Alu69
PĂ„ prĂžvespill

Ein av dei trufaste
|
 |
« på: Desember 12, 2010, 11:42:49 » |
|
Skal feire jule og nyttĂ„rsaftan hos svigers i Kristiansund, dermed kan eg ikkje sjĂ„ TV kampen 1 januar saman med resten av Stord Whites pĂ„ Den BlĂ„ Time  MĂ„ vel fĂ„ lokket svigerfar med pĂ„ pĂžbb i Kr.sund...men er det nokon som kan sei kvar dei viser kampen?  ?
|
|
|
|
« Siste redigering: Desember 13, 2010, 14:31:07 av Alu69 »
|
Loggført
|
Marching on together, we`re gonna see you win .......
Andreas V. Lunde Medlem av Stord Whites
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #1 på: Desember 12, 2010, 13:34:09 » |
|
Skal feire jule og nyttĂ„rsaftan hos sviger i Kristiansund, dermed kan eg ikkje sjĂ„ TV kampen 1 januar saman med resten av Stord Whites pĂ„ Den BlĂ„ Time  MĂ„ vel fĂ„ lokket svigerfar med pĂ„ pĂžbb i Kr.sund...men er det nokon som kan sei kvar dei viser kampen?  ? Regner med du tenker pĂ„ Arsenalkampen, den spilles 8. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #2 på: Desember 12, 2010, 13:37:10 » |
|
Skal feire jule og nyttĂ„rsaftan hos sviger i Kristiansund, dermed kan eg ikkje sjĂ„ TV kampen 1 januar saman med resten av Stord Whites pĂ„ Den BlĂ„ Time  MĂ„ vel fĂ„ lokket svigerfar med pĂ„ pĂžbb i Kr.sund...men er det nokon som kan sei kvar dei viser kampen?  ? Regner med du tenker pĂ„ Arsenalkampen, den spilles 8.  Eller sĂ„ tenker han pĂ„ Middlesbroughkampen, den spilles 1. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #3 på: Desember 12, 2010, 13:44:06 » |
|
Skal feire jule og nyttĂ„rsaftan hos sviger i Kristiansund, dermed kan eg ikkje sjĂ„ TV kampen 1 januar saman med resten av Stord Whites pĂ„ Den BlĂ„ Time  MĂ„ vel fĂ„ lokket svigerfar med pĂ„ pĂžbb i Kr.sund...men er det nokon som kan sei kvar dei viser kampen?  ? Regner med du tenker pĂ„ Arsenalkampen, den spilles 8.  Eller sĂ„ tenker han pĂ„ Middlesbroughkampen, den spilles 1.  TV-kamp altsĂ„, det hadde jeg ikke fĂ„tt med meg, strÄÄÄÄlende 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #4 på: Desember 12, 2010, 13:45:16 » |
|
Skal feire jule og nyttĂ„rsaftan hos sviger i Kristiansund, dermed kan eg ikkje sjĂ„ TV kampen 1 januar saman med resten av Stord Whites pĂ„ Den BlĂ„ Time  MĂ„ vel fĂ„ lokket svigerfar med pĂ„ pĂžbb i Kr.sund...men er det nokon som kan sei kvar dei viser kampen?  ? Regner med du tenker pĂ„ Arsenalkampen, den spilles 8.  Eller sĂ„ tenker han pĂ„ Middlesbroughkampen, den spilles 1.  TV-kamp altsĂ„, det hadde jeg ikke fĂ„tt med meg, strÄÄÄÄlende  Glimrende 
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #5 på: Desember 12, 2010, 15:56:50 » |
|
beste er nok Ä avlyse jula i kristiansund og sjÄ kampen med stord whites 
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
arneg
|
 |
« Svar #6 på: Desember 12, 2010, 19:39:19 » |
|
Er det kamp 1.januar sÄ ordner det seg med kamp. Stedet blir Christian Bar og jeg poster bekreftelse her nÄr jeg har snakket med de pÄ Christian.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Alu69
PĂ„ prĂžvespill

Ein av dei trufaste
|
 |
« Svar #7 på: Desember 13, 2010, 14:28:03 » |
|
Er det kamp 1.januar sÄ ordner det seg med kamp. Stedet blir Christian Bar og jeg poster bekreftelse her nÄr jeg har snakket med de pÄ Christian.
Kjempebra!!!!! Det er Middlesboro kampen eg siktar til ja. Set pris p[ at de informerar om kor eg skal mota opp!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Alu69
PĂ„ prĂžvespill

Ein av dei trufaste
|
 |
« Svar #8 på: Desember 27, 2010, 13:06:54 » |
|
Hadde vore bra om nokon i Kr.sund kunne bekrefta kor me kan stilla for Ä fÄ sjÄ kampen. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Alu69
PĂ„ prĂžvespill

Ein av dei trufaste
|
 |
« Svar #9 på: Desember 29, 2010, 11:28:44 » |
|
Har "arneg" snakket med betjeningen pÄ Christian Bar?? Det nermer seg kampdag.... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
arneg
|
 |
« Svar #10 på: Desember 29, 2010, 13:00:21 » |
|
Sorry hadde helt glemt dette da jeg ikke har vÊrt innom Christian Bar i det siste. Sendte melding til han som har med fotball Ä gjÞre nÄ. Regner med at de ikke har ordinÊrt Äpent sÄ tidlig men det er sannsynlig at vi kan slippe inn uansett. Var klokkeslettet 13.00 eller 14.00?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
arneg
|
 |
« Svar #11 på: Desember 29, 2010, 14:39:36 » |
|
Alt i orden pÄ Christian bar. De setter av en TV til Leedskampen. Den gÄr samtidig med ManU
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|