Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« på: November 18, 2010, 13:29:54 » |
|
Har allerede booket fly til London denne helgen. Har faktisk lurt med sambo pÄ denne kampen. Noen som har SPESIELT gode erfaringer med noen hoteller i London. Er sÄ voldsomt mange krypinn Ä velge mellom og prisene varierer enormt. Reiser fredag 6. mai med BA fra Gmoen og hjem 9 mai.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Becchio - min mann !!!
|
|
|
|
MrK
|
 |
« Svar #1 på: November 19, 2010, 12:11:29 » |
|
hyde park terrace i bayswater er helt ok. I det hele tatt er det masse hotell langs bayswater/paddington /marble arch. The swan er jo en glimrende pub - stamsted nÄr vi dro til Cardiff..............
|
|
|
|
|
Loggført
|
HÞrt pÄ Living Room; "where's the cardmachine"?
|
|
|
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #2 på: November 22, 2010, 20:50:04 » |
|
funnet er hotell i london som er billig og fÄtt meget gode anmeldelser bÄde pÄ tripadvisor og flere andre nettsteder. det heter "the hide", london. et lite & koselig hotell ser det ut som. noen andre skal skal se sesongens siste kamp ? dette er jo kanskje en kamp hvor man kan ta med seg sin bedre halvdel. veit av erfaring at london er et populÊrt sted for damene med masse handlemuligheter  sÄ fÄr vi kanskje ekstra goodwill nÄr neste sesong starter opp igjen..................
|
|
|
|
|
Loggført
|
Becchio - min mann !!!
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #3 på: Januar 06, 2011, 22:01:03 » |
|
Vuderer ogsÄ denne nÄ! Blir Ä sÞke om bortebilleter, men regner med at jeg mÄ plassere meg med hjemmesupporterene  !
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #4 på: Januar 06, 2011, 22:20:28 » |
|
Vuderer ogsÄ denne nÄ! Blir Ä sÞke om bortebilleter, men regner med at jeg mÄ plassere meg med hjemmesupporterene  ! Jeg drar med 4-5 kompiser og fly tr kom pÄ kr 1250,-  Husk pÄ at denne stadioen ikke tar mer enn ca 20000 sÄ Ä fÄ tak i billetter blir ikke bare lett tror jeg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #5 på: Januar 06, 2011, 23:03:30 » |
|
Dagen fÞr siste kamp sÄ hadde vi tenkt Ä se Fulham slÄ Looserpool ned en liga, which are cool in it self Er det noen som har kontakter som kunne hjulpet til med Ä skaffe billetter til denne kampen uten at det koster tusenlapper? Er Äpen for andre mulige kamper i London den dagen ogsÄ. Fulham vs Liverpool Tottenham vs Blackpool West Ham vs Blackburn
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #6 på: Januar 08, 2011, 17:35:39 » |
|
Vuderer ogsÄ denne nÄ! Blir Ä sÞke om bortebilleter, men regner med at jeg mÄ plassere meg med hjemmesupporterene  ! Jeg drar med 4-5 kompiser og fly tr kom pÄ kr 1250,-  Husk pÄ at denne stadioen ikke tar mer enn ca 20000 sÄ Ä fÄ tak i billetter blir ikke bare lett tror jeg. mener Lofthus Road tar drÞyt 18.000 tilskuere. Og hvis QPR klarer opprykket blir det ikke lett Ä fÄ ta i billett utenom de Leeds fÄr til sine supportere. Men er medlem, sÄ skal gjÞre ALT for Ä fÄ tak i en der. Hvis ikke blir det svartebÞrs............GARANTERT kamp pÄ m,eg  MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
Becchio - min mann !!!
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #7 på: Januar 20, 2011, 21:40:53 » |
|
Phase 4 Ticket Services would like to remind season ticket holders and members that we start accepting applications by online, post or fax application for Phase 4 away games from 10am on Monday 24th January 2011. Phase 4 games include: Preston North End, Sheffield United, Millwall, Derby County and Crystal Palace. Our visit to Queens Park Rangers will not be included in Phase 4, this will be a 'Loyalty' game. Tickets for Queens Park Rangers will be allocated to those fans who have attended the most away games or those fans who applied for tickets within five days of the advertised date of each phase but were unsuccessful in gaining a ticket due to demand. Approximately five weeks before the QPR fixture, we will make an announcement via www.leedsunited.com confirming how to apply and all details including the number of away games that fans must have attended in order to qualify to apply for a ticket.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Carl Fisker
|
 |
« Svar #8 på: Januar 21, 2011, 00:12:55 » |
|
Dagen fÞr siste kamp sÄ hadde vi tenkt Ä se Fulham slÄ Looserpool ned en liga, which are cool in it self Er det noen som har kontakter som kunne hjulpet til med Ä skaffe billetter til denne kampen uten at det koster tusenlapper? Er Äpen for andre mulige kamper i London den dagen ogsÄ. Fulham vs Liverpool Tottenham vs Blackpool West Ham vs Blackburn En stor opplevelse Ä se Leeds og Liverpool bytte divisjon.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HÄkon
|
 |
« Svar #9 på: Januar 21, 2011, 15:56:01 » |
|
Phase 4 Ticket Services would like to remind season ticket holders and members that we start accepting applications by online, post or fax application for Phase 4 away games from 10am on Monday 24th January 2011. Phase 4 games include: Preston North End, Sheffield United, Millwall, Derby County and Crystal Palace. Our visit to Queens Park Rangers will not be included in Phase 4, this will be a 'Loyalty' game. Tickets for Queens Park Rangers will be allocated to those fans who have attended the most away games or those fans who applied for tickets within five days of the advertised date of each phase but were unsuccessful in gaining a ticket due to demand. Approximately five weeks before the QPR fixture, we will make an announcement via www.leedsunited.com confirming how to apply and all details including the number of away games that fans must have attended in order to qualify to apply for a ticket. >:(da blir enda vanskeligere Ä fÄ billetter til denne kampen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds for alltid
|
|
|
|
SuperLeeds!
|
 |
« Svar #10 på: Januar 29, 2011, 19:40:07 » |
|
Hotwire.com kan anbefales. Du fÄr knalltilbud pÄ hotell, eneste aberet er at du ikke fÄr vite hvilket hotell det er fÞr du bestiller. Du fÄr vite antall stjerner hotellet har og hvilket omrÄdet det ligger i. Holder for meg det:-) Prismessig blir det som regel under halvparten av hva andre bookingsider kan tilby. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Cherry
|
 |
« Svar #11 på: Januar 29, 2011, 20:14:06 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #12 på: Januar 30, 2011, 19:29:06 » |
|
sjekket prisene for den aktuelle helga og det var ikke billig. sentralt ja, men fÄr dÄrlig omtaler pÄ de fleste steder.........legger ved en link pÄ et hotell litt utenfor sentrum med har tube`n baree et par minutter unna  Jeg har allerede booked der http://thehidelondon.com/
|
|
|
|
|
Loggført
|
Becchio - min mann !!!
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #13 på: Januar 31, 2011, 15:28:29 » |
|
sjekket prisene for den aktuelle helga og det var ikke billig. sentralt ja, men fÄr dÄrlig omtaler pÄ de fleste steder.........legger ved en link pÄ et hotell litt utenfor sentrum med har tube`n baree et par minutter unna  Jeg har allerede booked der http://thehidelondon.com/hvorfor vil du bo sÄ langt ute? og om du allikevel skal reise med tube sÄ hvorfor et hotell som ligger pÄ northern line. eneste senrale stedet pÄ den er vel kings cross? da mÄ du bytte bane og stresse. sats heller pÄ noe i nÊrheten av victoria eller paddington sier nÄ jeg. mindre reisetid, stort sett tog korrespondanse nÄr du skal til fly og flere bytteal, dersom du skal bytte tube.
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #14 på: Januar 31, 2011, 15:50:51 » |
|
AngÄende hotell sÄ kan jeg anbefale denne siten: http://www.hotwire.com/index.jspDe selger restplasser pÄ gode hoteller. Du velger hvilket omrÄde du vil bo i, og standard pÄ hotellet. Deretter fÄr du et pristilbud, som mÄ bekreftes fÞr du fÄr vite hvilket hotell du havnet pÄ. Litt sÊrt, men tror prisene er vanskelig Ä matche! flynn
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #15 på: Februar 01, 2011, 20:46:04 » |
|
Holder meg til Marriott og havna her jeg. Sentralt og gangavstand fra Paddington. Prisen ble £500 for tre i to netter, men hva betaler man ikke for nÄr vi feirer opprykk. http://www.marriott.com/hotels/travel/lonpl-london-marriott-hotel-park-lane/
|
|
|
|
« Siste redigering: Februar 01, 2011, 20:54:45 av testo »
|
Loggført
|
|
|
|
eros
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #16 på: Februar 03, 2011, 21:46:28 » |
|
Har min bedre halvdel pÄ veninnetur i London den helgen, og tenker Ä ta med poden pÄ tur fredag, og fÄ med begge pÄ kamp. Mest usikker pÄ hvordan jeg skal fÄ tak i tre billetter... Hadde vÊrt kult Ä stÄ med bortefansen i snodgrass drakta og bÊlja, men i nÞden spiser fanden fluer...
Har liten erfaring med Ä skaffe billetter og tar gjerne imot tips pÄ hvordan jeg Þker sjansene for Ä lykkes. Er ogsÄ medlem, men siden jeg ikke har vÊrt det lenge, og har reist lite i Är, er nok loyalty billetter et lite sannsynlig alternativ.
Tips mottas med takk!
îî Erik
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #17 på: Februar 03, 2011, 22:35:37 » |
|
Har min bedre halvdel pÄ veninnetur i London den helgen, og tenker Ä ta med poden pÄ tur fredag, og fÄ med begge pÄ kamp. Mest usikker pÄ hvordan jeg skal fÄ tak i tre billetter... Hadde vÊrt kult Ä stÄ med bortefansen i snodgrass drakta og bÊlja, men i nÞden spiser fanden fluer...
Har liten erfaring med Ä skaffe billetter og tar gjerne imot tips pÄ hvordan jeg Þker sjansene for Ä lykkes. Er ogsÄ medlem, men siden jeg ikke har vÊrt det lenge, og har reist lite i Är, er nok loyalty billetter et lite sannsynlig alternativ.
Tips mottas med takk!
îî Erik
blir nok et helvete Ä fÄ ta i billetter til denne kampen. Siste serierunde, QPR rykker opp og stadionen tar kun ca 18 000 tilskuere. leeds fÄr sikkert bare et par tusen......max......og det er vel bare de medlemmene som har vÊrt med pÄ flest bortekamper som fÄr billett  jeg er medlem av luscos, den internasjonale suporterklubben og leeds sin gruppe i england (group: Griffin), men gidder ikke engang Ä sÞke. har en kontakt som kan klare Ä skaffe meg billetter, tror jeg........pÄ "nÞytral" tribune. hvis ikke det gÄr i boks, blir det svartebÞrs  jeg SKAL inn !!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Becchio - min mann !!!
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #18 på: Februar 11, 2011, 20:05:35 » |
|
Siden det vil bli vansklig med billeter droppet jeg denne kampen og tar ein tur til bÄde Leeds og London i ein evt playoff  !
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Henning
|
 |
« Svar #19 på: Februar 13, 2011, 20:42:36 » |
|
Som mange skrive her inne, vil det bli svÊrt vanskeleg/nesten umogleg Ä fÄ billett med Leeds- fansen til denne kampen. Vil nok og bli utsolgt med heimefansen.
Tips: Sjekk ticketservice.no
Sit no med billett i handa til kr. 427.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #20 på: Februar 13, 2011, 21:27:34 » |
|
Som mange skrive her inne, vil det bli svÊrt vanskeleg/nesten umogleg Ä fÄ billett med Leeds- fansen til denne kampen. Vil nok og bli utsolgt med heimefansen.
Tips: Sjekk ticketservice.no
Sit no med billett i handa til kr. 427.
var innom den siden nÄ. stÄr utsolgt pÄ den kampen.............. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Becchio - min mann !!!
|
|
|
|
Henning
|
 |
« Svar #21 på: Februar 14, 2011, 17:57:56 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #22 på: Februar 14, 2011, 23:13:51 » |
|
prÞvde meg pÄ to billetter, men da dukket det ikke opp noen.............. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Becchio - min mann !!!
|
|
|
|
JanPSyse
|
 |
« Svar #23 på: Februar 22, 2011, 23:00:27 » |
|
Har fiksa billetter til Tottenham-Blackpool pÄ lÞrdagen, og skal prÞve med all min list Ä fikse billetter til qpr-kampen ogsÄ. har noen kompiser i london som muligens kan fikse. Tur blir det uansett! Over fredag kveld, tilbake mandag ettermiddag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-
|
|
|
eros
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #24 på: Februar 23, 2011, 00:28:56 » |
|
PrĂžvde ogsĂ„ Ă„ ringe Londonfootball, men de er dessverre utsolgt. Gode tips mottas med takk.... î
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
JanPSyse
|
 |
« Svar #25 på: Februar 24, 2011, 20:04:27 » |
|
www.ticket2.com hadde en del billetter igjen igÄr. De koster skjorta, men er sikkert folk her inne som er villig til Ä betale en tusing per billett. SÄ da er det bare Ä kjÞre pÄ. Jeg har ingen personlig erfaring med denne siden, bare sÄ det er sagt. Jeg har ordna meg pÄ en annen mÄte  Lykke til. HÄper dette kan hjelpe en del av dere 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Henning
|
 |
« Svar #26 på: Februar 25, 2011, 21:09:12 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gruvegutten
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #27 på: Februar 25, 2011, 21:48:14 » |
|
Er pÄ plass i London allerede fredags morgen jeg, sÄ dette gjÞr ingen ting  Bedre Ä feire kval.plassen pÄ en lÞrdags kveld enn pÄ sÞndag..............
|
|
|
|
|
Loggført
|
Becchio - min mann !!!
|
|
|
|
JanPSyse
|
 |
« Svar #28 på: Februar 25, 2011, 22:50:39 » |
|
Er pÄ plass i London allerede fredags morgen jeg, sÄ dette gjÞr ingen ting  Bedre Ä feire kval.plassen pÄ en lÞrdags kveld enn pÄ sÞndag.............. Er der fredag kveld,vi, sÄ det gÄr bra. Det eneste er at vi mÄ stresse som noen idioter for Ä rekke spurs-blackpool kl. tre... Ordner seg alltid 
|
|
|
|
« Siste redigering: Februar 26, 2011, 01:24:11 av JanPSyse »
|
Loggført
|
|
|
|
|
JanH
|
 |
« Svar #29 på: Februar 26, 2011, 08:23:56 » |
|
Er der fredag kveld,vi, sÄ det gÄr bra. Det eneste er at vi mÄ stresse som noen idioter for Ä rekke spurs-blackpool kl. tre... Ordner seg alltid  Et engelsk ordtak heter "with all due respect, I think there are some facts you have not considered". QPR-kampen starter 12:45 og slutter fÞlgelig rundt 14:30. Det er 20 kilometer mellom Loftus Road og White Hart Lane. Michelin-guiden anslÄr raskeste vei mellom disse banene til 28 minutter med bil. Selv om Loftus Road kun tar 20000 mennesker vil det ta en god stund Ä komme seg ut fra stadionomrÄdet. Gi gjerne en tilbakemelding etterpÄ om hvor mye av Tottenham-kampen du fikk se 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|