The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 02:39:31 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)  (Lest 3372 ganger)
0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.
L.RADEBE
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #60 på: Januar 07, 2011, 02:16:36 »

Kanskje vi treffes over noen kalde pils der nede, Rune. Avtalt noe med Carl allerede. Har dog strammere tidskjema enn deg, men stresser ikke om det blir pub i verste fall.
Var beredt på å cashe ut 150 pund mot scum og endte på 50 pund. Spent på hva man ender opp med her nede. Skjønner at det er stor etterspørsel. Kjenner folk i begge klubbene, men ingen av dem klarte å skaffe tickets..

MOT
Loggført

Svend Anders

Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #61 på: Januar 07, 2011, 20:51:16 »

Etter ufattelig mange forsøk klarte jeg Ã¥ fÃ¥ ordnet meg billett av noen bekjente sent i gÃ¥r kveld (og nei, det er ingen bestikkelser fra klubben for Ã¥ skrive pent om Bates). Dermed gÃ¥r ikke flybilletten i vasken likvel, og jeg setter meg pÃ¥ 07.00-flyet fra Rygge i morgen  Glad

Er det andre som skal med samme fly (evt tilbake til Stansted etter matchen) så let me know, vi kunne spleisa på privat-taxi.

SA
Loggført

kristoffera
På prøvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #62 på: Januar 08, 2011, 01:48:32 »

Er i London og kjempe klar for kamp i morgen, lurer bare på hvor leeds fansen møtes før kamp? vuderer dra opp til stadion i god tid, men vet ikke om det er pubber der folk møtes før kampen. noen som har noe info?
Loggført
LeedsU878
I stallen
**

Vis profil
« Svar #63 på: Januar 08, 2011, 11:16:44 »

Snakket med noen fra Leeds som skulle på Drayton Arms i nærheten av Arsenal tube station. De regnet med at en del leeds-fans kom til å gjøre det samme, så jeg drar nok dit.
Loggført

"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"
R - R
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #64 på: Januar 08, 2011, 18:41:32 »

Det er vel ikkje tilfeldigvis gjennom ein kar som heiter Paul (som formidla billetten til Dave?). Var på pub her i Moskva og såg kampen, og traff på ein Leedsfan som heiter Dave. Flyet hans til England var forseinka, så kompisen hans hadde solgt vidare billetten til ein nordmannn.

Etter ufattelig mange forsøk klarte jeg Ã¥ fÃ¥ ordnet meg billett av noen bekjente sent i gÃ¥r kveld (og nei, det er ingen bestikkelser fra klubben for Ã¥ skrive pent om Bates). Dermed gÃ¥r ikke flybilletten i vasken likvel, og jeg setter meg pÃ¥ 07.00-flyet fra Rygge i morgen  Glad

Er det andre som skal med samme fly (evt tilbake til Stansted etter matchen) så let me know, vi kunne spleisa på privat-taxi.

SA
Loggført

- Rune
Svend Anders

Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #65 på: Januar 09, 2011, 16:10:48 »

Det er vel ikkje tilfeldigvis gjennom ein kar som heiter Paul (som formidla billetten til Dave?). Var på pub her i Moskva og såg kampen, og traff på ein Leedsfan som heiter Dave. Flyet hans til England var forseinka, så kompisen hans hadde solgt vidare billetten til ein nordmannn.

Han Paul? HAN Paul, ja! Det er jo ikke sÃ¥ mange av de i England  Blunker

Nei, det var ingen ved navn Paul eller Dave.

SA
Loggført

R - R
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #66 på: Januar 14, 2011, 00:02:37 »

Han Paul? HAN Paul, ja! Det er jo ikke sÃ¥ mange av de i England  Blunker

Nei, det var ingen ved navn Paul eller Dave.

SA

Kombinasjonen av Paul som vidareformidlar billett for Dave i Moskva er det nok færre av.
Loggført

- Rune
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |