The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 09:29:51 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Anbefalt pub i Leeds (foran kamp)  (Lest 736 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
JonK
På prøvespill
*

Vis profil WWW
« på: Januar 27, 2011, 16:46:31 »

Hvor liker dere å gå foran kamp?
Spencer's?
Hos Peter?

Jeg er glad i Spencer`s. Noe som kan anbefale alternative puber med like bra/enda bedre stemning?

Jon
Loggført

Hobben
Fast på A-laget

Hobben

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: Januar 28, 2011, 15:49:57 »

Jeg har alltid trodd at Old Peacock er der det er mest steming og gang før kampen. Har alltid gått inn der før kamp å Peter etter kamp.
Loggført

Rogaland Whites
morty
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: Januar 30, 2011, 08:13:15 »

Duncan  Osteaktig Osteaktig Osteaktig
Loggført

Cherry
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Januar 30, 2011, 11:14:56 »

Definitivt Old Peacock ift stemningen & skjermer .....MEN Commercial Inn tar kaka
ift atmosfære & skandinaviske fans! 
Loggført

McVallister
I stallen
**

Vis profil
« Svar #4 på: Januar 30, 2011, 13:21:19 »

Scarborough Taps noen timer før kick off, deretter taxi til Old Peacock og etter kampen avsluttes kvelden hos Lorimer. Finnes det bedre dager? MOT
Loggført
JohnTiger
I stallen
**

kreps1967@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #5 på: Januar 30, 2011, 15:35:25 »

Scarborough Taps noen timer før kick off, deretter spasertur til Peter, deretter spasertur til Elland Road og Old Peacock (via en pub på veien om man blir tørst...husker ikke navnet på den puben vi var innom sist, men det er det vel noen som husker?? Rune?)

Husker dette som en fin oppladning til kamp....var til og med rask nok med tommelen sÃ¥ jeg slapp unna Malibu  Osteaktig
Loggført

Marching on together!
RuneR
PÃ¥ juniorlaget

rbreitan@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #6 på: Januar 30, 2011, 17:23:39 »

Scarborough Taps noen timer før kick off, deretter spasertur til Peter, deretter spasertur til Elland Road og Old Peacock (via en pub på veien om man blir tørst...husker ikke navnet på den puben vi var innom sist, men det er det vel noen som husker?? Rune?)

Husker dette som en fin oppladning til kamp....var til og med rask nok med tommelen sÃ¥ jeg slapp unna Malibu  Osteaktig
De gangene jeg ikke velger fantastiske Duncan's ( Rekker tunge) følger jeg mer enn gjerne JohnTigers oppskrift.  Dersom man skal stoppe pÃ¥ veien mellom Peter's og Old Peacock, er de opplagte (eneste?) valgene The United Bar (tidl. Wagon & Horses) like før gangbroen, eller The Brit (Brittannia) like ved parken (Crosby Street/Top Moor Side). Det er nok sistnevnte du referer til, John. NÃ¥r det gjelder Nottinghamkampen, drar jeg nok direkte til Peter's etter frokost. Med kick off 12:45 blir det ikke tid til Ã¥ oppsøke sÃ¥ mange puber. FØR kampen.....
Loggført

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
JohnTiger
I stallen
**

kreps1967@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #7 på: Januar 30, 2011, 17:54:19 »

Kjente ikke igjen bildet jeg fant på nettet, men hvis det er den puben hvor vi klatret over ett gjerde i en bakgård...så er det den ja Rune Glad Likte meg der Glad.
Loggført

Marching on together!
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |