The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 02:50:13 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Leeds - Ipswich 12. mars  (Lest 1786 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« på: Desember 07, 2010, 01:02:49 »

Hadde en sĂ„ herlig tur nĂ„ i helga at jeg mĂ„tte bestille en ny tur til Leeds allerede i kveld. Selv om det er en stund til. er det fint Ă„ ha noe Ă„ se frem til  Gliser. Ser det er fellestur for LUSCOS helga fĂžr, hĂ„per jeg pĂ„ at det blir nen flere som oxo dukker opp denne helgen !! For at jeg skulle fĂ„ disp til denne kampen, blir "den bedre" halvdel visstnok med........... Tvilende Noen andre som allerede har bestemt seg ? Ihvertfall anstendig motstand den helgen !!     MOT      Sjokkert
Loggført

Becchio - min mann !!!
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #1 på: Desember 29, 2010, 19:06:21 »

Oppe til vurdering...
Loggført

COME ON LEEDS !!
Spacebob
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #2 på: Januar 13, 2011, 10:28:44 »

Var pÄ Elland Road for fÞrste gang og sÄ Leeds - Portsmouth i en forrykende 3-3 kamp.

Smakte sÄ godt at jeg booket ny tur for Ä se kampen mot Ipswich.

Fantastisk stemmning pĂ„ Elland Road (var pĂ„ Anfield dagen etter og det er det vĂŠrste jeg har vĂŠrt med pĂ„. Tidenes dĂ„rligste stemmning, nesten like ille som TromsĂžpublikumet  Gliser)

Marching on together!!
Loggført
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #3 på: Januar 15, 2011, 12:55:12 »

kjĂžrer fra gmoen fredag morgen til "stockport int." og hjem sĂžndag kveld. flere som skal med samme fly ?
Loggført

Becchio - min mann !!!
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #4 på: Januar 28, 2011, 17:34:49 »

Da er flybilletter kjĂžpt og hotellrom reservert for fredag 11.mars til mandag 14.mars. Gleder meg allerede!  Glad

Ser det som nĂŠrmest bombesikkert at kampen gĂ„r lĂžrdag 12.mars  kl 15, i hvertfall ikke senere, da Ipswich spiller kamp igjen pĂ„ tirsdag 15.mars.

Det gÄr ogsÄ Npc kamper pÄ sÞndag 13.mars (Cardiff-Barnsley) og mandag 14.mars (Norwich-Bristol City). Dermed et det vel kun en fremskynding til kveldskamp fredag 11.mars som i vÊrste fall kan skje, men da er jeg allerede pÄ plass i Leeds.

« Siste redigering: Januar 29, 2011, 00:47:14 av berlin » Loggført
TUNI
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #5 på: Februar 02, 2011, 23:14:46 »

Tenker ogsÄ pÄ ein tur over. Hvile hotel bruker dere?
Loggført

COOPER
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #6 på: Februar 03, 2011, 19:09:54 »

Tenker ogsÄ pÄ ein tur over. Hvile hotel bruker dere?

Sikkert flere som bruker Mariott, men jeg og sambo`n skal bo pĂ„ blu radisson...... har bodd der fĂžr og var fornĂžyd  Rekker tunge
Loggført

Becchio - min mann !!!
Milou
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #7 på: Februar 17, 2011, 09:01:34 »

Skal ogsÄ over pÄ denne kampen. Reknar med at vi drar til Leeds pÄ fredag (ser ikkje ut som det er fredagskamp denne helga). Er det nokon samlingsstad for (norske) Leedssupporterar kvelden fÞr kamp?
Loggført
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #8 på: Februar 17, 2011, 18:50:49 »

Skal ogsÄ over pÄ denne kampen. Reknar med at vi drar til Leeds pÄ fredag (ser ikkje ut som det er fredagskamp denne helga). Er det nokon samlingsstad for (norske) Leedssupporterar kvelden fÞr kamp?

veit at mange samles i baren pÄ mariott for de rusler litt forskjellige steder i sentrum.......
Loggført

Becchio - min mann !!!
Jon
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Februar 18, 2011, 12:11:21 »

fire som skal over her...
Hotellet blir The Met denne gang...dobbelt rom to netter/m frokost 1K.
Loggført
TUNI
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #10 på: Februar 18, 2011, 22:53:09 »

Da er turen bestilt. fly Sola til Newcastle.
Loggført

COOPER
leedstomadness
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #11 på: Februar 21, 2011, 17:30:59 »

Kamp og flybilletter (G.moen til Manchester)har vĂŠrt i boks 1 mĂ„neds tid  Glad Oppholdet blir fra fredag 11.mars til mandag 14.mars. Snart pĂ„ tide Ă„ fĂ„ et rom, men er blue raddison i gangavstand fra togterminalen?
Loggført
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #12 på: Februar 21, 2011, 18:33:18 »

Kamp og flybilletter (G.moen til Manchester)har vĂŠrt i boks 1 mĂ„neds tid  Glad Oppholdet blir fra fredag 11.mars til mandag 14.mars. Snart pĂ„ tide Ă„ fĂ„ et rom, men er blue raddison i gangavstand fra togterminalen?

reiser fra gmoen til manchester fredag morgen med sas (direktefly). er to stykker som skal bo pĂ„ blu radisson. hvis vi tar toget, er det under en kilometer til hotellet. ikke noe problem Ă„ gĂ„ dit. er vi flere som kommer samtidig til manchester, er jo oxo drosje fra flyplassen en mulighet !!  Gliser
Loggført

Becchio - min mann !!!
Jon
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #13 på: Februar 21, 2011, 19:59:06 »

Hoteller som er nÊrmest togterminalen er vel Queens, Marriott, Park Plaza og The Met. Met har ganske bra tilbud pÄ booking.com for tiden...
Loggført
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #14 på: Februar 21, 2011, 20:14:58 »

Kamp og flybilletter (G.moen til Manchester)har vĂŠrt i boks 1 mĂ„neds tid  Glad Oppholdet blir fra fredag 11.mars til mandag 14.mars. Snart pĂ„ tide Ă„ fĂ„ et rom, men er blue raddison i gangavstand fra togterminalen?

