The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 09:22:05 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SPILLER: Zac Thompson!  (Lest 3957 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« på: Januar 11, 2011, 12:21:56 »

http://www.leedsunited.com/news/20110111/new-signing-in-reserve-line-up_2247585_2263478

auren
« Siste redigering: Januar 07, 2012, 16:53:08 av Promotion 2010 » Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #1 på: Januar 11, 2011, 12:21:56 »

18-Ärige Zac har fÄtt kontrakt frem til sommeren etter Ä ha gjort det bra i tiden han har prÞvd seg hos oss...

http://www.leedsunited.com/news/20110111/new-signing-in-reserve-line-up_2247585_2263478
Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
DanskLeedsGut
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #2 på: Januar 11, 2011, 12:22:49 »

SpĂŠndende Sjokkert)
Loggført

Welcome to Leeds: Paul Rachubka, Michael Brown
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #3 på: Januar 11, 2011, 12:22:59 »

Hehe, Joachim. PĂ„ sekundet likt. Og med omtrent samme tekst  Gliser
Loggført

Tell me  Tell me

Dylan
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #4 på: Januar 11, 2011, 12:47:50 »

Hehe, Joachim. PĂ„ sekundet likt. Og med omtrent samme tekst  Gliser

Det var nok de tre prikkene som tok deg!  Gliser
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Sleivind
Fast pÄ A-laget

eivindknudsen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #5 på: Januar 11, 2011, 13:43:51 »

En ny Clayton?
Loggført
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #6 på: Januar 11, 2011, 13:45:35 »

Tipper vi aldri fÄr se ham i startoppstillingen....
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #7 på: Januar 11, 2011, 14:03:23 »

Aldri hÞrt om... MÄ sjekke stats pÄ FM nÄr jeg kommer hjem. Glad
Loggført
Nikolaos
I stallen
**

"I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd

Vis profil
« Svar #8 på: Januar 11, 2011, 14:09:02 »

Var ikke mye info Ă„ finne om denne Zac. Og jeg har aldri hĂžrt om han. Noen som vet noe?
Loggført
SupALeedS
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #9 på: Januar 11, 2011, 14:12:05 »

http://www.evertonfc.com/academy/zac-thompson.html
Loggført

Alex
Bredinho
PĂ„ juniorlaget

Brainwashed for 20 years and counting..

Vis profil E-post
« Svar #10 på: Januar 11, 2011, 14:16:48 »

DÄrlig pÄ FM óg! Brukbar for eit league2-lag, og potensial til Ä bli OK i league2.. ikkje at FM ha allverden Ä sie, mn morsomt Ä sjekka Blunker
Loggført

The Future Is Bright,
The Future Is White!
DanskLeedsGut
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #11 på: Januar 11, 2011, 17:04:04 »

Han er ikke med i FM her ved mig  Hæ
Loggført

Welcome to Leeds: Paul Rachubka, Michael Brown
magnuer
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #12 på: Januar 11, 2011, 18:26:41 »

DÄrlig pÄ FM óg! Brukbar for eit league2-lag, og potensial til Ä bli OK i league2.. ikkje at FM ha allverden Ä sie, mn morsomt Ä sjekka Blunker
NÄr FM 2015 kommer er han vel en verdensklasse spiller Glad
Loggført
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #13 på: Januar 11, 2011, 19:34:33 »

Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
SveinArve
PĂ„ juniorlaget

sveinarve@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #14 på: Januar 11, 2011, 23:19:35 »

Fra reservekampen i dag: ".....and there was almost time for new signing Zac Thompson, an 18-year-old midfielder signed on a six-month deal from Everton, who impressed with his passing..."
Loggført

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.godoyil.no
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #15 på: Januar 12, 2011, 01:41:40 »

Fra reservekampen i dag: ".....and there was almost time for new signing Zac Thompson, an 18-year-old midfielder signed on a six-month deal from Everton, who impressed with his passing..."

VÄr nye Kilkenny? Konge!!
Loggført

KEEP FIGHTING!!
Nikolaos
I stallen
**

"I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd

Vis profil
« Svar #16 på: Januar 12, 2011, 01:51:56 »

VÄr nye Kilkenny? Konge!!

joda, fint med en kommende Kilkenny, men hadde hÄpet han var en defensiv midtbanespiller..? Eller er han det, med gode pasninger? Det ville jo vÊrt flott! Glad
Loggført
Evig Pint
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #17 på: Januar 12, 2011, 02:59:24 »

Oser Clayton 2 av dette desverre. Dette gir nok en indikasjon pÄ hva Larry fÄr av cash til Ä hente forsterkninger for. Hadde hÄpet pÄ en skadefri Woodgate...
Loggført

Marching on together
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #18 på: Januar 12, 2011, 03:51:12 »

Oser Clayton 2 av dette desverre. Dette gir nok en indikasjon pÄ hva Larry fÄr av cash til Ä hente forsterkninger for. Hadde hÄpet pÄ en skadefri Woodgate...

Pussig sammentreff. Selv hadde jeg hÄpet pÄ en ung Maradona.
Loggført

- Leif Olav
ibster
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #19 på: Januar 12, 2011, 12:18:46 »

PÄ basis av dette samt hans hans svar i de 20 kjappe pÄ Evertons hjemmesider spÄr jeg at han kan bli en slags ny Scott Parker.

Naturligvis ville det vÊrt drÞmmen Ä fÄtt inn en merittert defensiv motor men jeg tror ogsÄ vi blir servert usikre unggutter og diverse lÄnespillere en stund til... Noen som har lest budsjetter eller som har noen kvalifisert gjetning pÄ hvor mye Leeds har i transferbudsjett/lÞnneevne?
Loggført
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #20 på: Januar 12, 2011, 12:25:31 »

Tvilsomt at Thompson fÄr mer enn noen fÄ innhopp i lÞpet av vÄrparten. Dette er IKKE vÄr defansive midtbanespiller, men en spennende unggutt som det var for godt Ä takke nei til. Derfor ogsÄ kun kontrakt ut sesongen.

Is i magan folkens!

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
Foffe
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #21 på: Januar 15, 2011, 00:19:29 »

Leste akkurat i Tips avisa og ser at vi har fÄtt en ny spiller fra Everton med navn Zac Thompson.
Noen som vet noe om dette?
Hvilken posisjon osv
Loggført
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #22 på: Januar 15, 2011, 00:24:19 »

Leste akkurat i Tips avisa og ser at vi har fÄtt en ny spiller fra Everton med navn Zac Thompson.
Hvilken posisjon osv

...hvis du leser deg opp i denne trÄden tipper jeg du vil fÄ vite mer Glad
Loggført

Tell me  Tell me

Dylan
Foffe
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #23 på: Januar 15, 2011, 00:51:54 »

Hvilken posisjon osv

...hvis du leser deg opp i denne trÄden tipper jeg du vil fÄ vite mer Glad

Det er helt korrekt! Men sÄ ikke at dette var en ny trÄd sÄ jeg hadde lagd en ny en, og da kom dette bare inn i den opprinnelige trÄden Blunker
Loggført
Sander

Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #24 på: Januar 15, 2011, 14:07:31 »

Hvorfor oser det Clayton 2 av dette? Dessuten er begge for fremtiden. SkjĂžnner ikke hva som er i veien med Ă„ hente spillere for fremtiden

Redfearn sa posisjonen hans egentlig er hÞyreback, men at han ogsÄ kunne spille midtbane.

Syns signing er spennende og positiv. Ingenting vi taper pÄ Ä prÞve han ut i 6 mÄneder. Hvorfor han brennes pÄ bÄlet etter en solid reservekamp, fatter jeg ikke...
Loggført

Evig Pint
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #25 på: Januar 15, 2011, 15:52:15 »

Hvorfor oser det Clayton 2 av dette? Dessuten er begge for fremtiden. SkjĂžnner ikke hva som er i veien med Ă„ hente spillere for fremtiden

Redfearn sa posisjonen hans egentlig er hÞyreback, men at han ogsÄ kunne spille midtbane.

Syns signing er spennende og positiv. Ingenting vi taper pÄ Ä prÞve han ut i 6 mÄneder. Hvorfor han brennes pÄ bÄlet etter en solid reservekamp, fatter jeg ikke...

Ingenting i veien med det, og vi taper lite pÄ Ä gi ham en sjangs, som du sier. Jeg er derimot uenig med deg i at det er veldig spennende. Det kan nemlig diskuteres. Jeg ser dette for det det er: en veldig liten signering, som kanskje, kanskje kan bli en habil spiller i hvitt med tiden, men som neppe blir det. Alt er ikke spennende, bare fordi det er ungt.

Det oser Clayton 2 fordi han er ikke en erfaren spiller som gÄr rett inn Ä lÞfter laget, eller et stort talent vi har hÞrt snakk om. Sant skal sies, Zac (fÞdt i 1993) er yngre enn Adam Clayton (som vel er 89-Ärgang, og som det dermed begynner Ä haste for..). Zac har med andre noen Är pÄ seg, og hvem vet.. Glad Det som derimot taler imot ham, er at han blir frigitt av Everton, et lag i Premier League som faktisk fÄr frem unge talenter. Hadde han hatt et veldig potensiale hadde han nok blitt vÊrende der. Leeds hadde nok signet ham opp for mer enn 6 mnd ogsÄ hvis talentet var unikt. Samtidig er han 18 Är, og kan selvfÞlgelig utvikle seg noe voldsomt, det gjenstÄr Ä se.

Clayton (leser at han ble 22 Är igÄr) anser jeg som sÄ godt som ferdig i Leeds. Hans gjennombrudd i hvitt kommer nok aldri.

Du dro ogsÄ din egen tolkning her Sander, for undertegnede brenner ikke unge Zac pÄ bÄlet. Det uttrykkes bare skuffelse over at dette er den eneste signeringen vi har gjort sÄ langt i januar, bortsett fra lÄnet av McCartney.
Loggført

Marching on together
Evig Pint
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #26 på: Januar 15, 2011, 15:53:51 »

Kanskje like realistisk ja, men kan ikke skyte en mann for Ă„ hĂ„pe  Kysser
Loggført

Marching on together
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #27 på: Januar 15, 2011, 16:01:28 »

Ingenting i veien med det, og vi taper lite pÄ Ä gi ham en sjangs, som du sier. Jeg er derimot uenig med deg i at det er veldig spennende. Det kan nemlig diskuteres. Jeg ser dette for det det er: en veldig liten signering, som kanskje, kanskje kan bli en habil spiller i hvitt med tiden, men som neppe blir det. Alt er ikke spennende, bare fordi det er ungt.

Det oser Clayton 2 fordi han er ikke en erfaren spiller som gÄr rett inn Ä lÞfter laget, eller et stort talent vi har hÞrt snakk om. Sant skal sies, Zac (fÞdt i 1993) er yngre enn Adam Clayton (som vel er 89-Ärgang, og som det dermed begynner Ä haste for..). Zac har med andre noen Är pÄ seg, og hvem vet.. Glad Det som derimot taler imot ham, er at han blir frigitt av Everton, et lag i Premier League som faktisk fÄr frem unge talenter. Hadde han hatt et veldig potensiale hadde han nok blitt vÊrende der. Leeds hadde nok signet ham opp for mer enn 6 mnd ogsÄ hvis talentet var unikt. Samtidig er han 18 Är, og kan selvfÞlgelig utvikle seg noe voldsomt, det gjenstÄr Ä se.

Clayton (leser at han ble 22 Är igÄr) anser jeg som sÄ godt som ferdig i Leeds. Hans gjennombrudd i hvitt kommer nok aldri.

Du dro ogsÄ din egen tolkning her Sander, for undertegnede brenner ikke unge Zac pÄ bÄlet. Det uttrykkes bare skuffelse over at dette er den eneste signeringen vi har gjort sÄ langt i januar, bortsett fra lÄnet av McCartney.

Egentlig er jeg enig i det du skriver her, Austevik. Zac kan vÊre en for fremtiden, men i nÄtid er han ikke det... Samtidig har man plenty eksempler pÄ late boomers (Giles som kom vraket fra Manju som et eksempel, Beckford lar jeg vÊre Ä nevne siden han ikke har slÄtt til i PL ennÄ...)

All erfaring tilsier jo at de fleste overgangene som skjer i vinduene skjer siste uken. FÞrst da mÄ selgers klubb selge, og kjÞpers klubb kjÞpe, fÞr det er for seint. NÄr det er sagt har vi failed Ä fÄ inn 'noe skikkelig' pÄ midtbanen i oh sÄ mange vindu nÄ. Bare endt opp med middelmÄdigheter. Og det selv om behovet har vÊrt skrikende lenge. I sommer var det snakk om en 'icing on the cake' som glapp, men nÄ ble Morrison/SIL testet lenge og vel fÞr det vel strandet pÄ usikkerheten rundt arbeidstillatelsen. SÄ det virker ikke som kravene for denne midtbanespilleren er sÄ skyhÞye heller da...
Loggført

Tell me  Tell me

Dylan
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #28 på: Januar 15, 2011, 16:32:14 »

Kanskje like realistisk ja, men kan ikke skyte en mann for Ă„ hĂ„pe  Kysser

Maradona har jo barn, sĂ„ hvorfor ikke?  Osteaktig
DrĂžmmene vĂ„re fĂ„r de ALDRI!  Kult
Loggført

- Leif Olav
Sander

Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #29 på: Januar 15, 2011, 17:10:39 »

Godt begrunna svar:)

Fikk bare unntrykk av at du var veldig negativ til signingen. Han skal jo ikke rett inn i 11`ern og heve laget uansett. Tror ikke han hentes pÄ bekostning av en bedre midtbane akkurat, derfor ser jeg ingen grunn til Ä legge noe negativt inn i signingen. Bare Grayson som vil ha et forlenga opphold med gutten og se om det finnes potensiale
Loggført

Sider: [1] 2
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |