|
Leedsfan
|
 |
« på: April 27, 2011, 16:58:47 » |
|
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3548541/Leeds-want-to-buy-Coventry-goalkeeper-Kieren-Westwood.htmlDenne keeperen har jeg Þnsket til Leeds i flere sesonger og jeg hÄper vi kan signere han. Hvis han kommer sÄ kan jeg ikke tenke meg noe annet enn at Kasper er pÄ vei ut, men Ä ha begge disse hadde i stallen hadde vÊrt gull.
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
JacobScreek
|
 |
« Svar #1 på: April 27, 2011, 17:13:56 » |
|
Kaspar selges nok for ÂŁ 4 mill....og Coventry-keeperen kommer til oss for ÂŁ 1 mill, hvilket betyr nok et solid innskudd pĂ„ Bates sine kontoer i Sveits, Monaco, Vestindiske Ăyer osv. Jaja...det er slikt vi mĂ„ leve med noen Ă„r til 
|
|
|
|
|
Loggført
|
There's only ONE United - LEEDS UNITED! MOT...
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #2 på: April 27, 2011, 17:51:24 » |
|
Kaspar selges nok for ÂŁ 4 mill....og Coventry-keeperen kommer til oss for ÂŁ 1 mill, hvilket betyr nok et solid innskudd pĂ„ Bates sine kontoer i Sveits, Monaco, Vestindiske Ăyer osv. Jaja...det er slikt vi mĂ„ leve med noen Ă„r til  Vi fĂ„r aldri 4 mill for Kasper og den andre karen er "gratis"... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Stephenjazz
|
 |
« Svar #3 på: April 27, 2011, 20:16:09 » |
|
Leeds skulle kjÞpt han allerede da han spilte i Carlisle. Mannen mÄ ha spilt sin livs kamp mot oss i play-offen
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det blir aldri umoderne Ă„ vinne
|
|
|
AS17
I stallen

Sindre - Leeds - AS17 <3
|
 |
« Svar #4 på: April 28, 2011, 10:34:57 » |
|
Aldri i livet at vi fÄr 4M for Kasper! Ikke verdt det et sekund
|
|
|
|
|
Loggført
|
RIP Gary Speed!
Adam Clayton 4 England ?
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #5 på: April 28, 2011, 10:38:18 » |
|
Eg ser svÊrt gjerne at vi hentar Westwood - uavhengig om Schmeichel blir eller ei. Higgs stÄr utan kontrakt ved sesongslutt og den unge dansken treng verkeleg konkurranse for Ä heve seg til sitt ypperste nivÄ. Viss den negative progresjonen til Schmeichel held fram, er det ikkje utenkeleg at Westwood kan forsvare ein plass i startoppstillinga til hausten!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #6 på: April 28, 2011, 10:45:34 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
kristoffera
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #7 på: April 28, 2011, 13:32:38 » |
|
Scum-spiller pÄ utlÄn til leeds er vell ikke sÊrlig sannsynlig eller....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #9 på: April 28, 2011, 17:50:11 » |
|
Ajose, who can play on the wing or as a second striker, has played a huge role in Bury's promotion push, scoring 12 goals in 24 league games.Akkurat det vi trenger. Vi eier jo ikke vinger eller spisser til 4-4-2 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #10 på: April 28, 2011, 17:51:29 » |
|
Takk og pris for at det er Skysports. Da er det nesten helt sikkert ikke sant.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #11 på: April 30, 2011, 23:59:09 » |
|
With Bradley Johnson and Neil Kilkenny rejecting new contracts at Leeds, Unitedâs arch-rivals are expected to make an official approach for Montgomery shortly. Simon Grayson, Adamsâ counterpart at Elland Road, has tracked the 29-year-old for the past 12 months.
âIâm just concentrating on our last two games and trying to keep us up,â said Montgomery. http://www.sheffieldtelegraph.co.uk/sport/sheffield-sport/blades_keep_our_kids_monty_urges_club_to_fight_off_bids_for_starlets_1_3339397
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AS17
I stallen

Sindre - Leeds - AS17 <3
|
 |
« Svar #12 på: Mai 01, 2011, 14:23:15 » |
|
Vi trenger jo ikke en scum junior da!
|
|
|
|
|
Loggført
|
RIP Gary Speed!
Adam Clayton 4 England ?
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #13 på: Mai 01, 2011, 16:25:22 » |
|
Vi trenger jo ikke en scum junior da!
Hvis han er god og scorer mÄl i bÞtter og spann sÄ kan han vÊre blÄ i huden og lukte spy uten at jeg bryr meg det minste. Montgomery vil jeg derimot ikke ha inn. Han hadde sjansen i fjor men valgte Ä bli hos Sheff Utd, nÄ vil han til "favorittklubben" sin fordi hans nÄverende klubb rykker ned? Nei takk . Keith Southern hadde vÊrt et mye bedre valg. + at jeg tror vi fÄr inn Michael Johnson neste sesong...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #14 på: Mai 01, 2011, 17:57:38 » |
|
Ser for meg fĂžlgende lag av free transfers til neste sesong:
Kasper / Thomas SĂžrensen
Lichaj / Connolly AOB/Bromby/Bruce/Matthew Upson Stephen Crainey/Parker
Snoddy/Sam Howson/Danny Murphy/Keith Southern/Reo-Coker Gradel/Zoltan Gera
Becchio/Somma/McCormack/Simon Cox
Jeg regner med at Killa og Johnson gÄr. Watt returnerer til Arsenal. McCarntney tilbake til Sunderland.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #15 på: Mai 01, 2011, 18:31:20 » |
|
Jeg regner med at Killa og Johnson gÄr. Watt returnerer til Arsenal. McCarntney tilbake til Sunderland.
auren
Ett lag som ville spasert gjennom denne divisjonen. Men Kisnorbo mangler...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #16 på: Mai 01, 2011, 19:33:39 » |
|
auren
Ett lag som ville spasert gjennom denne divisjonen. Men Kisnorbo mangler... Jeg fryker Kisnorbo kan vÊre ferdig som toppspiller. Spent pÄ Ä se hva Leeds gjÞr nÄ i sommer nÄr kontrakten utlÞper. Jeg regner med en ettÄrs-kontrakt med prestasjonsrettede bonuser. Siden sÄpass mye er usikkert rundt hans fremtid tok jeg ham ikke med. auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #17 på: Mai 01, 2011, 20:06:15 » |
|
Hvis Upson signeres, skal jeg heise flagget, og det flagget skal fÄ henge oppe hele sommeren.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #18 på: Mai 01, 2011, 20:08:30 » |
|
auren
Ett lag som ville spasert gjennom denne divisjonen. Men Kisnorbo mangler... Jeg fryker Kisnorbo kan vÊre ferdig som toppspiller. Spent pÄ Ä se hva Leeds gjÞr nÄ i sommer nÄr kontrakten utlÞper. Jeg regner med en ettÄrs-kontrakt med prestasjonsrettede bonuser. Siden sÄpass mye er usikkert rundt hans fremtid tok jeg ham ikke med. auren Tipper det er billigere for Leeds Ä satse pÄ Kisnorbo enn det er Ä hente inn ny midtstopper. Ikke trenger vi Ä betale noen overgangssum, samt vi har mulighet til Ä gi han en prestasjonsbasert kontrakt. Tror han blir tilbudt ny kontrakt!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #19 på: Mai 01, 2011, 21:10:33 » |
|
Billigere. Et argument Bates og Grayson forstÄr. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #20 på: Mai 01, 2011, 21:56:03 » |
|
auren
Ett lag som ville spasert gjennom denne divisjonen. Men Kisnorbo mangler... Etlag som ville kostet MYE penger Ă„ drive
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bredinho
|
 |
« Svar #21 på: Mai 01, 2011, 21:59:14 » |
|
Snodgrass til Newcastle 6mill ÂŁ og Alan Smith til oss..
Tips frÄ "innsida"
|
|
|
|
|
Loggført
|
The Future Is Bright, The Future Is White!
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #22 på: Mai 01, 2011, 22:22:19 » |
|
Tips frÄ "innsida"
Deal ! Da har vi rÄd til maling til vÄrt nye hotell !
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bredinho
|
 |
« Svar #23 på: Mai 01, 2011, 23:32:44 » |
|
Tips frÄ "innsida"
Deal ! Da har vi rÄd til maling til vÄrt nye hotell ! jaha
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #24 på: Mai 02, 2011, 08:05:23 » |
|
Tips frÄ "innsida"
Hvis disse pengene blir brukt pÄ nye spillere er det da lov Ä si at man kan leve med det salget? Er fortsatt usikker pÄ om Snodgrass er god nok for Ä spille pÄ et godt Premier League lag. Han har vel det meste, men mot raske og gode backer sÄ kan han fort bli avkledd pga mangelen pÄ fart.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #25 på: Mai 02, 2011, 08:25:36 » |
|
Snoddy er en av mine favoritter, men viss vi fÄr 6 mill pund + Smith sÄ er det ikke mye tvil. SELG!
Men tror ikke i mine villeste fantasier at vi fÄr sÄ mye for ham.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #26 på: Mai 02, 2011, 09:17:12 » |
|
Snoddy er en av mine favoritter, men viss vi fÄr 6 mill pund + Smith sÄ er det ikke mye tvil. SELG!
snoddy gÄr for rundt en mill pund
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #27 på: Mai 02, 2011, 09:21:07 » |
|
snoddy gÄr for rundt en mill pund Tror det er mer realistisk sum ja. Og da er det ikke Þnskelig Ä selge Snoddy.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
Bredinho
|
 |
« Svar #28 på: Mai 02, 2011, 10:24:01 » |
|
snoddy gÄr for rundt en mill pund Sjuk i hÄve? 2 Är att av kontrakten, ung, meget lovande.. MINST 5mill £ Tror det er mer realistisk sum ja. Og da er det ikke Þnskelig Ä selge Snoddy.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #29 på: Mai 02, 2011, 10:31:03 » |
|
snoddy gÄr for rundt en mill pund Nope, men en sum mellom 2.5 og 4 mill er mer realistisk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|