The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 02:14:11 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Football Manager 2011  (Lest 5455 ganger)
0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.
magnuer
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #90 på: Februar 11, 2011, 18:41:45 »

Starter fĂžrste sesong med dette laget:

FÞrste sesong?? Hva svarte? Hvordan har du hatt rÄd til sÄ mange nye? Vi starter jo spillet praktisk talt uten penger.
Uten at jeg kjenner til de du har kjÞpt stort sett vil jeg si at du overgÄr deg selv litt her. Det gÄr veldig greit Ä rykke opp med det laget man er i besittelse av fra starten av. Det er egentlig bare backene som er for dÄrlige.
Har solgt Grella, Somma og Johnson
I tilegg sÄ har jeg hentet nesten alle gratis. Har kun betalt for Griffths, O`Connor. Clark, Samuel og Elokobi lÄner jeg
Loggført
magnuer
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #91 på: Februar 16, 2011, 19:19:31 »

Da var fÞrste sesong unngjort og det endt med 86 poeng og fÞrste plass, slo Cardiff pÄ mÄlforskjell Glad

Liga cupen rÞyk jeg i semifinalen mot Chelsea, endte 1-1 pÄ Stamford Bridge og tapte 1-2 pÄ ER Trist

FA cupen rĂžyk jeg i 3 runde mot Aston Villa, tapte 3-1 Trist

Toppscorer ble Leigh Griffiths med 22 mÄl pÄ 33 kamper + 4 mÄl pÄ 4 kamper i cup Glad
Loggført
dansale
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #92 på: Februar 21, 2011, 02:08:27 »

Da var fÞrste sesong unngjort og det endt med 86 poeng og fÞrste plass, slo Cardiff pÄ mÄlforskjell Glad

Liga cupen rÞyk jeg i semifinalen mot Chelsea, endte 1-1 pÄ Stamford Bridge og tapte 1-2 pÄ ER Trist

Toppscorer ble Leigh Griffiths med 22 mÄl pÄ 33 kamper + 4 mÄl pÄ 4 kamper i cup Glad

Kor manga ganger har du startet pÄ nytt med Leeds savene dine magnuer? Rekker tunge
Loggført

Meld deg inn i LUSCOS http://www.leedsunited.no/bli-medlem/      Du vil ikkje angra! Glad
magnuer
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #93 på: Februar 22, 2011, 16:38:43 »

Kor manga ganger har du startet pÄ nytt med Leeds savene dine magnuer? Rekker tunge
2
Loggført
dansale
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #94 på: Juli 21, 2011, 00:15:49 »

PÄ god tid at det ble sparket liv i denne trÄen her igjenn! Glad

Jeg er Leeds United (spiller med siste uppdate) og har hatt en fantastisk kariÊre med klubben sÄlangt!
Under mitt styre : Champions League : 2022-2023
Premier League : 2021-2022-2023
UEFA Cupen : 2018-2019
Super Cupen : 2018-2022-2023
Fa Cupen : 2018-2019-2020-2021-2022-2023
Vm Klubblag : 2022-2023
nPower Championship : 2013
Liga Cupen : 2018-2021-2023
Charity Shield : 2018-2019-2020-2021

Leeds er pÄ FÞrste plass i Europa sin Klubb-Koeffisienter
Klubben er verdt £441 mill i skrivende stund er vi 3 Rikest i verden bare slÄtt av Barcelona R.Madrid og At.Madrid
Loggført

Meld deg inn i LUSCOS http://www.leedsunited.no/bli-medlem/      Du vil ikkje angra! Glad
DanskLeedsGut
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #95 på: Juli 21, 2011, 08:08:04 »

Hehe vildt! Glad Jeg spiller ogsÄ med Leeds med en summerupdate Glad Har hentet flg. pÄ free:

- Michael Brown
- Owen Hargreaves
- Nigel Reo-Coker
- Matthew Upson
- Stuart Parnaby
- Jay Bothroyd

og sÄ har jeg kÞbt Alex Smithies for 800.000 £

Glad
Loggført

Welcome to Leeds: Paul Rachubka, Michael Brown
Vanderlunde
I stallen
**

Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.

Vis profil E-post
« Svar #96 på: Juli 22, 2011, 00:30:49 »

Alle gangene jeg rÞrer ved Leeds, sÄ sloss jeg for Ä overleve i Championship, men blir sparka i lÞpet av februar fÞrste Äret eller noe...

Men med Hereford ( stasjonert i League Two), sÄ er det opprykk fÞrste sesong, andre sesongen blir kamp om opprykk, og hvis jeg fÄr det, sÄ ender jeg opp midt pÄ tabellen i tredje sesong, og fÄr bygd meg oppover...

Har ogsÄ prÞvd Start, og der gÄr det ogsÄ bedre enn med Leeds...

Tror Leeds hater meg pÄ FM Rekker tunge
Loggført
DanskLeedsGut
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #97 på: Juli 22, 2011, 02:19:12 »

Alle gangene jeg rÞrer ved Leeds, sÄ sloss jeg for Ä overleve i Championship, men blir sparka i lÞpet av februar fÞrste Äret eller noe...

Men med Hereford ( stasjonert i League Two), sÄ er det opprykk fÞrste sesong, andre sesongen blir kamp om opprykk, og hvis jeg fÄr det, sÄ ender jeg opp midt pÄ tabellen i tredje sesong, og fÄr bygd meg oppover...

SÄdan har jeg det ogsÄ nogle gange Glad At jeg tror at Leeds hader mig i FM. Men er netop rykket op i Prem efter 1.sÊson! Glad Vandt PO-finalen 1-0 over Forest pÄ et mÄl af Somma i 110.minut! Glad
Loggført

Welcome to Leeds: Paul Rachubka, Michael Brown
Vanderlunde
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #98 på: Juli 22, 2011, 14:41:05 »

SÄdan har jeg det ogsÄ nogle gange Glad At jeg tror at Leeds hader mig i FM. Men er netop rykket op i Prem efter 1.sÊson! Glad Vandt PO-finalen 1-0 over Forest pÄ et mÄl af Somma i 110.minut! Glad

Etter fÞrste sesong??? Hva er det dere andre gjÞr, som jeg gjÞr helt motsatt??? Rekker tunge Er mange jeg ser har klart enten direkte eller play-off opprykk fÞrste sesong, jeg er trofast pÄ 18-19 plass XD
Loggført
Reservesamen
PĂ„ prĂžvespill
*

kaihilde@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #99 på: Juli 22, 2011, 15:50:39 »

jeg har heller ikke sÄ veldig stor suksess med leeds, men trÞster meg med min overbevisning om at alle andre bruker editoren flittig... Har ikke noe formening om hvor riktig dette er men, men...
Loggført

Vanderlunde
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #100 på: Juli 22, 2011, 16:23:52 »

jeg har heller ikke sÄ veldig stor suksess med leeds, men trÞster meg med min overbevisning om at alle andre bruker editoren flittig... Har ikke noe formening om hvor riktig dette er men, men...

Har selv prÞvd meg med editoren, men av en eller annen merkelig grunn, sÄ dukker det opp to-tre stykker av samme personen jeg har laget. Rekker tunge

SĂ„ holder meg heller til det Ă„ finne riktig taktikk/spillere Rekker tunge
Loggført
dansale
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #101 på: Juli 23, 2011, 01:02:51 »

Etter fÞrste sesong??? Hva er det dere andre gjÞr, som jeg gjÞr helt motsatt??? Rekker tunge Er mange jeg ser har klart enten direkte eller play-off opprykk fÞrste sesong, jeg er trofast pÄ 18-19 plass XD

Det var muligt pĂ„ fĂžrste uppdate. for da var lĂ„n gratis, etter den siste kom sĂ„ mĂ„ man betale 50% av verdien + hele eller halve lĂžnningen til spilleren. jeg synst ogsĂ„ at  spillerene man kunne lĂ„ne i 1 uppdate var betydlig betre enn i siste
Loggført

dansale
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #102 på: Juli 23, 2011, 01:04:26 »

Editor synst jeg for min del Þdlegger mye av gleden av Ä spille, men det er nÄ bare mitt synspungt da
Loggført

Vanderlunde
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #103 på: Juli 23, 2011, 01:56:45 »

Det var muligt pĂ„ fĂžrste uppdate. for da var lĂ„n gratis, etter den siste kom sĂ„ mĂ„ man betale 50% av verdien + hele eller halve lĂžnningen til spilleren. jeg synst ogsĂ„ at  spillerene man kunne lĂ„ne i 1 uppdate var betydlig betre enn i siste

Hvorfor er ikke lÄn gratis lenger??? Betaler de halve verdien i virkeligheten??? Rekker tunge LÞnningene skjÞnner jeg jo koster, selv om jeg fikk til 0-10% de fleste gangene Rekker tunge

Editor synst jeg for min del Þdlegger mye av gleden av Ä spille, men det er nÄ bare mitt synspungt da

Ødelegger nok mye, men er jo gÞy Ä av og til legge inn deg selv for eksempel Blunker Men er enig i at av og til er det best Ä holde den ekte oppstillingen Blunker
Loggført
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |