|
testo
|
 |
« Svar #30 på: Januar 04, 2011, 19:46:30 » |
|
Gambi har fÄtt noen 'rÄd' fra meg i en PM og vil sikkert ikke vÊre like aktiv i en periode. For Þvrig ber jeg om at trÄden holdes 'topic'  Hmmm..... Love letter 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
SDalen
|
 |
« Svar #31 på: Januar 04, 2011, 19:50:15 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland whites!
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #32 på: Januar 04, 2011, 19:54:37 » |
|
Det er ikke utelukket at Newcastle benytter seg av litt pressmiddel om en evnt byttehandel nÄr de vet at Leeds Þnsker Smith sÄrt. Som tidligere sagt her sÄ er jeg ogsÄ glad dette gjelder sinnataggen Gradel og ikke Snoddy.NÄr det er sagt sÄ har jeg ingen tro pÄ at dette vil gÄ i box.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #33 på: Januar 04, 2011, 20:17:09 » |
|
Nettop! Her snakker vi fakta, gutter. Det jeg sa var fakta og trĂ„den heter Spiller inn - spiller ut sĂ„ det er vel ikke helt gĂŠrnt. MEN Gambi, du er og blir en utenforstĂ„ende. Har du ikke forstĂ„tt at trĂ„den heter Spillere vi Ăžnsker INN - spillere vi ikke har bruk for UT!  PS! PĂ„ kampdager mĂ„ du ikke kĂždde med oss! Da er vi nĂŠrvĂžse!!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #34 på: Januar 04, 2011, 20:36:00 » |
|
Bare Ă„ selge
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #35 på: Januar 04, 2011, 20:39:11 » |
|
La dem fÄ Gradel gratis mot at de betaler lÞnna til Smith i Leeds fram til han legger opp. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #36 på: Januar 04, 2011, 20:53:14 » |
|
Sett at Gradel forsvinner, og vi fÄr Alan Smith. NÄr Watt's lÄneavtale lÞper ut, da mÄ vi fÄ oss en ny ving. Evt. om Sam slÄr om takten og kommer opp pÄ fast a-lagsspill. Spennende rykter er det uansett.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #37 på: Januar 04, 2011, 20:56:13 » |
|
6 mill er et bra bud, om Grayson fÄr bruke belÞpet pÄ kjÞp/lÄn
Gradel er genial pÄ sitt beste, men han tar for ofte feil valg- skyter selv i dÄrlig posisjon framfor Ä spille bedre plassert spiller. + uberegnelig temperament.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
SDalen
|
 |
« Svar #38 på: Januar 04, 2011, 20:56:21 » |
|
Caughtoffside (som vel ikke regnes som den mest pÄlitelige kilden??) melder om at Newcastle gjÞr klar et bud pÄ £6mill pÄ Gradel.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland whites!
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #39 på: Januar 04, 2011, 20:56:55 » |
|
Ser Newcastle er ute etter Max Gradel. Spennende type. HÄper overgangen blir en realitet!
Ser Newcastle er ute etter Max Gradel. Spennende type. HÄper han bruker vettet og holder seg hos oss! Hehe  Tror nok ingen sier nei til PL spill og hÞyere lÞnn. Kommer det et tilbud fra N'Castle er jeg ganske sikker pÄ at overgangen ville gÄ i orden. Men nÄ er det ikke kommet noe bud heller sÄ... DrÞm videre, smÄen!  Ikke tror jeg Max er sÊrlig hissen pÄ Ä forlate dagens situasjon, samt at SkySports integritet pÄ slike nyheter er langt fra det den engang var. De lanserer like mange rykter om dagen som snittet av resten. NÄr det er sagt, hadde jo Mad-Max Gradel passet ypperlig inn sammen med Joey Barton og resten av Fight Club. Og 6 millioner pund? Det hadde jo vÊrt en typisk kjempeinvestering a la Newcastle. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #40 på: Januar 04, 2011, 21:02:52 » |
|
6 millioner pund for Max Gradel? Jeg er tom for ord. Hvor tar disse sitene dette fra?
Dessvere ser SkySports ut til Ă„ vĂŠre mer og mer preget av rykter og spekulasjoner. De som leser saken ser jo at det ikke er et eneste sitat, ingen kilder oppgitt. Pure speculation. No facts.
Virker ikke som det er noe i hverken Smithy eller Woody-pratet, Dunne har vÊrt i bildet (men muligens fÄtt ny tillitt i Villa?), Johnson og McCartney virker som hovedprioriterte.
SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SDalen
|
 |
« Svar #41 på: Januar 04, 2011, 21:18:03 » |
|
6 millioner pund for Max Gradel? Jeg er tom for ord. Hvor tar disse sitene dette fra?
Dessvere ser SkySports ut til Ă„ vĂŠre mer og mer preget av rykter og spekulasjoner. De som leser saken ser jo at det ikke er et eneste sitat, ingen kilder oppgitt. Pure speculation. No facts.
Virker ikke som det er noe i hverken Smithy eller Woody-pratet, Dunne har vÊrt i bildet (men muligens fÄtt ny tillitt i Villa?), Johnson og McCartney virker som hovedprioriterte.
SA
Ikke godt og si, muligens et par der ute som har det morro ? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland whites!
|
|
|
|
pale
|
 |
« Svar #42 på: Januar 04, 2011, 21:20:27 » |
|
Virker ikke som det er noe i hverken Smithy eller Woody-pratet, Dunne har vÊrt i bildet (men muligens fÄtt ny tillitt i Villa?), Johnson og McCartney virker som hovedprioriterte.SA
Og en slik prioritering er fornuftig. Dette er spillere vi kan fÄ tak i uten at det koster all verden. Woody er jo mer skadet enn Michael Owen og Smithy blir nok for dyr... FÄr vi 6mill for Gradel skal jeg personlig kjÞre han til Newcastle.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #43 på: Januar 04, 2011, 21:24:21 » |
|
Virker ikke som det er noe i hverken Smithy eller Woody-pratet, Dunne har vÊrt i bildet (men muligens fÄtt ny tillitt i Villa?), Johnson og McCartney virker som hovedprioriterte.SA
Og en slik prioritering er fornuftig. Dette er spillere vi kan fÄ tak i uten at det koster all verden. Woody er jo mer skadet enn Michael Owen og Smithy blir nok for dyr... FÄr vi 6mill for Gradel skal jeg personlig kjÞre han til Newcastle. Og jeg er sikker pÄ at Bates spanderer medlemskap pÄ Gambi 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SOL
|
 |
« Svar #44 på: Januar 04, 2011, 23:04:45 » |
|
6 mill. ÂŁ for Gradel: JA TAKK!!!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Glenn K
|
 |
« Svar #45 på: Januar 05, 2011, 17:37:42 » |
|
KĂDDER DERE?! Tror dere at dere fĂ„r 6 millioner pund for Max Gradel? I sĂ„ fall er det bare Ă„ bryte ut i latter!
Hvis du ser godt etter, sÄ er det ingen som tror at dette er sant... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
SDalen
|
 |
« Svar #46 på: Januar 05, 2011, 17:38:41 » |
|
KĂDDER DERE?! Tror dere at dere fĂ„r 6 millioner pund for Max Gradel? I sĂ„ fall er det bare Ă„ bryte ut i latter!
Nope, sier bare vi hadde solgt ham for det =)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland whites!
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #47 på: Januar 05, 2011, 17:58:02 » |
|
Skulle tro julenissen hadde kommet tidlig i Är, om Gradel hadde blitt solgt for en slik sum  Ingen faste rykter pÄ markedet ang. spillere ut og inn av Leeds?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
stian94
|
 |
« Svar #48 på: Januar 05, 2011, 18:00:30 » |
|
Leeds Rumours Leeds have exhausted all avenues looking for central midfield reinforcements within the UK and have turned to Norway and Sweden to find new targets, It's understood that Leeds are in the early stages of discussions with StabÊk Midfielder Henning Hauger who was thought to be very close to sealing a switch to Rosenberg though this deal seems to be some way off at this stage however Leeds United are also thought to be close to signing Malmo FFs Ivo Pekalski, Pekalski broke into the Malmo first team this season quickly becoming a driving force in the championship winning sides midfield, Leeds have also been watching many potential targets in the Scandinavian leagues over the last 6 months, last January window Leeds had Robin Söder on trial but opted not to offer the young Swed a deal a mistake Leeds will not be making again as Söder looks now to have his pick of Europes elite clubs. Source : Norweigian Sports Journalist Anders Pamer klippet fra pÄlitelige http://www.leedsrumours.co.uk/
|
|
|
|
|
Loggført
|
SJ
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #49 på: Januar 05, 2011, 18:11:40 » |
|
Fra din kilde stian94: Leeds Rumours Alan smith seen leaving elland road this morning and reportedly choosing to go to leeds and taking wage cut over signing for hibernian
05 Jan 2011 15:34:47 Leeds Rumours Richard dunne being allowed to leave Aston villa after massive training spat today , for either loan or permanant.
We're set to launch a 550000 attack for Adam hammil in order to activate exit clause.
Sorry smith livers but he is in talks with west ham after contract talks broke down with leeds united . SOURCE: HIS DAD.
Also Leeds are enquiring a permanent deal for sanchez watt , around the region of 2m aresenal are asking . Also niel danns joining to replace Bradley Johnson .
hehe.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
stian94
|
 |
« Svar #50 på: Januar 05, 2011, 18:25:13 » |
|
Fra din kilde stian94: Leeds Rumours Alan smith seen leaving elland road this morning and reportedly choosing to go to leeds and taking wage cut over signing for hibernian
05 Jan 2011 15:34:47 Leeds Rumours Richard dunne being allowed to leave Aston villa after massive training spat today , for either loan or permanant.
We're set to launch a 550000 attack for Adam hammil in order to activate exit clause.
Sorry smith livers but he is in talks with west ham after contract talks broke down with leeds united . SOURCE: HIS DAD.
Also Leeds are enquiring a permanent deal for sanchez watt , around the region of 2m aresenal are asking . Also niel danns joining to replace Bradley Johnson .
hehe.
hehe, er veldig klar over allt dette oppspinnet som stÄr der 
|
|
|
|
|
Loggført
|
SJ
|
|
|
|
Bredinho
|
 |
« Svar #51 på: Januar 05, 2011, 18:48:26 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
The Future Is Bright, The Future Is White!
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #52 på: Januar 05, 2011, 18:59:31 » |
|
Ser Newcastle er ute etter Max Gradel. Spennende type. HÄper overgangen blir en realitet!
Ser Newcastle er ute etter Max Gradel. Spennende type. HÄper han bruker vettet og holder seg hos oss! Hehe Tror nok ingen sier nei til PL spill og hÞyere lÞnn. Kommer det et tilbud fra N'Castle er jeg ganske sikker pÄ at overgangen ville gÄ i orden. Men nÄ er det ikke kommet noe bud heller sÄ... Nettopp derfor bÞr han holde seg i Leeds. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #53 på: Januar 05, 2011, 19:15:49 » |
|
Ser Newcastle er ute etter Max Gradel. Spennende type. HÄper han bruker vettet og holder seg hos oss! Hehe Tror nok ingen sier nei til PL spill og hÞyere lÞnn. Kommer det et tilbud fra N'Castle er jeg ganske sikker pÄ at overgangen ville gÄ i orden. Men nÄ er det ikke kommet noe bud heller sÄ... Nettopp derfor bÞr han holde seg i Leeds.  Vi snakker om i januar vettu. I januar(nÄ) er vi i PL og kan gi bra lÞnn. Dere er i npC og kan gi dÄrligere lÞnn. Det er bare det at jeg er opplÊrt til Ä tenke pÄ hva som lÞnner seg pÄ sikt...
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #54 på: Januar 05, 2011, 20:58:59 » |
|
Source : Norweigian Sports Journalist Anders Pamer
...angÄende denne her. En aldri sÄ liten kommentar fra min gamle konfirmant-KRIKer Anders: Det sykeste jeg har lest og sett! Aldri snakket med noe sÄnt og ikke har jeg peiling pÄ HH heller... Nesten vittig! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Stephenjazz
|
 |
« Svar #55 på: Januar 05, 2011, 22:01:12 » |
|
Dere ligger ikke en gang pÄ opprykksplass sÄ hva er sikten da? Btw: SkjÞnner hva du mener  Newcastle er et lag som aldri hevder seg pÄ noen som helst mÄte i PL. I samme kjedelige kattegori som Wolves, Stoke, Wigan, Fulham m.m Kan det heller ikke bli laget en egen ryktetrÄd, og la denne vÊre for konkrete saker?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det blir aldri umoderne Ă„ vinne
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #56 på: Januar 05, 2011, 22:14:36 » |
|
Just had a text off a Newcastle fan at the game, rumour is he is in Leeds for talks.
Alan Smith ........
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
stian94
|
 |
« Svar #57 på: Januar 05, 2011, 22:42:45 » |
|
siden smith ikke er med i newcastle troppen i dag, sĂ„ kan vi vell hĂ„pe 
|
|
|
|
|
Loggført
|
SJ
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #58 på: Januar 05, 2011, 22:46:01 » |
|
Hadde vÊrt saker Ä fÄtt Smith hjem igjen
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #59 på: Januar 05, 2011, 22:49:39 » |
|
siden smith ikke er med i newcastle troppen i dag, sĂ„ kan vi vell hĂ„pe  Jeg sĂ„ nettopp dette. Er han pĂ„ vei bort fra Newcastle? Jeg tviler egentlig pĂ„ at Leeds har rĂ„d til Smith 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|