|
Leedsfan
|
 |
« på: Februar 08, 2011, 21:52:18 » |
|
...er at det er plass for nysigneringer. Tidligere sÄ har vi hatt en alt for stor stall som har begrenset innkjÞp av nye spillere.
Hvis Grayson stÄr for de han sier om at de spillerne som kommer inn nÄ skal vÊre bedre enn de som allerede er der sÄ ser jeg lyst pÄ fremtiden.
Skulle vi ikke rykke opp i Är sÄ har fortsatt grunnstammen i stallen kontrakter som utlÞper om noen Är, foruten Bradley og Kilkenny som jeg fortsatt mener ikke er uerstattelige.
Jeg forstÄr heller ikke de som synes vi har for mange spisser og burde kvitte oss med en eller to, det er alltid fornuftig Ä ha 4 gode spisser og det har vi pÄ dette nivÄet.
Dette blir en fortsatt fin sesong bare vi fÄr et par gode lÄnespillere i uken(e) som kommer.
Er fortsatt positiv.
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #1 på: Februar 09, 2011, 00:00:38 » |
|
Snaubarbert og snaubarbert, fru Blom  Stallen vĂ„r tel vel rundt 25 spelarar, ein storleik som er relativt normalt i NpC viss eg ikkje tek feil. Men at vi treng kvalitetsspelarar - uansett storleik pĂ„ stallen - er heva over ein kvar tvil 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #2 på: Februar 09, 2011, 12:19:42 » |
|
Vi har 25 spillere i A-lagsstallen.
3 av de er lÄnespillere fra Premier League. 6 av de har kontrakter som lÞper ut til sommeren.
Er ikke det en barbert stall sÄ vet ikke jeg:)
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #3 på: Februar 09, 2011, 12:48:09 » |
|
3 av de er lÄnespillere fra Premier League. 6 av de har kontrakter som lÞper ut til sommeren.
Det betyr i sÄfall at vi har 16 spillere pÄ kontrakter som varer inn i neste sesong eller lengre. Flere enn det tror jeg ikke vi Þnsker, all den tid vi skal ta nye steg Är for Är. Da mÄ det vÊre en hÞyere "turnover" enn man kan hÄpe pÄ hvis man konkurrerer pÄ samme nivÄ flere Är i strekk. flynn
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #4 på: Februar 09, 2011, 13:17:39 » |
|
ANTALLET er jo forsatt 25 selv om 3 spillere er pÄ lÄn og 6 sine kontrakter gÄr ut (6 hÞres mye ut er du sikker?)
|
|
|
|
« Siste redigering: Februar 09, 2011, 13:19:43 av Runar »
|
Loggført
|
|
|
|
|
p0ndus
|
 |
« Svar #5 på: Februar 09, 2011, 13:52:37 » |
|
Artig trÄd "snaubarbert stall" Det er jo helt Äpenbart hva Batesgnomen oppnÄr med dette.!!!
Shampo og balsamutgiftene blir redusert betydelig. Eller som Batesgnomen tenker. "Penger spart er penger tjent".
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #6 på: Februar 09, 2011, 18:54:56 » |
|
ANTALLET er jo forsatt 25 selv om 3 spillere er pÄ lÄn og 6 sine kontrakter gÄr ut (6 hÞres mye ut er du sikker?) Kisnorbo Naylor Kilkenny Johnson Higgs Nunez Er lettere Ä handle inn nye spillere nÄr situasjonen er slik, kontra mange pÄ langtidskontrakter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #7 på: Februar 09, 2011, 19:51:09 » |
|
ANTALLET er jo forsatt 25 selv om 3 spillere er pÄ lÄn og 6 sine kontrakter gÄr ut (6 hÞres mye ut er du sikker?) KisnorboNaylor KilkennyJohnsonHiggs Nunez Er lettere Ä handle inn nye spillere nÄr situasjonen er slik, kontra mange pÄ langtidskontrakter. 3 av dem vil funke i PL!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
kongsmo
|
 |
« Svar #8 på: Februar 09, 2011, 20:26:43 » |
|
ANTALLET er jo forsatt 25 selv om 3 spillere er pÄ lÄn og 6 sine kontrakter gÄr ut (6 hÞres mye ut er du sikker?) KisnorboNaylor KilkennyJohnsonHiggs Nunez Er lettere Ä handle inn nye spillere nÄr situasjonen er slik, kontra mange pÄ langtidskontrakter. 3 av dem vil funke i PL! max 3 av dem kan funke i PL!!!!! har mest trua pÄ kilkenny, brad er jeg usikker pÄ om er god nok, men er vel en grei squad player i PL, kisnorbo er vel veldig vanskelig Ä si, pga hans lange skadeavbrekk. ellers sÄ har vi jo en stall pÄ 25 spillere, Ä vil ikke kalle den sÄ veldig snaubarbert, var vel heller at vi hadde en ekstremt stor stall tidligere i Är. at 3 spillere er pÄ lÄn og 6 har kontrakter som gÄr ut spiller ingen rolle sÄ lenge vi har dem ut sesongen. det er jo mere som perfekt at vi er i den situasjonen, for da kan vi ta det som det kommer til sommeren i forhold til hvilket nivÄ vi spiller i til hÞsten 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"SNIFFER"
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #9 på: Februar 13, 2011, 15:06:37 » |
|
Flott at vi har fĂ„tt barbert stallen men begynner Ă„ bli alvorlig bekymret for den dĂ„rlige dekningen pĂ„ sentral midt. Med kun 3 reelle kandidater i Howson, Bradley og Kilkenny, legges det opp til rovdrift pĂ„ disse tre og spesielt de to fĂžrstnevnte herrer. Hva skjer hvis skader og suspensjoner inntreffer hos disse tre samtidig? Ja jeg vet at "emergency loans" er mulig, men finnes det egnede kandidater (egenskaper + matchfit + lĂžnn) og vil de spille for oss? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #10 på: Februar 13, 2011, 15:34:39 » |
|
Flott at vi har fĂ„tt barbert stallen men begynner Ă„ bli alvorlig bekymret for den dĂ„rlige dekningen pĂ„ sentral midt. Med kun 3 reelle kandidater i Howson, Bradley og Kilkenny, legges det opp til rovdrift pĂ„ disse tre og spesielt de to fĂžrstnevnte herrer. Hva skjer hvis skader og suspensjoner inntreffer hos disse tre samtidig? Ja jeg vet at "emergency loans" er mulig, men finnes det egnede kandidater (egenskaper + matchfit + lĂžnn) og vil de spille for oss?  Clayton og Nunez? Eller signerte vi de for morro skyld? Begynner nemlig Ă„ lure.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #11 på: Februar 13, 2011, 15:51:18 » |
|
Flott at vi har fĂ„tt barbert stallen men begynner Ă„ bli alvorlig bekymret for den dĂ„rlige dekningen pĂ„ sentral midt. Med kun 3 reelle kandidater i Howson, Bradley og Kilkenny, legges det opp til rovdrift pĂ„ disse tre og spesielt de to fĂžrstnevnte herrer. Hva skjer hvis skader og suspensjoner inntreffer hos disse tre samtidig? Ja jeg vet at "emergency loans" er mulig, men finnes det egnede kandidater (egenskaper + matchfit + lĂžnn) og vil de spille for oss?  Johnson fra City er nok ikke langt unna, foruten dette sĂ„ er det nok flere spillere som kan funke bra pĂ„ "1 mĂ„neds lĂ„n". Poenget med trĂ„den er at det er lenge siden vi har hatt slik "luksusproblematikk", bĂŠrebjelkene i stallen er under kontrakt og endel spĂžrsmĂ„lstegn har kontrakter som utlĂžper. Rykker vi opp sĂ„ er det plass for flere spennende nysigneringer, og hvis vi ikke rykker opp!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #12 på: Februar 13, 2011, 16:48:39 » |
|
Bruce og Snoddy kan fungere som nÞdlÞsninger pÄ sentral midtbane. I tillegg har vi som sagt Clayton og Nunez + muligheten for emergency loan. Tror ogsÄ at en sentral midtbanespiller kommer til klubben i lÞpet av februar, og Johnson ryktes jo fra City.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #13 på: Juni 26, 2011, 16:30:22 » |
|
Snaubarbert og snaubarbert, fru Blom  Stallen vĂ„r tel vel rundt 25 spelarar, ein storleik som er relativt normalt i NpC viss eg ikkje tek feil. Men at vi treng kvalitetsspelarar - uansett storleik pĂ„ stallen - er heva over ein kvar tvil  NĂ„ er vi snaubarberte. GjenstĂ„r Ă„ se om det er noen fordel, men det MĂ
komme noen spillere inn snart.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #14 på: Juni 26, 2011, 17:07:58 » |
|
Bruce og Snoddy kan fungere som nÞdlÞsninger pÄ sentral midtbane. I tillegg har vi som sagt Clayton og Nunez + muligheten for emergency loan. Tror ogsÄ at en sentral midtbanespiller kommer til klubben i lÞpet av februar, og Johnson ryktes jo fra City.
auren
Det skal dessuten nevnes at Nunez har spilt for Honduras i cup i det siste. Spilte noen minutter mot Mexico, og viste litt av sine kvaliteter. Spilte pÄ venstrekanten. Du er kvalitet, nÄr du til dels klarer Ä hamle opp med Mexicos landslagsspillere. Han blir nok Ä se videre i Copa America. Jeg har alltid hatt sansen for Ramon Nunez. Gi han en sjanse, og han vil vise sin verdi for klubben og Grayson. Er dog rett at han bare blir sendt ut pÄ lÄn, hvor han vil imponere - som i Scunthorpe. Heia Ramon Nunez!  "Ramón Nuñez Second half sub was bright, as he made several slaloming runs through the Mexican midfield"
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 26, 2011, 17:16:05 av kalle_92 »
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #15 på: Juni 26, 2011, 19:00:37 » |
|
auren
Det skal dessuten nevnes at Nunez har spilt for Honduras i cup i det siste. Spilte noen minutter mot Mexico, og viste litt av sine kvaliteter. Spilte pÄ venstrekanten. Du er kvalitet, nÄr du til dels klarer Ä hamle opp med Mexicos landslagsspillere. Han blir nok Ä se videre i Copa America. Jeg har alltid hatt sansen for Ramon Nunez. Gi han en sjanse, og han vil vise sin verdi for klubben og Grayson. Er dog rett at han bare blir sendt ut pÄ lÄn, hvor han vil imponere - som i Scunthorpe. Heia Ramon Nunez!  "Ramón Nuñez Second half sub was bright, as he made several slaloming runs through the Mexican midfield" Enig i det du sier om Nunez. Man kan lure seg pÄ hvorfor en spiller som Paynter fikk kamp pÄ kamp, mens Nunez ble sendt til Scunny...merkelig av SG 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #16 på: Juni 26, 2011, 19:02:54 » |
|
auren
Det skal dessuten nevnes at Nunez har spilt for Honduras i cup i det siste. Spilte noen minutter mot Mexico, og viste litt av sine kvaliteter. Spilte pÄ venstrekanten. Du er kvalitet, nÄr du til dels klarer Ä hamle opp med Mexicos landslagsspillere. Han blir nok Ä se videre i Copa America. Jeg har alltid hatt sansen for Ramon Nunez. Gi han en sjanse, og han vil vise sin verdi for klubben og Grayson. Er dog rett at han bare blir sendt ut pÄ lÄn, hvor han vil imponere - som i Scunthorpe. Heia Ramon Nunez!  "Ramón Nuñez Second half sub was bright, as he made several slaloming runs through the Mexican midfield" Enig i det du sier om Nunez. Man kan lure seg pÄ hvorfor en spiller som Paynter fikk kamp pÄ kamp, mens Nunez ble sendt til Scunny...merkelig av SG  EtterpÄklokskap again..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #17 på: Juni 26, 2011, 19:21:47 » |
|
auren
Det skal dessuten nevnes at Nunez har spilt for Honduras i cup i det siste. Spilte noen minutter mot Mexico, og viste litt av sine kvaliteter. Spilte pĂ„ venstrekanten. Du er kvalitet, nĂ„r du til dels klarer Ă„ hamle opp med Mexicos landslagsspillere. Han blir nok Ă„ se videre i Copa America. Jeg har alltid hatt sansen for Ramon Nunez. Gi han en sjanse, og han vil vise sin verdi for klubben og Grayson. Er dog rett at han bare blir sendt ut pĂ„ lĂ„n, hvor han vil imponere - som i Scunthorpe. Heia Ramon Nunez!  "RamĂłn Nuñez Second half sub was bright, as he made several slaloming runs through the Mexican midfield" Enig i det du sier om Nunez. Man kan lure seg pĂ„ hvorfor en spiller som Paynter fikk kamp pĂ„ kamp, mens Nunez ble sendt til Scunny...merkelig av SG  EtterpĂ„klokskap again.. Du kan sjekke i trĂ„dene:jeg sa FĂR Paynters fĂžrste kamp at han var en dĂ„rlig erstatter for Beckford og ikke kom til Ă„ slĂ„ til...om Nunez husker jeg vi var mange pĂ„ forumet som syntes det sĂ„ ut som om han hadde mye kvalitet i seg etter Ă„ ha sett noen innhopp.I tillegg hadde noen ogsĂ„ sett ham i landskamper for Honduras.Mener faktisk at noen nevnte dette med Paynter og Nunez ifjor hĂžst....EtterpĂ„klokskap?tja...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #18 på: Juni 26, 2011, 19:51:04 » |
|
Synes ikke det er sÄ relevant Ä sette Nunez og Paynter opp mot hverandre. To vidt forskjellig spillertyper som spiller i helt ulike posisjoner pÄ banen. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #19 på: Juni 26, 2011, 19:59:45 » |
|
Synes ikke det er sÄ relevant Ä sette Nunez og Paynter opp mot hverandre. To vidt forskjellig spillertyper som spiller i helt ulike posisjoner pÄ banen.  enig. Nunez er en kreativ midtbanespiller og Paynter er en ren targetman. Synes heller ikke at Paynter har fÄtt de rette arb. forholdene for hans type spiller (innlegg fra kant). vÄres vinger skjÊrer oftest inn fra ving og avslutter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #20 på: Juni 26, 2011, 20:45:12 » |
|
auren
Det skal dessuten nevnes at Nunez har spilt for Honduras i cup i det siste. Spilte noen minutter mot Mexico, og viste litt av sine kvaliteter. Spilte pÄ venstrekanten. Du er kvalitet, nÄr du til dels klarer Ä hamle opp med Mexicos landslagsspillere. Han blir nok Ä se videre i Copa America. Jeg har alltid hatt sansen for Ramon Nunez. Gi han en sjanse, og han vil vise sin verdi for klubben og Grayson. Er dog rett at han bare blir sendt ut pÄ lÄn, hvor han vil imponere - som i Scunthorpe. Heia Ramon Nunez!  "Ramón Nuñez Second half sub was bright, as he made several slaloming runs through the Mexican midfield" Enig i det du sier om Nunez. Man kan lure seg pÄ hvorfor en spiller som Paynter fikk kamp pÄ kamp, mens Nunez ble sendt til Scunny...merkelig av SG  Ja og hvorfor stilte vi aldri med to keepere? Sende en midtbanespiller ut pÄ lÄn for Ä tilvenne ham engelsk fotball nÄr vi av og til stiller med en spiss som sleit med Ä treffe mÄl sist sesong. SKANDALE!
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #21 på: August 30, 2011, 22:49:14 » |
|
Begynner Ä bli sÄpass snaubarbert at det er fÄ fordeler igjen... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #22 på: August 30, 2011, 22:54:54 » |
|
fordelen er jo at vi mĂ„ ha spillere inn for Ă„ stille tropp. nei vent litt, vi har jo en haug med skrot kjĂžpt inn til reservelaget som spiser opp transferpengene. vi spiller med de 
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #23 på: August 30, 2011, 22:56:51 » |
|
Snaubarbert er vi ikke, men vi mister en attraksjon og et arbeidsjern i Max Gradel. Blir vanskeligere Ä erstatte enn Beckford, men tror allikevel ikke det blir umulig Ä tette hullet sÄnn nogenlunde med spillere vi allerede har i stallen! Nunez stÄr fÞrst i kÞen, men det krever enn viss omlegging av spillemÞnsteret da vi snakker om en helt annen spilletype. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
j-erikse
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #24 på: August 30, 2011, 23:03:23 » |
|
Snaubarbert er vi ikke, men vi mister en attraksjon og et arbeidsjern i Max Gradel. Blir vanskeligere Ä erstatte enn Beckford, men tror allikevel ikke det blir umulig Ä tette hullet sÄnn nogenlunde med spillere vi allerede har i stallen! Nunez stÄr fÞrst i kÞen, men det krever enn viss omlegging av spillemÞnsteret da vi snakker om en helt annen spilletype.  Klart vi har Nunes men vi vil jo fÄ skader Ä karantener vi ogsÄ og da er jo ikke alternativa sÄ mange lenger.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #25 på: Januar 26, 2012, 20:57:46 » |
|
...er at det er plass for nysigneringer. Tidligere sÄ har vi hatt en alt for stor stall som har begrenset innkjÞp av nye spillere.
Hvis Grayson stÄr for de han sier om at de spillerne som kommer inn nÄ skal vÊre bedre enn de som allerede er der sÄ ser jeg lyst pÄ fremtiden.
Skulle vi ikke rykke opp i Är sÄ har fortsatt grunnstammen i stallen kontrakter som utlÞper om noen Är, foruten Bradley og Kilkenny som jeg fortsatt mener ikke er uerstattelige.
Jeg forstÄr heller ikke de som synes vi har for mange spisser og burde kvitte oss med en eller to, det er alltid fornuftig Ä ha 4 gode spisser og det har vi pÄ dette nivÄet.
Dette blir en fortsatt fin sesong bare vi fÄr et par gode lÄnespillere i uken(e) som kommer.
Er fortsatt positiv.
Grayson klarte helt fint Ä fylle opp med spillere som viser seg ikke Ä vÊre gode nok og som kan bli vanskelige Ä bli kvitt... Ikke fullt sÄ positiv...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #26 på: Januar 26, 2012, 22:00:17 » |
|
Mmmm...men stallen er da ikke snaubarbert nÄ? Mer "hÄrete", er vel dekkende.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Change is the constant that cannot be changed.
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #27 på: Januar 26, 2012, 22:30:37 » |
|
Mmmm...men stallen er da ikke snaubarbert nÄ? Mer "hÄrete", er vel dekkende.
Fortvilende...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #28 på: Januar 26, 2012, 23:14:48 » |
|
Er fortsatt positiv.
Grayson klarte helt fint Ä fylle opp med spillere som viser seg ikke Ä vÊre gode nok og som kan bli vanskelige Ä bli kvitt... Ikke fullt sÄ positiv... Hehe,no e vi pÄ bÞlgelengde 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #29 på: Januar 26, 2012, 23:52:16 » |
|
Er fortsatt positiv.
Grayson klarte helt fint Ä fylle opp med spillere som viser seg ikke Ä vÊre gode nok og som kan bli vanskelige Ä bli kvitt... Ikke fullt sÄ positiv... Hehe,no e vi pÄ bÞlgelengde  Han hadde jo en gylden mulighet til Ä kjÞpe kvalitet fremfor kvalitet, men neida....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|