Hoteller som er nÊrmest togterminalen er vel Queens, Marriott, Park Plaza og The Met. Met har ganske bra tilbud pÄ booking.com for tiden...
...i nÊrhet til togstasjonen er det vel nothing som beats Comfort Inn (Discovery Inn som det heter pÄ internet), pÄ toppen av Scarborough Taps, tvers over veien for togstasjonen, med behagelige priser (og ehh litt under Marriott-standard)...
« Siste redigering: Februar 21, 2011, 20:17:12 av AsbjĂžrn » Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #15 på: Februar 21, 2011, 20:46:36 »

Kamp og flybilletter (G.moen til Manchester)har vĂŠrt i boks 1 mĂ„neds tid  Glad Oppholdet blir fra fredag 11.mars til mandag 14.mars. Snart pĂ„ tide Ă„ fĂ„ et rom, men er blue raddison i gangavstand fra togterminalen?

...i nÊrhet til togstasjonen er det vel nothing som beats Comfort Inn (Discovery Inn som det heter pÄ internet), pÄ toppen av Scarborough Taps, tvers over veien for togstasjonen, med behagelige priser (og ehh litt under Marriott-standard)...

ser at det er fullt pÄ eneklte hoteller natta mellom lÞrdag & sÞndag. i fÞlge laterooms.com er bÄde blu radisson & discovery (comfort inn) fulle den natta ! men fortsatt mye Ä velge i !! Gliser blir bra kvelder med hyggelige kollegaer uansett !!!!!! Rekker tunge
Loggført

Becchio - min mann !!!
leedstomadness
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #16 på: Februar 21, 2011, 23:52:15 »

Gjorde et bestillingsforsĂžk pĂ„ Blu Raddison, men lot  seg ikke gjĂžre - sikkert fullt den ene natta, ja!
Marriott er jo iallefall bra - fĂ„r ta en kikk imorgen. Greit Ă„ ha kort gangavstand til togterminalen nĂ„r man skal reise ganske tidlig mandag morgen. Takker for tips  Glad
Loggført
Woody
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #17 på: Februar 22, 2011, 09:37:28 »

Gjorde et bestillingsforsĂžk pĂ„ Blu Raddison, men lot  seg ikke gjĂžre - sikkert fullt den ene natta, ja!
Marriott er jo iallefall bra - fĂ„r ta en kikk imorgen. Greit Ă„ ha kort gangavstand til togterminalen nĂ„r man skal reise ganske tidlig mandag morgen. Takker for tips  Glad

PrĂžv Hilton Hotell,har budd der mange ganger,greie prisar,god mat og kort avstand til tog.
Loggført

LIFE IS LEEDS
leedstomadness
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #18 på: Februar 28, 2011, 23:46:15 »

Det ble Marriott  Kult FĂ„ 3 netter for prisen av 2. Ble ikke ille pris av det
Loggført
TUNI
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #19 på: Mars 01, 2011, 23:02:57 »

har bestilt 2 netter pÄ marriott
Loggført

COOPER
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #20 på: Mars 01, 2011, 23:10:14 »

noen som flyr med direkteflyet til sas fra gardemoen - manchester pĂ„ fredag morgen kl 0815. tenker pĂ„ samkjĂžring fra manchester til leeds.......  Gliser
Loggført

Becchio - min mann !!!
Sop
I stallen
**

Love Leeds forever.

Vis profil E-post
« Svar #21 på: Mars 02, 2011, 00:27:25 »

PrĂžv Hilton Hotell,har budd der mange ganger,greie prisar,god mat og kort avstand til tog.

Dette hotellet kan jeg og gÄ god for.Greie priser og flotte rom. Glad
Loggført

Love Leeds
leedstomadness
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #22 på: Mars 02, 2011, 22:06:00 »

noen som flyr med direkteflyet til sas fra gardemoen - manchester pĂ„ fredag morgen kl 0815. tenker pĂ„ samkjĂžring fra manchester til leeds.......  Gliser

Jepp! SK4609, men skrev ikke du Stockport over her
« Siste redigering: Mars 02, 2011, 22:07:32 av leedstomadness » Loggført
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #23 på: Mars 03, 2011, 01:48:39 »

noen som flyr med direkteflyet til sas fra gardemoen - manchester pĂ„ fredag morgen kl 0815. tenker pĂ„ samkjĂžring fra manchester til leeds.......  Gliser

Jepp! SK4609, men skrev ikke du Stockport over her

ser hvor mange vi blir. kanskje aktuelt med taxi, hvis vi blir flere............ Gliser
Loggført

Becchio - min mann !!!
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #24 på: Mars 08, 2011, 19:29:28 »

noen flere som skal over til helgen ??        Gliser    MOT   !!!!!!!!!!!!!!!!
Loggført

Becchio - min mann !!!
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |