Paynter is loving life at the Yorkshire club but Preston have made a shock offer of 1.25 million pounds" (hehe!) Ellers snakkes det om Grayson, og dette er hentet fra teamtalk, hvor det er fÞrstesideoppslag: Leeds United boss Simon Grayson is the subject of a huge gamble to become the new manager of Aston Villa.
Wigan boss Roberto Martinez has already turned down the chance to succeed Gerard Houllier at Villa Park in a repayment of loyalty to the Latics.
And former England boss Steve McClaren, another manager on the short-list, has also snubbed a return to English football with the Midlands club.
Sky Bet football trader Joe Petyt said: "Grayson seems like an unlikely choice for Villa but he fits the 'young and aspirational' criteria that they're looking for having done well at both Blackpool and Leeds.
"Ken Bates would be reluctant to let his man leave but the lure of the Premier League could prove too good for Grayson to turn down." Kilde: Teamtalk.com Edit: Ser at det opprettet et nytt emne pÄ dette mens jeg skrev dette, fÄr holde det siste ryktet i denne trÄden - http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,17903.0.html
|
|
|
|
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #43 på: Juni 12, 2011, 12:30:51 » |
|
Ikke pÄ Leeds sin heller! SÄ hvorfor poster du det i det hele tatt? Hvis det er en Bates-referanse. Ja da er det verdt en posting i feil trÄd. Veldig bra ! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #44 på: Juni 12, 2011, 12:41:59 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
newsome
|
 |
« Svar #45 på: Juni 13, 2011, 11:16:42 » |
|
Fra BBC.
Leeds United, Leicester City and Watford could be joined by Cardiff City and other Championship clubs in the race to sign Craig Conway, but Rangers are now out of the bidding for the out-of-contract Dundee United and Scotland winger. (Daily Express)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Yeboah
|
 |
« Svar #46 på: Juni 13, 2011, 11:50:03 » |
|
Seyi Olifijana to sign permanent deal for approx £600,000 this week.hmmm.... Fra leedsrumours. Jeg mÄ innrÞmme at jeg liker rykter 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #47 på: Juni 13, 2011, 12:27:08 » |
|
Seyi Olifijana to sign permanent deal for approx £600,000 this week.hmmm.... Fra leedsrumours. Jeg mÄ innrÞmme at jeg liker rykter  £600.000?kommer aldri til Ä skje Men han hadde vÊrt kanon! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Nikolaos
I stallen

"I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
|
 |
« Svar #48 på: Juni 13, 2011, 15:08:57 » |
|
Ola fra fana!
Blir nok bare en vÄt drÞm..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
p0ndus
|
 |
« Svar #49 på: Juni 13, 2011, 15:41:56 » |
|
Du har helt rett. Hadde Leeds hatt Grindheim pÄ blokka si. SÄ hadde de selvfÞlgelig hostet opp 5,9 mill kroner. Dette hÞrer forÞvrig hjemme i ÞnsketrÄden, Grindheim har aldri vÊrt linket til Leeds. Tipper de ikke har hÞrt om han , hadde ikke vÊrt en dum signering dette til en edruelig pris.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
newsome
|
 |
« Svar #50 på: Juni 14, 2011, 08:39:32 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #51 på: Juni 14, 2011, 08:40:12 » |
|
Seyi Olifijana to sign permanent deal for approx £600,000 this week.hmmm.... Fra leedsrumours. Jeg mÄ innrÞmme at jeg liker rykter  Mmmm, me like 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #52 på: Juni 14, 2011, 09:48:13 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #53 på: Juni 14, 2011, 09:50:29 » |
|
The Sun er til og med blokkert pÄ skolenettverket her, sÄ jeg fÄr ikke lese det en gang. Hvis det er noe i ryktet, ville det vÊrt meget trist for Leeds, dog sikkert en god signering for Barcelona i framtiden...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #54 på: Juni 14, 2011, 09:57:13 » |
|
The Sun er til og med blokkert pÄ skolenettverket her, sÄ jeg fÄr ikke lese det en gang. Hvis det er noe i ryktet, ville det vÊrt meget trist for Leeds, dog sikkert en god signering for Barcelona i framtiden... Vel. gutten har flytta til spania. Og da synes jeg det er meget gode nyheter for gutten
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #55 på: Juni 14, 2011, 10:09:44 » |
|
Ser det gÄr lÞse rykter diverse steder om Craig Conway fra Dundee pÄ free transfer, ving som kan spille pÄ begge kanter. Mange NpC-klubber og Rangers interressert, Boro prÞvde (selvfÞlgelig) Ä hente ham i fjor. Ser ikke helt at en ving er fÞrsteprioritet, men det gÄr vel an Ä ha flere tanker i hodet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #56 på: Juni 14, 2011, 12:12:48 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #57 på: Juni 14, 2011, 13:17:06 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #58 på: Juni 14, 2011, 14:01:23 » |
|
Jammen mye som skjer rundt klubben vÄr gett.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #59 på: Juni 14, 2011, 14:23:00 » |
|
Er det rimeleg Ä tolke det dit hen at vi ikkje fÄr pengar for talentet viss han signerer for ein annan klubb?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|