The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 02:34:10 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Siste serierunde QPR - Leeds 8 mai.  (Lest 5343 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« på: November 18, 2010, 13:29:54 »

Har allerede booket fly til London denne helgen. Har faktisk lurt med sambo pÄ denne kampen. Noen som har SPESIELT gode erfaringer med noen hoteller i London. Er sÄ voldsomt mange krypinn Ä velge mellom og prisene varierer enormt. Reiser fredag 6. mai med BA fra Gmoen og hjem 9 mai.
Loggført

Becchio - min mann !!!
MrK
PĂ„ juniorlaget

Sweet Street feb. 2011

ottarkvalheim@hotmail.com
Vis profil
« Svar #1 på: November 19, 2010, 12:11:29 »

hyde park terrace i bayswater er helt ok.
I det hele tatt er det masse hotell langs bayswater/paddington /marble arch. The swan er jo en glimrende pub - stamsted nÄr vi dro til Cardiff..............
Loggført

HÞrt pÄ Living Room; "where's the cardmachine"?
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #2 på: November 22, 2010, 20:50:04 »

funnet er hotell i london som er billig og fĂ„tt meget gode anmeldelser bĂ„de pĂ„ tripadvisor og flere andre nettsteder. det heter "the hide", london. et lite & koselig hotell ser det ut som. noen andre skal skal se sesongens siste kamp ? dette er jo kanskje en kamp hvor man kan ta med seg sin bedre halvdel. veit av erfaring at london er et populĂŠrt sted for damene med masse handlemuligheter  Gliser sĂ„ fĂ„r vi kanskje ekstra goodwill nĂ„r neste sesong starter opp igjen..................
Loggført

Becchio - min mann !!!
Hobben
Fast pÄ A-laget

Hobben

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Januar 06, 2011, 22:01:03 »

Vuderer ogsĂ„ denne nĂ„! Blir Ă„ sĂžke om bortebilleter, men regner med at jeg mĂ„ plassere meg med hjemmesupporterene  Tvilende!
Loggført

Rogaland Whites
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #4 på: Januar 06, 2011, 22:20:28 »

Vuderer ogsĂ„ denne nĂ„! Blir Ă„ sĂžke om bortebilleter, men regner med at jeg mĂ„ plassere meg med hjemmesupporterene  Tvilende!

Jeg drar med 4-5 kompiser og fly tr kom pÄ kr 1250,- Gliser
Husk pÄ at denne stadioen ikke tar mer enn ca 20000 sÄ Ä fÄ tak i billetter blir ikke bare lett tror jeg.
Loggført

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #5 på: Januar 06, 2011, 23:03:30 »

Dagen fĂžr siste kamp sĂ„ hadde vi tenkt Ă„ se Fulham slĂ„ Looserpool ned en liga, which are cool in it self  Kult
Er det noen som har kontakter som kunne hjulpet til med Ă„ skaffe billetter til denne kampen uten at det koster tusenlapper?
Er Äpen for andre mulige kamper i London den dagen ogsÄ.

Fulham vs Liverpool
Tottenham vs Blackpool
West Ham vs Blackburn
Loggført

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #6 på: Januar 08, 2011, 17:35:39 »

Jeg drar med 4-5 kompiser og fly tr kom pÄ kr 1250,- Gliser
Husk pÄ at denne stadioen ikke tar mer enn ca 20000 sÄ Ä fÄ tak i billetter blir ikke bare lett tror jeg.

mener Lofthus Road tar drĂžyt 18.000 tilskuere. Og hvis QPR klarer opprykket blir det ikke lett Ă„ fĂ„ ta i billett utenom de Leeds fĂ„r til sine supportere. Men er medlem, sĂ„ skal gjĂžre ALT for Ă„ fĂ„ tak i en der. Hvis ikke blir det svartebĂžrs............GARANTERT kamp pĂ„ m,eg  Gliser    MOT
Loggført

Becchio - min mann !!!
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #7 på: Januar 20, 2011, 21:40:53 »

Phase 4

Ticket Services would like to remind season ticket holders and members that we start accepting applications by online, post or fax application for Phase 4 away games from 10am on Monday 24th January 2011. Phase 4 games include: Preston North End, Sheffield United, Millwall, Derby County and Crystal Palace.

Our visit to Queens Park Rangers will not be included in Phase 4, this will be a 'Loyalty' game. Tickets for Queens Park Rangers will be allocated to those fans who have attended the most away games or those fans who applied for tickets within five days of the advertised date of each phase but were unsuccessful in gaining a ticket due to demand.

Approximately five weeks before the QPR fixture, we will make an announcement via www.leedsunited.com confirming how to apply and all details including the number of away games that fans must have attended in order to qualify to apply for a ticket.
Loggført

Terje
Carl Fisker
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #8 på: Januar 21, 2011, 00:12:55 »

Dagen fĂžr siste kamp sĂ„ hadde vi tenkt Ă„ se Fulham slĂ„ Looserpool ned en liga, which are cool in it self  Kult
Er det noen som har kontakter som kunne hjulpet til med Ă„ skaffe billetter til denne kampen uten at det koster tusenlapper?
Er Äpen for andre mulige kamper i London den dagen ogsÄ.

Fulham vs Liverpool
Tottenham vs Blackpool
West Ham vs Blackburn
En stor opplevelse Ă„ se Leeds og Liverpool bytte divisjon.
Loggført
HÄkon
PĂ„ juniorlaget

2012 blir Äret!

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Januar 21, 2011, 15:56:01 »

Phase 4

Ticket Services would like to remind season ticket holders and members that we start accepting applications by online, post or fax application for Phase 4 away games from 10am on Monday 24th January 2011. Phase 4 games include: Preston North End, Sheffield United, Millwall, Derby County and Crystal Palace.

Our visit to Queens Park Rangers will not be included in Phase 4, this will be a 'Loyalty' game. Tickets for Queens Park Rangers will be allocated to those fans who have attended the most away games or those fans who applied for tickets within five days of the advertised date of each phase but were unsuccessful in gaining a ticket due to demand.

Approximately five weeks before the QPR fixture, we will make an announcement via www.leedsunited.com confirming how to apply and all details including the number of away games that fans must have attended in order to qualify to apply for a ticket.

>:(da blir enda vanskeligere Ă„ fĂ„ billetter til denne kampen Trist
Loggført

Leeds for alltid
SuperLeeds!
PĂ„ juniorlaget

LoveLeeds

Vis profil WWW E-post
« Svar #10 på: Januar 29, 2011, 19:40:07 »

Hotwire.com kan anbefales. Du fÄr knalltilbud pÄ hotell, eneste aberet er at du ikke fÄr vite hvilket hotell det er fÞr du bestiller. Du fÄr vite antall stjerner hotellet har og hvilket omrÄdet det ligger i. Holder for meg det:-) Prismessig blir det som regel under halvparten av hva andre bookingsider kan tilby. Gliser
Loggført

Cherry
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #11 på: Januar 29, 2011, 20:14:06 »

http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g186338-d199140-Reviews-Rydges_Kensington_Plaza_Hotel-London_England.html

sentral, god beliggenhet, og bra priser!
Storskjerm i Pub 1.etg/kjelleren pÄ alle mulige kamper ogsÄ..
Loggført

Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #12 på: Januar 30, 2011, 19:29:06 »

http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g186338-d199140-Reviews-Rydges_Kensington_Plaza_Hotel-London_England.html

sjekket prisene for den aktuelle helga og det var ikke billig. sentralt ja, men fĂ„r dĂ„rlig omtaler pĂ„ de fleste steder.........legger ved en link pĂ„ et hotell litt utenfor sentrum med har tube`n baree et par minutter unna  Gliser   Jeg har allerede booked der   Rekker tunge

http://thehidelondon.com/
Loggført

Becchio - min mann !!!
fjellhaugen
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #13 på: Januar 31, 2011, 15:28:29 »

sjekket prisene for den aktuelle helga og det var ikke billig. sentralt ja, men fĂ„r dĂ„rlig omtaler pĂ„ de fleste steder.........legger ved en link pĂ„ et hotell litt utenfor sentrum med har tube`n baree et par minutter unna  Gliser   Jeg har allerede booked der   Rekker tunge

http://thehidelondon.com/

hvorfor vil du bo sÄ langt ute?
og om du allikevel skal reise med tube sĂ„ hvorfor et hotell som ligger pĂ„ northern line. eneste senrale stedet pĂ„ den er vel kings cross? da mĂ„ du bytte bane og stresse. sats heller pĂ„ noe i nĂŠrheten av victoria eller paddington sier  nĂ„ jeg.
mindre reisetid, stort sett tog korrespondanse nÄr du skal til fly og flere bytteal, dersom du skal bytte tube.
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
flynn
Fast pÄ A-laget

esten@basefarm.no
Vis profil E-post
« Svar #14 på: Januar 31, 2011, 15:50:51 »

AngÄende hotell sÄ kan jeg anbefale denne siten: http://www.hotwire.com/index.jsp
De selger restplasser pÄ gode hoteller.
Du velger hvilket omrÄde du vil bo i, og standard pÄ hotellet. Deretter fÄr du et pristilbud, som mÄ bekreftes fÞr du fÄr vite hvilket hotell du havnet pÄ.
Litt sĂŠrt, men tror prisene er vanskelig Ă„ matche!

flynn
Loggført
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #15 på: Februar 01, 2011, 20:46:04 »

Holder meg til Marriott og havna her jeg. Sentralt og gangavstand fra Paddington. Prisen ble £500 for tre i to netter, men hva betaler man ikke for nÄr vi feirer opprykk. Gliser
http://www.marriott.com/hotels/travel/lonpl-london-marriott-hotel-park-lane/
« Siste redigering: Februar 01, 2011, 20:54:45 av testo » Loggført

Terje
eros
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #16 på: Februar 03, 2011, 21:46:28 »

Har min bedre halvdel pÄ veninnetur i London den helgen, og tenker Ä ta med poden pÄ tur fredag, og fÄ med begge pÄ kamp. Mest usikker pÄ hvordan jeg skal fÄ tak i tre billetter... Hadde vÊrt kult Ä stÄ med bortefansen i snodgrass drakta og bÊlja, men i nÞden spiser fanden fluer...

Har liten erfaring med Ä skaffe billetter og tar gjerne imot tips pÄ hvordan jeg Þker sjansene for Ä lykkes. Er ogsÄ medlem, men siden jeg ikke har vÊrt det lenge, og har reist lite i Är, er nok loyalty billetter et lite sannsynlig alternativ.

Tips mottas med takk!

 Erik
Loggført
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #17 på: Februar 03, 2011, 22:35:37 »

Har min bedre halvdel pÄ veninnetur i London den helgen, og tenker Ä ta med poden pÄ tur fredag, og fÄ med begge pÄ kamp. Mest usikker pÄ hvordan jeg skal fÄ tak i tre billetter... Hadde vÊrt kult Ä stÄ med bortefansen i snodgrass drakta og bÊlja, men i nÞden spiser fanden fluer...

Har liten erfaring med Ä skaffe billetter og tar gjerne imot tips pÄ hvordan jeg Þker sjansene for Ä lykkes. Er ogsÄ medlem, men siden jeg ikke har vÊrt det lenge, og har reist lite i Är, er nok loyalty billetter et lite sannsynlig alternativ.

Tips mottas med takk!

 Erik

blir nok et helvete Ă„ fĂ„ ta i billetter til denne kampen. Siste serierunde, QPR rykker opp og stadionen tar kun ca 18 000 tilskuere. leeds fĂ„r sikkert bare et par tusen......max......og det er vel bare de medlemmene som har vĂŠrt med pĂ„ flest bortekamper som fĂ„r billett  Tvilende  jeg er medlem av luscos, den internasjonale suporterklubben og leeds sin gruppe i england (group: Griffin), men gidder ikke engang Ă„ sĂžke. har en kontakt som kan klare Ă„ skaffe meg billetter, tror jeg........pĂ„ "nĂžytral" tribune. hvis ikke det gĂ„r i boks, blir det svartebĂžrs  Rekker tunge jeg SKAL inn !!
Loggført

Becchio - min mann !!!
Hobben
Fast pÄ A-laget

Hobben

Vis profil WWW E-post
« Svar #18 på: Februar 11, 2011, 20:05:35 »

Siden det vil bli vansklig med billeter droppet jeg denne kampen og tar ein tur til bÄde Leeds og London i ein evt playoff Glad!
Loggført

Rogaland Whites
Henning
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #19 på: Februar 13, 2011, 20:42:36 »

Som mange skrive her inne, vil det bli svÊrt vanskeleg/nesten umogleg Ä fÄ billett med Leeds- fansen til denne kampen. Vil nok og bli utsolgt med heimefansen.

Tips: Sjekk ticketservice.no

Sit no med billett i handa til kr. 427.
Loggført
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #20 på: Februar 13, 2011, 21:27:34 »

Som mange skrive her inne, vil det bli svÊrt vanskeleg/nesten umogleg Ä fÄ billett med Leeds- fansen til denne kampen. Vil nok og bli utsolgt med heimefansen.

Tips: Sjekk ticketservice.no

Sit no med billett i handa til kr. 427.

var innom den siden nĂ„. stĂ„r utsolgt pĂ„ den kampen..............   Sint
Loggført

Becchio - min mann !!!
Henning
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #21 på: Februar 14, 2011, 17:57:56 »

Kan og prĂžve

http://www.londonfotball.no/billetter/kamp/qpr-vs-leeds-united-at-loftus-road-on-2011-05-07-2011-05-08/1/#searchtop

Ser med fĂžrste augekast ut som dei har billettar igjen.
Loggført
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #22 på: Februar 14, 2011, 23:13:51 »

prĂžvde meg pĂ„ to billetter, men da dukket det ikke opp noen..............   Tvilende
Loggført

Becchio - min mann !!!
JanPSyse

PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #23 på: Februar 22, 2011, 23:00:27 »

Har fiksa billetter til Tottenham-Blackpool pÄ lÞrdagen, og skal prÞve med all min list Ä fikse billetter til qpr-kampen ogsÄ. har noen kompiser i london som muligens kan fikse. Tur blir det uansett! Osteaktig

Over fredag kveld, tilbake mandag ettermiddag.
Loggført

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-
eros
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #24 på: Februar 23, 2011, 00:28:56 »

PrÞvde ogsÄ Ä ringe Londonfootball, men de er dessverre utsolgt. Gode tips mottas med takk.... 
Loggført
JanPSyse

PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #25 på: Februar 24, 2011, 20:04:27 »

www.ticket2.com hadde en del billetter igjen igÄr.

De koster skjorta, men er sikkert folk her inne som er villig til Ä betale en tusing per billett. SÄ da er det bare Ä kjÞre pÄ.

Jeg har ingen personlig erfaring med denne siden, bare sĂ„ det er sagt. Jeg har ordna meg pĂ„ en annen mĂ„te  Blunker

Lykke til. HĂ„per dette kan hjelpe en del av dere  Glad
Loggført

Henning
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #26 på: Februar 25, 2011, 21:09:12 »

http://www.leedsunited.com/news/20110225/blades-and-rangers-changes_2247585_2302348

Er det mogleg???!!!
Loggført
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #27 på: Februar 25, 2011, 21:48:14 »

Er pĂ„ plass i London allerede fredags morgen jeg, sĂ„ dette gjĂžr ingen ting  Rekker tunge Bedre Ă„ feire kval.plassen pĂ„ en lĂžrdags kveld enn pĂ„ sĂžndag..............
Loggført

Becchio - min mann !!!
JanPSyse

PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #28 på: Februar 25, 2011, 22:50:39 »

Er pĂ„ plass i London allerede fredags morgen jeg, sĂ„ dette gjĂžr ingen ting  Rekker tunge Bedre Ă„ feire kval.plassen pĂ„ en lĂžrdags kveld enn pĂ„ sĂžndag..............

Er der fredag kveld,vi, sÄ det gÄr bra.
Det eneste er at vi mÄ stresse som noen idioter for Ä rekke spurs-blackpool kl. tre...
Ordner seg alltid  Glad
« Siste redigering: Februar 26, 2011, 01:24:11 av JanPSyse » Loggført

JanH
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #29 på: Februar 26, 2011, 08:23:56 »

Er der fredag kveld,vi, sÄ det gÄr bra.
Det eneste er at vi mÄ stresse som noen idioter for Ä rekke spurs-blackpool kl. tre...
Ordner seg alltid  Glad

Et engelsk ordtak heter "with all due respect, I think there are some facts you have not considered". QPR-kampen starter 12:45 og slutter fÞlgelig rundt 14:30. Det er 20 kilometer mellom Loftus Road og White Hart Lane. Michelin-guiden anslÄr raskeste vei mellom disse banene til 28 minutter med bil. Selv om Loftus Road kun tar 20000 mennesker vil det ta en god stund Ä komme seg ut fra stadionomrÄdet.
Gi gjerne en tilbakemelding etterpĂ„ om hvor mye av Tottenham-kampen du fikk se  Gliser
Loggført

Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |