|
berlin
|
 |
« Svar #30 på: Oktober 24, 2010, 20:29:48 » |
|
Det er mulig AS er grÄdig, det vet jeg ikke. Det jeg vet er at en viss "forward" i Man U er grÄdig, omtrent samtidig som en halvgammel skotte sa nei takk til £ 1,5 mill som kompesasjon for at klubben brÞt kontrakten hans, det fortjener respekt. Hvem fikk forresten sign-on-fee'n til AS nÄr han gikk til Scum?
Det er mulig det er grader av grÄdighet, men AS topper ikke den lista, det gjÞr derimot enkelte spillere i Manch C og U.
Kewell er de fleste enige om gjorde noe uspiselig.
Smith derimot, her er det primitivt Ä legge han for hat.....og kom ikke med historien om at han kunne gÄtt til Everton i stedet, det blir for patetisk?
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 24, 2010, 20:31:28 av berlin »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #31 på: Oktober 24, 2010, 21:40:10 » |
|
Jeg synes faktisk det er kostelig at vi faktisk tar denne diskusjonen nok en gang  Jeg vet ikke hvor mange ganger denne mannen har blitt diskutert siden han gikk, men det er ikke fĂ„! Han vekker hvertfall fĂžlelsene i oss den dag i dag, det skal han ha! Jeg hadde hvertfall tatt han i mot med Ă„pne armer, om han ikke er/var verdens beste fotballspiller, hadde han hvertfall en innstilling av en annen verden nĂ„r han spilte for oss.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #32 på: Oktober 24, 2010, 22:02:13 » |
|
Smith er ikke Ăžnsket tilbake, pga at han gikk til Man.U. Alt jeg har og si 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Woody
|
 |
« Svar #33 på: Oktober 24, 2010, 22:18:32 » |
|
Med alle dei opplysningar som har komme fram i den seinare tid,so er det fleire og fleire som Ăžnskjer AS TILBAKE I DEN kVITE DRAKTA Trur han oppriktig Ăžnskjer Ă„ avslutte i Leeds United. Er ikkje meg i mot heller.
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #34 på: Oktober 24, 2010, 22:57:42 » |
|
Jeg hata ham intenst i lang tid etter sjokkovergangen til Manure.tiden leger de fleste sÄr....Idag mÄ jeg innrÞmme at jeg Þnsker ham hjem  Jeg har dessverre ingen tro pÄ at geitebukken henter ham hjem  Blir bare nedslÄtt av Ä tenke pÄ hvilken vanvittig effekt Smith hadde hatt pÄ de andre spillerne, og publikumstilstrÞmning.Dessverre skjÞnner ikke gammerŽn dette..... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
bwirum
|
 |
« Svar #35 på: Oktober 25, 2010, 07:44:49 » |
|
Fair enough, sjokket nÄr han gikk ti Manu var stort, men med de historiene og de fakta som har kommet pÄ bordet siden overgangen sÄ har min skepsis lagt seg ned for Ä dÞ. Jeg hadde Þnsket han velkommen hjem pÄ rappen. Dessverre tviler jeg sterkt pÄ at det kommer til Ä skje 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Best post ever: min attr sÞt kaff pÄ min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt sÄ my i t sist Grattis m 1-2 ikv MT 
|
|
|
|
Bakke
|
 |
« Svar #36 på: Oktober 25, 2010, 08:57:28 » |
|
Er ikke hr.Smith kaptein pÄ Newcastle? Han fÄr sikkert 1/5 av lÞnna han har i Newcastle om han skulle returnere... Men han ville etter min mening vÊre en nÞkkelspiller i Leeds om han kom nÄ. I tillegg er han en klubbspiller og Leedsgutt, som var nÞdt Ä gÄ til scum under de Þkonomiske kaotiske tilstander som pÄgikk da... Det ville vÊrt en julegave Ä fÄ Smith tilbake, men jeg har desverre ikke noen tro pÄ dette.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Cherry
|
 |
« Svar #37 på: Oktober 25, 2010, 09:40:45 » |
|
Overbevist om at Alan Smith ville fÄtt NY guts HVIS han skulle komme HJEM. Han ville kysset drakta kontinuerlig. Det stÄr respekt av hva han gjorde med omtalte sign-on-fee nÄr han dro, samtidig som klubben fikk beste cash-alternativ den gang. -Kan ikke hate en EKTE Leeds gutt. Hvis han VIL tilbake, noe jeg tror - sÄ ville fans`n pÄ ER garantert trykke han til sitt bryst igjen..han mÄ ikke bli stemplet for at han ville utvikle seg videre...selvom det var i Scum. -Han har en innstilling og mentalitet som motstanderlagene hater...fÄ han HJEM 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RagingBull
|
 |
« Svar #38 på: Oktober 25, 2010, 11:20:39 » |
|
Jeg tror smith ville vÊrt en solid forsterkning pÄ midtbanen vÄr og er enig i at han ville gitt laget nÞdvendig boost til Ä vÊre med i kampen om en play off plass.
Til de som har lagt han fÄr hat pga overgangen til man u, sÄ er jo dette kun pga valg av klubb? men nÄr hans valg av klubb Ä forlate leeds til fordel for er for Ä hjelpe leeds og til det beste for leeds som klubb i en vanskelig tid sÄ sier vel dette litt om Allan Smith? Han gjÞr seg selv til hat objekt (for Ä velge man u) for Ä hjelpe leeds (pga det beste budet).. syns det blir for dumt at han skal legges for hat og Þnsker han gjerne tilbake..
Han er faktisk og en av de fÄ PL spillerne som ville tatt pay cut pÄ lÞnna for Ä komme tilbake til leeds, det er jeg rimelig sikker pÄ... PT er han benksliter i Newcastle og Kevin Nolan er kaptein ikke Smith.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #39 på: Oktober 25, 2010, 12:49:12 » |
|
Jeg hata ham intenst i lang tid etter sjokkovergangen til Manure.tiden leger de fleste sÄr....Idag mÄ jeg innrÞmme at jeg Þnsker ham hjem  Jeg har dessverre ingen tro pÄ at geitebukken henter ham hjem  Blir bare nedslÄtt av Ä tenke pÄ hvilken vanvittig effekt Smith hadde hatt pÄ de andre spillerne, og publikumstilstrÞmning.Dessverre skjÞnner ikke gammerŽn dette.....  dette har du snakket om fÞr DHY og sjelden har jeg vÊrt mer enig enn nÄ; vi hadde fÄtt et oppsving i publikum 99% garantert og et voldsomt salg av smith drakter tror desvere han ikke kommer dog, da faye har fÄtt utdelt smiths nummer 17 drakt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
Rasmussen7
|
 |
« Svar #40 på: Oktober 25, 2010, 13:21:45 » |
|
99 prosent??? Huff, da blir han ihvertfall ikke kjÞpt enda... Vi mÄ jo bygge ut stadion fÞrst da for Ä fÄ plass til den Þkningen...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bakke
|
 |
« Svar #41 på: Oktober 25, 2010, 13:35:30 » |
|
Faye har kontrakt til januar leste jeg i siste Peacock. Da passer det utmerket Ă„ bytte han ut med Smith  Mener jeg har sett bilde av Smith med kapteinsbindet i NC. Kanskje han er visekaptein?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #42 på: Oktober 25, 2010, 19:58:54 » |
|
Dette forumet blir mer og mer rotete nÄr man lager nye trÄder om et emne som det allerede finnes i haugevis av fra fÞr. Jeg synes det er pÄ tide Ä rydde litt opp i rotet og det er dere Mods som mÄ gjÞre etter at forumbrukere blir klar over Ä bruke sÞkefeltet for Ä lete opp et emne isteden for Ä lage en ny hver gang.(de gÄr vel ikke ut pÄ dato regner jeg med). Her mÄ ALLE hjelpe til for Ä fÄ en best mulig oversikt, og finne frem til det man leter etter lettest mulig.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #43 på: Oktober 25, 2010, 20:05:43 » |
|
Dette forumet blir mer og mer rotete nÄr man lager nye trÄder om et emne som det allerede finnes i haugevis av fra fÞr. Jeg synes det er pÄ tide Ä rydde litt opp i rotet og det er dere Mods som mÄ gjÞre etter at forumbrukere blir klar over Ä bruke sÞkefeltet for Ä lete opp et emne isteden for Ä lage en ny hver gang.(de gÄr vel ikke ut pÄ dato regner jeg med). Her mÄ ALLE hjelpe til for Ä fÄ en best mulig oversikt, og finne frem til det man leter etter lettest mulig.....
Lorimer fact about Smith: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12592.0.htmlSmith - helt eller judas: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,11953.0.htmlJeg hater ikke AS: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,2375.0.htmlSmith - Smith - Smith: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15312.0.htmlhttp://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,6994.0.htmlhttp://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,2631.0.html+ 10-15 til! Interessant kar denne Smith! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Ola_S
|
 |
« Svar #44 på: Oktober 25, 2010, 21:02:50 » |
|
nÄr det gjelder denne saken sÄ burde en vÊre villig til Ä se litt mellom fingrene hvis han definitivt har noe Ä bidra med til laget  som skrevet her fÞr sÄ leger tiden alle sÄr,noen sÄr er selvsagt dypere enn andre Ä har litt lengre grotid men pleier Ä bli bra til slutt
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #45 på: Oktober 25, 2010, 22:56:44 » |
|
hvorfor drÞmme om Ä hente inn en spiller av smiths kaliber nÄr vi har den eiern vi har ,GLEM det bates skal gjÞre det pÄ den billige mÄten . Kun billige lÄn og spillere andre klubber ikke vill ha som gjelder for oss . Hvordan noen her tror at vi skulle ha rÄd til smith er for meg helt utrolig . Vi blir ikke et LAG med alle de lÄna og utskiftningene vi driver med nÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tarald72
|
 |
« Svar #46 på: Oktober 26, 2010, 01:48:16 » |
|
Smithy ville vert svaret pÄ pÄ vÄrt defensive problem pÄ midtbanen, uten tvil. Ser ikkje heilt kva vi skal tilgi gutten for.
Helt enig med dette, vi har ikke noe Ä tilgi ham vi, med tanke pÄ hvordan fotballen i dag styres av agenter og penger etc., se bare eksempelvis pÄ saken med Rooney i Man U. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LEEDS FOREVER!!!!
TARALD
|
|
|
|
magnuer
|
 |
« Svar #47 på: Oktober 26, 2010, 11:17:32 » |
|
Ville heller sett Smith med 17 pÄ leeds drakta i gÄr. Faye var jo ubrukelig 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tarald72
|
 |
« Svar #48 på: Oktober 27, 2010, 02:16:15 » |
|
Er det en spiller jeg virkelig Þnsker tilbake,er det Alan S.Som noen skriver gikk han til scum for Ä tilfÞre vÄrt kjÊre Leeds mest kapital med en gang,han ga allt han fikk til klubben og sa som dere har lest gÄr jeg utfra "I`ll be back"vel nÄ er tiden her,hent han hjem,HENT HAM HJEM,noen bÞr vel sjekke fakta fÞr de slenger dritt til spillere som garantert vil blÞ for drakten.Lokal gutt som vil og kan,say no more:MOT
Her ser vi det, et godt og saklig innlegg jeg er helt enig i - og til alle dere som gÄr og hater spillere fordi de forlot Leeds til fordel for andre lag, hatlaget Manchester United, Liverpool etc. - det er sÄnn fotballen er......og som en annen skrev her ogsÄ - Alan Smith blÞr for drakta uansett - I hope he'll be back!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LEEDS FOREVER!!!!
TARALD
|
|
|
|
trondt
|
 |
« Svar #49 på: Oktober 27, 2010, 07:04:26 » |
|
Er det en spiller jeg virkelig Þnsker tilbake,er det Alan S.Som noen skriver gikk han til scum for Ä tilfÞre vÄrt kjÊre Leeds mest kapital med en gang,han ga allt han fikk til klubben og sa som dere har lest gÄr jeg utfra "I`ll be back"vel nÄ er tiden her,hent han hjem,HENT HAM HJEM,noen bÞr vel sjekke fakta fÞr de slenger dritt til spillere som garantert vil blÞ for drakten.Lokal gutt som vil og kan,say no more:MOT
SÄ han gikk til scum for at Leeds skulle fÄ penger ? Ga han virkelig alt av sign-on-fee o.l. til Leeds ? Vet du virkelig dette eller er du i overkant naiv ? Hvis han var sÄ opptatt av det beste for klubben sÄ hadde han vel blitt og kjempet for klubben og hjulpet til med Ä spille den opp i Premier league igjen ? Tar gjerne imot AS, men at han skal hedres som en slags avgud synes jeg ikke noe om.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #50 på: Oktober 27, 2010, 07:25:13 » |
|
SÄ han gikk til scum for at Leeds skulle fÄ penger ? Ga han virkelig alt av sign-on-fee o.l. til Leeds ? Vet du virkelig dette eller er du i overkant naiv ? Hvis han var sÄ opptatt av det beste for klubben sÄ hadde han vel blitt og kjempet for klubben og hjulpet til med Ä spille den opp i Premier league igjen ? Tar gjerne imot AS, men at han skal hedres som en slags avgud synes jeg ikke noe om. NÄ har jeg aldri egentlig pÄstÄtt Ä sitte med noen som helst fasit her, men faktum er vel at Smith nÊrmest ble sendt pÄ dÞr av Leeds, for Ä redde stumpene Þkonomisk? Han valgte/aksepterte Ä gÄ til Man Utd, som la mest penger pÄ bordet, og ga deretter avkall pÄ sin egen sign-on-fee for Ä gi Leeds mest mulig tilbake. Hvordan dette gjÞr ham til tiÄrets (nest) vÊrste sviker gÄr over min begripelse. Uten at jeg nÞdvendigvis tror at han er redningen for oss nÄ, han har etter min mening stagnert grusomt med Ärene. flynn
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LEO
|
 |
« Svar #51 på: Oktober 27, 2010, 07:38:18 » |
|
Merkelig at man skal begynne Ă„ diskutere om Smith skal komme til Leeds.
Den har ikke rot i virkeligheten men i en drĂžmmeverden.
Trodde vi hadde nok av problemer idag som er viktigere og som er reelle. Det er nÄr det gÄr dÄrlig at man mÄ vise at man duger. Derfor forslÄr jeg at vi diskuterer hvordn lÞse problemene vi har idag og sikkert langt inn i sesongen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #52 på: Oktober 27, 2010, 08:16:55 » |
|
SÄ han gikk til scum for at Leeds skulle fÄ penger ? Ga han virkelig alt av sign-on-fee o.l. til Leeds ? Vet du virkelig dette eller er du i overkant naiv ? Hvis han var sÄ opptatt av det beste for klubben sÄ hadde han vel blitt og kjempet for klubben og hjulpet til med Ä spille den opp i Premier league igjen ?Tar gjerne imot AS, men at han skal hedres som en slags avgud synes jeg ikke noe om. Det var aldri eit alternativ for Smith - Leeds solgte han fordi de trengte cash der og da. (manu betalte mest og ikkje minst 100% cash upfront) Det hadde ikkje hjulpet om Smithy hadde gÄtt med pÄ industriarbeiderlÞnn i den situasjonen Leeds var i. Kreditorene og lÞnninger stod for tur og kontoen var allerede overtrekt sÄ det holdt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
langva
|
 |
« Svar #53 på: Oktober 27, 2010, 11:00:21 » |
|
hvorfor i all verden skal vi hate AS? ja han gikk til Man utd som er rivalen vÄra, skal vi hate alle Dem andre spillerne som gikk til dem andre laga pÄ den tida da?. AS har alltid hatt hjertet sitt i Leeds, han gikk ikke til Man utd for Ä vÊr slem, det handla om Ä komme seg videre slik som dem alle andre spillerne som forlot Leeds. AS er alltid velkommen tilbake til Leeds, han vil blÞ for drakta og jeg er sikker pÄ at han kommer til Ä blomstre nÄr han kommer tilbake. Til alle andre la fortida ligge og se fremtid. spillerne er bedre nÄr dem fÄr spille pÄ det laget man har hjertet sitt i.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Henrik HĂžiberg Langva
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #54 på: Oktober 27, 2010, 14:29:16 » |
|
AS gÄr tydeligvis aldri ut pÄ dato for oss...!!! Dette er jo ikke realistisk i det hele tatt. Dessuten er det slitsomt Ä hate noen, ei heller Allan Smith for mitt vedkommende. Han betyr rett og slett intet sÄ lenge han ikke bÊrer hvit drakt! Ferdig med den saken...!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #55 på: Oktober 27, 2010, 22:54:17 » |
|
Har man noen hÄndfaste sitater fra en eller annen innad i Leeds/Newcastle eller agenten pÄ at Smith muligens er pÄ vei tilbake? Har diskusjonen blusset opp bare her i Norge, eller gjelder dette ogsÄ i England? Det er ingen rÞyk uten ild vet dere...
Det er ingen tvil om at Smith-overgangen kom som et sjokk pÄ de fleste, og jeg vil tÞrre Ä pÄstÄ at de fleste hatet Smith mer enn de hatet noen andre den dagen han signerte for Scums. Jeg tror derimot at de fleste har snudd og faktisk gitt gutten mannen en liten dose respekt for det han gjorde. Det har vel i ettertid blitt sakt fra flere hold at han gikk til Scums fordi de gav Leeds mest penger, og avkall pÄ sign-on-fees har ogsÄ blitt nevnt. Jeg er usikker pÄ hvor stor rolle penger hadde Ä si i fotballen pÄ den tiden, men jeg tror ikke jeg tar feil nÄr jeg sier at han sa fra seg mer enn det vi fÄr pÄ pantelappen hver uke pÄ Rema...
Scums var kanskje verdens beste lag pÄ den tiden, og hadde vel nettopp vunnet ligaen ganske overlegent to sesonger pÄ rad da de ville ha Smith. NÄr du har valget mellom Ä bli i klubben og mest sansynlig rykke ned neste Är (noe vi gjorde) og samtidig hindre flere millioner pund i en bunnskrapt kasse, eller Ä sÞrge for at man gir den bunnskrapte kassen noen millioner pund samtidig som man blir spiller for ett av verdens beste lag, ja da tror jeg de fleste Leeds supportre med tanke pÄ sin egen karriere og klubben i sitt hjerte hadde takket ja.
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #56 på: Oktober 27, 2010, 23:23:56 » |
|
Simon Grayson ble filmet pÄ St James park i kveld da Newcastle tapte 4-0 mot Arsenal, kan det vÊre Smith som er tilbake i en lÄne deal? Jeg tviler... leste han satt med Steve Bruce, kanskje de diskuterte McCartney og evt lengre lÄne deal. Men hÄper kanskje vi lÄner inn HÄvard Nordtveit? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #57 på: Oktober 28, 2010, 08:38:04 » |
|
Har man noen hÄndfaste sitater fra en eller annen innad i Leeds/Newcastle eller agenten pÄ at Smith muligens er pÄ vei tilbake? Har diskusjonen blusset opp bare her i Norge, eller gjelder dette ogsÄ i England? Det er ingen rÞyk uten ild vet dere...
Det er ingen tvil om at Smith-overgangen kom som et sjokk pÄ de fleste, og jeg vil tÞrre Ä pÄstÄ at de fleste hatet Smith mer enn de hatet noen andre den dagen han signerte for Scums. Jeg tror derimot at de fleste har snudd og faktisk gitt gutten mannen en liten dose respekt for det han gjorde. Det har vel i ettertid blitt sakt fra flere hold at han gikk til Scums fordi de gav Leeds mest penger, og avkall pÄ sign-on-fees har ogsÄ blitt nevnt. Jeg er usikker pÄ hvor stor rolle penger hadde Ä si i fotballen pÄ den tiden, men jeg tror ikke jeg tar feil nÄr jeg sier at han sa fra seg mer enn det vi fÄr pÄ pantelappen hver uke pÄ Rema...
Scums var kanskje verdens beste lag pÄ den tiden, og hadde vel nettopp vunnet ligaen ganske overlegent to sesonger pÄ rad da de ville ha Smith. NÄr du har valget mellom Ä bli i klubben og mest sansynlig rykke ned neste Är (noe vi gjorde) og samtidig hindre flere millioner pund i en bunnskrapt kasse, eller Ä sÞrge for at man gir den bunnskrapte kassen noen millioner pund samtidig som man blir spiller for ett av verdens beste lag, ja da tror jeg de fleste Leeds supportre med tanke pÄ sin egen karriere og klubben i sitt hjerte hadde takket ja.
Alan Smith hadde nok ikkje noko reelt valg om Ă„ bli i Leeds, Leeds MĂ
TTE ha penger - cash! Og Smith vart ikkje solgt fÞr etter nedrykksesongen, sÄ han var med Ä rykke ned.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
The Boy Eddie Gray
|
 |
« Svar #58 på: Oktober 28, 2010, 08:49:32 » |
|
Simon Grayson ble filmet pÄ St James park i kveld da Newcastle tapte 4-0 mot Arsenal, kan det vÊre Smith som er tilbake i en lÄne deal? Jeg tviler... leste han satt med Steve Bruce, kanskje de diskuterte McCartney og evt lengre lÄne deal. Men hÄper kanskje vi lÄner inn HÄvard Nordtveit?  Ja takk, begge deler alle tre 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
McVallister
|
 |
« Svar #59 på: Oktober 28, 2010, 15:05:25 » |
|
Hvis Smithy kommer er jeg er redd vi mÄ fullfÞre mange kamper med ti mann. Og er han sÄ god som han en gang var?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|